Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Arianne,

Nouuuuu, wat vervelend zeg!! Het ging zo goed. Dat is echt een vette domper. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Waarom mag het gewoon niet goed gaan bij jou? Ga je vragen of ze gaan kijken wat de reden is dat je steeds een miskraam krijgt? Echt balen, doe je zoveel moeite, ga je alvast stilaan hopen dat het dit keer misschien wel gaat lukken en krijg je alsnog een miskraam.

Meid heel veel sterkte. En ja, misschien dat t nu nog echt ff een diepe put is maar ik hoop echt dat ook voor jou het een keer mag blijven plakken.

Grz, Sissie

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

bedankt voor de lieve woorden.

Ik moet om 10.45 in het zkh zijn. Ze moeten uitsluiten dat het een bbz is.

Al 2 keer gehad, dus die kans wordt steeds groter. Denk niet dat dat zo is maar zekerheid voor alles.

Ze hebben alles al onderzocht om een oorzaak te vinden voor die miskramen. Niks gevonden. Maar ik vind het toch raar.

Ben er op dit moment vrij rustig onder.

Eerst dit ff afwachten en dan eens goed nadenken over volgende poging. Heb nog wel cryo's., Maar heb het hele ivf-gebeuren zwaar onderschat van te voren. Het is me allemaal zwaar tegengevallen. Vooral mentaal.

Hoe is dat bij jullie?

Laat er van 1 van jullie nou binnenkort eens goed nieuws komen! Dat geeft weer een beetje moed voor iedereen!

Liefs

Geplaatst

Het gatsie Arianne, wat een verschrikkelijk rotnieuws zeg!!

Heel veel sterkte met verwerken.

Dikke kus Sab xx

Geplaatst

Lieve Arianne..

heel veel succes strakjes, ik hoop dat het allemaal niet is wat je vreest

en anders flink van je af komen schreeuwn hier .

Ik duim voor je dat het goed is...

liefs lentezon

Nb ik kom net terug van bloedprikken, vanmiddag dus de uitslag zw op wit.

Wat je vroeg aan iedereen over hoe we de IVF hebben ervaren:

De wachtweken + natuurlijk negatieve uitslagen ervaar ik als het zwaarst, maar achteraf de hormomen: wat prikkelbaar., ik hield veel vocht vast, ik was moe en passief, ondertussen elke FM zenuwachtig...al met al geenntspannen tijd en als slagroom op de taart krijg je dan nog de beruchte wactweken waarom je totaaaal niet kan vertrouwen op signalen van je lijf.

Als de uitslag dan negatief is , en net als bij ons ook nog 0,0 cryo's moet je dat samen thuis nog zien te verwerken. Zo en zo cryo 's heb je minder kans maar wel 100% de zenuwen van de wacht weken..allemaal erg zwaar em dit is nog maar onze 1e ronde .

Geplaatst

Lieve Arianne,

Wat vind ik dit verschrikkelijk voor je.. heb er even geen woorden voor.. maar weet dat ik ontzettend met je meeleef..

Wat heftig zeg, je 6e miskraam, dat is echt niet niks.. is ook bijna niet voor te stellen.. ik heb zelf in het verleden ook een keer een miskraam meegemaakt en dat vond ik al heel heftig.. maar 6 keer joh..kunnen ze maar een oorzaak vinden, dan weet je in ieder geval waar het aan ligt..

Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen en weet dat ik aan je denk..

liefs kim

Geplaatst

Jeetje Arianne, ontzettend veel sterkte zo in het ziekenhuis... Oh, wat vind ik dit erg voor je.....ik zit hier vanbinnen echt te schelden.......waarom is het allemaal zo F#CKING oneerlijk.

Dikke knufffffffff van Linda,

Geplaatst

Hoi Arianne,

Wat vreselijk voor je. 't Is echt niet eerlijk. Ik leef zo met je mee. En dat terwijl ik bijna op het broedbankje zit.

Ik heb de IVF behandeling als goed ervaren. Mijn eerste keer, dat wel, maar alles is mij meegevallen. Het zwaarste - tot nu toe - heb ik de punctie ondervonden (dat ging niet zo lekker). Volgens alle verhalen die ik lees is het wachten toch wel het meest zware.

Als ik jouw verhaal dan weer lees en dat van Bri enz. dan is er toch wel weer veel spanning. Waarom kan het nooit eens normaal. 't Is allemaal al zo heftig voor al die meiden hier.

Meis, sterkte en heel veel succes verder

Veel liefs

Geplaatst

Hoi Arianne, jeetje.....weet idd ook niet veel te zeggen behalve sterkte! T zag er even zo goed uit.....wat ontzettend kl*te......

Hele dikke knuffel, San

Geplaatst

Ow, Arianne, wat balen!!!!!!

Tjonge, een positieve test... en dan toch nog.....

Wat goed dat je zelf nog maar gematigd positief was (of in ieder geval hier deed voorkomen), maar het is natuurlijk nog steeds erg hard balen!!!

Sterkte!!!

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Meiden,

Bedankt voor het medeleven.

Dat doet goed.

Kom net uit zkh. Echo gehad.

Ze kon geen vruchtzakje of iets vinden. Alleen veel vocht en 1 plekje wat ze niet helemaal kon thuis brengen.

HCG geprikt. Krijg vanmiddag de iutslag.

Dit om uit te sluiten of het geen bbz is.

Ik hoop nu maar dat de hcg heel laag of er niet meer is. Hoop heb ik toch niet meer. Dan kunnen we in ieder geval weer vooruit kijken.

xxx

Geplaatst

Arianne,

wat is dit nu....

oneerlijk!!!! dat is het gewoon!! dit had ik echt niet verwacht, jij was de enige die de januari maand nog positief deed lijken.

weet dat ik met je meeleef!!!

geef de moed niet op al lijkt dat nu misschien onmogelijk!!!

heel veel sterkte!!

liefs bri

Geplaatst

Hey Arianne, kon ze ook geen oorzaak voor dat vocht noemen? En dat plekje? Heel raar toch........hopelijk is het ook geen bbz.....meiss, k denk aan je......ben benieuwd naar de uitslag van je HCG....

Sterkte..!

Liefs, San

Geplaatst

Wat zijn jullie toch allemaal lief!

Zkh. belde net. hcg was genoeg gedaald dat het gelukkig geen bbz kan zijn. Iets positiefs. Het is 'gewoon' een miskraam. Vette pech.

Nu hopen dat alles z.s.m mijn lijf verlaat. Ga denk ik wel ff een pauze inlassen.

Me weer ff concentreren op leuke dingen. Ben er nu wel vrij nuchter onder omdat het gelukkig niks ernstigers is. En er zijn altijd ergere dingen.

Ik blijf jullie allemaal van een afstandje volgen!

Hopen dat de komende maanden betere berichten geeft!

Iedereen heel veel succes op weg naar oonze wens!

xxx

ps. nooit gedacht dat je van mensen die je niet eens persoonlijk kent zoveel steun kan krijgen!

Geplaatst

Pffff, meid......ze moeten jou wel hebben....bestaat er nog gerechtigheid denk ik dan.....:angry5:

Begrijp heel goed dat je even afstand neemt, er zijn meer meiden die even een 'forum-rust-pauze' inlassen. Weet dat de meiden hier er voor je zijn......Ik hoop dat je ook in je naaste omgeving heel veel lieve mensen hebt die je op kunnen vangen en kunnen steunen. Hiervandaan alvast een mega dikke knuffel en nogmaals sterkte!

Liefs, San

Geplaatst

Lieve Arianne,

Het is zo ontzettend oneerlijk allemaal.

Ik begrijp dat je met alle macht gaat proberen dit enigsinds de baas te kunnen , je op te laden, en je je probeert te richten op positieve dingen om je heen.

Weet dat ik, en alle meiden hier , aan je denk en er voor je ben als je dat weer nodig hebt.

Ik hoop dat je veel liefde en steun krijgt in je omgeving en van mij ook een dikke knuffel,

Neem de tijd voor jezelf.

liefs

lentezon

Geplaatst

Hey Arianne, Ik vind dit heel erg om te lezen.

Het si echt allemaal oneerlijk, en 6 miskramen.

Erg heftig.

Ik hoop dat je de komende tijd leuke dingen kan gaan doen en je weer een beetje opladen.

Liefs en een knuffel Renata

Gast estrhalita
Geplaatst

Lieve Arianne,

Jeetje wat lees ik nu. De enige van januari met een positieve test. En je hebt al zo veel te verduren gehad. Meid ik leef echt enorm met je mee .

Dikke knuffel van mij en heel veel sterkte de aankomende tijd.

Geplaatst

Lieve Arianne,

Ook van hieruit een mega knuffel !!

Heb enorm met je te doen, en hoop dat je de kracht vind om toch verder te gaan.

Weet dat je hier steeds terecht kan om je ongenoegen of wat dan ook te uiten. Laat je maar eens goed gaan....

Liefs,

Annick

Geplaatst

Hey Arianne...jeetje,...wat een teleurstellend nieuws zeg.....pff...wat moet ik daar nu weer op zeggen.....alle sterkte maar toegewenst...en hopelijk meer geluk in de volgende ronde.....hou je taai meis...en hopelijk kan je dit gauw verwerken samen met je partner.....toi toi....

Geplaatst

Lentezon,

Succes morgen met afrijden!

Goed in de spiegels kijken, he!

En let op dat hij je geen eenrichtingsweg instuurt!(ben ik keer op gezakt)

x

Christine,

Weet je al wat?

Morgen of vandaag toch testdag, of niet?

x

Geplaatst

Ik weet nog niets! Vanmiddag ging ik boodschappen doen en dan zou ik een test gaan halen. Op de groenteafdeling kreeg ik ineens zo'n ongesteldheidsgevoel, ik was gelijk down en heb dus ook die test bij het kruidvat niet meer gehaald, want ik wilde zo snel mogelijk naar huis, omdat ik zeker wist dat het voorbij was. Thuis aangekomen gelijk naar het toilet natuurlijk en tot mijn stomme verbazing was er niets te zien. Dus morgen weer op pad om een test te halen (ik wilde deze niet eerder in huis hebben). Morgen zit ik op dag 17 na de PU, dus dan mag ik officieel testen. Ik heb wel continue lage rugpijn en pijn in de heupen en ook in mijn buik blijft het zo vreemd aanvoelen, net alsof er iets niet goed zit. Herkennen jullie dit?

Geplaatst

Christine, ik had ook een licht-ongi gevoel toen ik zwanger was (en heb ook bloed verloren) Dus het hoeft nog niks te beteken..

Succes met testen morgen!

Lentezon, afrijden? Spannend!!!!!! Succes~!

Arianne.. sterkte meis!

Zit er nog iemand op het bankje? Sterkte!!!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Nou was het al 2 weken spanning, en dat is dus nu nog niet voorbij met t afrijden. helaas voel ik mij helemaal niet fit . Veel geslapen de laatse dagen dat wel, maar ook wat last van hoofdpijn en mijn wallen zijn ook weer terug....

Ik ga er gewoon wel voor al heb ik een vreemde instructeur in de les voor t afrijden..mijn instructeur is ernstig ziek en belde gisteren af....Wel jammer want ik voel me inmiddels na zoveel rijlessen erg thuis bij hem.

Anderzijds: kan ik alvast een uurtje wennen met rijden met een vreemde naast me.. da' s best eng hihihi

Ben minder zenuwachtig dan de vorige keer. Om 0930 staat ie voor de deur en om 1045 is t examen.

Wat een week(en) voor iedereen hier geweest ! Ik ben het ook nog niet te boven..het was zoooooo dichtbij en nu weer heel ver weg.

Ariannne en Amanda: dank je hoor ik ga mijn bovenste best doen.

Christine: succes met testen vandaag! wat hoop ik op 2 streepjes voor je ! veel succes.

Geplaatst

Nou Lentezon zet hem op hè! Geloof in jezelf! Laat het zo zijn, dat je vandaag weer even een positief bericht krijgt! :pray:

Groetjes, Chrisrine

Geplaatst

lentezon!!,

heeeeeel veeel succes vandaag!!!

laat ze even zien hoe het moet meid!!

we horen het ongetwijfeld vanmiddag wel van je.

liefs bri

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden