Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, eindelijk een berichtje van mij!!

ik moet nog bijlezen, maar zoals verwacht was mijn test vorige week negatief. Eerst toch balen, maar koppie staat alweer de goede kant op.

Manlief heeft me gelijk meegenomen naar vrienden die aan het zeilen waren, was een aangename verassing voor mij. Dus vandaar een weekje niet aanwezig hier.

zal morgen even bijlezen, ben zo benieuwd hoe het hier gaat met julllie.

liefs joske

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Itsus,

ik heb ff bijgelezen hier, zo lief dat iedereen meeleeft.

Maar het was goed om even weg te gaan. Mijn man had dit al geregeld, voordat ik getest heb. Daar wist ik dus niets van, die lieverd!

Wel 1 keer een internetcafe gezien, maar toch besloten om ff niet te doen.

Maar meid wat een mooie babykamer heb je!! mijn smaak ook.

Essie, meis ik leef ook met jou mee.

Sas, ik hoop dat er een superei komt voor je.

alle anderen bedankt voor jullie steun!

Wij hebben onze laatste poging begin oktober. Als dat niets wordt, dan of stoppen of ecd.

liefs joske

Geplaatst

Lieve Joske,

balen maar fijn dat je man zo lief voor je is. Moeilijk hoor om straks aan je laatste poging te beginnen. Wij zitten daar nu ook in, het is komende weken erop of eronder. Als ik daar aan denk dan krijg ik het echt benauwd. Maar ik probeer positief te zijn.

Liefs

Geplaatst

@Joske. Ook jij een negatieve test, was er al een beetje bang voor ... wat ontzettend balen!!!! Wat sterk van je dat je koppie al weer de goede kant op staat. Daar heeft die lieve actie van je man zeker te weten aan mee geholpen. Alleen maar goed om zo positief mogelijk de laatste poging in te gaan.

Geplaatst

@Sas. Ik ben zo aan het duimen voor een mooi eitje voor je!!! Deze laatste keer moet het gewoon gaan lukken. Goed zo om positief te blijven. Probeer je benauwende en negatieve gevoelens te blokken. Jij en je man gaan een hele spannende week tegemoet. Sterkte voor beiden. Go for it!!! Believe in it!!!

Liefs, Nikkie

Geplaatst

@sas

Heel veel succes met alles aankomende week ik duim voor jullie.

Ik hoop dat je man een beetje bijtrekt voor je.

@joske,

Wat erg ook voor jullie meis heel veel sterkte.

@nikkie

dank je wel lief van je

@itsus @mees,@vio-la @carolien @wie ik vergeet

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

We zijn erg sterk en we komen er wel.

Gelukkig hebben wij veel toekomst plannen waar we erg naar uit kijken dat is ook veel waard.

We hebben nog 1 kans en anders heeft het gewoon niet zo mogen zijn.

Ik heb vrijdag weer een sollicitatie ngesprek en speel er meteen open kaart voor mijn laatste ronde.

Willen ze mij dan niet dan maar niet.

Daarna zet ik alle sollicitaties stop.

ik heb tot 1 december werk en ga daarna de ww in.

Mijn man en ik hebben besloten dat wij onze 3e ronde voor alles laten gaan en daarna wel weer naar werk gaan kijken.

Dat geeft mij nu wel even heel veel lucht en rust moet ik zeggen.

Heerlijk als je er samen zo in staat toch.

Geplaatst

@Itsus. Sterkte meid met je kwaaltjes. Heb echt met je te doen.

@Caroline. Fijn dat je je goed voelt ... maar blijft toch spannend die 12 weken echo. Doe lekker rustig aan.

@IVFmoeder. Doe jij ook rustig aan, dan maar een paar dagen later helemaal op orde hoor, jouw gezondheid en die van de kleine gaat voor. Pak je rust.

@Vio-La. Goed om te horen dat je zo positief bent over de acupunctuur. Fijn dat je je op je gemak voelt. Geef maar toe hoor aan je verdrietjes, gooi het er maar uit. Kan alleen maar beter zijn voor de volgende poging om geen opgekropte gevoelens meer te hebben. Ik heb morgen mijn eerste afspraak, ben benieuwd ...

Geplaatst

Oh Joske wat jammer! Understatement... klote gewoon. Sterkte toch.

Sas jullie allebei alvast heel veel succes!!!!! Wat een spannende dagen gaan julllie tegemoet!

Geplaatst

@sasIk voel mij goed wel hele erge buikpijn en ik loop leeg ech. Niet normaal. Ik moet dIe bollen nog gebruiken maar ben gestopt à omdat ik dat. Te vies vind nu en b omdat ze er weer uitfloepen door de bloeding. Lekker verhaal hè. Hahaahaha. Verder gaat het goed hoor we hopen snel aan de beurt te zijn voor de 3e ronde dan kunnen we nl een reisje boeken en gaan we er even 8 daagjes samen tussenuit met het vliegtuig naar de zon.Hoe voel jij je en je man al erg nerveus voor morgen.

Geplaatst

Essie

Bah, wat !@#$% dat je ongi heeft doorgezet. Sterkte!

sas

Voor jullie breken er spannende tijden aan. En voor jouw man is de ingreep ook niet niks. Het was een moeilijke beslissing voor hem, en nu gaat hij het doen! Succes en sterkte met deze poging. Dat er een of meer mooie embryo's uit voortkomt.

joske

Wat lief dat je man iets voor je georganiseerd heeft.

Vio-La

Wat heeft die accupunctuur veel los bij je gemaakt. Misschien helpt dit om meer ontspannen de volgende poging in te gaan.

Caroline

Ben jij alweer bijna 12 weken? Wat gaat dat snel. Alles goed verder?

Nikkie

Het is zo moeilijk om rustig aan te doen als je spullen nog in verhuisdozen zit. De dozen zijn voor een deel uitgepakt. We moeten nog een 5 Pax kasten in elkaar zetten, en de overige verhuisdozen uitpakken. De babykamer moet ook nog gedaan :-( Ik ben daarom wat onrustig, en wat minder online.

Itsus

Ga jij een body paint doen? Wat gaaf en bijzonder.

Geplaatst

Ja gaat snel he, morgen 12 weken, ik vind het ook erg snel gaan ineens... Voel me goed, af en toe vlaag misselijk, soms moe maar prima te doen! Ben wel zenuwachtg voor morgen, kijk erg uit naar de bevestiging dat ze het allebei nog goed doen!

Geplaatst

Mijn man is vreselijk nerveus, is echt heel zielig aan het doen, hele dag al aan het zuchten en is nu al heel zielig. Ik snap het wel maar denk ook kom op wees een vent.

@sasIk voel mij goed wel hele erge buikpijn en ik loop leeg ech. Niet normaal. Ik moet dIe bollen nog gebruiken maar ben gestopt à omdat ik dat. Te vies vind nu en b omdat ze er weer uitfloepen door de bloeding. Lekker verhaal hè. Hahaahaha. Verder gaat het goed hoor we hopen snel aan de beurt te zijn voor de 3e ronde dan kunnen we nl een reisje boeken en gaan we er even 8 daagjes samen tussenuit met het vliegtuig naar de zon.Hoe voel jij je en je man al erg nerveus voor morgen.
Geplaatst

He itsus dank je nogmaals.

het is hier huize zonneschijn met een man die een beetje mopperig is en nu al heel zielig is.

Sas heel veel succes morgen! Je mag trots op jezelf en je mannetje zijn. Jullie doen het toch maar ff!

You go girl!

Geplaatst

Veel succes voor jullie, Sas en man, morgen!!! (En hij moet niet te zielig doen hoor; wat vrouwen niet moeten doormaken ;-)

Hihi, inderdaad, wees n vent....

Xxxx

Geplaatst

Sas ik wil je nog succes wensen!!

ik ga onwijs voor jullie duimen.

Caroline wat een zegen dat alles zo goed gaat!, tjee 6 cm, das best al wel groot.

liefs joske

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden