Ga naar inhoud

Babyboom deel 2

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik had het ook gelezen net.....ik wil het niet eens zien...zal wel weer één of ander figuur zijn die zelf geen probleem heeft!

Geplaatst

ja erg hè?...hahhhahahahah

kan echt geen horror meer zien

of die reclame van sire..

waar die kinderen geslagen en geschopt worden door onzichtbare personen..

daar raak ik helemaal overstuur van

Geplaatst

Ja maar dat had ik al toen ik zwanger was....ik kan zo de kraan open zetten hoor...zonder moeite...hahahahah

Geplaatst

haha dat hoort bij mamma-zijn volgens mij. Gelukkig hebben alle mamma's het..

Geplaatst

Hahahha ik ben ook veel emo-er!

Ik huil veel sneller!

Echt zielig!

Laatst was er een kind niet opgehaald van school, die was vergeten zeg maar (snappen jullie dat nou maar ja dat is een ander verhaal).

En dat kindje keek zo zielig en moest bij ons in de klas nog even wachten.

En ik begon bijna te huilen, echt dat had ik anders nooit!!!!

Collega;s al lachen!!! Dus het gaat nooit meer over lees ik?

Mijn helpie!

Geplaatst

Hier nog zo'n emo-tutje hoor!

Maar ik heb nog een andere eigenschap overontwikkeld zeg maar.....felheid voor vanalles.

Ik ben al een hittepetitje van nature, maar nu kom ik helemaal fel uit de hoek als er iets is wat me niet aanstaat..... Dacht eerst dat het te maken had met het overlijden van mijn vader, maar ik heb het van meerdere nieuwe-moeders gehoord.

Maar ik zal me koest houden op de meeting hoor, hahaha.

Kussie

Geplaatst

Ja die felheid heb ik ook!!!

En dat heb ik helemaal als de zoveelste vraagt aan me of het een jongen en een meisje is (met beiden roze kleren :) :)

dan ben ik weleens niet zo pittig hahaha.:naka:

Geplaatst

haha ik ben ook niet meer op mijn mondje gevallen.. heeft dat ook met mamma-zijn te maken?

Ik ben er wel blij mee, want ik liet veel te veel over me lopen haha. Maar af en toe denk "had toch je mond gehouden" hahahaha.

Geplaatst

Zie je, volgens mij hebben we het allemaal haha.

Beau, heel herkenbaar hoor, dat jongen-meisje verhaal.

Ik denk dat ik het iets makkelijker heb met jongen-meisje. Iris heeft altijd meisjeskleding aan, en Thomas steekt dan enorm af met stoere jongenskleding.

Maar evengoed nog wel eens foute opmerkingen. Hou je toch denk ik.

hopelijk krijgen je meiden snel haar, haha. Kan je strikjes in doen.

Groetjes

Geplaatst

Ja en dat doe je nou net fout Beau.....hahahah...je moet er eerst op spugen en dan opwrijven met een zachte doek.....en dan gaat het pas groeien...hahahahahahah

Geplaatst

Heb ik ook allemaal. Kan soms veel minder hebben, vooral voer kids.

Laatst was ik bv aan zappen, komt die serie de pfafs,ofzo, met die voetballer. Zit die zoon lekker buiten in zo een sauna ding met kids. eentje kruipt erop,drijfnat op een houten trapje, gaat goed en de andere boem, jeetje bloed liep er echt langs,moest ook naar ehbo hechten. Ik huilde echt en boos, dek stomme muts vader, kijk dan ook uit,je weet dat het nat en glad is.grrrr

ook feller vooral als het over Luca gaat.

Tja Beau die vragen blijf je hebben , ook al kleed je ze helemaal zuurstokjes roze hoor

Luca zat als baby in een quinny speedy papillon, blauw met groen. Blauw jasje ,blouwe muts en dan nog Is het een jongetje of meisje...

Op gegeven moment, zei ik gewoon, tja wat denkt u,is wat blauw voor een meisje he...grrr

groetjes

Geplaatst

Voor Bo, en de rest: Vanavond BABYBOOOOOM!!!! ned. 1 half 9.

Geplaatst

Ik, ga deel 3 aanmaken!

Zo aan het werk en dan vanavond hoop ik op tijd thuis te zijn!

Kijken allemaal weer hè!

En deze gaan we weer sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden