Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ahh wat een teleurstelling MBM!!!! Maar beter nu stoppen dan in het ziekenhuis belanden.

Veel brandnetelthee drinken voor het afdrijven van het vocht!!

Hopelijk heb je wel veel cryootjes in de vriezer!

Groetjes Nathalie

Hey Nathalie,

Ik heb totaal geen idee wat normaal is, maar eigenlijk vond ik het resultaat tegenvallen. Omdat ik zóveel follikels (30) en zoveel eitjes (22) had ik meer verwacht, maar ik heb vanmorgen gebeld en er zitten 8 cryootjes in de vriezer. Misschien kun jij/jullie beamen of tegenspreken of het veel of weinig is, ik heb werkelijk geen idee. Bedankt voor de tip om brandnetelthee te drinken, waar kan je dat eigenlijk krijgen? Ik ben nu wel zoveel mogelijk aan het rusten en heel veel drinken (3 liter water per dag).

Liefs,

MBM

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai MBM,

Goh dat is balen meid, ben je eindelijk zover, heb je een geweldige score, kunnen ze helaas geen tp doen ivm overstimulatie/teveel vocht. Maar als ik de andere meiden mag geloven en uiteraard je eigen verhaal is het misschien wel beter zo. Even je lichaam de tijd gunnen om te herstellen en daarna maar hopen dat er een goeie tp plaats zal vinden. Neem lekker je rust, en wacht het rustig af (hoe moeilijk het ook is)

Groetjes en tot gauw,

Angela

Geplaatst

Hai Chantal,

Hoe gaat het nou met je meid? Hopelijk gaat het alweer wat beter.

Neem goed je rust en hopelijk tot gauw.

Veel liefs,

Angela

Geplaatst

Hai Megan,

Bijna op de helft van de ww, hou je het nog een beetje vol.

Hou moed ik blijf in ieder geval voor je duimen.

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Hai meiden,

Het is hier bijna aftellen dat we de sleutel gaan krijgen van ons nieuwe woning. Ik had liever eerder willen starten met de icsi, maar naar de sleutel van ons huis kijk ik al bijna een jaar naar uit, dus dat dan maar eerst. Wel gaat het dan snel komen dat we verder kunnen, want als we 5 juli de sleutel krijgen is het nog maar 15 nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk ook starten. Dus al met al nog een spannende tijd. Ik moest pas geleden nog wel lachen toen ik zo her en der las hoe oud iedereen was. Ik ben zelf 32 en afgelopen zaterdag (19 juni) was René 40 geworden. Ik had een surprise party georganiseerd, niet bevoordelijk voor je stressgehalte kan ik je zeggen, maar het is gelukkig allemaal gelukt, het resulteerde in een leuk feestje die tot in de vroege uurtjes doorging. We waren dus ook redelijk brak zondagmorgen. Maandag merkte ik wel dat de stress die ik de afgelopen 6 maanden had opgebouwd, er even goed uitkwam. Ik was gelijk gevloerd voor een paar dagen. Voel me vandaag pas weer redelijk ok. Ach dat mag de pret niet drukken, ik weet waar ik het allemaal voor heb gedaan en dat was het allemaal meer dan waard.

Nou ik spreek jullie gauw weer.

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Hee MBM

Getver wat een teleurstelling!!!!!! Stom gedoe. Hoezo teveel vocht......bij mij vroegen ze ook hoe ging het na de punctie, ik zeg heb het idee dat er wat vocht zit, toen zeiden ze wel even goed in de gaten houden als je zwanger mocht raken moeten we even opletten dat het wel weg is. Maar geen reden om geen tp te doen.

Want een 'verse' tp schijnt toch wel de beste kansen te geven, wel ook afhankelijk van de invriestechniek die ze gebruiken. Dus kan me voorstellen dat je er wel een kater aan overhoudt.

Tsja meer is niet altijd beter.....er stond een interessant artikel in de volkskrant laatst. Ging over UMC-Utrecht. Er stond iets in over een onderzoek dat heeft aangetoond dat maximale stimulatie meer eitjes oplevert maar dat die vaker afwijkingen hebben. Nou ja lastig te zeggen waar het aan ligt, je hebt ook helemaal geen hoge dosis gehad ofzo, j reageert er gewoon heel erg op.

Ze vriezen bij ons alleen embryootjes in die helemaal mooi en gaaf zijn en tenminste 8 cellig. Dus daardoor vallen er vaak embryootjes af, die een bepaalde mate van fragmentatie zoals dat heet vertonen. Ik heb me laten vertellen dat veel stellen helemaal geen cryootjes krijgen daardoor, of niet altijd, zoals Nathalie en Chantal de laatste keer hadden.

Dus ik voel met je mee, 8 zou ik dan ook teleurgesteld door zijn. Maar waar gaat het om? Een mooie terugplaatsing. Met 8 cryo's kun je er hopelijk 2 of 3 terugplaatsingen uitslepen (reken niet op 8 want ze ontdooien vaak niet goed....dan kan 't alleen maar meevallen!!). En dat is vast zat! Loslaten en over je heen laten komen is volgens mij het beste (wel lastig knop om te zetten). nu lekker genieten van t zonnetje en je brandnetelthee en dan ben je helemaal klaar om je beebs te ontvangen.

Vooralsnog geen reden tot ongerustheid!!!! Zet m op!!

Megan

Geplaatst

MBM,

Kan me voorstellen dat het een tegenvaller is 8 cryootjes. Te bedenken dat het er eigenlijk 7 zijn omdat je een tp krijgt van 1. Megan heeft je het een en ander al verteld zag ik. Zoals Megan al zei, hopelijk kan je er toch 3x een tp uitslepen, zou toch mooi zijn!!

Zonnatura heeft bijv. brandnetelthee, werkt goed hoor!

Rustig aan! Het duurt even voordat het over is, was bij mij ook het geval.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Angela,

Wat fijn zeg, alweer bijna de sleutel!! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt!! Wat je zegt, de tijd gaat zo wel lekker snel!!

Jong stel zijn jullie! Hoe oud zijn de kinderen van je man nu?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden,

Heb even niets van me laten horen, had even wat afstand nodig.

Het gaat wel met me, ben afgelopen week flink ongesteld geweest met veel lage rugpijn en buikpijn. (alsof je lichaam je dan ook nog straft dat de innesteling is mislukt). Voel me weer wat beter en positiever, mijn man en ik hebben wel besloten om sowieso een extra rustmaand in te lassen.

Mentaal wordt elke poging zwaarder...Maar ook je lichaam heeft wat te verduren met die hormonen. Dus voor nu ga ik jullie volgen.

@Megan, hoe gaat het met je?? Je zit over de helft van de wachtweken.

Hou je het een beetje vol? Hoe zijn de eerste dagen bevallen van je nieuwe baan?

@MBM, wat erg voor je dat het niet tot een TP is gekomen, maar wat Megan schrijft, je hebt tenminste 8 cryo's. En je hebt maar 1 plakkertje nodig, toch?!

@Nathalie, hoe gaat het met jou? Jij hebt 6 Juli weer een gesprek, ga je vragen om ondersteuning met Pregnyl? Hoe gaat het met afvallen en sporten?

@Angela, leuk te horen dat je de sleutel binnenkort krijgt, jullie hoeven je niet te vervelen. Nog goed 3 weken, dan kunnen jullie ook van start.

Geniet van het mooie weer morgen!

Lieve groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Chantal, wat fijn om weer wat van je te lezen! Gelukkig dat je weer wat positiever bent en het een plekje heb kunnen geven!

Je heb gelijk, het wordt elke poging zwaarder en een extra rustmaand is toch erg goed voor je psyche, relatie en je lichaam!

Wanneer hebben jullie het evaluatiegesprek?

Ik ga om extra pregnyl vragen ja, hoop ook dat ze ermee instemd..

Ben het sporten nu aan het opbouwen, heb deze week 3 uur gesport en wil weer naar de 8 uur toe. Ga vrijdag 2 juli lekker naar de zwaluwhoeve met een vriendin dus ook erg lekker! 12 t/m 16 juli gaan herman en ik samen even weg waar ik erg aan toe ben!!

Jij ook een fijn weekend gewenst!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

MBM- Puregon 150 IE -8 juni 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

Megan- 13 juni 2010

MBM- 16 juni 2010

3e FM/ datum:

MBM- 18 juni 2010

Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Megan - 13 juni 2010: 23.00 uur

MBM - 19 juni 2010: 22.30 uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 juni 2010: 11.00 uur

MBM - 21 juni 2010: 10.30 uur

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur - 3 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Megan- 15 juni 2010: voor 11. 00 uur- 7 van de 8 eitjes bevrucht- 5 cryootjes

MBM- 23 juni 2010: voor 10.00 uur- ?? van de 22 eitjes bevrucht- geen verse tp wel 8 cryootjes

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 2 embryootjes (4 & 6 cellig)

Megan- 18 juni 2010- 1 embryootje (10-cellig)

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010 -negatief

Chantal - 21 juni 2010 -negatief

Megan - 2 juli 2010

Geplaatst

He meiden

Chantal goed weer wat te horen. Je bent een tough cookie. Doe het rustig aan.

Mbm jij ook! Oventje goed klaarmaken.

Nathalie goed bezig even lekker weg. Wij gaan eerst met de kinderen.

Angela joepie bijna de sleutel! Wat moet je allemaal klussen eigenlijk?

Hier op terugweg v vrijgezellen feest. tuurlijk een zwangere bij maar ging wel. Ben niet meer gaan stappen. Heb wel meegedaan aan prosecco proeverij. Voel wel mn baarmoeder soort ongesteldheidskramp. Morgen einde bollen,dinsdag of woensdag weet ik meer.....spannend. ..

Geplaatst

He Megan, leuk een vrijgezellenfeest! Lekker wat afleiding!! Jammer dat er een zwanger bij liep! Aan de andere kant...jij bent nu ook zwanger, al is het nog maar pril!

Spannende dagen voor je Megan!!!

Waar gaan jullie met de kids naar toe?

Herman gaat volgende maand met de jongens naar de camping.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hai Nathalie,

Ja ik vind ons ook nog een lekker jong stel, hoewel René daar anders over denkt, tenminste op het gebied van kinderen. Zijn kinderen zijn nu 9 en 5 (6 juli wordt ze 6) Dus mocht het binnen een jaar lukken dan zijn ze 10 en 7.

Hai Megan,

Hou je het nog een beetje vol, 2 juli komt al dichtbij!!!!! Spannend hoor.

We gaan straks niet veel klussen in het huis, ff alles schilderen en dan over. We hebben maar 3 weken de tijd, dus we doen alles op z'n tijd. Eerst het belangrijkste zodat we daar lekker kunnen zitten en de tuin en badkamer willen we graag doen maar dat heeft geen prio.

Hai Chantal,

Straks als we de sleutel krijgen hoeven we ons zeker niet te vervelen, we moeten alles in 3 weken proppen. Dus de dagen naar 20 juli zullen zo voorbij zijn. Hoe gaat het met jou op dit moment?

Hai MBM,

Hoeveel liter thee is er al doorheen? Voel je je een beetje goed? Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt voor de tp, weet je al wanneer je weer voor een echo moet!

Geniet allemaal van het heerlijke weer, zijn er nog mensen die net als mij giesteren naar de voetbal hebben gekeken?? Geweldig hé, of geven jullie niks om de voetbal, nou ik wel ik zat in de kroeg met een hele groep en heb het redelijk gevierd........;) Vrijdag gaan we er weer tegenaan.

Groetjes Angela

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb inmiddels na de punctie alweer 3 echo's gehad geloof ik, ik raak een beetje de tel kwijt. De laatste echo was maandag. Er was nog geen verbetering, maar ook geen verslechtering. Er zit nog steeds vocht in mijn buik en mijn eierstokken zijn nog behoorlijk groot (+/- 9 cm). De waarden in mijn bloed stijgen ook niet, maar ze dalen ook niet. Vandaar donderdag nog weer een echo. Ik hoop dat er dan verbetering is, want vrijdag gaan wij op vakantie. En als het niet verbeterd is dan moet ik waarschijnlijk tijdens de vakantie ook nog op controle, daar heb ik eigenlijk geen zin in, maar wat moet dat moet. Ik heb ook het advies gekregen om een weegschaal mee te nemen, om mijn gewicht in de gaten te houden. Leuk ... heb je vakantie, moet je om je gewicht denken haha. Wij zijn best wel actief/avontuurlijk tijdens de vakantie en ze hebben ook gezegd dat ik dat rustig aan moet doen. Niet teveel wandelen etc. En het vreemde is nog steeds, ik voel helemaal niets. Ik ben wel snel moe, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft. En mijn buik is wel een beetje opgezet, net een jong zwanger buikje maar ik voel me niet ziek. Voorlopig hou ik me strikt aan de 3 liter per dag en veel rust. Zo wat moet ik vaak naar de wc zeg, wat is 3 liter veel. Het meeste daarvan is water en de rest brandnetelthee, lekker. Weten jullie wanneer je na de punctie (zonder TP) weer ongesteld kan worden. Daar zit ik op te wachten. En dan snel nog een keer ongesteld worden en waarschijnlijk dan de TP, als mijn lichaam is hersteld.

@ Megan ... Wat spannend zeg! Ik duim voor je hoor!

@ Angela ... Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen enkele wedstrijd gezien! Hihi schaam schaam!

@ Nathalie ... Succes met het sporten! Waar gaan jullie heen? Kan me voorstellen dat jij je erg verheugt op zo'n uitje. Hetzelfde heb ik met de vakantie, ik kan niet wachten.

Als ik iemand vergeten ben :doh:, sorry!

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hallo meiden

Nou hier ook wéér negatief hoor en al ongesteld ook. Precies 14 dagen na de punctie begon het gedonder alweer (gister dus) (MBM: dat is normaal, 14 dagen na punctie ongesteld worden bij cyclus van 28 dagen) en vandaag komt het goed door. Dit was de vorige keer na mijn verse poging ook zo.

Net als Chantal heb ik het ook heeeeeeelemaal gehad! AL DIE SPUITEN!!! Voor niks !!!! Stom lang protocol. Nou ja, ik mag niet klagen natuurlijk, ik heb nog 5 eskimo's. Dus het is nog niet verloren. Maar toch ben ik heel erg verdrietig. Wanneer lukt het gewoon eens een keer?!?!

Komt wel weer goed natuurlijk. Morgen rijden we mee met toertocht Rotterdam, ik een kinderachtige 40 km en vriend 120 km. Mn vriend is er zo enthousiast over dat hij er alweer overheen is. Dus dat vind ik ook niet leuk. Wel voor hem maar ja voelt dan toch alsof het hem niet zoveel kan schelen, wat niet zo is trouwens.

Nou ja. ik ga verder sippen en stop ook even met het forum denk ik, ga eerst op vakantie en dan maar weer verder zien.

Sterkte MBM, jij ook al rare situatie. Zou gewoon lekker avonturen gaan beleven, als je je goed voelt.....maar ja wel verstandig zijn natuurlijk. Misschien komen we nog samen op de wachtbank! Fijne vakantie

en klus ze

etc etc

liefs Megan

Geplaatst

@ Megan ... ... Oh wat ontzettend flauw, en weer een harde klap te verwerken. Een kleine dat je toch nog eskimo's hebt. Dat scheelt de volgende keer alleen maar. Ik was ook blij om te horen dat er eskimo's aanwezig zijn. Ik had het na 1 poging eerst ook wel gehad met al die spuiten. Ik hoop dat bij de volgende poging de eskimo's blijven plakken. Logisch dat je een beetje afstand neemt van het forum. Zo actief ben ik ook niet meer, maar blijf zo nu en dan jullie reacties en verhalen volgen. Maar je hebt gelijk, eerst maar eens vakantie. Wij ook, morgennacht vertrekken we! Ik ga ook echt wel genieten, maar toch een beetje met mate. Waar gaat jullie reis heen?

Liefs,

MBM

Geplaatst

Ah neee Megan, wat een vreselijk nieuws!!!! Denk nu maar even goed aan jezelf, en neem de tijd dit te verwerken!!! Jammer dat die mannen er toch altijd (ogenschijnlijk) makkelijk overheen stappen. Wat steun zou toch wel fijn zijn voor je!!!

Sterkte gewenst Megan!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

MBM,

Goed dat je zo in de gaten gehouden word, zo met je overstimulatie! Suc 6 met thee drinken :)) 3 liter is veel ja, drink dit zelf ook altijd en moet geregeld naar het toilet, m'n man wordt er soms gek van als ik weer een bij een mc donalds moet plassen :))

Megan heeft al antwoord gegeven op je vraag over de menstruatie...

We gaan een paar dagen naar texel... was ons goed bevallen een vorige keer.

Een hele fijne vakantie gewenst! ( tot wanneer gaan jullie en waar gaan jullie naar toe?)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Angela,

Pittig hoor, je huis moeten opknappen in 3 weken!! (dit is zeker ook je hele vakantie?? of ga je later in het jaar er nog een paar dagen tussenuit?)

Kan me voorstellen dat je bepaalde dingen nog niet aanpakt, wat je zegt, prioriteiten stellen..

Hoop voor jullie dat het iets minder warm is, klussen met dit warme weer lijkt me ook niet alles!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

hallo dames ik zit nog even snel op t forum via myn mobiejvlemobieltje.Ik kon t niet laten om jullie even gedag te zeggen.Ik ben er even 3wk tussen uit.Lekker op vakantie ons hoofdje leeg maken en daarna met een frisse start beginnen.Vandaag weer controle gehad en het was goed.Het vocht in myn buik is verdwenen en de waarden in myn bloed zyn ook weer zoals het hoort.Dames ik ben er even niet maar leef met jullie mee de komende tyd als er wat staat te gebeuren.Tot in augustus.Liefs MBM

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden