Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja elke ziekenhuis is een andere behandeling. Ik las dat Bri naar de punctie nog 3x pregnyl moest spuiten. Mickey na de punctie gelijk met de puregon moest beginne. NOu ik begon pas na de tp met de puregon. Raar toch he. Ik loop in het Erasmus Rotterdam, waar jij?

Nee ik temperatuur niet, omdat je zoveel hormomen hebt gebruikt vertrouw ik die temperatuur niet. En hij kan 1 dag dalen (waardoor ik dus denk dat ik ongi wordt) en dan de volgende dag weer stijgen. Dus ook niet echt betrouwbaar.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

OOh, wat een verschillende verhalen ja!! Ik moest een paar dagen voor de terugplaatsing al beginnen met de progestan. Maar jij schreef puregon....of bedoel je ook progestan? Dat neem ik aan... Ik zit bij het JBZ in DenBOsch en ElisabethZH in Tilburg.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja een foutje, Progestan bedoelde ik hihi.

Nou meid een heel fijn weekend. geniet ervan en probeer er niet te veel aan te denken (uhm, moet ik zeggen) en laat je het me maandag even gelijk weten als je getest hebt. Misschien doe ik hem dan ook nog wel daarna :)

Geplaatst

Hihihi, ja das goed, ik laat het weten. Ik moet het weekend werken, dus dan gaat de tijd gelukkig wat sneller (ik ben zelf kraamverzorgster).

Jij ook een heel fijn en hoopvol weekend Es!!!!!!

Doeidoeiiiiiiiiiii

Gast estrhalita
Geplaatst

Leuk werk zeg. NOu werkse dan maar. En ik duim voor je hoor, maar natuurlijk ook voor mezelf.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii x

Geplaatst

Hallo,

Ik kom me ook nestelen op het wachtbankje.

vandaag terugplaatsing gehad van 2 embryo's.

Raar idee nu. heb de neiging om alles dicht te knijpen van onderen.

Ik hoop dat ik de komende weken er niet constant mee bezig ben. Vind dit wel het moeilijkste stuk van het hele traject. Gelukkig heb ik hier nog een meisje van 8 rondlopen. Die houdt me wel bezig in ieder geval.

broed ze allemaal en laten we hopen dat we ergens richting november geboortekaartjes kunnen gaan versturen. Ik durf er nog niet op te hopen, afwachten maar.

Fijn weekend

Geplaatst

Hoi Arianne......dit is inderdaad het moeilijkste stukje van het hele traject. Is het je eerste keer via deze behandeling? En ook de eerste keer dat ze er 2 hebben teruggeplaatst? Heel veel succes de komende anderhalve-tot 2 weken en hou de ukkies lekker warm in je nestje, liefs Linda,

Geplaatst

Hallo meiden,

Heel veel succes Arianne de komende spannende dagen!

Ben ff afwezig geweest ivm een kleine dip:

Donderdag op vrijdag werd ik ’s nachts wakker van enorme buikpijn, echt niet te harden. Van alles geprobeerd, lopen zitten liggen, maar het werd steeds erger. Uiteindelijk om half 7 het z’huis gebeld en langsgegaan op de spoedpost. Uiteindelijk bleek dat er een eierstok is gaan lekken, waardoor bloed in de buikholte is gekomen. Dit kan voorkomen na de punctie, al is het uitzonderlijk (hebben wij weer). Pijnstilling gehad en in bed gekropen. Nog twee keer met de arts gesproken en vanmorgen teruggegaan voor controle. Pijn was wel iets minder maar nog steeds behoorlijk en de bloeding zit er nog steeds. Omdat ik 1,5 jaar geleden ook een bloeding heb gehad na een lisexcisie moet ik voor een evt 2e ivf een bloedstollingsonderzoek ondergaan om te kijken of ik hier wellicht een afwijking heb. Volgens mij is het niet al te ernstig maar dan kan men er rekening mee houden geloof ik. Als het goed is heeft dit geen invloed op het mini-millimetertje wat is teruggeplaatst, dus we wachten nog met goede hoop af en ik doe maar wat rustig aan. Volgende week 3 dagen werken en 1 dag school, hopelijk gaat dat goed.

Succes meiden!

liefs Mick

Geplaatst

jee micky,

Dat was ff schrikken. wat vervelend voor je.

Doe rustig aan en hoop dat je je snel weer beter voelt!

fijn weekend

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Mickey, hoe voel je je nu? Gaat het al wat beter? Dat was even schrikken zeker. Doe het rustig aan en luister naar je lichaam he.

Groetjes Es

Geplaatst

hey mickey,

ik heb op het andere topic ook al gereageerd..

nogmaals heel veel beterschap..

groetjes rosalie

Geplaatst

he linda,

is inderdaad 1e keer ivf.

heb al wel een dochter van 8.

Heb 7 jaar geleden een bbz gehad. 1 eileider kwijtgeraakt.

2 jaar geleden 2e bbz gehad. eileider is toen gespaard gebleven, maar na verder onderzoek is gebleken dat deze enige eileider geen doorgang heeft.

Dus ivf bleef over.

Kan niet wachten tot we 2 weken verder zijn.

fijn weekend

Geplaatst

hallo arianne

heel veel succes met wachtenw8!!!

wanneer mag jij testen ik donderdag 7 febr jij dan waarschijnlijk de vrijdag toch?

ik spreek je,

groeten bri

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier voelt het niet goed. Echt sinds gisterenavond flinke ongi krampen. Daardoor vanmorgen een test gedaan en die was zoals verwacht negatief. Ik weet het het kan nog te vroeg zijn, maar mijn gevoel zegt dat de test juist was. Mocht ik dinsdag nog niet ongi zijn kan ik altijd nog een test doen.

Geplaatst

Oooh nee estrhalita, wat klote zeg! Ik hoop dat het nog net iets te vroeg is geweest, het testen en dat dit mogelijk de innesteling is.....ik duim ontzettend voor je en van mij een hele dikke knuffel:hug: voor jou.

Arianne, spnaanend meid, de eerste keer.....hopelijk meteen ook de laatste, hihi. Jeetje heftig, 2 keer een bbz gehad.... Hopelijk kan je goede afleiding vinden zodat het wachten niet zo lang lijkt te duren.

Micky....hoe gaat het nu met je?? Wat rot zeg, wat je mee moet maken.....hoef je nu niet meer op controle te komen? Nou ik hoop inderdaad dat je ukje het nogsteeds prettig heeft in je buik!!! Beterschap!!

Ik ga morgen laat in de middag een test doen. liefs Linda,

Geplaatst

he estrhelita,

vervelend van je buikpijn. ik denk dat het nog te vroeg is om te testen. Ik mag pas 2 weken na de terugplaatsing een tets doen omdat ze zeggen dat dan pas de hormonen weg zijn. En die dus niet meer de test kunnen beinvloeden.

Je bent nu nog onder invloed van de hormonen. misschien komt daar de buikpijn wel van. Wees nog niet te negatief, het kan nog alle kanten op. Is lastig, ik weet het. Ik zit op het moment ook op alle pijntjes, krampjes enz. te letten. Ik wens je sterkte en hou ons op de hoogte.

En linda, succes met de test morgen ! laat t weten!

Gast estrhalita
Geplaatst

Arianne ik mag van het ziekenhuis morgen testen dat is 15 dagen na de punctie of te wel 12 dagen na de tp.

Linda ik denk dat een innesteling iets aan de late kant is, het is toch al 11 dagen geleden na de tp.

Dames in ieder geval erg bedankt voor de lieve berichtjes

De krampjes zijn nog niet verdwenen, maar niet meer zo heftig. Wel heb ik nu pijn in mijn onderrug. Voor de zekerheid heb maar eens mijn temperatuur opgemeten. Uit mijn IUI periode ken ik mijn temperatuurcyclus heel goed. Na mijn eisprong is mijn temperatuur altijd rond de 37 graden en de dag dat ik ongesteld wordt zakt mijn ochtendtemperatuur naar 36,5 graden. Vanmorgen was mijn temperatuur ook nog 37,1 dus 1 ding weet ik zeker ik ga vandaag nog niet ongesteld worden. Voor de zekerheid doe ik dan morgenochtend nog maar even een test, als mijn temperatuur niet gedaald is. Ik heb de apothekers testen, die zijn toch wel goed of moet ik clear blue halen en zo ja welke dan? Ik moet vanmiddag toch nog naar de apotheek.

Geplaatst

he estrhalita,

Dat klinkt weer wat positiever!

Hoop zo voor je dat het goed komt!

sterkte en we horen het resultaat. n de tussentijd duim ik met je mee!

Geplaatst

shitttt wat balen maarrrrrrrrrrr misschien idd 1 dagje te vroeg getest!!!

Je moet er 1 van het kruidvat hebben die testen al positief met maar heeeeeeeel weinig hcg in je urine!

Succes meisje!!

:hug:

Gr.Sab

Geplaatst

Linda, mijn grootste gedachten gaan nu naar jou uit. Weet je al wat?

Es heel veel succes morgen..... Ik ga heel hard aan je denken.

liefs Micky

Gast estrhalita
Geplaatst

Linda heb je al getest? En?????????????????????

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden