Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeanine1970

Ik ken het gevoel dat je even wat anders wilt, even een luchtje scheppen, even wat afleiding door te winkelen, zodat je er de komende 22 uur weer tegenaan kan. Als ik even weg was, of mijn zoontje was even weg met zijn papa, en ik hoorde een baby huilen, reageerde ik onbewust, om daarna tot het besef te komen: Oh nee, dat is hij niet. Ik heb even tijd voor mezelf. Het zat zo diep ingeprogrammeerd.

Jouw man is dus bijna 6 weken beschikbaar. Wat een heelrijk vooruitzicht. Mijn zoontje van vier heeft morgen zijn laatste schooldag. Ook gezellig.

Het gaat weer beter met me. Ik had een paar dagen geleden wat last van een groeispurt (mijn buik, organen, alles zat in de weg), en van hormonen (erg chagarijnig en lusteloos). Maar, dat is nu over. Ook mijn uitslag en jeuk op mijn polsen zijn bijna verdwenen (contact- of zonneallergie?).

Claus69

Succes met deze poging. Mag ik vragen waarom dit de laatste poging is?

Linda_

Wat fijn dat de cystes vanzelf verdwenen zijn, en geen nadelige gevolgen hebben gehad voor jullie kindje of zwangerschap.

Je bent dus alweer bijna 27 weken zwanger. Wat fijn.

joske

Geen extra complicatie hoor. Die complicatie was er al. Toch? Gelukkig weten ze (en jullie) meer, en kunnen ze nu gerichter actie ondernemen. Zo kan je het ook zien.

In Nederland hebben jullie met een blinddoek op geschoten, en nu schieten jullie met een blinkdoek af. En wie weet deze keer in de roos!

In Nederland lijken ze een stuk behoudener dan in het buitenland.

Geplaatst

ivfmoeder: tuurlijk mag je dat vragen! We hadden besloten dat we de drie keer die vergoed worden zouden te doen en dat het daarna voor ons zou stoppen. We moesten een grens trekken voor ons zelf en die grens is voor ons die 3 pogingen. Nu we door de zwangerschap die eindigde in een miskraam en curettage op 12 weken weer 3 nieuwe kansen zouden krijgen word ik weer aan het twijfelen gebracht maar ik moet mijn verstand laten gelden. We zijn al zo vaak over onze grens gegaan (we zouden het een jaar proberen, we zouden niet laten onderzoeken waardoor het niet zou lukken, we zouden niet aan IVF beginnen etc) dat er nu duidelijkheid nodig was. De reden dat het bij ons niet lukt is puur mijn leeftijd, medisch gezien is verder alles goed. En ik weet dat er een kansje is dat het wel lukt (dat zie ik hier op het forum wel natuurlijk en het feit dat er bij ons iedere keer wel een goede bevruchting plaatsvind) maar hoe lang moeten we doorgaan totdat er een goed eitje "doorglipt"? Die vraag hebben wij beantwoord met 3x is genoeg. Dan moeten we verder met ons leven wat nu al 2 jaar in "de wachtstand" staat. Ik heb dit er dubbel en dwars voor over gehad maar het houdt voor ons een keer op. Wat mede ook tot deze beslissing heeft geleid is dat de ene 40+er de andere niet is. De een is ook wat vruchtbaarder op deze leeftijd als de ander en ik behoor helaas tot diegene waarbij de vruchtbaarheid al veel meer aan het afnemen is. Dit hebben de artsen ons wel duidelijk gemaakt. Het advies voor deze keer was ook dat als we het zelf hadden moeten betalen ze het ons hadden afgeraden. Dan kun je je kop wel in het zand blijven steken maar het is dan eenmaal niet anders. Ik wil niemand "veroordelen" die wel door gaat hoor, dit is puur ons gevoel!

Maar..................ik moet nu niet te negatief gaan doen want ik ga wel met de volle 100% deze poging in!!! En ik ga voor een goede afloop natuurlijk (zegt zij stoer!).

Geplaatst

Lieve Claus, wat fijn dat je al mag beginnen!! Zo spannend, zeker omdat het de laatste keer is. Ik herken wel wat je schrijft hoor. Ook wij zijn begonnen met het idee alleen uitzoeken of er niets medisch mis was met mij zodat ik later mijzelf geen verwijten kon maken dat ik dat had moeten uitzoeken. Maar ja dan zet je telkens weer een stap verder. Ook bij mij is de leeftijd een factor, wordt in sept 44. Maar ook de vruchtbaarheid die met telkens 2 follikels en 1 eicel speelt verminderd. Voor mij ligt de grens bij 45 jaar en nog een 3de icsi voor dat ik 44 wordt. Nooit gedacht dat ik ook nog zou denken aan ecd. Je verlegt steeds je grenzen. Althans ik en voor mijn vriend geldt dat misschien nog wel meer want die had eigenlijk helemaal geen sterke kinderwens. En zie nu hij gaat voor een tese!!!Ik denk ook wel aan wat als het niet lukt, wat als ik eerlijk ben natuurlijk realistisch is. Maar ik wil en kan de hoop nog niet opgeven.

Maar meid we gaan er voor. Jij eerst en ik volg je later.

Liefs

ivfmoeder: tuurlijk mag je dat vragen! We hadden besloten dat we de drie keer die vergoed worden zouden te doen en dat het daarna voor ons zou stoppen. We moesten een grens trekken voor ons zelf en die grens is voor ons die 3 pogingen. Nu we door de zwangerschap die eindigde in een miskraam en curettage op 12 weken weer 3 nieuwe kansen zouden krijgen word ik weer aan het twijfelen gebracht maar ik moet mijn verstand laten gelden. We zijn al zo vaak over onze grens gegaan (we zouden het een jaar proberen, we zouden niet laten onderzoeken waardoor het niet zou lukken, we zouden niet aan IVF beginnen etc) dat er nu duidelijkheid nodig was. De reden dat het bij ons niet lukt is puur mijn leeftijd, medisch gezien is verder alles goed. En ik weet dat er een kansje is dat het wel lukt (dat zie ik hier op het forum wel natuurlijk en het feit dat er bij ons iedere keer wel een goede bevruchting plaatsvind) maar hoe lang moeten we doorgaan totdat er een goed eitje "doorglipt"? Die vraag hebben wij beantwoord met 3x is genoeg. Dan moeten we verder met ons leven wat nu al 2 jaar in "de wachtstand" staat. Ik heb dit er dubbel en dwars voor over gehad maar het houdt voor ons een keer op. Wat mede ook tot deze beslissing heeft geleid is dat de ene 40+er de andere niet is. De een is ook wat vruchtbaarder op deze leeftijd als de ander en ik behoor helaas tot diegene waarbij de vruchtbaarheid al veel meer aan het afnemen is. Dit hebben de artsen ons wel duidelijk gemaakt. Het advies voor deze keer was ook dat als we het zelf hadden moeten betalen ze het ons hadden afgeraden. Dan kun je je kop wel in het zand blijven steken maar het is dan eenmaal niet anders. Ik wil niemand "veroordelen" die wel door gaat hoor, dit is puur ons gevoel!

Maar..................ik moet nu niet te negatief gaan doen want ik ga wel met de volle 100% deze poging in!!! En ik ga voor een goede afloop natuurlijk (zegt zij stoer!).

Geplaatst
Caroline....., meis wat lees ik nu!!! tjee van harte gefeliciteerd!!

ik las ook een berichtje over de duidelijkeheid van een streepje van een zwangerschaptest...., ik denk dat idd niet aan de duidelijkheid kunt zien van 1 of 2...., maar ik kan wel

uit ervaring vertellen, dat als je streepje niet zo duidelijk is..., er toch minder hoog HCG in je urine te zien is.

Ik heb dat namelijk meegemaakt met mijn MK's, hoe onduidelijker de streep, hoe sneller het mis ging. maar ja dat was bij mij zo, dus ik weet niet of dat bij iedereen is.

Wij hebben de uitslag binnen van de DNA test op het zaad..., er was 21.2 % dna fragmentatie. Wat dat precies betekent moeten we nog horen.

Maar zoals het er nu uitziet, ligt het bij ons waarschijnlijk niet alleen maar aan de oudere eicellen..., maar is de kans groot dat het ook aan het zaad kan liggen.

Het schijnt dat een zaadcel met fout DNA wel kan bevruchten, maar dat een goede doorgaande zwangerschap uitgesloten is. De kans is dus groot dat het eerste zaadcelletje die het eitje bevrucht, fout kan zijn. Dus is het niet zo dat per definitie de gezonde zaadcellen het eerste bij het eitje zijn.

weet ff echt niet wat ik met deze uitslag moet. Ik zie het als een extra complicatie.

Ik hoop dat ze nu met ICSI en ISMI toch de goede (die zijn er gelukkig ook nog) kunnen vinden. Manlief is ondertussen aan de vitaminen, wat het zaad positief kan beinvloeden.

Wel gek dat ze in Nederland alleen de gewone sementest doen..., en geen DNA test. Wat zou dat voor veel koppels kunnen schelen... veel tijd, geld en vooral teleurstellingen.

groetjes joske

Hoi Joske,

Het zegt mij niet zoveel die uitslag maar het is in elk geval denk ik wel fijn om dit te weten. Inderdaad jammer dat ze in NL niet verder kijken dan hun neus lang is.

wanneer hoor je wat de uitslag betekent?

Geplaatst
Caroline, wat super!! En nu vasthouden dat ukkie (of die ukkies, you never know ;-).

Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maakte me nogal zorgen over de cystes die bij de 20-weken echo waren geconstateerd en heb even wat afstand genomen om mezelf niet helemaal gek te maken.

Er is nu, 7 weken later, een nieuwe echo gemaakt en daarop waren geen cystes meer meer zichtbaar! Wat een opluchting...

He motormuis,

fijn dat alles goed is!!

Zal later even op je pb tje reageren

Liefs

Geplaatst
@Caroline Gefeliciteerd meid super!!

Inmiddels ben ik begonnen, dus ik kom ook steeds dichter bij de twee streepjes:toppie:

@Sas Ik heb een man ontmoet tijdens ons wachten in DD en die had net de vorige dag TESE laten doen, dus ik heb hem even

uitgehoord voor je..hij vond het meevallen. Hij had trouwens een ijszakje gelegd onder zijn zakje zeg maar..haha dus gelijk een tip voor je mannetje.

De hele ingreep was in 10 min. gebeurt, wel bij iedereen anders natuurlijk maar toch. Veel liefs van mij!

Ik weet niet meer wie het vroeg van jullie, maar een spermiogram is gewoon een mooi woord voor een onderzoek van het sperma.

Iedereen veel succes met alles en wees lief voor jezelf:positive energie:

Lieve Viola,

goed dat je hem hebt uitgehoord.... ik hoor wisselende verhalen over de tese maar vertel natuurlijk alleen de minder erge aan vriendlief:)

Ik stuur je later een pbtje hoor

Liefs

Geplaatst
Claus,

Als ik t goed begrijp was je dus zwanger van 1 embryo? Wat n verschil per zh, dat ze er bijmij3 aanraden en bij t emc maar 1. Heel positief dat je daarvan zwanger bent geworden.

Chablis,

Ja er is een speciale reden bleek vaatafwijking in m'n hoofd. Maar ik hoop dat t meevalt - heb er normaal geen last van - en ik zonder keizersnee kan bevallen.

Sas

Ja ik groei nu lekker hoor! Krijg nu veel opmerkingen, t gaatnu opvallen. :) en voel me goed en zo gelukkig. Zo gelukkig ben ik nogniet geweest in m'n leven.

En hoe is t met jou? Hou je t n beetje uit zonder manlief?

Jolanda

Yeah op naar de streepjes, meis!

Is je auto weer goedgekeurd btw?

Jeanine

Wat rot voor je dat je nog steeds zo slecht voelt. Neem je ook Floradix erbij, een natuurlijk ijzersupplement, in vloeibare vorm? Ik neem t elke ochtend met vers vruchtensap (zelf geperst) om de opname te bevorderen en voel me er beter door.

Mis mijn mannetje wel hoor. We zijn vandaag precies 4 jaar bij elkaar en nu vier ik dat hier alleen en hij op een bootje ergens duizenden km ver weg....snik snik... Maar komt goed hoor. Als hij weer thuis is en uitgerust is:laugh: vieren we het alsnog

Fijn dat jij zo happy bent. Ik ben blij voor jullie!!!

Liefs

Geplaatst
Caroline

Wat een onwerkelijk gevoel moet dat zijn. Eindelijk mag je het ervaren, een POSITIEVE test.

Ik ben zo blij voor je, en ook voor dit topic. Een vrolijk bericht, en hoop. Want dat houdt ons op de been.

Nogmaals jij en natuurlijk jouw man en dochtertje, gefeliciteerd!

Ik ben benieuwd hoe jouw dochtertje (over een paar weken?) op het goede nieuws gaat reageren.

Jeanine

Je hebt het maar druk: je gezondheid, Storm, visite en huishouden.

Hoe gaat het nu met je? Voel je je onzeker (nu je geen kraamhulp hebt, en je man werkt) of heb je het een en ander al onder knie. Herken je de huiltjes van Storm een beetje?

Fijn dat je direct terecht kan bij de reumatoloog. Heb je geen bijwerkingen van de staalpillen (zoals obstipatie?) of gaat dat goed?

sas67

Hoe gaat het met je? Ik zie aan je mood dat je je 'sad' voelt.

Oh dat sad stond er nog in vanaf de laatste keer negatief testen. Maar ben niet sad hoor.... nou beetje misschien omdat ik mijn mannetje mis.

Gelukkig ben jij van je vervelende jeuk af!!

Geplaatst

@ Caroline, hopen dat die 3 weken voorbij vliegen!!

@ Marianne, ik wqcht op een telefoontje vnuit DD voor een datum. is weer een heel gepuzzel door dat rare werk van F.

Geplaatst

O Caroline, ik moet het nog een keer zeggen: wat super dat je zwanger bent!!!! Ben zo blij voor je! Nu 3 weken zenuwen helaas maar hopelijk heb je dan een mooie echo! Spannend hoor!

Liefs Claus

Geplaatst
Lieve Claus, wat fijn dat je al mag beginnen!! Zo spannend, zeker omdat het de laatste keer is. Ik herken wel wat je schrijft hoor. Ook wij zijn begonnen met het idee alleen uitzoeken of er niets medisch mis was met mij zodat ik later mijzelf geen verwijten kon maken dat ik dat had moeten uitzoeken. Maar ja dan zet je telkens weer een stap verder. Ook bij mij is de leeftijd een factor, wordt in sept 44. Maar ook de vruchtbaarheid die met telkens 2 follikels en 1 eicel speelt verminderd. Voor mij ligt de grens bij 45 jaar en nog een 3de icsi voor dat ik 44 wordt. Nooit gedacht dat ik ook nog zou denken aan ecd. Je verlegt steeds je grenzen. Althans ik en voor mijn vriend geldt dat misschien nog wel meer want die had eigenlijk helemaal geen sterke kinderwens. En zie nu hij gaat voor een tese!!!Ik denk ook wel aan wat als het niet lukt, wat als ik eerlijk ben natuurlijk realistisch is. Maar ik wil en kan de hoop nog niet opgeven.

Maar meid we gaan er voor. Jij eerst en ik volg je later.

Ja Sas, ik snap precies wat je bedoelt over je grenzen verleggen. Komt gewoon omdat de wens zo groot is. Jij zult wel denken: waar zeurt "dat jonkie" over met haar leeftijd van 42 maar ja, hier ligt onze grens. En dit komt als ik heel eerlijk ben ook door mijn vriend hoor, die heeft de grens nog een keer duidelijk gemaakt. We waren het er echt over eens om hierna te stoppen en zoals ik al zei daar ben ik ook echt aan toe maar toch...............

Maar lieve Sas, we gaan er voor en ik hoop voor ons allebei met een mooi uitgekomen wens!!! (Dat hoop ik voor ons allemaal natuurlijk!!!).

Liefs Claus

Geplaatst

@ Claus, hihi ja je bent idd een jonkie:)

We hebben 8 augustus de intake voor de tese. Horen nog wanneer de tese dan kan plaatsvinden.

Jij al snel je 1ste fm. Spannend!!

Liefs

Geplaatst

Heej Claus wat fijn dat jullie weer gaan de zijn. Bij ons was het drie keer scheepsrecht en bingooo weet je nog. Dus ik hoop dat het bij jullie ook zo zal vergaan. Toitoi.

Caro is het dan toch ook eindelijk gelukt...Proficiat en een fijne zwangerschap!!

Geplaatst
Heej Claus wat fijn dat jullie weer gaan de zijn. Bij ons was het drie keer scheepsrecht en bingooo weet je nog. Dus ik hoop dat het bij jullie ook zo zal vergaan. Toitoi.

Caro is het dan toch ook eindelijk gelukt...Proficiat en een fijne zwangerschap!!

Dank je Moto!

Hoe is het met jou? Ook al weer bijna 32 weken zwanger! Voel je je goed?

Geplaatst

@Linda gefeliciteerd met het goede nieuws, je gaat al opschieten, veel succes meid!

@Claus je loopt bijna gelijk met mij zie ik, leuk hoor, veel liefde voor jou!!

@marianne auto is goed gekeurd, 2 nieuwe bandjes en we scheuren heel wat af naar DD, gezellig hoor, we gaan ervoor!!

@Mees, hoe is het met je? En je kleine stuiterbal, of lijkt de baby niet op jouw? haha..

Iedereen veel succes en geniet van het zonnetje :toothy4:, ga ik ook nog even doen voordat ik dat niet meer mag met mijn antibiotica hahaha..

Ik ben zo blij met DD, ik voel me er erg goed bij, ze zijn zo kundig en lief allemaal, dus als je nog twijfelt, gewoon doen, ook voor jou maken ze tijd en geven ze je aandacht zoals het hoort, we zijn het bijna niet meer gewend in Nederland, maar hier zijn ze het nog niet verleerd!!

Geplaatst

Jolanda, ook hier doen de klavertjes het nog prima!!

Meiden ik ben vanaf morgenvroeg lekker een week naar mijn ouders in Frankrijk. Vriendlief zit nog in Rusland dus ga ik samen met een vriendin. Even genieten van de zon, het franse platteland, eten, drinken en mijn ouders.

Ik heb internet op mijn mobiel maar of ik ook bereik heb in het gehucht van mijn ouders......

Allemaal veel succes de komende week. Caroline, vooral voor jou spannend nu de wachtweken al opschieten.

Liefs voor allen en tot over een ruime week.

Geplaatst

Uhm Sas... schrijft er nog een Caroline mee? Mijn wachtweken zijn voorbij hoor!! gelukkig wel!! Of bedoel je tot de eerste echo... ja dat is heel spannend. Ben ook nog heel voorzichtig blij...

Veel plezier in Frankrijk!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Vanmorgen een echo gehad en het zit weer eens niet mee! Het blaasje wat aan de rechterkant zit is waarschijnlijk een vochtblaasje en van die andere 2 aan de linkerkant is er één 0,9cm en de andere 1,5cm. Nu is de kans groot dat als die grote van 1,5 de juiste afmeting heeft die kleine van 0,9 nog niet voldoende is meegegroeid. En omdat al een keer eerder de eitjes net voor de punctie waren gesprongen durft ze het risico niet te nemen om af te wachten totdat die van 0,9 ook groot genoeg is. Dus heb ik waarschijnlijk donderdag of vrijdag een punctie van maar 1 eitje. Dan is de kans op slagen wel erg klein! Als die ene niet bevrucht wordt (wat wij gelukkig nog nooit hebben gehad maar je weet nooit) dan is het gelijk over. Misschien valt het mee maar dat hoor ik morgenochtend want dan heb ik weer een nieuwe echo. En om positief de blijven: we hebben maar 1 goede nodig! (Toch Caroline! Hihi).

Sas: veel plezier in Frankrijk! Lekker hoor er even tussenuit!

Viola: ik hoop dat er bij jou meer follikels zitten als bij mij!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden