Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

Nou nog steeds niet ongi pff waar het blijft....

Nou hopelijk komt het van het weekend

Enne hihihihihi (lol) ook heel erg herkenbaar t-shirt over de bibs trekken om de genante gevoelens te ontlopen .....

Tegenwoordig draag ik nu mooi van die lange tunieks aan voel ik me ook niet zo opgelaten

Liefs Elvira

Geplaatst

de weg van het gordijntje naar de stoel vind ik het aller ergste

als ik eenmaal in de stoel lig is de kijkdoos open haha

dan kan me het niks meer schelen, heb een billen complex

mijn sokken kan ik me niet druk over maken wel let ik erop dat er geen gaten in zit maar de kleur is onbelangrijk

kunnen wel expres 2 verschillende sokken aan doen vind ik wel leuk kijken of je ook reactie krijgt

goed idee nath

en het antwoord op de volgende vraag: kaal

Geplaatst

Hahahahaha wat geweldig dat jullie meedoen aan ons kleine onderzoek!!! Ik denk dat ik maar 2 streepjes ga scheren voor de positieve draai eraan!!! hahaha

Geplaatst

Met de laatste terugplaatsing maakte ik het helemaal bont.

De embryo's waren erin geschoten en in een reflex deed ik mijn benen over elkaar en gooide de boel van onderen op slot.

Echter het speculum zat er nog in....

De gyn zei dat ie er toch echt nog uit moest, maar ik was niet helemaal voor rede vatbaar en bij mijn positieven ooooww...oooww...niet aan denken, Kyra *bloos*

Geplaatst

Whahahaha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!

Maaruuhhh wil niet lullig doen hoor, je bent nu zwanger!! Dus blijkbaar helpt het!! Dus hup meiden! Benen over elkaar terwijl de boel er nog in zit!!! hahaha

Geplaatst

Eentje overdwars en eentje recht?

Of twee naast elkaar?

of een = ??

En kleur je 'em dan ook?

Haha, jaren lang was ik de trotse bezitster van zo'n prachtig streepje....echter ik ben blond (óóóóveral;) dus je zag er niets van, maar ik was harstikke druk met scheren!

Dus toen radicaal met het scheermes aan de slag...zonder zichtbaar resultaat haha maar wel minder werk..

Geplaatst

Kan ik me voorstellen ja.... ik ben altijd aan het bedenken of ik niet te vroeg wijd ga liggen, wacht wel ff tot ze de handschoenen aanhebben... maar dat heb ik ook altijd bij de tandarts. Vind het zo stom lijken met mn mond open terwijl ze nog helemaal niet kijken... Rare vergelijking maar zo werkt het wel hahahaha

Geplaatst

hahahahahahhaaaaaaa........dat kan ik me ook voorstellen!!

Zo van; hartelijk welkom! Kom maar binnen! Nee, nu! Kom maar, kom maar!

Joehooeeee..hier ben ik!!

Neuh...dat hoeft idd ook niet...dat begrijp ik!

Geplaatst
Eentje overdwars en eentje recht?

Of twee naast elkaar?

of een = ??

En kleur je 'em dan ook?

Haha, jaren lang was ik de trotse bezitster van zo'n prachtig streepje....echter ik ben blond (óóóóveral;) dus je zag er niets van, maar ik was harstikke druk met scheren!

Dus toen radicaal met het scheermes aan de slag...zonder zichtbaar resultaat haha maar wel minder werk..

Ik lees dit nu pas!! Hahahaha ik denk 2 streepjes naast elkaar bij wijze van positieve test!! Hahaha. En kleurtje is ook wel een leuk idee!!! Voetbal begint straks weer, allemaal oranje??

Geplaatst

Het is wel grappig, dat we toch wel allemaal met

hetzelfde bezig zijn.

Hoe loop ik zo gauw mogelijk naar de stoel. ha, ha!

Ik draag meestal een lang vest of een tuniekje die zijn

ook altijd lekker lang, en dan is alles nog een beetje

bedekt als je naar de stoel moet lopen.

Maar pantoffels, nee daar heb ik nooit aan gedacht.

En ja de sokken, daar maak ik me niet zo druk over ik

ben al lang blij als ik lig.

Trouwens een tijdje geleden nog een verhaal gehoord over

een vrouw die ook voor een echo bij de arts kwam.

Ze moest voor de tijd nog even naar de toilet, maar helaas

geen toiletpapier.

Gelukkig had deze vrouw nog wat spaarzegels van de

supermarkt in haar tas en zoals jullie begrijpen werden

deze daarvoor gebruikt.

Aangekomen bij de arts, benen wijd.

Vraagt de arts, spaart u nog mee met de actie?

De vrouw: welke actie?

U heeft namelijk actiezegels op uw schaamlippen zitten, en

ik vraag me af, of u die nog wilt bewaren!!!

Dit moet echt gebeurd zijn !! ha, ha.

@ Joy,

Het bedrijfje heb ik uit mijn hoofd gezet, toen ik zwanger was van

m'n dochtertje.

Dus ik moet nu even weer wat bedenken om me op te storten, ha ha.

Geplaatst

Daar ben ik nog een keer maar ik heb eigenlijk

nog een vraagje:

Is er eigenlijk wel wat te zien bij de startecho?

De 1e x is al weer zo lang geleden, dat ik dit niet meer weet?

Geplaatst

Gut, de tranen lopen me hier over de wangen van die aktiezegels, ik ga het uitprinten en aan de gyn geven morgenochtend. Hij ligt vast helemaal slap! Tjonge jonge wat een verhalen zeg! Natuurlijk is Manon ook van de partij bij dit soort verhalen, Manon, Manon!

@Hermien, Bij de startecho kijken ze naar de eierstokken en de baarmoeder naar mijn idee. Bedoel je dat?

Joy1

Geplaatst

bij de start echo kunnen ze zien of alles rustig is in de baarmoeder en eierstokken, als er cystes zijn, en hoeveel follikels alweer liggen te wachten

van de follikels moet je zelf ff vragen, zeggen ze meestal niet uit hun zelf

ook word er gekeken of het baarmoederslijmvlies mooi dun is, zodat ie straks weer mooi dik kan worden

een cycte is niet altijd erg, ik had er vorige week ook 1 maar deze was kleiner dat 2cm dus volgens dr cohlen niet erg en kom ik gewoon beginnen met de gonal f

succes dinsdag en misschien zie ik je wel

Geplaatst

Maandag mag ik terug komen. Het bms zag er goed uit en de follikels ook maar nog niet goed rijp. Dus....hij durfde de gok wel aan om tot maandag te wachten. Ach, ik ook wel. Een maandje meer of minder maakt nu ook niet meer uit. Ik heb niet echt haast hoor. Joy1

ps. Ik had ook een keer pas op dag 17 de pregnyl spuiten dus het lijkt er op dat het nu ook wat langer op zich laat wachten.

Geplaatst

@ Sandra,

Jij ook veel succes, spannend weer he"!

Gaat alles goed, nu je ook met gonal F spuit?

Bedankt voor je informatie, en dan kan het

beginnen, als alles goed is natuurlijk!

En ja misschien tot dinsdag, maar als alles

meezit ga ik zo gauw mogelijk naar huis, voor

de jarige jet, ik moet natuurlijk wel een feestje bouwen! ha,ha.

@ Joy,

Jij natuurlijk ook bedankt voor je reactie.

En veel succes maandag, hopelijk zijn ze dan gegroeid!

Maar je laat het ons toch wel even weer weten he', ik

ben toch wel erg benieuwd .

Geplaatst

Hey Dames

Nou ik ben eindelijk ongi geworden dus kan vanaaf de pil gaan slikken en dan morgen bellen voor de startdatums van de deca en eerste uitgangsecho

Dus super spannend eindelijk

En hoe is het verder met jullie allemaal

@ kyra begin je al zwangerschapkwaaltjes te krijgen en wanneer krijg je de eerste echo zo super

@joy ik zag dat je morgen een fm hebt,veel succes

@Hermien de ongivibes hebben geholpen joeppie dus duimen helpt wel dus zal voor iedereen duimen hier dat het allemaal mag lukken

Liefs Elvira

Geplaatst

Elvira, Oh...fijn om te lezen dat je ongesteld bent geworden, dan kan het feest ook voor jou beginnen. Ik vond het zelf altijd reuze spannend en leuk om te gaan starten. Succes!!!!!!Joy1

Geplaatst

Elvira,

Ja helemaal geweldig, nu kun je dan eindelijk starten.

Morgen je schema, en dan weet je alvast een beetje waar

je aan toe bent.

En ik zal voor je blijven duimen, trouwens natuurlijk voor iedereen!!!

:goodluck1:

Groetjes Hermien

Geplaatst

Ja, Hermien ik sluit me bij jou aan!!Succes voor iedereen!!!!:positive energie:Joy1

ps. Zelfs mijn cryo's gaan er voor!!!!Zie handtekening! Als mij ei niet gesprongen is heb ik, denk ik, zondag de terugplaatsing....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden