miranda78 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 heeeeeey meiden,heb vanmorgen een test gedaan,ja wel 2 hoor.en .............. IK BEN ZWANGER. zo onwerkelijk,en zo blij. ga maandag naar ziekenhuis bellen. liefs miranda Quote
joy1 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Ik denk dat het bij ons mislukt is....Vanmorgen bij het inbrengen van de bollen kwam er een rode druppel bloed mee... Ik wacht nog even af maar weet bijna wel zeker dat onze laatste stap in de medische molen hierbij afgerond is....Ben er wel wat sombertjes van. Ik ga eerdaags nog wel even testen maar meer om het officieel te maken. Joy1 ps. Ik had liever leukere berichten neergezet nu ik weer kan bellen en internetten..... Quote
Gast estrhalita Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 He Joy1 wat een rot nieuws zeg. Ik weet echt niet zo goed wat ik moet zeggen. Dikke knuffel in ieder geval Quote
Nine Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Oh Joy.... Er komt vast een heel scala aan gevoelens voorbij... xxxNine Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 O lieve Joy, weet even niet wat te zeggen meis... wat een k*t bericht... sterkte meis... Quote
ChrisH Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Miranda, van harte gefeliciteerd! Super en dat in 1 poging. Joy, wat balen zeg! Ik wens je veel sterkte en een dikke knuffel van mij. Quote
elvirazonnetje Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 hoi @Miranda super zeg!!Gefeliciteerd op naar de eerste echo spannend joh Geniet ervan meis @joy wat kl##te zeg dit jeetje, had je het het zo gegund erg veel sterkte!! een dikke knuffel voor je!! Liefs Elvira Quote
kyra Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Joy1..Gadver!! Wat een teleurstelling, had het je zo enorm graag gegund! Heb je er nog steeds vrede mee dat dit je laatste ronde is? Hier ook minder goed nieuws. Heb een vlokkentest gehad afgelopen dinsdag omdat maandag een vergrote kans uit het bloedonderzoek (combi-test) naar voren is gekomen voor een kindje met het syndroom van down. Afschuwelijk! Volgende week vrijdag krijg ik de uitslag, weer een klotewachtweek dus! Wij hebben destijds gezegd dat dit onze laatste ronde was en daar staan we nog steeds achter, wat er ook gebeurd.. Quote
Esly Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 @Joy, wat balen zeg!! Ik blijf toch voor je duimen en hoop dat t nog goedkomt!! @Miranda, gaaaaaaaaaf!!! Van harte gefeliciteerd!!!! @Kyra, Ik hoop voor je dat het niet is waar je bang voor bent! Ook voor jou ga ik hard duimen!! Hier gaat het goed. Af en toe beetje kramperig gevoel in m'n buik! 's Avonds ben ik snel moe en de bank is m'n grote vriend op het moment! Gelukkig heb ik (nog) geen kotsneigingen...We kijken enorm uit naar de eerste echo en denk dat we het dan pas echt gaan geloven! Liefs Esly! Quote
Hermien Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Wat een dubbele gevoelens hier.... Joy, Wat een naar kloten bericht, ik ben er helemaal perplex van ik had het zo gehoopt en ik had je het zo gegunt. Lieve meid, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Laat je emoties lekker gaan, dat is vaak wel goed voor de verwerking. Een dikke knuffel van mij voor jou, liefs Kyra, Wat een teleurstelling en dan nu nog weer wachten, verschrikkelijk lijkt me dat. En als het kindje toch het syndroom heeft, wat ga je dan doen? Ik wens jou ook veel sterkte en ik hoop dat je volgende week een goed bericht krijgt te horen. Miranda, Wat fijn, iemand ook nog met goed nieuws!! Meid van harte gefeliciteerd, en dan op naar je 1e echo. Laat het lekker tot je door dringen en geniet ervan!! Hermien Quote
ChrisH Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Kyra, dat is dubbel. Je wilt graag zwanger worden en dan hoop je op een gezond kindje. En nu mogelijk een kindje met het down-syndroom. Ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat je niet voor een moeilijke keuze komt te staan. Een dikke knuffel van mij. Zelf probeer ik nog steeds mijn lichaam te negeren. Ik merk de laatste 2 dagen wel dat ik de hele tijd (vooral in de avond) loop te gapen. Ik ben gisteren en eergisteren al om 22:00 uur naar bed gegaan. Vandaag bij de Intratuin voelde ik me even een moment duizelig. Het zal de spanning wel zijn. Verder voel ik me lage onderrug en af en toe een steek in de lies. Ik probeer het te negeren, maar ik merk dat ik dit steeds minder goed kan, naarmate de tweede wachtweek nadert. Ik ga morgen maar met een goed boek lekker van het zonnetje genieten in mijn tuin. :sunny: Quote
joy1 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Bedankt voor het meeleven, doet me heel goed. Wat rozige afscheiding, heeeeeel miniem. Wel buikig gevoel.Morgen testen! Kyra, Nou, dat zijn hele nare berichten! Weer een week wachten. Mag ik vragen wat je gaat doen als de uitslag idd. verhoogde kans op kindje met down is? Joy1 Quote
ChrisH Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 @ Joy, ik zou hoop houden. Zolang het bloed nog niet donkerrood is, zou je toch nog steeds een kans kunnen hebben. Quote
Annemarie84 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Oooooohhh lieve, lieve Joy..... Wat een k*t nieuws meid!!!! Had je het zo gegund nog een kleine krummel erbij te hebben... Hele dikke knuffff vanuit het hoge noorden! Maaruhhh die druppel,... je zal het zelf natuurlijk al wel bedacht hebben,.... kan niet nog innestelingsbloed zijn? Er zijn er genoeg die bloeden tijdens een zwangerschap? Dikke smok van mij Quote
Annemarie84 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 @ Miranda, wat geweldig! gefeliciteerd meid, op naar de eerste echo :) Quote
Annemarie84 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 En nu nog een berichtje over mijzelf :) Ik heb afgelopen woensdag een goed gesprek met de gyn gehad. Ik mag bij de volgende TP ook bolletjes gaan gebruiken. Hij vond het niet nodig, maar als ik mij daar beter bij zou voelen dan mocht het. Dus dat ga ik doen :) Maandag mogen we weer komen voor de eerste FM... Ik ben vanaf donderdag tot donderdag een weekje vrij, dus hoop op een TP tegen die tijd, dan kan ik lekker rustig aan doen. Quote
Hermien Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Joy, Heb je al getest? Hoop zo dat je een positieve test in handen hebt! Liefs Quote
elvirazonnetje Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Hoi Dames hoi hoi net de 3e fm gehad en ik heb a.s di de punctie dus super spannend ben wel zenuwachtig maar goed ze gaan 10 eiblaasjes aanprikken maar gelukkig gaat men eigen gyn het doen dus ben wel een beetje gerustgesteld Liefs Elvira Quote
miranda78 Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 @joy, heel veel sterkte en ik hoop voor jou ook een positieve uitslag. @kyra,voor jou ga ik ook hard duimen en hoop dat je deze week goed doorkomt. @elvira,geweldig nieuws voor jou,weer een stapje verder.op naar dinsdag. liefs miranda Quote
joy1 Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Elvira, Oh, Het giet gebeur'n! Nou, op naar de bevruchting dan, nog even een punctie....... Alvast heel veel succes hoor!!!!!Joy1 Quote
joy1 Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Gisteravond al een test gedaan. Niet zwanger maar ook zeker niet ongesteld. De witte bollen kunnen het tegenhouden maar dat is eigenlijk ook nog nooit bij mij gebeurd. Als de situatie onveranderd blijft dan ga ik dinsdagochtend nog eens een test doen en daarna het ziekenhuis bellen. Ik weet niet zo goed raad met deze voor mij nieuwe en rare situatie. :drunken_smilie: Joy1 Quote
elvirazonnetje Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Hoi Meiden Thanks!ja ik vind het ook wel spannend!maar ik zoek genoeg afleiding,morgenochtend en middag werk ik nog en dan heerlijk tot 12/13 mei vrij aangezien ik het niet aandurf om zo vlak na de punctie en evt tp al weer aan het werk te gaan,werk in de zorg en is veel tillen,bukken etc,dus hopelijk word het ook beter weer en kan ik lekker rustig in men tuin liggen hihi @Kyra ik wil je veel sterkte toewensen en ik hoop voor je dat het toch een gezond kindje mag zijn, een dikke knuffel van mij voor jou. @Chrish spannend hoor meissie wanneer mag je precies nu gaan testen @Joy ik hoop dat het toch nog posi. mag zijn,zal ook voor jou nog even flink duimen gaan draaien @Miranda hoe voel jij je verder,echt super dat je zwanger bent! @Hermien en hoe is het verder met je?heb je een beetje rust kunnnen vinden na alles wat je voor je kiezen hebt gehad en weet je ook al iets meer over dat onderzoek waar je aan mee kan doen @Annemarie ik las dat je morgen de eerste fm hebt spannend en hopelijk mag het er allemaal er goed uit zien! Nou meiden een hele fijne avond allemaal,ik ga effe de afwas doen,moet ook even gebeuren en de hondjes uitlaten hihih:walk: Liefs Elvira Quote
Hermien Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Joy, Zo kun je maar weer zien, elke keer toch weer een andere ervaring. Nou, ik hoop natuurlijk dat je menstruatie uitblijft en dat je toch nog positief gaat testen. Maar die onzekerheid is killing, sterkte meid! Annemarie, Succes morgen! Elvira, Dat zijn weer goede berichten, een stap verder. De punctie, en zeer verstandig dat je na de tijd lekker vrij bent. Meid, het valt echt wel mee, maar een beetje zenuwachtig hoort er natuurlijk wel bij. Ik hoop dat het 10 geweldige eitjes zijn. Ik hoor dinsdag wanneer ik kan starten, maar moest dus eerst nog even bloedprikken, ter controle dat ik echt niet zwanger ben. Hier krijg ik dinsdag ook de uitslag van, ze vonden erg vreemd dat ik weinig bloedverlies heb gehad. Mijn eigen gevoel zegt niet zwanger, dus op naar de volgende poging! Als ik morgen niet op het forum ben, dan wil ik je bij deze heel veel succes wensen dinsdag!! Hermien Quote
kyra Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 Meiden, Bedankt voor jullie opbeurende woorden, ze doen me goed. Wat we gaan doen als toch blijkt dat het kindje downsyndroom heeft? We hebben er lang over gesproken en hebben besloten de zwangerschap dan af te breken. Mede mijn werkervaring en het spreken met ouders met een gehandicapt kind hebben tot deze keuze bij gedragen. Ik heb uit tweede hand gezien hoe zwaar dat is. Als we een gehandicapt kind krijgen zonder dat we het weten is het meer dan welkom en komt het met alle liefde van de wereld groot. Maar we kiezen er dus niet voor. En we hebben dus ook besloten dat wat de uitslag ook is donderdag; dit was onze laatste poging, hierna stoppen we. We hebben ook geen cryo's. Joy1, een nieuwe ervaring, dus! Spannend meid...heel erg benieuwd. ChrisH, Wat een spannende wachtweken he? Genoten van de rust dit weekend? Elvira, Jij gaat ook weer een spannende periode in! Goed van je dat je niet gaat werken.. Annemarie, Goed van je dat je gaat doen wat goed voelt. Andere meiden, Succes en sterkte met alles!!!!! Quote
ChrisH Geplaatst 25 April, 2010 Geplaatst 25 April, 2010 @ Elvira, ik wens je alvast veel succes bij de punctie. Goed dat je vrij hebt genomen. @ Kyra, ik hoop dat je alsnog een goede uitslag krijgt. Een zwangerschap moeten afbreken zou niet niets zijn en ik hoop dat dit niet nodig is. Ik kan jullie keuze wel begrijpen; een kindje opvoeden met het down-syndroom lijkt mij ook heel zwaar. Een neef van mijn man is licht verstandelijk gehandicapt (gebrek aan zuurstof bij de bevalling). Hoewel hij redelijk kan meekomen in de maatschappij, blijft het toch een zorgenkindje van zijn ouders. Hij woont wel zelfstandig, maar lezen en schrijven kan hij niet. @Joy, misschien dat je alsnog een positieve test krijgt. @ Hermien, toch goed dat het ziekenhuis het zekere voor het onzekere neemt. Misschien voor jou ook alsnog een positieve test. @ Annemarie, veel succes met je volgende cryo-poging. Voor mij was het vandaag een rustig nachtje en als ik het goed heb uitgerekend wordt 28 april een cruciale dag. Als ik die dag geen bloedverlies heb, dan worden mijn kansen iets groter. Het enige waar ik bang voor ben is heftig nachtzweten. Als dat gebeurt een van de komende nachten, dan wordt ik zeker ongi. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.