Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Mickey bedankt voor je antwoord. Toen ik de tp had zag ik ook weer allemaal eiblaasjes, toen zei de gyn al dat er niks inzit maar ze wel weer groot zijn. Dat verhaal snapte ik ook al niet dus die gyns spreken voor ons maar wartaal, maar we nemen maar aan dat het klopt wat ze zeggen. NOu blijven duimen dan maar

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gerommel onderin mijn baarmoeder........de hele dag al en nogsteeds bruine afscheiding. Vanmorgen dus naar het ziekenhuis gebeld., ik was er erg overstuur van........Ik moet absoluut positief blijven van de verpleegkundige, zij zegt dat het echt van alles nog kan zijn (ook innestelling). Voor een menstruatie is het te vroeg, zegt ze. Pfffffffffff........Ik probeer het nog te blijven geloven......maar het is erg dubbel.

Es, ik heb dus dezelfde klachten als jij op dit moment, enige verschil is dat ik er die bruine afscheiding bij heb:dontknow:......

Micky.....ook voor jou nu spannende tijden!! Houd je nestje maar goed warm, en doe het rustig aan! 1e IVF toch?? Heeeeeel veel succes!! Oja....nee bruine afscheiding is niet van progestan, dat is echt wit....helaas,

En Hildever, bedankt ook voor jou geruststellende woorden.

Ik duim ook voor jullie!!!!!!!!!:knuf:Linda,

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoi Wervelstorm,

Bij mij hebben ze 11 eitjes weg geprikt. 9 waren er bruikbaar en 7 waren bevrucht. Ik heb er 1 terug laten plaatsen en wacht op bericht of er nog wat in de vriezer zijn gegaan. Ik hoop heel erg voor jou dat het innestelbloed is. Maar zolang het donker is hoef je je volgens mij geen zorgen te maken want dan is het oud bloed

Eigenlijk is het ook logisch dat we van alles voelen in ons lichaam. Ons hele lichaam is onregeld door al die spuiten, pillen en bolletjes.

Bri welkom op de bank. Hopelijk blijf je zo positief de aankomende 2 weken en laat jeje niet gek maken in de ww. Mooi is dat he die echo met de embryo's op hun plekje. Ik vond het een super moment.

Geplaatst

geen paniek...... geen paniek.........

ik kom jullie even geruststellen.... (maar wil ook geen valse hoop wekken..)

Ik had ook ongi-gevoel in buik en rug en rommelig gevoel in mijn buik, en zelfs.. bloed verloren (rood, veel..) en toch zwanger, 9 maanden (nouja bijna) en een prachtige, gezonde zoon!

Dus.. hou moed!!!!!!!!!!!!!

Succes!!!!

Geplaatst

Hoi Es.....das goed nieuws, 7 bevrucht van de 11!!! En ik hoop voor je dat er straks een paar mooie emmy's kunnen worden ingevroren.

Tja, ik had liever gewoon GEEN bloed gezien, maar het is niet anders..... Ik heb nog wel hoop, maar wel wat minder als voor dit bruine bloedverlies begon....toen had ik echt het gevoel dat het goed zat deze keer......dat dit het moment zou zijn.....en nu ben ik er niet helemaal zeker meer van. Het is wel gerust stellend om te lezen dat het inderdaad niet voorbij hoeft te zijn (thanks Amanda!!!!!!! Was jij ook zo geschrokken??? En hoelang duurde het bij jou, het bloeden?????)

liefs Linda, Teruste!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier sinds vanmorgen totaal geen ongi pijnen meer en ook geen pijnlijke borsten meer, dus wat dat nu weer betekend we wachten maar (on) geduldig af.........................:a4628ea63ee3976fca4

Geplaatst

dat had ik ook niet hoor, voelde helemaal niets toen de pregnyl uitgewerkt was, pas 1 week na de test begon het...

duimen nog omhoog hier!

cyn

Gast estrhalita
Geplaatst

Vervelend toch dat je echt niet meer weet wat je moet denken, Ik vind mezelf nog wel heel sterk dat ik nog steeds niet naar de kast ben gerend om een test te doen. Aan de ene kant denk ik dat als hij negatief is ik het zeker weet dat het niet gelukt is en nu heb ik nog een beetje hoop hihi

Geplaatst

Goh estrhalita, onze ervaringen lijken wel veel op elkaar, enige verschil is dus dat ik anderhalve dag bruine afscheiding heb gehad.

Wie weet hebben onze ukkies (jouwe en mijne) zich gelijktijdig ingenesteld, hahaha, dat zou wel grappig zijn.......en het mooiste wat ons kan overkomen....dat het raak is!!!!! Nog een paar daagjes he meid, toitoitoi. Even de hoop vast houden,

Ik ben ook echt weer een stuk postitiever Hildever! Ik had niet gedacht dat het bruinverlies weg zou gaan......het voelde zo vreemd allemaal. Ik dacht toen echt ff dat het bekeken was.

liefs linda,

Gast estrhalita
Geplaatst

LInda, wannneer mag jij testen???

Gast estrhalita
Geplaatst
Dat heeft niemand me verteld!!!! Hahaha.....echt niet. Maar toen ik las dat jij maandag mag testen......dan is dat dus ook mijn testdag!!!! Ja toch???

Wanneer is het bij jou teruggeplaatst dan? Ik mag dinsdag testen hoor:headbanger:

Gast estrhalita
Geplaatst

Is dat een miskraam geworden? Sorry misschien heb ik het al een keer gelezen, maar kan het me niet herinneren?

Nee in de brief van het ziekenhuis staat duidelijk dat ik t/m morgen 6 progestan bolletjes moet gebruiken en dan vanaf 29 jan testen. Ga jij maandag testen? Hoe voel je je nu?

Geplaatst

Ik heb toen inderdaad een miskraam gehad, bij 5 en halve week, helaas.

Ik moet de progetsn gebruiken tot aan de test en al ik zwanger ben moet ik er nog 2 weken langer mee doorgaan, is dat bij jou niet zo?

Ik ga maandagmiddag testen ja, als mijn werkdag erop zit....daarna ben ik lekker 3 dagen vrij...

Ik voel me nu gewoon, normaal, geen krampen meer.

Linda, 28 jaar

4 jaar bezig

3 jaar MMM

6 X IUI

1X afgebroken IVM

1X IVF (met 1 embryo) wel 5 emmy's ingevroren

1X Cryo en zwanger, maar met 5 en halve week miskraam

1X Cryo (met 2 emmy's), afgelopen 17 januari!

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee ik moet de progestan t/m morgen gebruiken. De progestan houdt je ongesteldheid tegen he, dus jij zal dan waarschijnlijk niet ongesteld worden. (dat hopen we natuurlijk ook niet, maar dan wel om het goede)

Ik test dinsdag morgen. Met mijn IUI behandelingen werd ik altijd precies 2 weken na de eisprong (met pregnyl opgewekt) ongesteld. Dat zou dus nu maandag zijn. ALs ik maandag na 15.00 uur (wordt altijd voor die tijd ongesteld) dan ben ik al blij.

Temperatuur jij ook?

Geplaatst

Toch appart dat je dus vanuit het ene ziekenhuis moet stoppen met progestan en van de ander doorgaan. Ja het duurt dus bij mij zoiezo langer voor ik ga menstrueren (en ik hoop 9 maanden, hahahaha). Bij mijn IUI behandelingen wisselde het heel erg, maar meestal werd ik al na een dag of 10 ongesteld....maarja, dan gebruik je geen progestan.

Nee, ik temperatuur niet, jij wel?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden