Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hmm nou toen waarschuwde hij tenminste nog hahaha, dat doet ie nu niet meer. voel me net een paria.of ben ik de enige en een beetje een gluurder hiih

Geplaatst

Ik zou doen wat het meest praktische is.

Het is toch lastig elke keer de haren in haar ogen.

Kun je het niet vastzetten met speldjes? Of haarclipjes?

Ik ben helemaal jaloers op je.

Mijn kinderen hebben de helft aan haren wat ik aan berichtjes hier heb geschreven hahaha. Ik heb 2 lekkere boldies! Hahahaha.

Geplaatst

petra bianca haha

ik zou het laten groeien hoor, veel te leuk!

hye dan doe je toch zo'n bandje in, net als al die amerikanen haaha.

Tjsa, ik denk gewoon staartjes....of met gel vastplakken hahahaha

Geplaatst

Nee hoor Sab, ik gluur ook!

Ik vind het wel best wel @#@#@#@# allemaal!!!

Vorig jaar heb ik op de meeting best veel meiden ontmoet; dat is toch anders, je weet het gezicht erbij.

En sommigen volg ik ook zoals Sofia en Kata, daar leef je dan toch mee mee.

Maar ik ben nu gewoon even er klaar mee.

Ik vind het gewoon jammer zoals het nu gaat.

En ben gewoon heel blij met jullie en dit forum!

Geplaatst

nee hoor sab ik kijk ook steeds...alleen de soap gaat niet verder...hahah......sab vastplakken...haha

ja dat haar hier is al echt lang aan het worden...is gewoon niet normaal...ook in haar nekje al.

die van petra heeft ook zoveel haar.......hoe doe jij dat petra?

Geplaatst

En Nicky volg ik ook altijd.

Daar zat ik voorheen vaak mee in de chat.

Trouwens ook met Simone (van de bigboss) heb ik een paar keer in de chat gezeten, voor dat ik zwanger by the way dus al ee ntijd terug.

Geplaatst

en bianca is online...hallo meid.........alles goed????????????

had ik weer gelijk...haha.....compu nurt...haha

Geplaatst

ja ik vind Sofia altijd zo grappig haha, ze schrijft apart hahaha. GElukkig is ze nu zwanger he?

En Kata, ik hoop dat Kata ook over 3 weken zwanger is!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Heb jullie gevonden, hihi! Hoop hier met veel gezelligheid weer met jullie te babbelen, want miste jullie wel hoor.

Alles goed met jullie hier op dit prachtige forum? Wat heeft Jheroen goed zijn best gedaan om dit op te starten, toppie hoor!

Liefs Bianca

Geplaatst

hallo ben ik weer effe, na fruithap een badje en toen weer een fles........nu in bedje

Jullie kletsen teveel hahahah maar ben ook blij met jullie...

Geplaatst

Ja wat geweldig he van Sofia.

Maar door mijn boycotactie heb ik nog niets eens kunnen feliciteren!

En ik hoop het ook zo voor Kata!

Hoi Bianca,

volgens mij ben je aan het typen!

Geplaatst

nicky? ken ik neit geloof ik..is dat die van die sportschool in spanje??

Welkom petra!! uhm bianca!! leuk jho dat jij er ook bent!!!

En Cynthia, meisje gezellig!!!!

gruppe.gif

Geplaatst

En Cynthia is er oo kweer;

moet eigenlijk eten meiden, heb wel trek maar stel het nog ff uit; veel te gezellig hier hahaahha.

Geplaatst

ook voor jou even bianca...als je op het vraagtekentje onderaan het laaste berichtje klik kun je snel reageren!

Geplaatst

Nicky is i.d.d. uit Spanje ; is zo'n schatje.

En Madelief volg ik oo ktrouwens... is ook zo'n lieverd!

En Marielle volg ik ook, is ook pittig!

Hahaha, eigenlijk ben ik best wel een oud wijf dat ik iedereen volg hahaha.

Nee hoor zonder dollen, ik leef echt oprecht met hun mee!

Geplaatst

Ben nog een beetje aan het rondneuzen hoe hier alles werkt op dit forum. Ik zie al wel dat al meer meiden het nieuwe forum ontdekt hebben, leuk! Vanmiddag ga ik even boodschappen doen met de kleine, heb dus geen tijd om hier verder alles te ontdekken en bij te lezen, maar zodra ik weer tijd heb, zien jullie me weer verschijnen hoor meiden!

Liefs Bianca

Geplaatst

he ik volg ook wel een paar hoor..niet iedereen..sommige zijn zo ontzettend alleen met zichzelf bezig...is dit lullig als ik dit zeg..maar Kata gun ik het het meest(oeps)

Geplaatst

Nee Cynthia dat is niet lullig.

Althans vind ik niet.

Ik denk dat wij extra met haar meeleven omdat zij ook eerst bij ons was.

Geplaatst

hahaha gekke Bo, maar ja jij bent al zo lang op het forum aanwezig, en jij ook he Bianc? leuk dat je onder je echte naam zit hihi.

Jaaaaaaaaa wij zijn blij met elkaar en met J&Jhihi.

Ik heb ook honger maar ik zit nog steeds op de bankhahaa, mij ook te gezellie!! ik moeteigenlijk werk zoeken hahaha. doe ik volgende week weer!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden