Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wauw Claire, een mooier verjaardagskado had je je niet kunnen wensen!!!!

Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjessssssssssssssss

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heeee Claire, wat een goed bericht!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Eindelijk weer eens een goed bericht hier. Houden zo!!! Super verjaarscadeau inderdaad. Geniet ervan he!

Meiden op de wachtbank: heel veel succes!!!!

liefs Micky

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal voor de reacties...ivm het werken na een punctie en/of terugplaatsing. Ik ga vanaf morgen ook weer werken, om te beginnen voor 2 dagen en dan vaf volgende week weer volledig. Ik werk namelijk zelf als kraamverzorgende en dat is best aanpoten over het algemeen. Nu kan ik me weer voor de volle 100procent inzetten, ben gelukkig helemaal van de diaree af en voel me ook fitter.

Groetjes Linda,

Geplaatst

Hey meiden,

Zitten jullie nog goed op het bankje? Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Nog steeds vol met zenuwen en kwaaltjes?

Ik heb het idee dat mijn blaas een kwart van zijn normale formaat is geworden, ik blijf lopen! En ook het overgeven word er niet minder om, ik hoop zo dat het geen griep aankondigd!

Verders is het aftellen tot de testdata. Ik ben blij dat ik morgen kan werken, dan heb ik afleiding.

Succes allemaal

Liefs Diana

Geplaatst

Hallo meiden!

Wat een geweldig nieuws Claire, gefeliciteerd!!!

Wij blijven nog even rustig zitten op het bankje. Ik mag dinsdag na Pasen komen testen, van de zenuwen heb ik (nog?) geen last, veel te druk met m'n werk en heel veel andere leuke dingen doen met mijn schatje. Vrijdag vertrekken we naar Berlijn en zijn pas maandag avond terug.

Spannend om met een paar andere meiden op hetzelfde punt te zijn beland.

Ik duim voor ons allemaal!!!

Geplaatst

Hoihoi wijffies,

He Diaantje bah, wat vervelend dat je je niet lekker voelt.....overgeven is helemaal vervelend, bah. Ik voel me stukken beter......behalve dan dan ik er ontzettend veel aan denk.....angst en hoop wisselen elkaar af. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar ik kan het echt niet los laten. Ik voel ook lichtelijk gezeur in mijn baarmoeder.

Leeuwtje, wat een heerlijk vooruitzicht! Gezellige dingen allemaal, fijn dat je geen zenuwen hebt hoor..... Knap ook, haha

We blijven duimen!!!!!!! Liefs Linda,

Gast estrhalita
Geplaatst

Vanaf 13.45 mag ik me ook weer melden op het wachtbankje.

Ik heb een tp gehad van 1 embryo. Van de 9 eitjes waren er 7 bevrucht. De beste is teruggeplaats en de overige horen we over 2 weken of er iets voor de vriezer bij zit. Dus nu weer 1,5 week op de wachtbank. 31 maart testen. Spannend

Geplaatst

Hoi estrhalita, welkom op het bankje.

En voor de rest.. Op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft, op de helft!!!

Maar verder er niet teveel mee bezig hoor.... :icon_biggrin:

Ik voel dat ook dat ene moment denk ik, ik denk toch echt dat het gelukt is en het andere moment denk ik nee hoor, het gaat nu echt mis. Vreselijk!!! Pomptiepom. Pomtiepom...

groetjes, niki

Geplaatst

Hahahaha, Niki,

Het aantal wachtdagen wat je hebt gehad is nu groter dan wat nog komen gaat...

Zal effe helpen positief te doen!!!

Groetjessssssssss

Geplaatst

pfffffffffffffff ik ben het wachten zat!

Dinsdag en donderdag eindelijk iets te weten komen, nja inderdaad we zijn al over de helft dames!

Nog heel even vol houden allemaal, en dan iedereen met een positieve uitslag komen!!!!!

Geplaatst

Dit is mijn 14e wachtdag, dus inprincipe zitten mijn wachtweken er op.

nu wachten op de test.

Liefs Renata

Geplaatst

Da's nou toch ook wat Renata!

Hahahah, ja t is natuurlijk spannend... en confrontrend!

Maar hoe dan ook... het zal toch een keer duidelijk moeten worden. Is je man ook thuis? Anders wachten tot hij er ook is? Kunnen jullie samen bibberen!!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Ik stap van het wachtbankje af!!!!!!

Mijn test was positief!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben ZWANGER!!!

Liefs Renata

Geplaatst

Wauwie Renate!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelijk de 1e keer raak?

lange voorgescheidenis?

Nou laat de rest van de baby boom maar komen hoor, je bent nu als ik het tot nu toe bij kan houden nummer 3!

Jihoeee ik ben blij voor je !

Geplaatst

Dank je wel Lentezon.

ja dit was mn 1e IUI.

Wij zijn 2.5 jaar bezig om zwanger te worden ben geopereerd aan verklevingen en er is een poliep uit mn baarmoeder verwijderd, en door het spiraaltje heb ik ruim 2 jaar ontstoken baarmoeder en eierstokken gehad.

Ik kan het nog niet geloven, vind het wel bizar.

Ik ga nu met spanning de echo in april afwachten, want er waren 3 follikels tijdens de bevruchting.

Ik wens iedereen op het bankje en die gaan komen heel veel succes.

Liefs Renata

Gast estrhalita
Geplaatst

SUper Renate lekker de 1ste IUI zwanger. MIjn 1ste zwangerschap was ik ook de 1ste IUI zwanger. Lekker is dat toch he.

Het is je van harte gegund.

En meiden hoe voelen jullie je. Gisteren bij mij dus 1 embryo terug geplaatst. Gisteren een beetje last van ongi krampjes, maar gelijk na de tp had ik een high tea ten ere van downsyndroom dus lekker een goede afleiding. Vandaag lekker het hele huis gepoetst en helemaal nergens last van. VOrige keer had ik vanaf dag 1 het gevoel dat er iets in mijn buik zat en als mijn zoontje bijvoorbeeld op mijn buik zat dan voelde ik dat, maar nu lekker helemaal niks. Hopelijk blijft het zo. Alleen heb ik al wel 4 dagen pijn in mijn borsten (nog voor de tp). Ach ja daar kan ik wel mee leven. Nou nog 11 dagen te gaan.

Geplaatst

WAUW Renata!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid, wat GAAF!!!!!!!!!!

Had je het verwacht???? Voel je je anders???? Het doet ontzettend goed om nu ineens die positieve uitslagen te horen. Het werd echt tijd hier hoor.

En Estr... gezellig dat je ook weer (tegelijk met mij) op het bankje zit!!! Dat was de vorige ronde ook zo! Blijf lekker rustig zitten op het bankje he....

Hopelijk gaat de tijd voor jou wat sneller als voor mij hoor, want ik kan het deze keer echt helemaal niet van me afzetten en das niet fijn. SUCCES!

Liefs Linda,

Geplaatst

Nog 4 nachtjes slapen en dan heb ik uitslag nummer 1!!!!! pffffff, ik ben niet zenuwachtig hoor! hahaha......

Hoe gaat het met jullie allemaal? De meesten zijn al over de helft van de wachtweken. Slaan de zenuwen nu echt erg toe of word het minder?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden