Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi Arianne,

Ik weet het ja hihi

Maar dat zijn uitzonderingen ..ik ga er van uit dat ik dat niet ben , mocht het wel zo zijn horen we t donderdag en valt het weer mee.

Ja ik doe wel een testje ..ik koop er 1 vandaag en kan die vanavond al doen

want ik zit op dag 14 vandaag .. maar misschien beter morgen doen..

met jou alles goed?

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Lentezon,

Echt ongelofelijk balen zeg, nou ik hoop echt voor je dat de bloeding niet doorzet en dat het ook nog de goede kant kan opgaan!! Ben benieuwd naar je test en natuurlijk naar de bloedtest van donderdag, ik duim voor je..

Nou ben ik geloof ik,de enige hier op dit moment die op het wachtbankje zit of zijn er nu nog andere meiden??

Ik moet nog ff geduld hebben, ik mag de 22e testen...

Geplaatst

Hee lentezon....je bent toch nog niet definitief ongi geworen?????...kop op meid.....ik snap dat je gelijk heel negatief bent als je iets ziet wat op een beginnende ongi lijkt...maar misschien is het niets bijzonders.....ik hoop echt voor je dat emmy toch blijft zitten hoor....sterkte.....

Geplaatst

He Kim,

22e testen. spanende tijd, he.

Ik zit voor mijn gevoel ook nog beetje op het wachtbankje.

Heb wel een positieve test, maar ben pas gerust als ik weet dat het op de goede plek zit en een (of 2) hartje(s) hoor.

Succes op het bankje! Ga voor je duimen.

Geplaatst

Nou zeg

Het komt nu wel wat meer op gang.

Heb ook een tampon nodig nu.

Begin me ook echt ongi te voelen dus wat meer buikpijn.

Ik zou het liefst z.s.m. achter me laten , en het liefst volgende week al weer een terugplaatsing hebben..maar goed: geduld maar alweer !

Ik ga zsm proberen het evaluatiegesprek te hebben en te informeren naar de cryo's en z.s.m. weer een 'plan de campagne' te maken.

Ik weet t: dat het de 1e keer gelijk raak zou zijn is een kleine kans, ik hoop alleen dat het niet zo elke keer is he..maar: ik geef echt niet zomaar op!

Ik heb nog wat jaartjes te gaan. Ook hebben wij zelf afgesproken op voorhand: na 4 pogingen stoppen wij, dus we betalen er nog 1 zelf mocht het nodig zijn.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld want ik had het ons natuurlijk zoooooooo gegund eens iets voorspoedig te krijgen , eens een keertje zonder overdoen, of omwegen ..

maar aan de andere kant: er zijn ook zovele positieve kanten: goede stimulatie, goede eitjes, goed zaad, goede bevruchtingen. weinig last van de hormonen..dus ja da's toch allemaal weer wel 'van een leien dakje' gegaan.

ach ja ik kom er wel weer uit, uit deze misere..ik vind echt wel weer goede moed en kracht , net als jullie: we moeten wel onze droom blijven najagen!

liefs, lentezon

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je mislukte poging. Ik leefde met je mee tijdens je wachtweken. Zo zie je maar dat het niet vanzelfsprekend is dat het de eerste keer meteen lukt. Ik mag pas over 3 a 4 maanden starten, maar ik ben natuurlijk al jullie verhalen aan het lezen. Ik merk dat er gewoon geen peil op te trekken is. Ik hoop voor je dat het bij je tweede poging mag lukken. Je bent in ieder geval positief ingesteld en dat is ook veel waard. Ik ben ook gestopt met roken. Ik had het twee weken vol gehouden, maar heb zaterdag wel weer gerookt. Ik ben nu gewoon weer gestopt. Hoe lang ben jij gestopt met roken voor je behandeling en hoe lang heb je gerookt? Ik vind het wel makkelijker als ik denk aan mijn evt. toekomstige baby om te stoppen alhoewel ik nog zwakke momenten heb zoals zaterdag, maar dat vergeef ik mezelf weer omdat ik nu gewoon weer door ga.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Hoi Yvonne,

Jouw indicatie voor IVF is dezelfde als de mijne: idd de eileiders verkleefd.

IVF is daar zeg maar voor 'uitgevonden'.

Ik was omdat ik dus vanaf mijn 16e heb gerookt ook extra zenuwachtig voor de Follikel metingen, zo van groiet er nog wat ..ik was zo bang de boel te hebben 'verrookt'zeg maar.

Ik ben af en aan gestopt. Eerst in mei van 2007..toen in de zomervakantie weer begonnen: max. 10 per dag. Hierna sterk gaan afbouwen tot 4 per dag en in november rookte ik er nog 1 per dag , in december ben ik pas helemaal gestopt.

Misschien niet voor iedereen de methode, Want ik genoot er ook niet echt meer van zeg maar. + schuldig voelen. Af en toe is het lastig: met uitgaan of als ik bij rokers ben.

ik weet niet hoe lang en veel jij rookte. En hoe oud je nu bent?

Wat goed dat je weer gestopt bent! Je weet waar je het voor doet, maar het is echt gewoon verslavend en soms sterker dan jezelf. Ach dat 1 sigaretje per week: ik zou tegen de tijd je gaat spuiten gewoon helemaal stoppen, en zie nu dat af en toe sigaretje als je laatste oortje dat je aan het versnoepen bent? ! Wel gezond eten, fruit, groente, foliumzuur en bewegen..

De zin in roken gaat vanzelf weg: en zelf niet drinken dat lukt mij! Maar goed ik mag nu wel weer ff in het weekend wat.

Misschien zijn we strakjes samen tegelijk bezig want ik moet ook nog ff wachten.

Spanned he! Ik kan me voorstellen dat je staat te trappelen!

Ok. we gaan hier de tent sluiten en ik lees zeker je berichtje morgen weer ,

Fijne avond!

gr Lentezon

Geplaatst

hee Lentezon, wat lees ik nu allemaal! Dit had ik echt niet verwacht, het zag er allemaal zo mooi uit! Zo zie je idd maar, je kunt echt nergens van op aan.... Dat is nog het moeilijkste he. Je blijft zoeken naar zekerheden, bevestiging. Maar er is niets dat je die zekerheid kan geven. Je kunt alleen maar wachten en krijgt dan of superfantastisch nieuws of megajammer nieuws. Er zit niks tussenin. Maar wat jij zegt heb ik ook: je hebt goede eitjes gemaakt, bevruchting ging goed en de deling ook, dat is al 1. Het moet toch echt een keer gaan lukken. En wel graag bij ons allemaal! Ik vind je wel heel positief klinken en dat vind ik erg goed en knap. Moet je nu de progestan nog blijven gebruiken? Ik werd echt mega-ongi. Mega veel, mega pijn en mega lang. Komt door de hoge hormoonwaarden. Dus bereid je voor en leg wat ibu's klaar (het mag weer ;) ). Ik wilde ook graag zsm door en baalde dat ik een maand moest wachten. Maar nu ben ik toch wel blij dat er een paar weekjes rust zijn. Voor je het weet is het weer zover en dan kun je maar beter helamaal uitgerust en weer met een normaal hormoonpeil aan je cryo beginnen. Wij gaan begin maart weer aan de bak met cryo. Verder gaat het ook alweer een stuk beter na een moeilijke week.

Hoe is het met je mannetje?

veel liefs,

Micky

Geplaatst

Hee Lentezon,

Balen zeg, ik kijk elked dag ff of het bij jou was gelukt... echt jammer, maar je bent zeer positief en het gaat jullie vast lukken!!

Dikke pakkerd Daan.

Geplaatst

Wat een spanningen allemaal zeg, heb zo met je mee zitten leven, zo van "o nog een paar dagjes, en dan weet Lentezon het"

Dat ook ik dit nieuws over een kleine 2 weken kan krijgen, is toch wel moeilijk, echt weer een realiteits check.

Even donderdag afwachten en veel sterkte gewenst

milen

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Ik rookte ook al heel jong, ik ben al op mijn veertiende begonnen. Ik ben nu 32jaar. Het gaat nu weer heel goed met niet roken. Ik eet ook gezond en ben na 3 maanden gestopt te zijn met sporten ook al weer anderhalf week zo'n 4 keer per week weer aan het sporten. Ik wil ook niet meer roken want ze zeggen dat als je er minstens 3 maanden van af bent dat dan pas de schadelijke stoffen helemaal uit je lichaam zijn. Ik hoop dat ik net zo sterk ben als jij wanneer het niet gelukt is om dan niet te gaan roken want dat lijkt me een erg moeilijk moment. In ieder geval wil ik proberen om ook helemaal fit in de behandeling te gaan geestelijk en lichamelijk zodat ik meer aankan

Mag ik trouwens vragen waarom je eileiders verwijderd zijn als er alleen verklevingen zijn.

Greetzzz,

Yvonne

Geplaatst

Hi Lentezon,

Ik lees mijn berichtje net even opnieuw en zie tot mijn verbazing dat ik heb gezegd dat ik 32 ben, maar ik ben 33 jaar en dat ben ik al weer sinds oktober 2007. Ik wil er denk ik niet aan wennen dat ik steeds ouder wordt, hi hi hi!

Geplaatst

he lentezon!!!

wat een vervelende mededeling, ik had dit dus echt niet verwacht....

heeeeeeel veeeeel sterkte en hoop dat je mooie cryo's hebt zodat we in maart weer op het ww bankje zitten.

moet zeggen dat ik maar 3 dagen ongi ben geweest en geen erge last heb gehad tijdens..

voel me nu prima heb nergens meer last van, gelukkig!

vind het nog steeds erg jammer, moet morgen mijn bruidsjurk gaan passen en dan daar ook weer vertellen dat ze nu de jurk definitief af kunnen passen want er komt geen buikje... weer even emotioneel moment dat weet ik nu al.

maar goed positief blijven.

liefs bri

Geplaatst

Bri,

Ben blij dat je je weer beter voelt.

Spannend morgen je jurk passen al snap ik dat het een emotioneel moment kan worden.

Denk aan je.

En yvonne,

Stoppen met roken. Het blijft lastig. Ik was vast van plan ruim voor deivf-poging te stoppen. Het is me niet helemaal gelukt. Ging wel stuk minder roken, maar de stress nam af en toe nog de overhand om er 1 op te steken. De 1e week van de behandeling heb ik t beperkt tot 1-tje 's avonds. Daarna gestopt.

Nog 1 sigaret gerookt toen ik dacht dat het fout was gegaan. Maar sinds de positieve test alles waar rook uitkomt verwijderd uit huis. Heb er op sommige momenten nog best moeilijk mee. Maar weet waar ik t voor doe.

Heel veel succes en sterkte!

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje dit had ik niet verwacht. Had toch hele sterke hoop dat het bij jou zou lukken Lentezon.

Ook ik ben niet erger ongi geweest dan normaal. 2 dagen en 1 dag nabloeden noem ik het altijd. Ook geen echte heftige pijnen of zo. Dus het hoeft niet. Ik begin over 1 week weer met spuiten van decapeptyl. Dus wij beginnen weer.

Bri succes met het passen van je jurk en op naar je bruiloft. Het is heel jammer dat het niet gelukt is, maar 1 voordeel hiervan nu kan je op je eigen bruiloft lekker een glaasje drinken. Ik weet dat je het liever anders had gezien, wij allemaal denk ik. Meid kop op en geniet van deze mooie momenten.

Succes allemaal dames en onze tijd komt echt nog wel dat we met een dikke buik lopen.

Knuffel

Geplaatst

He lentezon,

Hoe is t nu met je?

Heb je voor de zekerheid nog een test gedaan?

He estrh,

Wat lekker dat je volgende week weer kan beginnen!

Succes deze keer!

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Arianne: het is ondanks je paar sigaretjes toch gelukt!

En Yvonne: Stress is trouwens ook erg, en ik moet jullie bekennen: ik heb er gisteren 1 gerookt en de rest van t pakje weggegooid. Dit na een negatieve zw. thuis test + mega ongesteld .

Ik ben er nu weer klaar mee trouwens...was meer een soort van dwangneurose hihi

Ik ga n.l. niet nu ff tussendoor roken of zo tot poging 2, en drinken doe ik nu ook alleen weekends en ik blijf gezond eten .

Bri: allemaal heel dubbel he meid het had zo mooi kunnen zijn. Ik denk dat wij ons allemaal wel zo voelen na onze mislukte 1e poging, ik had ook gehoopt op eens een meevaller.

Esther: gelukkig kan je weer snel beginnen meid!

ik voel me wel rot vandaag hoor, verdrietig, leeg + nu moet ik :waiting:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :waiting:wachten, soms wanhoop; stel het gaat vanaf nu elke keer zo, soms hoop: ach het lukt ons wel een keer... :

Pas 3 maart is de evaluatie, as donderdag hoor ik over de cryo's.

Rond 3 maart is net mijn ovu, of geweest...dus pas half maart kunnen we misschien weer beginnen???? Dus misschien pas eind maart een TP ergens??

Al je kijkt: 17 december voor t laatst ongesteld geweest.

Lieve meiden : net als jullie zou ik het liefst morgen weer beginnen!! :blob3:

Geduld maar weer, positief blijven, en ach: het is eerder uitzondering dan regel dat t de 1e keer gelijk rtaak is: ook met de 'normale ' conceptie.

Ach ja ..ik heb morgen middag vrij: ik richt me op t afrijden, donderdag middag met de uitslag heb ik vrij: ff alles voor mijzlef op een rijtje zetten, in mijn dagboek van mij afschrijven..ff 'chillen'en een lekker maal koken s'avond s voor mij en mijn schatje.

Het helpt wel om het hier wat van mij af te schrijven ... net als jullie hebben gehad heb ik nu ff een DIP..

liefs van mij

Enne: ik ben een vechtertje hoor, geef 't heus niet op . Het is af en toe zwaar dat we zoveel moeite moeten doen, er aan denken en mee bezig moeten zijn om zwanger te worden.

De omgeving heeft wel eens opgemerkt: dat ik een kindje zou 'verheerlijken'. Maar da's niet helemaal het geval...bij ons 'komt' het niet zomaar , of ineens, of na een paar maandjes proberen.

Bij ons is het een heel doelmatig bewust proces.

En op zich is de hele behandeling ergg voorspoedig gegaan, geen complicaties of gekke dingen, dat geeft ook wel weer hoop en vertrouwen. Dus dat moet ik ook wel ff zeggen he, want het kan ook anders....

Sorry voor het hele verhaal...ik moest het ech tff kwijt!

liefs van mij,

lentezon

Geplaatst

Niks sorry, lentezon... daar is deze site en daar zijn wij voor. Lekker toch, dat je het hier even wegschrijven kan?

Sterkte!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Lentezon,

Wat erg voor je.

Je mag je nu gerust ff heel kl*te voelen, hoor, en van je af schrijven.

Ik snap helemaal hoe je je voelt.

En dat je het hebben van een kind zou "verheerlijken", wat een onzin. Je hebt een kinderwens en die is heel sterk. Als het dan niet lukt is dat niet iets wat je zomaar naast je neer kan leggen.

Denk maar ff lekker aan jezelf. Laat je verwennen. En gooi het verdriet er maar uit, hoor!

Op naar de nieuwe poging en ik hoop dat je droom uit gaat komen.

Denk aan je en liefs en sterkte. Kortom alles wat ik voor jou maar wensen kan

X

Geplaatst

Oooh Lentezon,

Wat K~T! Ik schrijf net in een ander topic dat ik hoop dat het bij jou wel lukt en nu lees ik dit. Echt balen. Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en moet donderdag weer. Volgens mij willen ze nog eens goed naar mijn dossier kijken.

Ik ben alwel weer aan de pil en mag de 24e beginnen met decapeptyl. Dus niet zoals anderen soms, meteen weer spuiten.

Laten we hoop houden. Ik lees je optimisme en dat geeft mij ook weer steun, want ergens zegt iets in mij dat het bij mij niet gaat lukken en daar word ik helemaal depri van, want ik wil zo niet denken, maar mijn lijf haalt weer allerlei fratsen met me uit.

Gelukkig heb je misschien nog wel een cryo dat zou weer een hoop moed geven toch? Zet hem om op en janken mag hoor!

Liefs Jonne

Geplaatst

Hoi Jonne,

ja balen he...net een paar daagjes na jouw kwam het door.

Ik zweef ook tussen vrees en (wan)hoop hoor. Ik doe echt mijn best om positief te blijven want de strijd is namelijk nog niet afgelopen.

Ik mag net als jij niet gelijk weer beginnen, trouwens heb pas de 3e maart het evaluatie gespreken, maar misschien weet ik donderdag al meer.

Ik ben net als jij soms zeeer bang dat het nooit zal lukken ..en de teleurstellingen zich gaan opstapelen, de kar steeds zwaarder wordt om te trekken.

Een zware kar is niet erg, maar dan moet er zeg maar wel een beloning aan het einde van de rit zijn, de angst dat dat nooit zal komen ....brrrrrrr krijg t er net zo goed soms behoorlijk koud van hoor!

Volgens mijn vriendin, een psychologe, kun je je eigenlijk nooit echt op slecht nieuws voorbereiden , dat maakt het soms gemakkelijker om dan wat meer in het positieve te gaan zitten.

Zucht- Jonne we proberen weer sterk de 2e ronde in te gaan he, met weer alle warmte en positieve 'energie'voor de emmy.

Enne voor je t weet is het weer de 24e !

liefs van lentezon

Geplaatst

hai lentezon!!!

wat kun jij de dingen heerlijk van je afbleren!!!!

NIKS SORRY!!!!

dit is dus wat vele mensen in de gehele wereld eens lekker zouden moeten doen dan zouden er veel minder "Gekken"rondlopen.

chapooo!!!:hello2: voor lentezon.

positief gaan we met zijn alle eind maart weer op het wachtbankje zitten!!

toch????????????

ging vandaag met passen redelijk moet zeggen dat ik nu weer lachend naar vlg week uit kan kijken en genieten van alle voorbereidingen voor de trouwerij.

jurk moest in de taille ingenomen worden blehhhh dacht ik toen...

maar ja thats life!!

sterkte met verwerken en succes aan alle meiden hier

wij zijn echte kanjers zei mijn aanstaande hubbie gisteren nog

,

ik preek jullie snel weer,

liefs bri

Geplaatst
hai lentezon!!!

wat kun jij de dingen heerlijk van je afbleren!!!!

NIKS SORRY!!!!

dit is dus wat vele mensen in de gehele wereld eens lekker zouden moeten doen dan zouden er veel minder "Gekken"rondlopen.

chapooo!!!:hello2: voor lentezon.

positief gaan we met zijn alle eind maart weer op het wachtbankje zitten!!

toch????????????

ging vandaag met passen redelijk moet zeggen dat ik nu weer lachend naar vlg week uit kan kijken en genieten van alle voorbereidingen voor de trouwerij.

jurk moest in de taille ingenomen worden blehhhh dacht ik toen...

maar ja thats life!!

sterkte met verwerken en succes aan alle meiden hier

wij zijn echte kanjers zei mijn aanstaande hubbie gisteren nog

,

ik preek jullie snel weer,

liefs bri

Lieve Bri,

Met het zonnetje op mijn gezicht zit ik nu te typen achter het raam van kantoor.

Ik hoop dat het op je trouwdag net zo'n stralende dag is. Ik ben inmiddels 2,5 jaar getrouwd. Mijn man vroeg me ten huwelijk toen ik weer eens opgenomen was in het ziekenhuis. Ik lag er toen 4 weken en heb onze bruiloft toen helemaal voorbereid, was heel gaaf om te doen.

Ondanks dat ik nog zware medicijnen had en mijn hiud en haar niet top waren was mijn bruiloft een super dag, met stralend weer en al mijn vrienden en vriendinnen. Ik besefte toen heel erg hoe ik bofte met zoveel lieve mensen om me heen.

Dat is wat ik jou ook wens, want ondanks dat je dan nog niet zwanger je bruiloft tegoed gaat, bof je toch maar met zo'n kanjer van een vent. Volgende week ben jij het stralende middelpunt geniet ervan en gebruik al die positieve energie om straks met zijn tweeen weer verder te kunnen met de IVF.

Succes en alvast gefeliciteerd! Jonne

Geplaatst

Hey Bri,

ook voor jouw:

:hugg:

Ik hoop op een stralende dag voor je omringd door alle mensen van wie je houd.

Zal duimen voor mooi weer want dat levert ook mooie plaatjes op he.

Hopelijk is alles zo goed als geregeld.

Wat lief dat je aanstaande hubby zei wat een kanjers we hier allemaal wel niet zijn , ik zie dat ook zo...we hebben allemaal ontzettend veel moed en doorzettingsvermogen ..onze drijfveer is een heel groot warm en liefdevol hart.

Op naar ronde 2 ik sluit me bij je aan!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden