Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Diana, bedankt!!

Suus, welkom op het bankje, fijn dat je je rustig voelt.

Ik zit nu inmiddels op dag 7 na tp. Voel mezelf nu gelukkig ook een stuk rustiger dan in het begin van de week. Moest toen bijna er continu aan denken, ook steeds aan de innesteling wanneer dat nou zou gaan gebeuren..

Inmiddels zou hij/zij/beiden toch nu wel een lekker plekje gevonden moeten hebben. Oh ik hoop het zo...

Ik heb nog steeds regelmatig lichte rugkrampen onder in mn rug, dat heb ik nu al sinds de dag van de terugplaatsing. Vrijdagavond/nacht ook ineens toch wel flinke buikkrampen, dacht echt dat mijn ongi eraan kwam, maar geen bloed te zien. Toch maar een paracetamol genomen, want ik kon er echt niet van slapen. Daarna geen buikkrampen meer gehad en ik hoop echt dat ze nu ook wegblijven!!

Nou wachtbankmeiden heel veel succes weer met wachten!

Freya, hoe is het nou met jou? Jij mag morgen toch testen? Spannend!

Geplaatst

Hé kim, ik had ook heel veel buikkrampen na de tp, volgens mij bij mij door de progestan. Pas toen ik daarmee stopte werd het minder. Zelfs naar de 1e hulp geweest... En kijk aan, was wel zwanger. Dus wie weet! Hou vol allemaal!

groetjes, niki

Geplaatst

Ik heb ook vorige week veel buikpijn gehad de 2 dagen na de tp het meest daarna niet erg,maar wel aanwezig,nu is het al veel minder bijna niet...nog een paar dagen

Geplaatst

He Niki en Micky, Thanks!!!

Het wordt nu wel erg spannend, iedere keer als ik nu naar de wc ga, is het spannend: wel of niet ongi. Inmiddels nu dag 9 na de tp.

Vorige tp werd ik idd op dag 9 ongi, maar toen had ik ook al dagen ervoor bruin verlies. Nu dus nog niets te zien.

Gisterenavond tijdens mijn late dienst ook ineens weer buikpijn, ik meteen naar het toilet, maar niets te zien. Ben toen even gaan zitten en toen zakte het wel weer.

Mn mannetje zit nu voor 2 dagen in het buitenland voor zijn werk, ik begin al langzaam te denken dat als hij terug is om misschien dan donderdag al zelf thuis te testen?? pff ik weet het eigenlijk ook niet, misschien ook maar niet doen, ach misschien ben ik dan al wel ongi en hoef ik daar niet meer over na te denken, moeilijk, moeilijk allemaal....

Valesca, bij jou gaat ook alles nog goed, begrijp ik?

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zit sinds gisteren ook weer op het wachtbankje. Heb 2 embietjes teruggekregen, volgens labo waren ze van "top"kwaliteit. Maar dat is afwachten natuurlijk.

Dag +8 en dag +12 moet ik gaan bloed laten trekken. Op +12 mag ik dan bellen, maar aangezien dat zaterdag 03/05 is mag ik pas zondag bellen.

Had aan de laborant gevraagd wanneer de innesteling in principe plaats heeft. Hij vertelde me op dag +4 na de TP, dat zou dus in mijn geval vrijdag zijn. Ben er eigenlijk deze keer vrij rustig in. Geen buikpijn of vervelende kwaaltjes. Heb zelfs niet de indruk dat m'n lichaam mij voor de gek aan het houden is.

Afwachten is de boodschap. Nu ik denk wel dat het komt omdat niemand het weet deze keer. Dus geen vervelende vragen enz.

Dada

Annick

xxx

Geplaatst

Hoi hoi

Ja alles gaat nog goed hier,heb nergens meer last van geen buikpijn en voel me gewoon goed,ook niet gespannen of wat .....

We duimen door!!!!

Geplaatst

Valesca,

Wanneer mag je testen? Begint nu wel héél erg dichtbij te komen hé.

Hildever,

Dankjewel voor de steun, kunnen het allemaal wel gebruiken hé.

Groetjes,

Annick

Geplaatst

Het zal toch niet Valesca?

Ik hoop in ieder geval heeeeeeeeeeeeeel hard van niet!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Ik hoop het ook echt niet,heb wat op internet geneusd kan van alles zijn ook positief...heb ook wat buikkrampjes maar ja dat heb ik vorige week ook veel gehad.....pfff zenuwslopend dit

Geplaatst

Dat geloof ik meteen!

En ik heb inderdaad ook begrepen dat bruine afscheiding niet verkeerd hoeft te zijn. Ken ook mensen die daar de eerste weken van hun zwangerschap veel last van hadden en die zijn bevallen van een gezond kind.

Maar ja, nu die onzekerheid is niet plezierig!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Ja precies dus je weet het gewoon niet,heb zo nu en dan ook wat buikpijn dus je denkt er steeds aan:(

hopelijk is het snel zaterdag en zet het niet door

Geplaatst

Voor mij nog een week op de wachtbank. Het gaat me deze keer goed af heb veel afleiding en ben er weinig (lees niet obsessief) mee bezig. Heb wel erg veel last van mijn darmen alsof ik buikgriep krijg maar die zet niet door. Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben maar dat is het enige wat ik voel.

Geplaatst

Valesca,

Positief blijven tot je de uitslag van de BN kent. Het kan ook van de innesteling zijn, dat dat nu vrijkomt. Weet dat het elke keer opnieuw moeilijk is, maar toch proberen meid.

Hier nog steeds hetzelfde. Geen kwaaltjes, enkel opgezwollen borsten en een licht knagend gevoel aan de rechter liesstreek. Voor de rest prima.

Afwachten en me niet zot maken is de boodschap.

Suus,

Ook voor jouw hopelijk positief nieuws hé !!

Dikke knuf aan iedereen,

Annick

xxx

Geplaatst

He Annick,

Jij ook weer op de wachtbank!

Wat goed dat je er zo rustig onder bent, knap hoor.. dat kreeg ik de eerste dagen echt niet voor elkaar. Ik voelde me juist toen erg onrustig.

Pas na een dag of 5/6 werd ik wat rustiger.

Ik hoop echt voor jou dat het je deze keer lukt...

Valesca, hoe gaat het nu met je, ik lees wat over bruine afscheiding? Hopelijk zet het niet door...

Suus, jij ook weer aan het wachten.. veel succes..

Met mij alles nog rustig, nog geen bloedverlies of bruinverlies. Af en toe krijg ik een sprankje hoop omdat ik de vorige keren al ongi werd na dag 9 en na dag 10. Maar dan denk ik weer, misschien komt dat wel door de progestan..zucht zucht...

Heb toch vanochtend een zwangerschapstest al gehaald, maar heb m nog niet durven doen....

Geplaatst

Thx meiden,is vannacht en vandaag goed gegaan niks verloren,net wel weer een klein beetje(heel weinig licht rose.......)bah bah ben zo bang dat het mis is....al ben ik wel zo nuchter dat ik er gewoon maar vanuit ga ongesteld te worden

Geplaatst

Valesca, spannend zeg, dat je het vol houdt zonder te testen echt super van je. Ik had er al 3 gedaan als ik in jouw schoenen stond.

Kim, zet h'm op zo hopelijk is het goed nieuws voor jou helaas nog echt te vroeg om te testen dan zijn de waardes echt nog niet hoog genoeg volgens mij en dan raak je straks voor niks in een enorme dip. Nog een paar dagen zet h'm op.

Niki hoe is het met jou? Ben je al een beetje over je teleurstelling heen (dat 't er eentje is bedoel ik) kan me echt goed voorstellen dat je hoopte op 2.

Met mij gaat het nog steeds relatief goed. Ben er nog steeds rustig onder. Rommelende buik is minder maar krijg een hele lichte menstruatie krampen af en toe. Maar probeer er niet teveel aan op te hangen. Zit deze keer gewoon lekker in mijn vel, ben mezelf ipv een wandelende hormonen bom

Geplaatst

Hee meiden, het gaat nu toch echt spannend worden voor de meesten van jullie! Zet 'm op he!

liefs Micky

Geplaatst

Nee is niet doorgaan zetten nog steeds af en toe een beetje maar niet veel en ik heb donderdagavond getest en ZWANGER,kan het niet geloven hahah

uur later nog een test en weer meteen positief!!!!!!

Heel onwerkelijk.................

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden