Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Mijn man en ik hebben al vanaf oktober 2007 kinderwens. Na 1 jaar zonder resultaat zijn we de medische molen ingestapt (okt 2009). Mijn man heeft zeer slechte zaadcellen, dus we zijn meteen aangewezen op ICSI.

We zijn in augustus 2009 begonnen met onze eerste poging ICSI. Ik heb een terugplaatsing gehad van een 8-cellig embryo. Ik zit nu in mijn 1ste wachtweek.....

Posted

Hallo Talya en welkom op de site.

Veel succes en sterkte met wachten!

Kijk ook even bij het wachtbankje oktober. Daar zitten de meiden, die net als jij te wachten op een positieve uitslag!

Groetjes, Erika

Guest Nienke79
Posted

Hoi Talya,

Heel veel succes met wachten! Het is altijd killing met al die onzekerheid.

Ik heb je op de wachtbank oktober geploft. Ik zit er zelf ook, maar wel achter jou :-)

Ik zit in de wachtweken van mijn 3e TP. 1e vers en daarna 2x van cryo. Erg spannend. Hierna heb ik nog 1 cryo.. en daarna begint officieel poging 2. Dan wordt het net als bij jullie ICSI.

Maar hopelijk komt het niet zo ver, ik heb er dit keer echt een goed gevoel over. (al zit dat waarschijnljk alleen tussen de welbekende oortjes).

Heel veel succes in ieder geval! En veel gezelligheid en afpraterij hier op t forum.

groetjes,

Nienke

Posted

Hoi Talya,

Wens je sterkte met t afwachten verder..op naar 12 oktober!

Ben je al aangeschoven bij de rubriek wachtbankje oktober?

Kun je fijn in je wacht weken vertoeven tussen mede wachtende testers.

Veel succes!

Groetjes Manon

Posted

Hallo meiden,

Dankjullie wel voor jullie lieve berichten.

Ik heb me inderdaad al aangesloten bij de rubriek wachtbank oktober.

Ik wens jullie ook allemaal veel succes!

groetjes, Talya

Posted

Hi Talya.

Welkom en heel veel succes in de wachtweken. Ik zie dat jij één dag na mij mag testen dus ook voor jou een spannende week ;-)

Guest Amanda
Posted

Welkom hier! Heel veel succes in de wachtweken, hopelijk een positieve test strakjes!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use