Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

yessssssssssssssss

arianne eindelijk goed nieuws!!!

ik hoop echt voor je dat het vrijdag ook positief is.

hier heeeel erg ongi met helder rood bloed dus echt hetr allerlaatste van deze poging....

mag 4 maart weer een uitgangsecho laten maken voor cryo terugplaatsing half maart.

heeeeel veel succes ook voor lentezon en jonne.

tot snel

liefs bri

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
He lentezon,

Vrijdag mag ik testen van het ziekenhuis. Dus ben benieuwd.

Ik had/heb ook wat last krampjes. Helemaal onder in mijn buik. Inderdaad op een wat andere plek dan normaal. Zou de innesteling kunnen zijn.

Meid, ik hoop dat de laatste week een beetje snel voor je gaat.

liefs

ja inderdaad onderaan, wel een beetje hetzelfde gevoel maar toch anders.

verder naar beneden ja ..

Spannenddddddddddddddddddddddd !

Al probeer ik echt mrs. cool met een warm hart te blijven ..heb wel wat zenuwen hoor..

Mied, op naar as vrijdag !

Misschien moet ik ook maar een testje doen volgende week donderdag ochtend.. ik bel wel ff met het ziekenhus hierover of dat verstandig is.

Goed, ik ga ff door hier...dat leidt ook wel af zo werken

liefs!

Iedereen: sterkte!

Geplaatst

Hee Arrianne......zal het dan toch????????............ohw meid...zal wel geweldig zijn niet????...........we gaan gewoon weer verder met duimen voor je hoor...en je kan nog makkelijk weer ff op het bankie zitten......zet hem op meid....ben zeer benieuwd voor vrijdag.....

Geplaatst
ha meiden!

Misschien ben ik de enige die over is..maar volgens mij Jonne ook nog maar daar al heel lang niets van gehoord of ik heb iets gemist !

Het stemt allemaal niet vrolijk..

voor mij is het nog een volle week op de wachtbank..ben dus nog maar net begonnen en de innseteling vind ongeveer tussen dag 7-en 10 plaats dus dat zou nu zijn? gosteren wat onge achtige krampjes , maar vandaag weer niets..

moeilijk om in deze tijd op je lichaam te vertrouwen..zou pharmaceutisch gestuurd en dan met de progestas: emo, gevoelig borsten ...

Jullie kennen het presies!'Nou ik ga eens aan het werk, iedereen heel veel sterkte!

Hoi Meiden,

Ik loop inderdaad exact gelijk met Lentezon. Ook ik mag vrijdag de 15e testen in het ziekenhuis. Ik heb een tijdje niet geschreven omdat ik zo verdrietig werd van alle verhalen. Het lijkt erop dat niemand sinds november op deze site zwanger is geworden met IVF en daar wordt ik helemaal nerveus van. Het is zo confronterend. De klans op zwangerschap is megaklein. En hoe groot is dan de kans dat het bij mij wel goed gaat. Ik voel ook helemaal niks, niet van de hormonen, niet van de embryo en niet van een evt innesteling.

Ik probeer er niet op te hopen, maar dat werkt dus voor geen meter. Ik ben jarig in het weekend van de test. Dus tja..:occasion15:

Ik wens iedereen heel veel sterkte voor de tegenvallende uitslagen en heel veel geluk met de nieuwe pogingen. Ik lees hier vaker dan ik schrijf en leef echt met jullie allemaal heel erg mee.

Liefs Jonne

Geplaatst

Hai Jonne,

Sja het valt ook zeker niet mee als er nog niet veel zwanger zijn geworden de laatse maanden...voor velen was het deze maand de 1e keer. Verder blijft het bijna een soort van loterij.

Ik had ook de 15e moeten testen, maar omdat ik dan mijn rijexamen heb was dat wel een beetje teveel van het goede.

Vandaar dat zij zelf hebben voorgesteld: doe maar de 14e dan.

Maar we gaan zo goed als gelijk op ja! Voor jouw ook het verjaarskadootje van de eeuw zeg!!!!!!

Ik had de dag na mijn verjaardag de 1e FM...ik was zo zenuwachtig.

Aan de ene kant grote hoop, aan de andere kant je durf je al bijna niet op zoveel geluk te rekenen, gezien alle 'pech', medische toestanden etc die hieraan vooraf zijn gegaan ..

vast herkenbaar.

We bikkelen ff door hoor ! Nog een volle week op de wachtbank.

Ik bel ze as maandag ff: of ik eigenlijk menstruatie kan verwachten ( de progestan) , en of ik een urine test kan doen donderdag ochtend...

heel super spannend!

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Ik schreef dat ik niks merkte he, nou dat heb ik geweten (zie topic bij ivf behandelingen).

14 februari is wel een leuke datum om te testen ivm Valentijn. Tjee pittig hoor 2 van die belangrijke uitslagen in één week. Want afrijden is ook geen eitje:icon_shaking2:, maar het gaat vast goedkomen.

Succes in ieder geval volgende week!

Gast estrhalita
Geplaatst

He Ariane wat een leuk nieuws, hopelijk blijft de test positief.

Ik begin met mijn 2de ivf poging. 20 feb weer beginnen met spuiten van decapeptyl en half maart de punctie. Dus ronde 2. Ik lees mee en hoop dat de laatste 3 dames lekker zwanger zijn.

Succes met wachten

Geplaatst

Hey Arianne, gaaf! Spannend morgen!!! Hopelijk gaat het deze keer goed!

En Lentezon en Jonne, jullie kunnen het ook anders bekijjken: het is nu al zo vaak fout gegaan bij andere dames... Het moet toch bij iemand goed gaan????

Succes nog met wachten!

En Estrhalita... succes met de volgende ronde!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Wow Arianne....gaaf!! Eindelijk weer een beetje positieviteit in deze niet bepaald leuke maand.....Ik hoop echt zo dat t goed is! Lentezon en Jonne, laatste loodjes in de ww.....spannend hoor!

Liefs, San

Geplaatst

Hallo meiden,

Ikzit 1 dag voor de eigenlijke testdatum. Kon het weer niet laten en een test gedaan. Wederom positief. Ik spring nog geen gat in de lucht, want we zijn er nog lang niet. Maar we zijn een stapje verder.

Liefs

Geplaatst

hallo arianne,

wat een goed nieuws dit kan niet meer fout gaan!!!

je had toch ook 2 emmies teruglaten plaatsen?

hoeveelste poging is dit van jou je zal het ongetwijfeld ergens neer hebben gezet maar was gewoon erg benieuwd.

heeeeeel veeeeel sterkte de komende dag zet het sapje in het champagne glas maar alvast klaar!!!!

liefs bri

Geplaatst

He Bri,

1e poging.

Dus kan eigenlijk niet geloven dat het gelukt zou zijn. Afgelopen zondag zag het er nog heel anders uit. Zo zie je maar, er kan een hoop gebeuren in een paar dagen.

De champagne laat ik voorlopig maar in de koelkast. Heb 2x bbz en 4 miskramen gehad. Moet eerst zeker weten dat het er zit en dat het op de juiste plaats zit.

Maar we zijn weer stapje dichterbij.

Hoe gaat t met jou?

Liefs

Geplaatst

hai,

hier gaat het maar daar heb je ook alles mnee gezegd....

gelukkig krijgen we drukke weken met vrijgezellenweekend en de bruiloft die echts groots is(300 pers 's avonds) dus afleiding genoeg zou je zeggen

maar dan nog zijn er duizend momenten op een dag waarin je jezelf afvraagd waarom nou niet.....

maar ja je moet verder en dat doen we dan ook, als vandaag (mijn testdag)

maar voorbij is dan heb ik dat ook weer gehad.

we gaan 22 febr trouwen, 23 lekker een weekje skieen, zaterdag terug en dan maandag naar de gyn om af te spreken wanneer de cryo's terug geplaatst worden.

moet 4 maart dan weer ongi worden...

hopen maar weer....

jij heel veel succes en gezien je verleden kan ik begrijpen dat je nog gematigd

blij bent.

maar toch....... vooralsnog heb je het mooi voor elkaar.

niet vergeten hoor!!!!!!!!!!!

liefs bri

Geplaatst

he bri, Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!

Gelukkig heb je ook een aantal mooie dingen om naar uit te kijken.

Is een schrale troost, ik weet t.

Liefs

Geplaatst

Hey Arianne!

Wouw dat klinkt al fantastisch ! Zeker na de schrik van wat bloed he van het weekend?

Ik ben zooooooo benieuwd naar je bloedtest !

Ik heb af en toe wat ongi krampjes , toch niet helemaal zoals normaal, de plaats lijktook anders , maar dan ben ik gelijk een beetje bang van: ojeeeeeee

Ik wil dol graag testen maar mijn ziekenhuis raad het mij af..zucht., dus ik zelf durf niet te testen. Ik heb ze hierover gebeld dus en zij zeiden dat het niet helemal betrouwbaar kon zijn door de progestan..

Op zich kunnen ze nu weinig zeggen: ik zou kunnen menstrueren, maar anderzijds kan de progestan dat ook weer wat tegenhouden ..

'

dus ja..echt afwachten geblazen zeg

brrrr we horen morgen van je?????

ik duim voor je!

Geplaatst

lentezon,

Ik was ook niet voor morgen zelf gaan testen als ik dat gedoe van zondag en maandag niet had gehad.

Ik ben vorige week al met de progestan gestopt. Moet jij het door blijven gebruiken?

Het is ook overal anders.

Ik moet morgen op de eigenlijke testdatum zelf thuis testen en die uitslag doorbellen. Hoef dus in 1e instantie niet naar zkh voor de bloedtst.

Meid, ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt.

En pijntjes, krampjes, bloedverlies etc. zeggen ook niet altijd wat, zo is gebleken bij mij.

Succes en liefs.

Ik duim voor je!

Geplaatst
lentezon,

Ik was ook niet voor morgen zelf gaan testen als ik dat gedoe van zondag en maandag niet had gehad.

Ik ben vorige week al met de progestan gestopt. Moet jij het door blijven gebruiken?

Het is ook overal anders.

Ik moet morgen op de eigenlijke testdatum zelf thuis testen en die uitslag doorbellen. Hoef dus in 1e instantie niet naar zkh voor de bloedtst.

Meid, ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt.

En pijntjes, krampjes, bloedverlies etc. zeggen ook niet altijd wat, zo is gebleken bij mij.

Succes en liefs.

Ik duim voor je!

Hoi Meissie!

Het is ook in elk ziekenhuis anders zeg! Ik gebruik nog steeds de progestan, 3 bolletjes per dag. Verder geen Pregnyl of zo.

Groot gelijk dat je bent gaan testen , in mijn geval durf ik t niet idd de progestan...

Maar als jouw uitslag vandaag goed is...zal het morgen weinig anders zijn!!!!!!!!!!!

Bij mij moet het dus perse met een bloedtest en niet thuis zelf testen en de uitslag doorbellen.

meid we horen morgen van je ..maar ik zou van hieruit zeggen: het ziet er heeel goed uit!! :blob1:Inderdaad is er geen progestan bij jouw dat de uitslag kan beinvloeden !

:sunny:t ziet er goed uit voor je !!

Geplaatst

Bri meid,

Ik leef erg met je mee. Is een verwarrende tijd.. met veel geluk ook aan de ene kant: een prachtbruiloft , een super vakantie in t verschiet...en hopelijk super cryo's...

De handdoek hoeft nog niet in de ring gegooid te worden .

liefs lentezon

Geplaatst

Hoe is het vandaag meissie?? de test ??? doorgebeld naar zkh?

Ik heb geen ongi krampjes vandaag maar wel steekjes links en rechts af en toe...ergggg ik voel gewoon alles!

neen nog geen bloedingkje of zo ....

duim duim duim

Geplaatst

he lentezon,

Vanmorgen de officiele test gedaan. Positief.

Zkh gebeld en 19e eerste echo.

Ben nog niet echt in een blije stemming. Moet eerst zien of het wel goed zit, gezien het veleden.

Maar we zijn weer stap dichterbij.

Erg, he, dat je nu overal op gaat letten, wat je voelt enz.

Nog 6 dagen! Hou vol!

Liefs

Geplaatst

Hoi Arinanne,

nou heel voorzichtig dan maar : jihoeoeooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoeoeo!

da's al stap 1...op naar de volgende stap:

en al de 19e de 1e echo ...

kan met voorstellen dat je iets hebt van: eerst zien, dan geloven...

meid, probeer er toch van te genieten en op naar de 19e!

en: ja vreselijk ik zit overal op te letten

Liefs lentezon

Geplaatst

Hee Ariannne...ik ga je toch feliciteren hoor....ik snap heel goed dat je nog vreselijk onzeker bent....maar je bent nu zwanger meis.....dus ik vindt dat toch een felicitatie waard hoor.......zorg goed voor jezelf en laat emmy maar heerlijk warm in jouw buik verder groeien......succes...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden