Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Denk t wel Sometimes. Haar groene lichtje is uit.

Wat suf van mij, was er wel..... :sad11:maar keek ff naar n apart programma op tv.

Nou, gelukkig ben jij er nog hihi

Geplaatst
Wie gaat er nou heur haar verven om 2300 uur? Beetje van Lotje getikt wel hoor! Hahahaha wat ben ik gevat op de late avond!

Rol van de bank....

Hoe is je haar nu Lot? Zit de glans erop? Tuurlijk!!

Geplaatst

Goedemorgen, nee, ik ben niet Manouk die dit topic gestart is. Vraag me ook weleens af of haar wens in vervulling is gegaan.

Ik heb nog eens teruggekeken en ik schrijf pas mee vanaf pagina 4.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ik dacht dat ze wel zwanger was maar dat het niet helemaal goed liep dus geen idee of het goed is afgelopen, ik hoop het zo voor haar!!

Ja Mees dat was te laat he, ik riep je heel hard Toot Toot! en als je dan niet komt ga ik slapen...

Was trouwens geen succes dat slapen vannacht, ontzettend onrustig omdat we zo'n zware avond met de babies hadden gehad dus ik was gespitst op ieder geluidje... Gevolg van dat dramagedoe is dat ze nu net pas wakker worden, maar ik heb een andere zieke namelijk de oudste die met koorts op de bank ligt. We hebben even terug gedacht en de laatste keer dat zij koorts had was februari vorig jaar! Dus dat doet ze niet slecht... Hoop dat ze morgen beter is want mijn zus komt vanavond en we zouden morgen met z'n drieën naar de Beekse Bergen...

Geplaatst

Hahaha Caro...ja, zal voortaan sneller zijn ;-)

Ahh, dus weer zieken bij jou. Hier weer wat beter. Haast geen hoesten meer vannacht. Hehe, blij toe.

Nou, vlieg weer...

xxx, mees

Geplaatst

Hé Mees, zomaar overdag?

Net weer een klachtenformulier ingevuld voor Difrax over de afgebroken fles... Derde keer al dat er een kapot gaat, zou eigenlijk wel een ander merk willen maar ja hij is er nu aan gewend he...

Geplaatst

Ja haha,overdag mag ook hier?! Wist ik niet ;-)

Ff heel snel, want vlieg weer verder...moet naar dierenarts over kwartier en meesje net in slaap....handy....not!

Ik heb geen difraxflessen, maar las op t andere topic al het flessengedoe. Wij hebben avent, hema en kruidvat. Maakt hem allemaal niet uit. Braaf ventje hihi.

Geplaatst

Volgens mij de eerste keer dat je hier overdag bent of niet hihi!

Inderdaad heel handig zo'n makkelijk mannetje! Wat eet en drinkt hij nou op een dag?

Heb je nou al een nieuwe ticker?

Geplaatst

Ja...haha...ben er normaliter alleen s nachts.

Hehe, weer terug van dierenarts. Viel mee. Wel veel euries lichter maar goed.

Ja, hij is zo makkelijk. Wil wel heel graag in handen...n knuffel van hier tot Tokio.

Hij drinkt altijd n fles melk of nutrilon 's morgens uit bed. Dan vaak papje erna of biogarde yoghurt met cruesli. (ja, door mij...na apertje)

Vaak mandarijntje en appeltje. Is dol op fruit.

Lunch meestal bh met (smeer)kaas. En drinkje. Meestal thee of diksap. O ja, ook dol op de mini krentenbolletjes van de bakker.

Tussendoor nijntje of liga of zoiets-koekje(s) en thee of sap en/of fruit.

Avondeten vindt hij ook heerlijk en lust alles. Soms potje, ook prima. Hij kan heerlijk smullen en eet soms 2 bordjes.

Dan (kindertoetje) en voor t slapen nog n flesje.

Ongeveer he, want ben erg flexibel haha. Ik wissel wel veel af met smaken. Allerlei soorten pap en ook qua avondeten wisselen we veel. Handig, zo leert hij alles eten. Hoop dat dat zo blijft ;-)

Hij is wat licht; komt door al het gestuiter, heel energiek mannetje.

Wil nu eigenlijk wel checken of hij niet lichter geworden is, want door het ziek zijn heeft hij minder gegeten en sommige dagen alleen gedronken.\

Gelukkig nu weer bijna helemaal stuiter mini meesje.

Wat n giechel is t. We kunnen samen zo giechelen en knuffelen. Echt n lief boefie.

Geplaatst
Rol van de bank....

Hoe is je haar nu Lot? Zit de glans erop? Tuurlijk!!

Schitterende glans, hopelijk schijnt de zon morgenochtend, als mijn hubbie eindelijk thuis komt na 8 dagen buitenland, niet, want dan hoop ik maar dat hij zijn zonnebril op heeft :sunny:

Had misschien wel wat langer moeten spoelen :shower:, kussensloop bruin vanmorgen :icon_smurfin: toch beetje blond.....

Popje ligt in bed, weer een heel gezellig dagje/weekje gehad zo saampjes, morgen moet ik haar weer delen.....wel meer tijd om even een rustig kopje thee te doen, dat dan weer wel....:bf_nonew:

Kan niet beloven dat ik vanavond nog veel online ben, ga echt op tijd :36_2_63:

Sas, hou je taai in je uppie! Hoe lang is F weg?

Caro: alles rustig vanavond?

Fijne avond meiden!

Liefs

Lot

Geplaatst

Hahahaha Lot....je sloop bruin. Ja, idd toch te kort :shower1: hihi. Maar die glans!!! Geweldig! Die spat van het scherm af! Ff mijn zonnebril opzetten.

Dus heerlijk van de kleine genoten saampjes. Vind ik ook altijd zo heerlijk. Lekker eigen tempo, eigen alles. Kan ik ook van genieten.

Hahaha, jouw verhaal met emo's. Zoooo leuk!!:icon_king::icon_king:

Geplaatst

Rustig? Rustig? Nee... helaas niet. Brullende Bram (een van de ruim 800 Brammen uit 2012 las ik net, pfff) sinds half 8, al een paar keer er uit geweest, Kaat ging even mee doen, ook er uit en weer terug en die is gelukkig stil maar Bram geeft het nog niet op al wordt het wel iets minder lijkt het af en toe. Zit te twijfelen over half flesje, denk dat ik het toch maar doe, dus: later!

Geplaatst

Ja Caro, lekker doen dat flesje.

Zit hier te k..... met die ticker. Wil maar niet. Grrrrrrrrrrrrrrrr:BangHead:

Heb nu iets idioots bij die ticker...wil maar niet 'omfloepen' naar de tekeningetjes.. kijk maar.

Geplaatst

Flesje zit er in, nu stil, hopen dat het zo blijft, pfff... De laatste tijd lukte het vaak zonder flesje maar ja.

Je moet even iemand zoeken met een ticker van 1 tot 2 jaar en daar op gaan staan en dan kom je in de goeie, net zoals je deze destijds hebt gemaakt? Denk ik tenminste.

Geplaatst

Caro, je moet ff helpen hoor. Nog bezig...zo grrrr.

Ik heb n nieuwe gemaakt, heel leuk, bij lilypie weer, maar....als ik die code kopieer krijg ik alleen die lettertjes. Is dit HTML? Of iets anders? Hoe deed ik het toen ook weer?

Geplaatst

Uhm... ik zei dat wel heel stoer maar ik weet het ook niet precies meer! Ik heb destijds gewoon wat dingen uitgeprobeerd en als het niet goed was weer gedelete...

Goed tijdstip om te kletsen dit, lekker vroeg! :-) Maar mijn zus is er dus ik moet zo wel weer gezellig doen. En de oudste naar bed jagen die mocht eigenlijk maar tot 9 uur Voice kids kijken maar ze zit er nog en denkt: ik zeg lekker niks haha!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden