Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

géén idee of hier nog iemand is maar hier ook zo'n ongeduldige vroegtester. Op 4 nov de TP gehad van 3 verse embryo's. Zaterdag 30 okt de Pregnyl gezet. Vanaf wachtdag 4 getest met de KV test om te zien of de pregnyl al weg was, vanochtend op wd 7 na tp en wd 12 na pregnyl was dat eindelijk het geval. En nu... nu begin ik dus de hoop al wat op te geven.

Tegen deze tijd zou je, kijkend naar Pieneke, toch al wat moeten kunnen zien. Toch?

dus:

30/10 - 10.000 eenheden Pregnyl

01/11 - punctie

04/11 - TP 3 embryo's

08/11- pos test pregnyl

11/11- dag 12 na Pregnyl / 7 na TP negatieve test

het is natuurlijk koffiedik kijken maar zou het nog kunnen? Heb pijnlijke borsten en een rommelige ongesteldheidsbuik en juist die verschijnselen had ik met een positieve zwnrgschps- test nooit...

Hoop wat van jullie te horen!

gr Nadieh

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Nadieh, heb niet zoveel verstand van dat pregnyl maar je had dus getest en nu zie je geen streepje meer dus dat is in ieder geval uit je systeem. Maar wat wel heel veel uitmaakt is of het een vers embryo is of een cryo (die zijn namelijk al 2-5 dagen ouder). Daardoor kan je vaak eerder testen, de cryo nestelt zich vaak eerder in en maakt eerder HCG aan. En aangezien je verse hebt gekregen en je pas op wachtdag 7 zit denk ik dat je nog best vroeg met testen bent hoor. Op welke dag mag je van het ziekenhuis testen? alles is nog mogelijk, heel veel sterkte met het wachten.

Geplaatst

Ja dank je ben heel benieuwd, dokter zei dat het niet perse zo hoeft te zijn maar zit wel boven het gemiddelde, dus ben benieuwd nog 12 nachtjes tot de echo ;-)

Geplaatst

en daar ben ik weer!

Op mijn leeftijd (ahum) kan het bij sommige al voorkomen dat de armen te kort worden. Waarmee ik bedoel te zeggen, mensch zet een leesbril op.

Vanochten op dag 8 na TP weer een testje gedaan en wat zie ik in de verte... ja hoor een heel licht streepje. Loep erbij gepakt, echt waar, naar buiten gerend en nog eens goed gekeken. Ja, een streepje. Een licht streepje. Pfff

wordt vervolgd!

01/11 - punctie

04/11 - TP 3 embryo's

08/11- pos test pregnyl

12/11- dag 13 na Pregnyl / 8 na TP heel licht streepje

Geplaatst

Dag 9 na TP nu.

Helaas vandaag géén mooi tweede streepje gezien. Denk niet dat er morgen nog een wonder gebeurt en ik ineens wel een extra streepje zal zien. Voor vandaag is het even genoeg. Ben verdrietig. Poging 5 niet gelukt.

Zal het ons dat niet gegeven zijn?

01/11 - punctie

04/11 - TP 3 embryo's

08/11- pos test pregnyl

12/11- dag 13 na Pregnyl / 8 na TP heel licht streepje

13/11- dag 14 na Pregnyl / 9 na TP negatieve test

Geplaatst

Concentraties in urine kunnen best verschillen hoor! Zeker met zulke lage waardes. Misschien een dagje niet testen en wellicht dat je dan nog positief verrast wordt?

We hopen mee!

Geplaatst

Nadieh, het is nog wel erg vroeg hoor.

Ik zou de hoop nog niet direct opgeven.

Geplaatst

helaas, een witter dat witte test èn bruinverlies. Geen goede combinatie.

Poging 5 is over. Nu maar eerst een evaluatie en dan hoop ik verder...

gr Nadieh

Geplaatst

Heel veel sterkte Nadieh!!!

Het is zo vreselijk oneerlijk.

Na zoveel pogingen mag het ook wel 's raak zijn hoor!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik breek even in. @ Nadiej, meid wat vreselijk :-(. Had gehoopt op een mooie test!

Jullie kennen me waarschijnlijk niet, maar heb net mijn eerste IVF poging gehad. Net getest of de Pregnyl mijn lijf uit is (dinsdag 9 nov 10.000 ie gespoten) en de test was vandaag amper zichtbaar (de streep). Snel zeg!

Geplaatst

Nee, ga niet vroegtesten :-). Wil alleen weten of die Pregnyl mijn lijf uit is.... Had verwacht dat hij nu wel geheel negatief zou zijn, maar helaas. Er staat nog steeds een streepje, dus Babii test door totdat ie negatief is haha. In de gebruiksaanwijzing van de Pregnyl stat dat hij 10 dagen in je lichaam zit en niet langer.... Klopt dit?

Geplaatst

Dat is lang Nadieh, bij mij is hij eigenlijk elke ronde na 8 dagen mijn lichaam uit geweest. Ach, ik test gewoon door net zolang tot het weg is haha..

Tot wanneer kan je eigenlijk een innesteling hebben met een TP van een embryo? En als ik nu bijv. 28 november positief test, hoever ben ik dan zwanger (donderdag 11 november punctie en 14 november TP van een morula)...

Liefs

Geplaatst

Ik heb een vraagje?

Heeft iemand wel eens getest op wd 9 met een negatieve uitslag en

een paar dagen later toch positief test?

Ik heb zelf namelijk negatief getest op wd 9, vandaag.

Mijn gevoel zegt ook dat het niet goed is, en sorry voor de details

maar bij het afvegen na het plassen heel licht roze te zien.

Nu na het toilet bezoek zie ik niets meer en sommigen zeggen dat ik

misschien te vroeg heb getest.

Andere keren was wd 9 wel betrouwbaar, wat een onzekerheid weer!!

groetjes Hermien

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb nog nooit eerder getest maar kon me deze keer echt niet beheersen. Dit is dag 8 na de tp van 2 cryo's. Dag van tp is 0.

[ATTACH=CONFIG]362[/ATTACH]

Het is een heeeeeeel licht plusje maar toch echt een plusje, ben er helemaal stil van......

Geplaatst

Heb net Paul aan de telefoon gehad. We zijn bijden met stomheid geslagen. Nooit meer zo ver geweest na de miskraam. Daarna alleen maar negatieve testen. Het is nog heeeeeeeel erg vroeg en we weten dat het nog alle kanten op kan. Maar we zijn al ontzettend blij dat het eens een keer posi is!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo blij was jaloers op jou en Ursula hihi. Heb al sinds 2 uur na de tp contstand buik"pijn" , hopelijk dus de goede "pijn"

Geplaatst

Witje!!

Dit ziet er goed uit op wd 8, wat een geweldige stap! Voor nu een dikke kus en van harte. Ennuh.. leuk dat je het in "mijn topic" komt vertellen.

Liefs Pien

Geplaatst

We duimen dat alles goed blijft gaan en dan hobbelen we samen naar Augustus 2011 en wat mij betreft nog velen met ons!!!!

Geniet ervan!

ps. ik voel mijn buik ook: groeien van de baarmoeder!

Geplaatst

Babeth het is idd anders dan ongi geloof ik nu ik het weet. Voelt ook appart van onderen van binnen zeg maar. We gaan door naar het augustus topic, wat een mooie maand om dan te bevallen nietwaar?? We houden elkaar gewoon goed vast....

Pien ik had het nooit echt zo op de vroegtesters als ik heel eerlijk ben omdat ik het zelf nooit durfde. Wij weten dat we er nog lang niet zijn maar moest het gewoon vertellen en zeker hier. Het is tenslotte heel vroeg he dag 8.

Suus dat bankje moet zeker nog een weekje wachten. Daar kom ik me officieel melden na de bloedtest van maandag ok?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden