Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dat is nou juist het rare, ik heb toch verder helemaal niets gezegd???!!!

zou het wel heel erg vinden als ie me eraf gooit, gewoon omdat ik dan niemand meer kan volgen daar....:wetpants:

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

José, laat je het even weten wanneer je een bericht plaatst? Ik wil erbij zijn dan hoor!!!!

Super dat jij zo handig bent met compies haha

Geplaatst

Ik heb wel een vraag..

Gisteren dus voor het laatst geweest hier, maar dan kan ik niet goed terug vinden op welke pagina ik gebleven was. Is daar een truc voor?

Ik ga nu even naar de kalender om mijn span erop te zetten

Geplaatst

He die lis....je moet jheroen niet gek maken hoor anders word je gebanned...hahahahahaha:cheesy:

Ha die laura...je leest toch niet alles.....hahahahahahahahah

Ik heb het gelezen ja........en van bianca vond ik ook lief...en dan onze kwebbel sab ertussen door...hahahahahahaha

maar ik ben er alweer opgeweest hoor....met een ander ip adres.....kan dus alles volgen daar...hahahahahaha

Geplaatst

ow gelukkig LAu, was al ongerust dat je ons lelijk vond doen hihihi.

Wat een gekwebbel he?

ik wil er ook bij zijn hoor José!! hahahah

Geplaatst

laura als je terug komt dan ga je naar home....daar zie je staan welkom terug laura......daar kan je klikken op nieuwe berichten...bedoel je dat?

Geplaatst

Jullie doen niet lelijk, Erik doet lelijk.

Maar eh, Sab, is CSI toch een herhaling dat je er bent?

Lis, goed dsat je er bent!!!!!!!!!!

Bianca trouwens ook hoor, leuk leuk leuk

Geplaatst

ja ik doe het als ik jullie gezegt heb...nu even laten rusten...en kijken of hij op mijn mail antwoord!

sab...ja die had ik erin gezet...maar die zie je alleen als je op mijn profiel klikt!

Geplaatst

he he eindelijk de klep hoek gevonden, eerst maar ns een beetje bijlezen. ik zag die pagina's eerst niet en dacht wat eenrust hier...;) maar gelukkig als vanouds...

Geplaatst

Ja José, dat bedoelde ik.

Zal het morgen wel uitproberen.

Heb kalender ook ingevuld, met smileys hahaha.

Normaal ben ik best handig met comps, maar op een of andere manier na mijn zwangerschap niet meer.....:nike:

Geplaatst

lis is toch niet blond...hahahahahahahaha....lis is jheroen aan het plagen...nee hoor hij helpt haar even...hahahahah

lis leuke foto`s hoor van ebbe...en was jij dat in dat tentje met hem......leuk hoor!

Geplaatst

ow gelukkig maar Laurob hahaha

Yep CSI is herhaling, bah!!

Om half 10 ga ik stoppen, want ik krijg een houten kont haha

Geplaatst

haaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Na een drukke middag hahaha ben ik er weer, snap er ook nog steeds niet zoveel van maar dat ligt aan mij..

Jose ben je stout geweest hahahaha

Geplaatst

gezellig hè....bijna weer compleet!

in ieder geval kunnen we dan hier de meeting afspreken!

En meiden jullie hoeven mij de berichten niet te mailen want ik kan gewoon op de site...niet meer met mijn naam maar dat komt ook weer goed...ik kan in ieder geval meelezen...hahahahah

He sab kan je die link in mijn profiel nog wel zien?

Geplaatst

ja lis Ebbe is echt een scheetje hoor! Kon het daar niet meer zeggen haha.

Jheroen heeft er wel een taak aan he? aan dit forum hahah

Geplaatst

nou cynthia...schijnbaar wel....het enigste wat ik gedaan heb is van de week bij jullie een berichtje achter gelaten...maar ik denk dat erik erachter is gekomen dat we hier gezellig doorkletsen...en dat stond hem vast niet aan....verder zou ik het niet weten......hij heeft wel ook het berichtje van sab verwijderd....maar goed.....hij krijgt mij niet klein...ik wou toch alleen nog maar lezen daar...en jheroen heeft een progje waar dat nu weer mee kan dus probleem opgelost!

Zo en hoe is het met de meiden...leuk hoor jullie zijn er om gezellig te kletsen!

Geplaatst

kun je ook hier foto's kijken of staan die ergens anders Lis...

Ik heb me toch slecht gegeten,,ben weer kilo's kwijt..

Wat is er met \TRui en Dema gebeurt...ook stouterts

Geplaatst
ja dat nog wel ojos! soryy eeet een raket en typ een beetje raar nbu hahahh

ben jij weer op je oude gewicht hihihi?????????????????:Whdatk:

Geplaatst

:cheesy: hahahahaha....cynthia niet te bijdehand hè...hahahahaha....ik zat vanmiddag aan de friet joppie saus.....ook nog niet op gewicht hoor...hahahahaha

Geplaatst

Dema en Trui worden ook vuil behandeld, terwijl zij altijd zo netjes en betrokken zijn.

Ken me voorstellen dat Dema nog even blijft, vanwege haar boek.

José, ik zie geen vermelding van deze site in je profiel op de ivf-site?

Geplaatst

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh nou ik heb afgelopen weekend 3 friet met mayo gekregen..

Trouwens mag ik hier wel queeeeeeeeennn zijn!?

Geplaatst

ja cynthia je kan hier ook foto`s plaatsen in het fotohoekje.......en ja slecht gegeten...dan moet je maar zelf koeken en niet bij mensen gaan eten die niet kunnen koken...hahahahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden