Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede ervaring

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 10 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-PREDICTOR -hcg 12.5

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

-SENSITEST cassette- hcg 8

-Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken

-Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken

-Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken

Geen goede ervaring

-Delhaize liftest (geeft zowieso verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Praxis (geeft idem verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Matcare ultra (vage uitslag, test eerder vals negatief, dan vals positief)

-Mediq apotheek verkoopt een belabberde test (loopt erg langzaam door, wazig, amper af te lezen bij licht positief)

-Let op met KV-cassette (2 voor 5 euro) vanaf 5-6 weken zwangerschap niet meer gebruiken, de streep kan lichter worden, terwijl hcg torenhoog is.

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel voor de reacties!

Direct na het werk de kruidvat 2 voor €5 gehaald, deze is weer een stuk donkerder gelukkig! Als jullie de test van vanochtend zouden zien begrijpen jullie mijn stress waarschijnlijk wel! Zit vandaag op cd 33 dus dat is nog niet eens vroeg voor te testen volgens mij. ...voor mij dus nooit geen predictor meer, is niet goed voor mijn hart!

Wish, dank je voor het ophalen van het lijstje.

Ik had vanochtend het lijstje bekeken van paina 1.

Daar stond predictor nog niet tussen ..gelukkig, anders was ik helemaal gek geworden omdat je daar maar 12,5 hcg voor nodig hebt.

Ik had de oude/ normale (lag al ruim twee jaar hier in de kast te wachten)

En even gegoogeld, hiervoor heb je 50 hcg nodig.

Geplaatst

Ik heb vorige week vrijdagavond (2 juli) 10.000 E pregnyl gezet. Deze zal na 10? dagen uit mijn bloed weg zijn? Is dat dan maandag 12 of dinsdag 13 juli?

Wie heeft daar ervaring mee.

Ik vond het wel grappig om aan dit experiment mee te doen en heb getest op wachtdag 0 en wachtdag 3, beide een lichte streep. Ben benieuwd wanneer deze dus helemaal weg moet zijn (om hopelijk weer snel terug te komen).

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hai Vanessa,

ik zou de 13de aanhouden (voor de zekerheid) maar ik zou uiteindelijk het meest durven te vertrouwen als je de testen lichter ziet worden en blanco of uiteindelijk van heel licht donkerder ziet worden..... succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dat ga ik proberen, vind het wel grappig om te zien wat er gebeurt (als er wat gebeurt). En ik ben toch ongeduldig dus ik had waarschijnlijk toch niet kunnen wachten tot de testdag.....

Geplaatst

Ik heb vandaag getest en dacht zal het eens in dit forum naar voren brengen.

Had 2 streepjes op kv test, maar vandaag pas dag 9 na tp en 12 na punctie.

ZOu dit vals positief kunnen zijn of zou ik echt voorzichtig aan blij kunnen gaan zijn??

Wie heeft hier ervaring mee?

Geplaatst

Cin

was je teststreepje deze keer donkerder als de vorige keer?

zo ja, dan lijkt me wel dat het goed moet zitten....als het pregnyl is dan worden de testen lichter....

liefs

Babeth

Geplaatst

Met de kruidvat test (2 voor 5 euro) is op dag 11 na de Pregnyl injectie (gezet op 2 juli 2010 geen streepje meer te zien! Gisterochtend nog wel een lichte streep. Nu hopen dat hij binnen 1 week weer terug is zodat ik kan melden dat we zwanger zijn. Zelf heb ik het gevoel dat het niet gelukt is, herkent iemand dit?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Op wachtdag 8, vanochtend, positief getest!

De pregnyl is uit mijn bloed want dinsdagochtend was de test negatief.

We houden het nog even geheim om zondag nog een keer te testen, wij hadden als datum woensdag 21 juli gekregen maar de IVF arts zei dat we de 18e (zondag) al konden testen. En nu gewoon op wachtdag 8 een positieve test! Mijn misselijkheid is zo ook te verklaren.

Dus jullie zijn alvast deelgenoot van het geheimpje van mijn man en mij.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wauw Vanessa wat fantastisch!!!!

Gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Vanessa, alvast een voorzichtig gefeliciteerd!

Fijn hé, dat je jullie geheimpje alvast op het forum kunt delen, is toch super geweldig goed nieuws wat je graag deelt!

Geplaatst

Vandaag ook met de Clear blue digitaal; Zwanger!!!

En dat op wachtdag 9, wel apart!

Ik heb gisterochtend getest omdat ik vanaf woensdagmiddag zo misselijk was en dan nu al zo duidelijk zwanger! Mijn zus kon het gisteren eigenlijk niet geloven, daar nog even woorden over gehad. Wij zijn gewoon blij met ieder stapje vooruit, en inderdaad voorzichtigheid is geboden want we weten hier als geen ander wat er allemaal nog mis kan gaan.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst
Vandaag ook met de Clear blue digitaal; Zwanger!!!

En dat op wachtdag 9, wel apart!

Ik heb gisterochtend getest omdat ik vanaf woensdagmiddag zo misselijk was en dan nu al zo duidelijk zwanger! Mijn zus kon het gisteren eigenlijk niet geloven, daar nog even woorden over gehad. Wij zijn gewoon blij met ieder stapje vooruit, en inderdaad voorzichtigheid is geboden want we weten hier als geen ander wat er allemaal nog mis kan gaan.

Liefs,

Vanessa

Hoi Vanesse,

Ik had op dag 8 en 9 met KV positief en op dag 11 met clearblue. Die dag ook op het ziekenhuis bloed laten prikken en ik had hcg van 188. Dus beetje vergelijkbaar denk ik. ZIt nu op dag 15 en HCG gisteren was over de 800. En uiteraard is voorzichtigheid geboden, maar zwanger is echt zwanger hoor!

Geniet er van!

Cin

Geplaatst

Ik had gezegd "dat ik nooooiiitttt meer" eerder zou testen...deze neuroot kon dat niet volhouden natuurlijk.

Ben eens gaan kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf was:

pregnyl dag 10 woensdagochtend nog heeeel licht positief

pregnyl dag 11 donderdagochtend negatief

pregnyl dag 12 vanochtend een tweede dikke streep

Ben heel erg voorzichtig, want het is nu 5 dagen voor nod en het kan alle kanten op. rekening houdende met de vroege miskraam vorige maand.

Ik moest het wel ff delen met jullie hoor want ik wil het zelfs nog niet tegen mijn man zeggen. Hij weet niet beter dan dat we pas volgende week zaterdag gaan testen dus ruim na mijn nod. Hij was zo verdrietig vorige maand, wil ik 'm niet nog eens aandoen.

oh meiden toch.......het zal toch niet echt waar zijn he..........

Geplaatst

Lieve Sidney

hier een voorzichtige felicitatie!!! wat knap dat je het stil kunt houden, als de test over een dag of wat nog zo mooi is, ga je het dan nog niet vertellen?

Van harte in ieder geval!

liefs

Babeth

Geplaatst

Probeer ik niet te doen hoor, want hij kan nl zijn mond niet houden tegen zijn ouders..en dan zijn beste vriend...hij gaat het van de daken schreeuwen. En om dan als het mis gaat iedereen weer in te moeten lichten.. Vond dat zo erg voor hem. en voor mij natuurlijk.

Ik probeer echt echt echt om het nog even geheim te houden. Gaat het dan deze week toch mis dan hoeft hij niet zo verdrietig te zijn.

Geplaatst

Sidney, ook van mij al een voorzichtige felicitatie.

Het moet nu gewoon goedkomen!!!!

Geplaatst

Sidney,

Een voorzichtige proficiat. Hoop dat die twee dikke strepen op een volgende test ook tevoorschijn zullen komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden