Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha Joy, geweldig die 'handjeklap-embryo's'

Zet em op!

Ik duim verschrikkelijk voor je !!

Weet je zeker dat het dan ook de laatste poging is?

Je gaat zeker niet verder?

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja Kyra, Het slaat inderdaad op de 2 cryo's .(Later bedacht ik me dat je het ook kon opvatten als de laatste poging we gaan ervoor, handje klap.)

Maar even op je vraag terug te komen. Ja, we stoppen hierna. We hebben 3 icsi pogingen gehad, 2 kinderen. Alles bij elkaar opgeteld incl. leeftijd, gezondheid, het is 'goed' zo.(lees verstandig)De 6 cryo's zijn een cadeautje maar dan is het klaar. Ik hoop dat we met dit besluit, we er ook de rust in krijgen dat we er goed aan hebben gedaan. Joy1

Geplaatst

Joy, ik kan me het verlangen naar het gevoel van rust erg goed voorstellen!

En het lijkt goed dat je jezelf zo voor die keuze stelt.

Dan wordt het ook tijd voor andere dingen en genieten wellicht?

Als ik voor mezelf spreek heeft het hele ivf-gebeuren er flink ingehakt. Ik heb (emotioneel) weinig ruimte voor andere dingen gevoeld die ook door gingen, maar niet de aandacht hebben gekregen die ze verdienden.

Ik voel me daar niet slecht onder, maar wilde dit niet nog jaren...ook ivm leeftijd en een leven dat ingericht is op een bijna tiener..(haha, ze is 9)

Wij hebben ook gezegd dat het met deze tweede poging 'goed' zo was. Ben daarom ook erg erg blij dat het toch is gelukt.

Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden tot de eindstreep en er over 7 1/2mnd een prachtkindje in onze wieg ligt, maar daarna is het ook genoeg. Dan heeft mijn lief ook een biokindje van zichzelf, ik twee en ben ik 38.

Ik wens je toe dat je vrede gaat hebben met de beslissing die je gemaakt hebt, maar uiteraard nadat je een derde kindje hebt mogen verwelkomen..

Geplaatst

Hey Meiden

Nou vanmorgen gebeld en idd joy en hermien ik weet meteen al waar ik een beetje aan toe ben

Ik mag op 2 april gaan starten met de deca en op 5 april stoppen met de pil en op 12 april om 9,00 eerste startecho dus nog een paar weekjes en dan kan het feest beginnen super spannend ik vind het toch spannender dan al die ki behandelingen die ik gedaan heb misschien ook wel vanwege de punctie maar ik moet het denk ik maar gewoon over me heen laten komen maar ik denk dat ik jullie dan niet tref in de wachtkamer omdat jullie al verder zijn in het traject

Liefs Elvira

Geplaatst

Mijn ei is spontaan gesprongen. Ben er niet echt naar van. Had namelijk zelf gisteravond sterk het gevoel dat we de sprong zouden missen. En dat was idd. zo.

Zaterdag jl. zei de gyn. dat hij de gok wel durfde te wagen om er een dag tussen te laten...Nou, de beste man had het wel mis...Ik denk dat mijn ei opeens een spurt maakte en de gyn van zaterdag heeft dat dus niet goed ingeschat. De andere gyn. van vanmorgen was zo lief en aardig ,dat maakte het er ook wat makkelijker op en mijn eigen voorgevoel. Ik weet dat dit kan gebeuren , ik was ook reuze benieuwd of de gyn. van zaterdag het wel bij het rechte eind had....ach en ik heb geen haast.

De cryo's lopen niet weg...Joy1

Geplaatst

joy dus deze maand helas niet op het wachtbankje lees ik jammer maar lees ook dat je het zelf niet zo erg vind

elvira ik voel me op zich goed wel wat lichaamlijk ongemak maar geestelijk goed tot zo ver dat kan haha maar heb er ook echt zin in en heb er ook wel een goed gevoel over

Geplaatst

@ Elvira, wat fijn dat je nu eindelijk kunt beginnen.

@ Joy, wat jammer dat het deze maand niet doorgaat, maar cryo's lopen gelukkig inderdaad niet weg.

Ik ben vandaag voor mijn eerste echo. De dokter was tevreden. Morgen moet ik al weer komen en dan is het dag 11. Zou het kunnen dat ik tot aan de tp elke dag moet terugkomen?

Ik moet sowieso deze week ook nog naar de cardioloog en dat is nog een gevolg van mijn kijkoperatie cyste van vorig jaar. Ik had vorig jaar tegen de anesthesist gezegd dat een vroegere huisarts ooit een hartruisje hoord en de anesthesist hoorde ook iets bij het checken van mijn hartslag. Dus vorig jaar vlak voor de operatie naar de cardioloog geweest voor hartfilmpje en hartecho. De anesthesist kon natuurlijk geen enkel risico nemen. Een minimale afwijking (lekkende linkerhartklep) gevonden en de operatie kon gelukkig doorgaan. Wel moet ik nu, een jaar later, op controle komen om te kijken of het probleem niet verergert. Dus voor mij is het een echt ziekenhuisweekje. Je verwacht niet dat als je naar de fertiliteitskliniek gaat er als bonus de cardioloog erbij krijgt. Maar ik ben ook wel blij dat ik nu (jaarlijks) gecontroleerd wordt. Hart-en vaatziekten is mijn familie wel erfelijk. Overigens ben ik bij de cardioloog wel een van de jongste patienten. Niet erg raar trouwens.

Geplaatst

Joy,

Jammer dat het deze maand niet doorgaat, maar gelukkig

kun jij het een plekje geven.

Het scheelt natuurlijk dat het cryo's zijn, maar toch......

Even weer aan andere dingen denken en voor je het weet

is het weer zover.....sterkte met wachten, liefs

Elvira,

Fijn he', om nu een beetje te weten waar je aan toe bent.

Veel succes!

Sandra,

Succes morgen he'!

Chrish,

Om je vraag te beantwoorden?

Het is vaak heel verschillend hoe vaak je voor een echo

moet komen.

Soms is het elke dag, maar er kan ook een dag of evt

2 dagen worden overgeslaan, dus het is gewoon afwachten....

In ieder geval succes morgen en natuurlijk ook bij de cardioloog.

Het lijkt me toch wel een fijn idee, om onder controle te blijven.

Vooral omdat het ook bij je in de familie zit, veel succes!!!!

Ik ben erg benieuwd, morgen m'n startecho:silly-woohoo:

Geplaatst

ChrisH, Dat is toevallig, heb ik ook! Ook familie, beide zijden, met hart en vaatziekten. Mijn moeder is ook vroeg overleden. Omdat mijn vroegere huisarts ook een ruisje hoorde heb ik dit verteld aan de anest. toen ik bij hem was voor de keizersnee. We hebben het erbij gelaten maar....ik denk dat ik me toch verder laat onderzoeken. Ik was er namelijk niet erg gerust op. Want waar komt dit weg? Hij vroeg wel aan mij heb je vroeger longontsteking gehad, niet dat ik weet wel vaak last van longen e.d.

Nou, zo breng je me toch weer op een idee.

t.a.v. de echo's Bij de eerst cryo's ben ik inderdaad vaker geweest dan de overige keren. Naderhand kunnen ze aan de hand van de gegevens een beetje inschatten, beetje.....haha, inschatten hoe het verloop is in je cyclus. Maar misschien ga je wel als een speer? Succes morgen!

Nath. Jij ook natuurlijk!!!!!

Joy1

Geplaatst

Hi Meiden

@ Joy wat naar dat het opgeschoven word maar wel knap van je dat je er zo goed mee omgaat,nou volgende maand moet het gewoon lukken

@ Chrish is idd erg fijn dat we nu weten over hoe en wat echt super,alleen wel naar om te horen dat je naar de cadrioloog moet lijkt me zelf zo beangstigend omdat het toch je hart is brrr,nou hopelijk valt het mee en gelukkig houden ze je goed in de gaten

@Sandra ja idd vergelijkbaar je lijf krijgt natuurlijk wat te verduren met al die hormonen,punctie etc als je nagaat hoe sterk vrouwen van zichzelf eigenlijk zijn,daar kunnen de mannen wat van leren hihi.

@ Hermien thanks!!!

Liefs Elvira:goodluck:

Geplaatst

@Sandra,

Nou, de visite is even weg dus ik was benieuwd hoe het

vandaag is gegaan?

Bij mij zag alles er goed uit en ik ben dus vandaag begonnen

met de puregon.

Volgende week dinsdag m'n 1e fm, spannend!!

Ik ben benieuwd hoever jij nu bent, laat je me het nog

even weten?

Ik ben hier morgen wel weer te vinden,

groetjes hermien

Geplaatst

ja goed 10 follikels te zien de grootste is 14 mm

moet donderdag terug komen

goed om te horen dat je ook mocht beginnen met de stimulatie, verder veel plezier vandaag met de verjaardag van je dochter

Geplaatst

OPROEPJE:

Hai allemaal,

Een aantal van jullie hebben de ongelooflijk grappige discussie gevolgd over wat aan te doen naar de echo's enzo.... echt leuk meiden! Nu kreeg ik gisteravond een krabbel van Sandra, of ik nog 2 verschillende sokken aan ging doen. hahahaha heb ik vandaag niet gedaan!! Maar ik weet toevallig dat een aantal mensen (waaronder ook Sandra en ik zelf) aanstaande donderdag weer terug moeten!! Dus de oproep: heeft iemand zin in een gekke sokken dag?? Wordt ik weer vrolijk van op mijn punctiedag!! Aanmelden op dit lijstje met de tijd waarop je moet:

Nathalie: 9:00/ punctie/ felgekleurde teensokken

Voor wie zin heeft hoor!! Hoeft niet!! :silly-woohoo:

is natuurlijk wel een mooie manier om elkaar te herkennen!! en oh ja, foto's verplicht erna!! (wel graag alleen van de sokken....LOL....)

Geplaatst

Haha, lachen zeg! Ik vraag me wel af of de gyn. het zien?????Volgens mij zijn ze, over het algemeen, erg gefocust op wat ze moeten doen.

Ik ben heel benieuwd hoe lang het lijstje wordt.....Erg leuk!!!Joy1

Geplaatst

ik doe natuurlijk ook mee als het tot terugplaatsing komt;)

eens kijken of ze het door hebben.. maar uhm echt raare sokken heb ik niet.. mischien dat ik die nog ophaal.. anders worden het sokken met kerstmannetjes;)

Nathalie: 18-03/9:00/ punctie/ felgekleurde teensokken

Eslief:19-03/ ?/TP/ Kerstmansokken

Geplaatst

Als het tot een terugplaatsing komt bij mij doe ik ook mee in april....maar dan zijn ze er vast aan gewend...en dan ben ik niet meer origineel....

Wie weet brengt het wel geluk!!! Net als acupunctuur....... knipoog.jpg

Kijk..deze had ik van de week aan...kapottesokken.jpg

Je ei zal er toch spontaan van knappen.......Dus dames niet te veel naar kijken als je voor een punctie staat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden