Jump to content

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Recommended Posts

• Replies 949
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

@ Elke: JA, ben er ook heel blij mee. Maar we moeten afwachten tot donderdag. Ik vind het maar spannend. Ben wel blij dat ik niet meer hoef te spuiten. Maar ik ga maar weer eens terug op de bank, merk wel dat het meer pijn doet als ik rechtop zit. Heb op het werk gezegd dat ik er morgen nog niet ben, dus kan nog lekker een dagje uitrusten en dan woensdag weer aan het werk. Heb de avonden al volgepland, morgen met een vriendin naar de film; komt een vrouw bij de dokter. Zullen we maar een doos tissues meenemen, aangezien de hormonen natuurlijk mn lijf nog niet uitzijn, zal het wel huilens worden ;)

Knuf Nathalie

Posted

En het is trouwens IVF geworden ipv ICSI want het zaad was 2.2 mln, dus net boven de grens. Het werd dus beschouwd als goed genoeg voor IVF.

Nou het zal me benieuwen, als er geen bevruchting optreedt dan doe ik ze wat!

ZO nu weer snel naar de bank!

Guest Diane180
Posted

Hoi Kimmie,

Wat lees ik nou, is het niet gelukt...?

Balen zeg, ben ik en weekendje weg, gebeurt er weer van alles.

Ben druk aan het bijlezen.

Heel veel sterkte en veel succes met de volgende poging.

Liefs Diane

Posted
ik wil het wel heel graag maar ben gelukkig wel redelijk nuchter onder alles dat scheelt wel een hoop.

het komt allemaal wel goed ben nog jong, en we gaan gewoon door tot het raak is ;)

ik hou jullie op de hoogte en ik lees gewoon nog lekker met jullie mee

vanmiddag hoor ik van de gyn hoe verder ...

:icon_rendeer:

he meid,

wat lees ik nou..... jammer meid ik weet dat het de volgende keer zeker raak is let maar op.

nou aangezien jij nu van de bankje af bent heb ik het gevoel dat we de volgende zijn hahahahhaha raar he.

maar ik denk net als jouw erover ik ga tot het uiterste en als het me niet gegunt is jah dan zou ik het toch een plekje moeten geven. maar we gaan eerst alles uit de kast halen dus kop op en borst vooruit we gaan naar de volgende stress hahahahahaha.

nou lieverd doe rustig aan en het komt echt allemaal goed.

groetjes yas.

Posted

He Nathalie, fantastisch, 17 eitjes! En dan ook nog gehoorzaam zaad ;-)), van ICSI naar IVF.

Ik duim mee voor een mooi aantal bevruchtingen!

Vergeet de punctiepijn maar weer gauw!

Groetjes, Nine

Posted

Vanmorgen met ochtend urine getest, en helaas ook negatief. Mijn man en ik hebben ff gehuild en moesten toen werken. As donderdag toch naar het ziekenhuis om te testen en om te kijken hoe en wanneer we verder gaan. Ik verwacht er in ieder geval niets meer van ookal, ben ik nog niet ongesteld geworden.

Straks een huilfilm/serie kijken.

Guest Sannie66
Posted

Ow Lin...sh*t..sterkte meis (voor jullie allebei he) met de verwerking...

2010 wordt jouw jaar hoor!

Liefs,

San

Posted

Ach Linda, wat balen is dit....hoeveel teleurstellingen moet een mens verwerken totdat... Ja, totdat, want het gaat jullie ook uiteindelijk lukken!

Maar nu eerst verwerken en samen verdrietig zijn.

Veel sterkte en liefs,

Nine

Posted

Hallo dames,

ook hier helaas wederom geen positief nieuws :crybaby2:.........vrijdag 1 drupje bloed getraceerd, en zondag is het doorgezet.................

Maandag en gister lekker thuis gebleven, beetje afleiding gezocht, maar geen zin om mensen onder ogen te komen.......................

Nu een week balen en verdrietig zijn en dan toch proberen op te laden voor onze laatste hopelijk succesvolle IVF poging..............zucht..........

x Mirthe

Posted

@ Linda: Geef de moed nog niet op! Zolang je nog niet ongesteld bent, kan het altijd nog! Maar ik snap jullie teleurstelling, sterkte!

@ Mirthe: Verdorie ook bij jullie niet gelukt, het zit ook niet mee. Dikke knuffel, ik zou er ook helemaal kapot van zijn.

En wij mochten vanmorgen bellen voor de terugplaatsing. Er zijn er 11 goed genoeg voor terugplaatsing. Wat was ik opgelucht, ik was zo bang dat het niet gelukt zou zijn.

Straks om 11:20 terugplaatsing van 2 emmies!! En dan kan ik ook op het wachtbankje gaan zitten. Ik moet zeggen dat ik de punctiepijn zo opeens heel snel vergeten ben!

Liefs Nathalie

Posted

@ Nathalie.. WAUW 11 geschikt voor Tp. Wat een moor resultaat. Succes straks met de TP! En welkom daarna in de spannende wachtweken...

@Mirthe. Bah. Wat jammer! Sterkte met het verwerken van deze poging!! En daarna vol goede moed voor de volgende SUCCESVOLLE poging!

Liefs

Posted

Helaas het is definitief, we zijn NIET zwanger. Vandaag, natuurlijk net voordat we naar het ziekehuis moesten, werd het rood bloed. De test in het AZM was ook negatief, zoals we al verwacht hadden. Het mindere nieuws is dat we pas in week 8 van komend jaar kunnen beginnen, BALEN. Ik zal dus iets minder actief hier zijn, maar zal wel nog langskomen hier om jullie te steunen net zoals jullie mij gesteund hebben.

Guest Sannie66
Posted

@Linda..sterkte (nogmaals)...

@Mirthe, ook heel erg veel sterkte van mij gewenst..

Liefs,

San

Posted

He Linda, wat vervelend voor je.. En dat je moet wachten heb je ook geen zin in natuurlijk. Je hebt zo weinig invloed he, dat is altijd zo frustrerend!

Ik weet niet of je het topic Pauzemeisjes kent, daar heb ik de afgelopen maanden regelmatig gezeten, vond het erg prettig nog ergens bij te horen, moeilijk afkicken van het forum...

Sterkte! Ook voor Mirthe natuurlijk!

Caroline

Posted

He Linda, bah wat jammer. Ik hoopte echt dat 19-11 ook voor jou een goede dag was geweest. En idd irritant dat je nu weer geduld moet hebben tot week 8.

Sterkte!

Posted

[quote=nathalie80;98075 En wij mochten vanmorgen bellen voor de terugplaatsing. Er zijn er 11 goed genoeg voor terugplaatsing. Wat was ik opgelucht, ik was zo bang dat het niet gelukt zou zijn.

Straks om 11:20 terugplaatsing van 2 emmies!! En dan kan ik ook op het wachtbankje gaan zitten. Ik moet zeggen dat ik de punctiepijn zo opeens heel snel vergeten ben!

Liefs Nathalie

Nathalie, wat goed!!! Ik hoop dat ze lekker allebei blijven plakken en dat je nog een paar mooie cryo's over houd :-D

Je weet mijn mail adres als je wilt "klagen" ;-)

Liefs Elke

Posted

@ Danja: thanx voor je berichtje! Ja we waren echt zo opgelucht. Alleen was ik zo stom om te vragen hoeveel cellig de emmies waren, 4 (maar). Hmm, had ik beter niet kunnen vragen. Ze lagen een dagje achter maar waren wel goed genoeg om terug te plaatsen. Dus ik ga 2 weken op de kop staan, hihi. Ik hoop zo dat ze lekker blijven plakken.

Moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat wij er open over hebben gepraat met familie, vrienden en collega's. Zoveel lieve smsen en telefoontjes gehad vandaag, dat is echt fijn als men zo met je meeleeft. MAAR nu die 2 wk door zien te komen. Heb me dan ook al aangemeld bij het wachtbankje, ga daar lekker rustig zitten broeden op mn 2 emmies. Gelukkig komen er een paar hele drukke dagen aan, wat veel afleiding geeft. Dus die eerste week zal wel snel voorbij gaan, maar dan.... Ach ja, ik blijf positief.

@ Linda: Balen hoor, pfff. 2010 wordt gewoon jullie jaar!

Lfs Nathalie

Posted

@ Linda en Mirthe, heel naar... ik wens jullie veel sterkte. Ik hoop ook voor jullie op een mooi 2010!

@ Nathalie: een prachtig aantal bevruchtingen! Hoe is de tp vanmiddag gegaan?

Liefs, Nine

Posted

@ Nine: De terugplaatsing was goed te doen. Ongeveer hetzelfde als de inseminatie bij onze IUI-pogingen. Ik ben nu alleen alweer aan het twijfelen over onze twee 4-cellige emmies. Of dit wel goed genoeg is, tja je kunt jezelf maar ergens gek mee maken ;)

Hoe is het met jou? Hou je het nog vol op de wachtbank? Wanneer mag je ook alweer testen? Duurt niet meer zolang toch?

Knuf Nathalie

Posted

Hoi Nathalie,

Ook 4-celligen kunnen uitgroeien tot een mooie, gezonde baby! Probeer dat idee nu maar vast te houden!

Hier spanning ten top...14 dagen na punctie geen bloed en bij de vorige ICSI's begon het wel op de 13, 14 e dag na de pu..

De urinetest is wel positief, maar ik ben nog steeds een beetje bang dat dit komt door de pregnyl 1500 die ik nog heb gespoten, vorige week donderdagochtend.

En hier en daar een kramp, steek...brrrr.

Maandag bloedtest!

Liefs, Nine

Posted

NINE: Spannend hoor!!! Maandag test, maar als de urinetest positief is dan gaat het allemaal goedkomen. Die pregnyl vind je na een week toch niet meer in je lichaam. Gewoon morgen nog een keer testen en positief is positief!!! En die krampen kunnen gewoon nog innestelingskrampen zijn. Heb ik bij mn 1e ook gehad, ik dacht toen dat ik gewoon ongi ging worden maar ik was hartstikke zwanger. Dus komt goed, ik zal voor je duimen en ik zal eens snel wat kaarsjes gaan branden hier!

Liefs Nathalie

Posted

Ik ben vandaag ongesteld geworden....helaas....heb nog 1 cryo in de vriezer...dus zal maandag het ziekenhuis eens bellen wanneer deze teruggeplaatst kan worden...het ergste vind ik nog dat ik alle pijn voor niks heb gehad...en dan te bedenken dat ik voor poging 2 eerst nog geopereerd moet worden....dan gaat het zeker nog een half jaar duren voordat ik mag beginnen...

Posted

Bah Mar 2809! Wat jammer ik had je echt graag een mooi sinterklaas cadeau gegunt.

En het is niet zomaar voor niets geweest..hoor! Je hebt nog een mooie cryo waar een heel moor wonder uit voort kan komen! Ik zal voor je duimen!