Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Nou het gaat nu heel snel hier. Gisteren was ik voor de 2e FM geweest en de eitjes waren goed gegroeid. Zo goed zelfs dat er die dag nog een afspraak is gemaakt voor de punctie. De punctie staat gepland voor zondagmorgen, 8.30 uur dus dat wordt heeeeeeeel vroeg uit bed want we zullen uiterlijk om 6.30 uur hier moeten vertrekken. OOOOOH ik vind het zo spannend en doodeng tegelijk. Ik hoop zo dat het meevalt allemaal. Nou je horen het wel als alles achter de rug is.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Groetjes,

Angela

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

=======================

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Chantal- 13 juli 2010; 14.15 uur

=======================

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

=======================

MBM - 17 augustus 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

=======================

Angela - 10 augustus 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

MBM- Puregon 150 IE -8 juni 2010

==============================

Angela - Puregon 150 IE - 12 augustus 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

==================

Angela - 18 augustus 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

Megan- 13 juni 2010

MBM- 16 juni 2010

========================

Angela - 20 augustus

3e FM/ datum:

MBM- 18 juni 2010

========================

Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Megan - 13 juni 2010: 23.00 uur

MBM - 19 juni 2010: 22.30 uur

=========================

Angela - 20 augustus: 21.30 uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 juni 2010: 11.00 uur

MBM - 21 juni 2010: 10.30 uur

Angela - 22 augustus: 8.30 uur

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur - 3 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Megan- 15 juni 2010: voor 11. 00 uur- 7 van de 8 eitjes bevrucht- 5 cryootjes

MBM- 23 juni 2010: voor 10.00 uur- ?? van de 22 eitjes bevrucht- geen verse tp wel 8 cryootjes

================================================== ======================

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 2 embryootjes (4 & 6 cellig)

Megan- 18 juni 2010- 1 embryootje (10-cellig)

======================================

TP cryo('s)/ datum:

MBM - 24 augustus 2010 -

Testen/ datum:

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Angela, wat een mooie score, 17 eitjes!! Heb je geen klachten??

En morgen de punctie, ik zal aan je denken om 8.30. Veel succes!

MBM, voor jou a.s. dinsdag een TP. Hoop dat je cryo goed zal ontdooien.

Hoeveel laten jullie er terugplaatsen? Weet je al hoe laat je de TP hebt?

Megan, hoe gaat het met jou, de eerste wachtweek zit er bijna op.

Hoe voel je je?

Nathalie, hoe gaat het met jou? Heb je vakantie?

Hier a.s. dinsdag eerste FM. Het wordt weer spannend...

Groetjes en een fijn weekend allemaal.

Chantal.

Geplaatst

Hoi Angela,

Mooie score Angela, 17 eitjes! Spannend hoor de punctie morgenochtend! Ik hoop dat de punctie meevalt morgen! Op naar een mooie oogst Angela, sterkte morgen!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Angela, ging het een beetje met de pregnylprik??

Fijn dat jullie nu lekker gesetteld zijn in jullie huisje zo na al dat klussen. Is ook wel prettig wat rust zo voor de behandelingen!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Chantal, hoe is het met je?? Jeetje wat gaat het snel zeg, dinsdag alweer je eerste fm!

Zo'n derde poging is zeker spannend, is toch een soort van "magisch getal" omdat dit natuurlijk de laatste vergoedde poging is.

Ik hoop natuurlijk voor jullie dat het lukt, maar stel dat het niet lukt, gaan jullie dan door voor een vierde poging?

Hoe staat het ervoor met de tuin??

Het huis staat nu 4 dagen in de verkoop dus het is nog even afwachten.

vanaf 4 oktober ben ik vrij tot aan het nieuwe jaar, moet alleen om het weekend werken. Hiervoor heb ik zo veel overgewerkt zodat ik lekker rustig de behandelingen in kan gaan.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hey Nathalie,

Met mij gaat het goed hoor! Hoe gaat het met jou?

Ik ben op van de zenuwen. Morgen (als er een goeie ontdooiing is) krijg ik de TP. Ik vind het zo spannend.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hey mbm, spannend he!!! Je eerste echte embryootje in je buik! Het gaat vast goed joh. Heel veel succes en plezier morgen. Laat het maar gauw weten, ik maak plaats op de wachtbank!!! Lfs megan

Geplaatst

Weer even een kleine update:

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Nathalie- 6 juli 2010

Angela- 20 juli 2010

=======================

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Chantal- 13 juli 2010; 14.15 uur

=======================

Uitgangsecho/ datum:

MBM - 8 juni 2010

Angela - 20 juli 2010

=======================

MBM - 17 augustus 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

=======================

Angela - 10 augustus 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

MBM- Puregon 150 IE -8 juni 2010

==============================

Angela - Puregon 150 IE - 12 augustus 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

Megan - 10 juni 2010

MBM - 14 juni

==================

Angela - 18 augustus 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

Megan- 13 juni 2010

MBM- 16 juni 2010

========================

Angela - 20 augustus

3e FM/ datum:

MBM- 18 juni 2010

========================

Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Megan - 13 juni 2010: 23.00 uur

MBM - 19 juni 2010: 22.30 uur

Angela - 20 augustus: 21.30 uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 juni 2010: 11.00 uur

MBM - 21 juni 2010: 10.30 uur

Angela - 22 augustus: 8.30 uur

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur - 3 van de 6 eitjes bevrucht- geen cryootjes

Megan- 15 juni 2010: voor 11. 00 uur- 7 van de 8 eitjes bevrucht- 5 cryootjes

MBM- 23 juni 2010: voor 10.00 uur- ?? van de 22 eitjes bevrucht- geen verse tp wel 8 cryootjes

================================================== ======================

Angela - 24 augustus: voor 11.00 uur

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 2 embryootjes (4 & 6 cellig)

Megan- 18 juni 2010- 1 embryootje (10-cellig)

======================================

TP cryo('s)/ datum:

MBM - 24 augustus 2010 -

Testen/ datum:

Geplaatst

Hallo meiden,

Nou we hebben de punctie overleefd, het was me enorm tegengevallen. Ik heb merendeel van het aanprikken als zeer pijnlijk ervaren, helaas. Maar de uiteindelijke score maakte weer een hoop goed, we hebben 18 eitjes. Moet zeggen dat het wel gevoelig blijft in mijn onderbuik, echt een beetje opgezet alsof je al een week niet heb kunnen (sorry) poepen. Verder moet ik ook constant naar de wc om te plassen, is dit normaal???? Achja het zal allemaal wel weer goed komen. Morgenochtend worden we tussen half 10 en 11.00 uur gebeld voor de TP. Waarschijnlijk zal dit woensdag zijn, echt spannend. Megan en MBM dan mag ik gezellig bij jullie op het bankje komen zitten.

@ Megan, hoe voel je je? kan je het wachten nog aan? Wanneer mag je trouwens testen? Ik hoop echt voor je dat het dit keer lukt.

@ MBM, nog 1 nachtje en dan heb je als alles goed gaat je TP, spannend hoor ben echt benieuwd hoe het je morgen is vergaan. Ik zal voor je duimen voor een positief telefoontje.

@ Nathalie, nouja de punctie was me dus tegengevallen, maar de oogst was gelukkig goed. Met de pregnyl ging trouwens prima, ik hoefde maar 5000 IE ipv 10000 IE. Ik vond het wel leuk een beetje mengen enzo, voelde me heel even ook een verpleegkundige. Wat fijn trouwens dat je straks lekker lang vrij bent, kan je inderdaad heel rustig de poging in.

@ Chantal, hoe gaat het met je? Morgen je eerste FM, laten we hopen dat er een berg (niet te grote berg natuurlijk) mooie eitjes zitten.

Nou meiden zodra ik morgen weer meer weet zal ik proberen dat z.s.m. aan jullie melden.

Groetjes en veel liefs,

Angela

Geplaatst

Het gats Angela die punctie is naarrrrrr brr auwie. Maar 18 is echt supergoed. Volgens lijstje wordt je binnen half uur gebeld, ben reuze benieuwd. Succes!!!!

Chantal: wat is de stand van zaken???

MBM - ......en?!!?!

Bij mij gaat het helemaal niet goed weer. Wat ontzettend irritant is dit zeg. Ik ging net naar de wc en zie weer verkleuring, heb ik altijd vanaf ene paar dagen voordat ik ongesteld wordt (verwacht vrijdag). Nu weet ik dat het vanalles kan zijn en er is nog kans maar de vorige drie mislukkingen ging het ook zo. Dus ik reken er niet meer op. Had nbu ook al vanaf de terugplaatsing een sluimerend ongesteldheidsgevoel, bbeetje wee in de baarmoeder - - jullie snappen me wel. Ik dacht eerst nog goed teken maar dat denk ik inmiddels niet meer. Ben heel verdrietig maar de echte klap komt als het doorzet. Waarom...!!?!?!?!?

Nou ja. Probeer maar weer op werk te concentreren, ggrrrmmmpppffffff wil liefst huilen maar kan niet.......................

Sterkte dames, tot horens / lees!! Megan

Geplaatst

Hoi meiden,

Oowwww Megan, wat een onzekerheid weer!! Maar je bent nog niet ongesteld??

Dan is alles nog mogelijk he meid!! Zet 'm op!

Angela, wat rot voor je dat de punctie zo tegengevallen is. Ik weet hoe het voelt...had de laatste keer ook veel pijn tijdens het aanprikken. Maar wat een mooie score, 18 eitjes! Daar moet toch zeker 1 goeie bijzitten die 9 maanden aan jou wil blijven plakken!! Heb je al een telefoontje gehad hoeveel er bevrucht zijn?? Spannend!

MBM, en heb je een TP gehad?? Stressen is dat hé, wanneer ze tussen 9.30 en 11.00 uur kunnen bellen. Ik hoop op goed nieuws.

Nathalie, wat heerlijk dat je vanaf 4 Oktober alleen op en af de weekenden moet werken. Heeft jouw leiding rekening gehouden met jouw ICSI traject in Oktober?

Heb je al zicht wanneer je ongeveer weer gaat starten?

Al reacties gehad op jullie huis? En hoe staat het met jullie huizenjacht?

Vanochtend eerste FM weer gehad, er groeien en links 6 (zijn nog wat aan de kleine kant) en rechts zitten er 7 waarvan de grootste ongeveer 16 mm is. Aanstaande donderdag tweede FM, ben benieuwd. Merk wel dat ik me nu toch ongerust maak of het allemaal daadwerkelijk follikels zijn. Vorige ronde had ik cystes, schijnt dat je op een echo geen verschil kunt zien tussen een follikel en een cyste. We wachten maar weer af (doen we nog niet genoeg!!).

Tot schrijfs,

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hallo meiden,

Vandaag ben ik gebeld met het volgende nieuws:

Van de 18 eitjes zijn er 10 overgebleven die goed genoeg waren, verder vertelde ze me dat er hieruit 6 embryootjes zijn ontstaan. Morgen om 9.45 uur heb ik mijn TP.

Ik maak me helaas wel een beetje zorgen, ik heb nu al vanaf zondag erg veel pijn in mijn onderbuik, erg opgezet en hard. Ook moet ik om de have klap naar het toilet om te plassen. Ik ben er dus eigenlijk een beetje bang voor dat ik een blaasontsteking heb. Ik drink nu liters water en bij iedere aandrang ga ik naar de wc. Ik hoop niet dat dit roet in het eten gaat gooien voor mijn TP morgen. Iemand een idee?

@ Chantal, dat is al een mooie score 13. Ik hoop voor je dat ze donderdag kunnen vertellen dat ze a: mooi gegroeid zijn en b: dat het werkelijk om follikels zijn. Ik ga voor je duimen dat het goed komt.

@ MBM, en vertel, vertel heb je je TP gehad vandaag.

@ Megan, oooow meid ik hoop zo voor je dat die verkleuringen niks voorstellen zodat je gewoon nog steeds positief kan gaan testen straks.

Nou meiden ik hoop jullie morgen te kunnen vertellen dat ik mijn TP heb gehad, maar ik blijf een beetje ongerust.

Groetjes en veel liefs allemaal,

Angela

Geplaatst

Hallo dames,

Wij hebben gisteren de TP gehad. Ik was op van de zenuwen! En ja hoor, daar ging de telefoon ... ... ik was bang dat het 't ziekenhuis zou zijn, maar het gelukkig mijn schoonmoeder maar.

We waren 3 kwartier te vroeg in het ziekenhuis, bang om te laat te komen. En tegen 15.45 uur werden we netjes opgeroepen. En we konden plaats nemen. Toen begon de spanning echt te stijgen. We keken op de 2 schermen, één waarop mijn baarmoeder te zien was en de andere waarop je naar het lab kon kijken, naar 2 cryo's. En toen de close-up, dat zag er goed uit. Eén van 7 cellig en de andere 8 cellig. Ze zeiden daar dat het een héél goed resultaat was, helemaal na ontdooien. De vrouw die het slangetje met cryo's uit het lab kwam brengen zei ook dat het een verbluffend resultaat was, dat ze er zelfs iemand bij had geroepen om te laten zien hoe mooi het was. Dat geeft je toch een bevredigend en vertrouwd gevoel. En toen werden ze terug geplaatst. Ik zag dat ze bij mij in werden gebracht. We waren allebei zo zenuwachtig dat we niet in staat waren om te vragen waarom ze 2 cryo's hebben teruggeplaatst.

Op 7 september is de TESTDAG! Nu is het wachten en hopen en duimen.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi meiden,

Angela, ik begrijp jouw zorgen wat betreft je pijnlijke harde buik en het frequente plassen. Misschien verstandig om dit aan te geven vanochtend??

Hoop wel dat je van het moment kunt genieten waarop je een (of 2) embryo's terug krijgt vanochtend..

MBM, goed nieuws! En inderdaad een mooie celdeling, op naar 7 September.

1 tip, zoek afleiding tijdens de wachtweken..

Hoe voel je je?

Nathalie, had over jouw vraag heen gelezen. Wij gaan door voor een vierde poging wanneer deze poging zou mislukken.

Megan, ga je eerder testen of weet je jezelf te bedwingen?? Hoe voel je je??

Ik heb vanaf het weekend last van lage rugpijn, geen idee waar dit nu weer vandaan komt? Morgen tweede FM...

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Angela,

Wat een prachtige score zeg, geweldig!! (dan ben je die ellendige punctie toch weer snel vergeten) Waarom moest je maar 5000 pregnyl spuiten? I.v.m. kans op overstimulatie ofzo?

Het kan een blaasontsteking zijn, zou dit zeker even aankaarten bij een arts.

Hoe ging de tp??? Hebben jullie er 1 of 2 laten terugplaatsen en hebben jullie cryootjes???

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Chantal, hoe was je fm vandaag????

Toch wel een geruststelling dat ook je man een eventuele (niet te hopen natuurlijk) vierde poging wil doen.

Hoe is het met je rugpijn? Door sporten misschien??

Hoe is het met jullie tuin? Is hij af?? (hoop het wel voor jullie zo met dit rotweer)

Huizen zien we genoeg alleen gaan we eerst ons huis verkopen voordat we iets gaan kopen. Staat nu 6 dagen te koop dus tja, is nog maar even. We rekenen zelf op gemiddeld 9/ 10 maanden.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

MBM, fijn dat je mocht meekijken, dat kan bij ons jammer genoeg niet.

Wel apart dat je twee embryootjes kreeg teruggeplaatst terwijl je hier niet om gevraagd had.

Nu maar hopen op een mooi resultaat!

Sterkte zo in de wachtweken!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hallo meiden,

@ Nathalie, ik heb inderdaad 5000IE moeten spuiten om overstimulate te voorkomen. Ze hadden namelijk die vrijdag na de echo nog bloed geprikt omdat ze het idee hadden dat het misschien te hard ging allemaal, vandaar dat ik maar 5000 hoefde. Van het lab hoorde ik dat er 6 embryootjes waren maar ik heb niks gehoord over cryootjes. Stomme vraag misschien maar wat is het verschil tussen een embryo en een cryo?

@ Chantal, hoe is je 2e FM geweest?

@ Megan, hoe gaat het met je meid? Kan je de spanningen nog een beetje aan. Ik hoop dat alles goed komt voor je, en dat je over een paar dagen kan gaan testen.

@ MBM, Hoe gaat het met je? Spannend allemaal hé?

Nou ik heb dus woensdag de TP gehad van 1 embryootje, een 8 cellig embryootje. Alles was prima verlopen, gelukkig. Over de pijn die ik bleef houden, gaf de arts aan dat het normaal was, ik denk oke NORMAAL noem je dit. Ze heeft me toen uitgelegd dat normaal gesproken er gemiddeld 8 tot 10 eitjes worden aangeprikt, dit waren er bij mij 18 en sommige zaten niet echt heel handig waardoor ze soms FLINK hun best moesten doen om erbij te kunnen komen. Gevolg was dat alles goed beurs was vanbinnen en dat mijn buik gezwollen en pijnlijk was. kortom behandeling bestaat uit: veel rust, 2 liter water drinken per dag en iedere dag mezelf wegen om te zien of ik niet teveel aankom. Mocht ik namelijk ineens 1 a 2 kilo per dag aan gan komen kan het zijn dat er vocht in mijn maag zit en dat is dus niet de bedoeling, mocht dit gebeuren (met mijn gewicht) dan moet ik direct contact opnemen. Gelukkig gaat tot nu toe alles wel goed, de pijn neemt langzaam af, dus dat is wel prettig. Verder gaan we nu maar hard duimen dat ik positief test straks. Ik mag woensdag 8 september testen. Dus MBM we testen rond dezelfde dag.

Nou ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs,

Angela

Geplaatst

He Angela,

Een cryootje is een ingevroren embryootje, je had dus 6 embryootjes en ik zie dat er 3 goed genoeg waren om in te vriezen, dit zijn dus cryootjes.

Rust goed uit Angela en hopen op een positief resultaat!!

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden