Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF


Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gezellig!! Ik ben er....!!:hello2::hello2:

 

..................w8

 

Ik was op je aan t wachten hoor Caro!! (zie bovenstaand bericht)

Dacht: Waar blijft ze nou....:sad11::sad11:

  • Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

  • Mees

    1357

  • elinorac

    1097

  • sas67

    1082

  • Fortuna

    717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ben ik! Op een voor ons ongewoon tijdstip...

 

We hadden filmpje gekeken en daarna ga ik boven altijd op mijn desktop voordat ik naar bed ga maar geen internet. Toen heb ik filmpjes zitten kijken een half uur sentimenteel doen wat zijn ze groot geworden en toen naar bed gegaan, sorry...:happy8:

Geplaatst
:knuf: meer kan ik niet zeggen. Wat rot. Ik heb slechts één keer de kans gehad op een cryo TP, doen was het ook niks geworden. De dokter zei toen dat je die cryo's moet zien als een bonus. Tja, dat helpt ook niks verder. Geen 6 pogingen in NL? Gelukkig zijn er nog opties....

Ting[ATTACH=CONFIG]5060[/ATTACH]

 

Fortuna, ik weet niet of ik het al heb geschreven, maar jeetje wat rot is dat toch hè? Veel sterkte!

Geplaatst

Hier joepie, want het lijkt erop dat de behandeling 'aanslaat'! Nu duimen dat het blijft zitten, want dat is al eens misgegaan :-((( Maar toch wel een beetje blij :-)

 

Sometimes, lieverd, gaat het een beetje? Denk aan je hoor! Hoop dat je lekker slaapt!

Geplaatst

Ja, joh, alle dagen al! Ik ben een manische vroegtester! Maar gisteren op WD 7 (10 DPO) ook de digitale positief. Nu hoop ik heel erg dat het blijft zitten (vorige keer miskraam met 5 weken...)

Geplaatst
Mees where are you?

 

Hey Caro, was je er gewoon om kwart over 1 s middags?? Nou ja zeg, zeker ongewoon. Was gezellig geweest maar ja, ik had hem alweer uitgezet.:doh:..van mij.

 

Ja, leuk he, die filmpjes. Ik gisteren ook lekker kijken naar allemaal fotootjes op de computer...echt geweldig! En wat vliegt de tijd!

 

En gisteren....so sorry, zaten gezelligjes op de bank met en en geen zin meer om pc op te starten.

Nou,:cya:vanavond maybe?

Geplaatst

:happydance:

Ja, joh, alle dagen al! Ik ben een manische vroegtester! Maar gisteren op WD 7 (10 DPO) ook de digitale positief. Nu hoop ik heel erg dat het blijft zitten (vorige keer miskraam met 5 weken...)

 

Wat geweldig Floortje! Ik zeg: FEEST!!!

:confettistars::yah::hello2::circle2::bpotda:

Geplaatst

Sommie hoe is het? Is iedereen nog steeds stom en het leven gemeen? Ik maak me een beetje zorgen om je, want heb je niet veel gezien sinds je dip... Of ben je gewoon aan het uithuilen bij vriendjelief? Ik vind het zo balen voor je van dat huis, wat gaan jullie nu doen? Liefs en een hele, hele dikke knuffel, helemaal speciaal voor jou alleen!!!!

Geplaatst

Wat een rust en stilte hier..

Inmiddels ben ik een beetje tot mezelf gekomen. Heerlijk weekend gehad met vriendlief. Zaterdag bij schoonmoeder met schoonzus en aanhang en zondag lekker naar de sauna. Ondanks mijn bedenkingen in de eerste instantie. Zullen andere mensen staren naar mijn zwangere buik?

Helemaal ontspannen, zo heerlijk, lekker zwemmen, in bubblebad zonder je huge te voelen. Effe de spanning en het gewicht van die buik eraf, zo relaxed en bloosbloos, ook weer helemaal verliefd op mijn lieve bezorgde mannetje.

Sorry ff ego berichtje.. :)

Hoop dat het met jullie goed gaat meisjes, jullie weten wie je bent.. ;)

 

Sas, deze week echo toch?

Floor, testjes zien dr goed uit en zijn vast morgen weer donkerder. Niet onzeker worden, je doet het hardstikke goed en ik hb er alle vertrouwen in. Dikke knuffel schat

 

Xxx

Geplaatst

He blij dat je er weer bent! Ik wilde schrijven dat we dit topic wel op kunnen doeken, zo stil als het hier is...

Jeetje je gaat hard ineens, richting 30 weken! En als je daar eenmaal voorbij bent...

Geplaatst
He blij dat je er weer bent! Ik wilde schrijven dat we dit topic wel op kunnen doeken, zo stil als het hier is...

Jeetje je gaat hard ineens, richting 30 weken! En als je daar eenmaal voorbij bent...

 

Ja, tis eng stil hier..

Trusten dan maar meid.

Geplaatst
Wat een rust en stilte hier..

Inmiddels ben ik een beetje tot mezelf gekomen. Heerlijk weekend gehad met vriendlief. Zaterdag bij schoonmoeder met schoonzus en aanhang en zondag lekker naar de sauna. Ondanks mijn bedenkingen in de eerste instantie. Zullen andere mensen staren naar mijn zwangere buik?

Helemaal ontspannen, zo heerlijk, lekker zwemmen, in bubblebad zonder je huge te voelen. Effe de spanning en het gewicht van die buik eraf, zo relaxed en bloosbloos, ook weer helemaal verliefd op mijn lieve bezorgde mannetje.

Sorry ff ego berichtje.. :)

Hoop dat het met jullie goed gaat meisjes, jullie weten wie je bent.. ;)

 

Sas, deze week echo toch?

Floor, testjes zien dr goed uit en zijn vast morgen weer donkerder. Niet onzeker worden, je doet het hardstikke goed en ik hb er alle vertrouwen in. Dikke knuffel schat

 

Xxx

 

Lieve Sommie! Helemaal niet ego! Ik dacht als ik vandaag nog. Niks van je heb gehoord ga ik PB sturen, was een beetje bezorgd, je had zo'n dipje... Wat fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Ben heel blij voor je!!!! Dikke kus!

Geplaatst
Lieve Sommie! Helemaal niet ego! Ik dacht als ik vandaag nog. Niks van je heb gehoord ga ik PB sturen, was een beetje bezorgd, je had zo'n dipje... Wat fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Ben heel blij voor je!!!! Dikke kus!

 

Dankjewel, meis. Lekker aan het zwangeren?

 

Hoe gaat het met de andere meisjes?

Geplaatst

Hi vrouw! Ja, ik ben wel blij, gisteren os mijn test naar 2-3 gegaan (de CB met indicator). Helemaal blij dus, voor een dag Pf drie in ieder geval :-)) Onzeker zal ik nog wel even blijven als het goed blijft gaan, maar het begin is er!!! En hoe is het met jou?

Geplaatst

Floortje ik zie nu dat je er 2 hebt terug geplaatst, zou dus ook nog een tweeling kunnen zijn? spannend, heb je al gebeld voor een echo?

 

ik heb gisteravond maar niet gepost hier, was weer niemand...

Geplaatst
Die 'best posting of the day', is echt heeeeel grappig!

 

Hahaha, en helemaal verdiend hoor:smiley.php:!! Heerlijk zwangeren nu!! Geniet ervan meid! Gewoon met overgave. Zorgen maken helpt niets en gewoon genieten wat je genieten kan.

Geplaatst
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volluk???????????????????????

 

Humor!!

Ik dacht: 3 dagen niet geweest dus veel bij te lezen, maar is maar halve pagina. Ja, is inderdaad rustig geweest zeg.

Ik zeg: over met die rust!!

:bullrider::blob1::36_1_13::partytime2:

 

Sometimes, fijn dat je even tot jezelf kon komen. Lekker genieten van de 'tub' en van je beebje in je buik.

 

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden