Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

He Suus,

Ik heb in totaal 9 x IUI gehad en die ongi krampjes kunnen. Het kunnen je eileiders zijn die wat last hebben van de Pregnyl.

Ik zelf ben nu bezig met mijn 2de IVF en heb ook al dagen last van ongi krampjes terwijl ik nog een hele week moet. Maar je kan altijd even het ziekenhuis bellen hoor.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames!

Renata, gefeliciteerd met dit goede nieuws! Heerlijk even een paar successtories!

Ik wurm me er ook weer even tussen op de bank. Volgens mij is het behoorlijk druk op het moment!

Kim, hoe gaat het nu met je?

Iedereen heel veel succes met wachten!

groetjes Micky

Geplaatst

Hoi Illuminate, ook gezellig dat je er bij bent. En wat een boel bevruchte eitjes heb jij zeg, super! En ook Micky, welkom op het bankje. Spannend joh! Als je wilt zet je naam dan op het lijstje, kunnen we elkaar lekker in de gaten houden. En Suus ook.. Alhoewel, binnenkort begint hier de grote volksverschuiving en waar gaan we heen?

Leeuwtje en Diana, morgen al testen! Spannend!

En Linda en ik aanstaande woensdag.... Spannend!

En Kim hoe gaat het nu met jou?

Ik voel me nog steeds zwanger. Heb heel veel last van mijn darmen soms. En dan word ik onzeker, zijn het mijn darmen wel. Ook weet ik natuurlijk niet of ik mijn zwangere gevoel serieus, mag/moet nemen want ik heb het al vanaf dag 2 na de tp ofzo. Heel onrustig, want ik weet dat het ook heel goed door de progestan kan komen. Dus ik durf maar niet te testen voor de testdag zelf, misschien dat ik me morgenochtend niet meer in kan houden, maar ik probeer van wel. Ik ben zo bang voor de teleurstelling. Intussen ben ik gelukkig nog niet ongesteld geworden, maar ik geloof dat het ook kan dat je niet ongesteld wordt, maar toch niet zwanger bent door de progestan. Toch?

Afijn, nog twee dagen en dat red ik nog wel denk ik... :tongueP:

En hoe gaat het met jullie? Voelen jullie wel/niet wat, kunnen jullie het nog aan? En de dames die morgen mogen testen, hou je ons op de hoogte en heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes!!

niki

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben vandaag helaas van het bankje afgevallen.. :crybaby2:

Ongi vanochtend goed doorgebroken, nadat ik al dagen last van bruine afscheiding, pijn in mn rug, af en toe ongi krampen in mn buik.

Eigenlijk wist ik t al zaterdagavond, had toen ook echt een dip, lekker gejankt..

Dus nu gaat t op zich wel, wel teleurgesteld natuurlijk..

Eigenlijk hadden we al niet zo veel verwacht van deze cryo's, maar toch... je hebt toch gewoon hoop...

We hebben nu nog 9 cryo's in 4 rietjes.

En we kunnen deze maand al weer meteen verder met de volgende cryo's.

Hopelijk ontdooien deze beter..

Hoe is het met jullie andere meiden op het bankje??

Linda, Niki, Diana, Leeuwtje: jullie mogen een dezer dagen allemaal testen, ik duim voor jullie hoor!!!

Niki, heb je je nog in kunnen houden vandaag om niet zelf te testen??

Micky, succes op het bankje!!

Geplaatst

Hoi Kim, :sad1: wat jammer... Snik. Ik voel helemaal met je mee. Wat een teleurstelling. Bah. Probeer moed te houden, en ga je zelf maar lekker even verwennen met iets. Gelukkig heb je nog zoveel mooie cryo's over, dat scheelt misschien iets. Maar toch, eerst moet je hier weer overheen. Veel kracht toegewenst.

Hier gaat het nog goed. Ik heb nog niet getest, morgen maar afwachten, maar man, wat ben ik zenuwachtig. Zo bang dat het een teleurstelling wordt, en dat ik me alleen maar zo voel door de progestan. Maar we zullen zien. Vandaag en morgen wordt weer een spannende dag voor het wachtbankje... Ik ben heel benieuwd.

niki

Geplaatst

Kim: Wat een vreselijk nieuws voor je! Maar gelukkig nog een boel cryo's over, en je kan snel weer starten, ik duim voor je.

En hoe raar ik het nu ook vind om hier na dit nieuws te gaan vertellen....ik ben vanochtend voor de test (bloedprikken) geweest, en net om 13.30 gebeld, en ik ben zwanger!!! Het is nog wel heel even wachten tot de extra test op donderdag, maar de hoeveelheid hormoon was dusdanig, dat het voor nu heel goed zit. de waarde moest 50 zijn en ik had 79.

Liefs Diana

Geplaatst

Ik ben een tijdje er tussen uit geweest, maar wil toch graag weer met mijn billen bij jullie op het wachtbankje zitten. Ik vraag me alleen af of er nog wel plaats is.

vorige week een 2 eskimo's terug geplaatst gekregen.ik zit nu op dag 8 en mag op dag 15 testen.

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh Bri wat balen voor je zeg. Hopelijk krijg je donderdag goed nieuws en mag je snel weer beginnen.

Diana super man ik feliciteer je gewoon. Vruchtbare maand volgens mij (moet ergens hoop vandaan halen toch). Nu al 3 zwangere uit ons lijstje

Ikke welkom. Er is altijd plaatst op het bankje hoor. Ik nog 6 nachtjes en dan mag ik testen. Voel veel in mijn lichaam, maar ben er (tot nu toe) nog wel iets minder mee bezig dan de vorige keer.

Geplaatst

Hi Diana,

Wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd, wat heerlijk voor je. Meteen de eerste keer raak. Geniet ervan!

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Hee meiden,

Diana, wat een topnieuws. Gefeliciteerd! Het lijkt de goede kant op te gaan hier.....

Kim, wat onwijs balen meid. Ik voel met je mee. Hopelijk gaat het met je overige cryo's straks beter. Fijn dat je weer gauw kunt beginnen. Houd de moed erin he!

Lentezon, weet jij alweer iets meer vandaag?

Geplaatst

Hoi Diiana,

Wouw zwanger :B-0009: Gefeliciteerd zeg.

Ik heb vandaag toch maar even de gyn gebeld heb al vanaf de iui ong krampen. Echt wijzer werd ik niet moet me morgen laten testen op blaasontsteking maar dat voelt toch echt anders. Nog heel veel lange dgn en dan kan ik testen. Waneer testen jullie?

Geplaatst

Diana, wat superrrrrrrrrrrr!!!!! Gefeliciteerd meid! Had je gisteren zelf ook nog getest, thuis???? Echt heerlijk voor je:icon_sunny:.

Ik heb gisteren nogeens getest:negatief. Morgen nog de officiele test......maar eigenlijk weet ik nu wel genoeg. Ik zal het morgen laten weten.

Kim, balen zeg! Je bent erg snel ongesteld geworden he?? Moet jij nu ook weer voor een nieuwe, verse IVF poging? Als het bij mij morgen negatief is moet ik opnieuw beginnen...........pffffffffff, niet leuk, maarja.

Succes andere wachtbankzittertjes!!!!!!!!! liefs Linda,

Geplaatst

Niki, ik ben ook ontzettend benieuwd wat jouw test gaat uitwijzen! Zo spannend he?!!!! Je voelt je zwanger.........ik hoop dat dat reden genoeg is voor een knal-positieve test! Teruste, knuffffff

Geplaatst

Heel erg bedankt allemaal! Ik vind het nog steeds onwerkelijk, en ik moet ook echt nog even de uitslag van donderdag afwachten voordat ik echt durf te zeggen dat het positief is.

Ik heb overigens, maandagochtend negatief getest, en dinsdagochtend voor het bloed prikken ook negatief getest. Ik ging er dus vanuit dat de bloedtest ook negatief zou zijn, maar goed dat was het niet! Dinsdagavond na het eten nog een keer getest en die was wel positief.

Dus voor mijn situatie bleken al die negatieve testen dus echt niks te zeggen.

Blijft wel raar natuurlijk, 's ochtends negatief, en 's avonds positief.

Voor een aantal is het nu (woensdag) de testdag, en ik hoop voor jullie allemaal een positieve uitslag!!! Ik ga duimen voor jullie!

Geplaatst

Super diana!!! Helemaal tof!!! Volgens mij moet dat goed komen, maar ik snap je voorzichtigheid.

En Wervelstorm, it ain't over till its over, ik hoop voor je dat het wel goed is/komt. Maar blijft stomvervelend als die testjes je zo teleurstellen...

En Ikke, succes!

Tja ik ben een beetje stout geweest.... Getest vanavond en een heel licht streepje... Dus.... Heel voorzichtig durf ik het te gaan geloven. Maar ssssttt... Eerst morgen maar afwachten, dan officiële bloedtest ... En ik heb enorme buikpijn, maar volgens mij zijn dat mijn darmen onder invloed van de hormonen/paaseten? Beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar gelezen op het internet dat je dat pas bij week 5 ofzo voelt... Dus veel aan de hand hier, maar ergens wel voorzichtig al blij. Morgen meer nieuws. Dus ga nog maar niet juichen, eerst nog wat onzekerheden oplossen...

Liefs, niki

Geplaatst

Jihooeoeoe !

'T lab belde net, er waren van de 8 eitjes 3 TOP emmy's...

2 plaatsen ze vanmiddag al terug.

Vorige keer was de kwaliteit 'goed'en nu dus 'heel erg goed' nu maar hopen dat ze ook super graag willen blijven plakken!

Vanmiddag om 1505 de TP!

Daarna gaan we lekker naar huis.

Geplaatst

Niki, wat spannend vandaag eindelijk de uitslag!! Hoelaat hoor je de uitslag van het ziekenhuis? Moet je zelf er naar toe bellen?

Ik ben heel hard vooor je aan het duimen. Hoe meer positieve uitslagen hoe beter!

Liefs Diana

Geplaatst

Hallo lieve mensen,

Nou het was me het nachtje wel. Ik ga het vertellen, maar schrik niet teveel... En ja heel voorzichtig mag ik zeggen dat ik zwanger ben....

Ik heb al een week last van mijn onderbuik. Heel erg soms. Vaak was ik bang dat ik ongesteld zou worden, maar dat gebeurde niet. Gelukkig. En gisterenavond deed het weer zo'n pijn, dat ik met een paracetamol naar bed ging.

Om om 5 uur vanmorgen wakker te worden met een helse pijn. Zo erg dat ik bijna flauwviel. Ik ben naar het toilet gestrompeld, en Nico wakker gemaakt en op het toilet mijn behoefte gedaan. Dat deed nog meer pijn. Wederom bijna flauwgevallen. Terug naar bed, waar ik lijkbleek, zei Nico, dacht dat ik dood ging. 112 gebeld, want ik kon echt niet meer lopen. En daarna wederom naar het toilet, dat hielp wederom. Daarna ging het iets beter.

Met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Wat is er aan de hand? Daar ongeveer 2,5 uur geweest... De echo was goed, al mijn bloedwaarden waren goed. Ze hebben geen idee wat het is. Het kunnen mijn darmen zijn, maar er is geen ontsteking of zoiets gevonden. De vrucht(jes) konden ze nog niet vinden, maar dat kan ook want het is nog zo klein. Of heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, de kans is aanwezig. Ik hoop het natuurlijk niet.

Dus ik ben eigenlijk weer naar huis gestuurd. Met de boodschap neem maar 3x2 stuks paracetamol per dag, hou het in de gaten en kom vrijdag terug. Dus... Ja ik ben zwanger, gaat het goed? ik weet het niet. Wat is er aan de hand? Ik weet het niet.

Ik hou jullie op de hoogte. Liefs, niki

Geplaatst

Hoi Nikki,

Ik hoop voor je dat het helemaal goed komt. Ik ga voor je duimen meid. Ik wil je bij dezen dan ook voorzichtig feliciteren.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Jeetje Niki wat een heftig verhaal.....wat een zware, ellendige nacht heb je gehad en die spanningen erbij nu...dat is niet niks. Is er nu wel iemand bij je, thuis? Moeilijk om op deze manier blij te zijn....ik snap je angst. Hadden ze wel nog een bloedtest gedaan? Of hebben ze een vruchtzakje zien zitten? Wanneer gaan ze weer een echo maken? Nou meid, ik hoop ontzettend dat alles goed gaat daar in je baarmoeder!! Sterkte hoor.

Diana, wat appart dat je zelf steeds negatief getest hebt.....

Lentezon....jij hebt nu de terugplaatsing! Geweldig toch? Lekker op het wachtbankje.

Helaas test ik daarnet weer negatief en dat houdt voor mij in dat het voorbij is.....snik.

liefs Linda,

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Niki wat een verhaal. Laten we het beste voor je hopen. Lind wat enorm balen voor je zeg. Zoveel positieviteit hier dat ik het toch ook voor jou hoopte?

Diana succes morgen met de 2de bloedtest en ja het kan hoor ene moment negatief testen andere moment positief. De HSG waarde zal in je urine nog net niet genoeg zijn geweest.

Hier nog 5 nachtjes te gaan, al denk ik wel dat ik niet zwanger ben hoor. Veel ongi krampen in mijn buik dus ga er eigenlijk al weer een beetje vanuit. Maar hierna hebben we nog 1 poging en misschien wel iets in de vriezer dus niet getreurt. Al weten we het natuurlijk pas maandag definitief. Ik test denk ik ook pas maandag in de namiddag. Verleden keer werd ik na de lunch op mijn testdag ongesteld dus wacht dat even af (denk ik ).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden