Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Das best laat, kan je het zolang volhouden? Volgens mij zou je met een blasto al eerder kunnen testen toch?

Geplaatst

ja de vorige keer was het met 12 dagen..

misschien dat het nu komt omdat ik geeb pregnyl heb gehad? en ik doe mee met de studie misschien dat het daar mee te maken heeft, ik heb geen idee

de vorige keer had ik de tp ook niet zo snel i.p.v een dag later.

Geplaatst

Helaas slecht nieuws hier....de cryo is niet goed ontdooid. De mmm stopt hier voor ons. Waar we bang voor waren is nu realiteit, we zullen tot ons grote verdriet nooit papa en mama worden.

Geplaatst

O nee Mare dit berichtje had ik niet verwacht.

verdorie zeg! wat een rot bericht

ik wil je ( jullie) heel veel sterkte wensen!

Geplaatst

Mare..ik heb je zo nu en dan nog gevolgd..we hebben even pbtjes uitgewisseld rond de tijd dat jullie naar Gent gingen.

heb je zón beetje op de achtergrond gevolgd..vond t spannend allemaal voor jullie. Wat verdrietig om dit nu te lezen....wat een klap...heftig..

Ik wens jullie erg veel sterkte om dit nu te gaan verwerken..

Geplaatst

lieve dames,

Ik ga wat meer afstand van het forum nemen, maar zal af en toe even komen spieken hoe het met iedereen gaat.

Bedankt voor de momenten dat ik hier mijn verhaal kwijt kon, het begrip en alle lieve reacties. Ik kan even niet goed onder woorden brengen hoeveel dat voor mij betekend heeft!

Sas, heel veel succes nog even, hopelijk kleur jij dit topic even mooi groen!

Voor alle dames, heel veel succes, sterkte en geluk met alles wat op jullie pad komt!

Liefs Mare

Geplaatst

Mare,

Wat een teleurstelling. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen. We hebben altijd erg met elkaar meegeleefd. Ik wens jou en je man heel veel sterkte om dit alles te verwerken.

Geplaatst

Hallo,

ik ben nieuw hoor. Ik durf eigenlijk niet zo goed mee te schrijven. Ik heb het een keer eerder gedaan, maar iedereen werd zwanger, behalve ik. Wij zijn nu alweer 3 jaar bezig voor een tweede kindje, Wij hebben het geluk dat we in 2009 al ouders zijn geworden. Deze zwangerschap was echt in een keer raak, dit dachten wij bij een tweede ook.... helaas... in aug. 2010 zijn we begonnen voor een tweede. Na een jaar zijn we naar de huisarts gegaan en hebben we onderzoeken gehad in Sneek. Ik heb een kijkoperatie gehad, conclusie 1 eileider dicht, andere goed. Dus een jaar zelf proberen. Januar 2013 zijn we verween naar zwolle. Hier toch nog eerst een operatie gehad om te kijken of verklevingen weg te halen zouden zijn, ook helaas... 4 juni vervolg gesprek en dan ivf... ik vond het prima, maar vind het allemaal wel spannend worden...

Als ik jullie verhalen lees, zie ik zoveel herkenbare dingen... voor jullie niet leuk maar zo fijn te weten dat je niet alleen bent.

Geplaatst

Mare lief dat je het vraagt, nee niet gestest ik denk morgen maar

mijn gevoel zegt nee... gek he?

Hoe gaat het nu met jou?

@welkom mama2009 3 jaar is al weer een hele poos, hopelijk gaat het snel lukken met ivf

die operatie heb ik ook gehad in zwolle, had jij ook kuchenbecker?

Heb jij een zoontje of dochtertje?

Geplaatst

Hey dames,

graag zou ik met jullie willen mee kletsen. Vind het wel fijn om te horen en te lezen van jullie ervaringen en ook omdat jullie ook in Zwolle in behandeling zijn toch!?

Voor mjn info zie mijn handtekening.

Sas jij zit in je wachtweken, spannend hoor. Hopelijk kom je een dezer dagen met vrolijk nieuws.

Mare, ik heb een beetje teruggelezen in dit topic en je handtekening gelezen, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. vreselijk lijkt mij het om zo lang bezig te zijn en dan uiteinedlijk wordt je wens niet verguldt. Heel veel sterkte!!!

Geplaatst

helaas negatief gestest, kwam niet onverwachts had ook het idee niet dat ik zwanger was.

morgen het zkh maar bellenn om ons aan te melden voor een nieuwe ivf poging.

e82 welkom!

lees je handtekening ook wel heftig hoor

behinnen jullie weer met een nieuwe ivf poging?

Geplaatst

sas, wat balen zeg dat het niet gelukt is. Hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van jouw eerste echte moederdag!

E82 en mama2009, welkom en veel succes met alles. E82, zo te lezen hebben jullie ook al het nodige meegemaakt. mama2009, je bent zeker niet alleen en helaas hier niet alleen succesverhalen :-( was het maar waar!

Hier gaat het wel redelijk. Natuurlijk verdrietig en een leeg gevoel, maar ook wel een beetje opluchting dat ons hele leven niet meer in het teken staat van ziekenhuisbezoeken, behandelingen en teleurstellingen... natuurlijk is zo'n dag als vandaag wel extra pijnlijk, zeker omdat we vorig jaar op moederdag een positieve test hadden en natuurlijk super blij waren... hoe raar kan het lopen. Binnen een jaar van 'zwanger' naar 'nooit een kind krijgen', nog niet helemaal te bevatten.

Geplaatst

Hallo,

Mare veel sterkte.

Sas wat balen zeg... ook sterkte! Maar nog niet ongesteld?

Wij hebben een zoontje, een heel lekker ding :).

Ik ben geopereerd in zwolle door dk Kuchebecker ja, maar hij is niet onze arts dat is Cohlen. in juni moeten wij weer heen.

Geplaatst

wat is het keihard mare bah! had zo anders voor jullie gehoopt!

mama cohenn hebben wij nu nu ook idd, daar voor was het kuchebecker

ik heb het zkh gebeld maar kon pas terug bellen wanneer ik ongesteld werd, en over 1 week weer testen anders

dus nu maar wachten pfff

Geplaatst

sas, vervelend dat "stomme' wachten. Jij had toch een cryo-terugplaatsing gehad.

Hier Blankensteyn als arts, wij vinden haar niet super geweldig. Bij de punctie hadden we idd kuchebecher, super fijne man, geweldig. Maar wij staan weer ingepland voor de maand juni; Hoop dan ook dat mijn ongesteldheid gewoon aan het eind van deze maand komt. Lekker tegenstrijdig de ene x hoop je dat hij wegblijft en het volgende moment hoop je zo snel mogelijk weer ongesteld te worden.

Maar ik heb de pil en deca spuiten weer in huis.!

Geplaatst

@ sas27 wat enorm verdrietig dat het niet gelukt is. En nu weer dat stomme wachten, grrrrrr.

@e82 ik heb ook blankesteijn, ik vind haar echt goed en heel erg tevreden mee. Ze communiceert veel/ duidelijk en leeft erg mee. Maarrrrr ik weet dat iedereen andere verwachtingen en of wensen heeft. vin het vervelend/jammer voor jou dat je niet een arts hebt waar je denkt van "yessss, fijne goede arts".

@mama2009 welkom en wat ben je al een tijd bezig zeg. Ik hoop dat ivf lukt!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

e82 julie dus in juni weer, dat schiet alweer mooi op fijn zeg!

Ik heb vandaag gebeld ik kan weer starten in augustus als het goed is. duurt nog ff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden