Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden!

Wil de groene regels feliciteren! WAUWWW!!!

Eigenlijk wil ik even een beetje afstand nemen, want ik merk toch wel dat ik er misschien teveel mee bezig ben.

Ik vergeet jullie niet hoor, probeer toch alles wel een beetje bij te houden, maar even minder posten.

Maar bij zoveel groene regels kan ik toch niet niets van me laten horen!

Allemaal van harte gefeliciteerd!!!

En heel veel sterkte voor de rode regels...dat we maar weer genoeg kracht kunnen vinden voor de volgende poging...

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mam..is t niet iets te vroeg om te testen..misschien kan t nog....

Tjeetje..even gewerkt vanmorgen en heb nu bij thuiskomst weer heel wat te lezen...gaat November een inhaalslag maken met groene regels dan???

Dames...geweldig nieuws...hartelijk gefeliciteerd!!

groetjes Manon

Geplaatst

wat een positieve berichten vandaag!

Suus en Joke gefeliciteerd!

Patrick en Nienke, jullie ook gefeliciteerd. Eindelijk gelukt!

Geplaatst

Hoi meiden,

Bedankt voor alle lieve felicitaties. Ik kan het zelf nog amper geloven.

Suus en Joke ook van harte!!

Miranda en Mama heel veel strekte meiden..

lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke & Patrick, Joke en Suus: van Harte met jullie groene regels! Geniet ervan!

Voor iedereen die nog op de wachtbank zit: hartstikke succes en hou vol, dat wachten!

Voor iedereen die eraf gevallen is: *knuffel*

Geplaatst

Nienke, Patrick, Suus, Joke allemaal van harte. Geweldig zeg. Geniet ervan. De andere dames in het rood, zo jammer, veel sterkte hoor. Sorry, de namen zijn even niet direct voorhanden.... Liefs Joy1

Geplaatst

@mams en bammi, ik weet niet of jullie een cryo Tp hadden of een emmie maar met een verse poging kan dag 10 toch echt te vroeg zijn om te testen, er zijn meerdere gevallen bekend waar op dag 12 negatief (dag tp is dag 1) en dag 14 positief. Ik hoop enorm dat dit bij jullie het geval is!!

@miranda, wat een dikke pech. Sterkte. Doe jezelf maar lekker verwennen.

@ Joke, Suus en NienkeEn zo waar drie meiden om te feliciteren, Wow!

Geplaatst

Suus en Joke,

Gefeliciteerd hoor!!

Er lekker van genieten.

groetjes Diane

Geplaatst

Patrick en Nienke wat geweldig zeg 77!!! Dat ziet er supergoed uit!!!! En nu snel die medicatie wegbrengen!!

Nogmaals gefeliciteerd!

(En nu nog even de hcg waarde invullen bij de topic van onze Pien!)

Patrick en Nienke, geniet ervan!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hai Meiden,

Hier weer even een bericht van moi.

Allereerst Nienke, Joke en Suus gefeliciteerd gaaf hoor !

Ook ik ben helaas van dat ellendige bankje afgevallen.

heb er redelijk de smoor in en ben toch wel erg verdrietig.

Nu moet ik wachten tot half januari i.v.m. winterstop van het LUMC.

Heeft er hier iemand ervaring met IVF kliniek in Voorburg?

oh ja en nog een vraagje jullie hebben allemaal zo'n mooi overzichtje van wanneer jullie e.e.a. hebben gedaan etc. hoe werkt zoiets?

verder blijf ik natuurlijk mee lezen en hopen op meer groene regels.

gr Sabri

Geplaatst

Hoi Sabri,

Jammer dat je van het wachtbankje gevallen bent.

Hopelijk meer geluk bij de volgende poging.

Je kunt een tekstje maken bij je profiel en dan gebruikersinstellingen en dan handtekening wijzigen,

Succes

Groetjes Diane

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf. TP 7nov. Testen 21-11

Taurus71 (Manon) 1ste IVF>2de cryopoging.TP 8nov. Testen 20-11

Leejoo, Tine 2e cryo, 21/11 testen

Diane, 1e ICSI, tp 9-11/testen 23-11

Angel2009, 2e ICSI TP 2 cryootjes 7-11. Testen 31-11

Meiden, ik ben zo vrij geweest om het wachtbankje wat bij te werken omdat er zoveel is gebeurd en het anders niet meer te volgen is.

Tevens geven de groene regels natuurlijk weer hoop voor de wachtbankzitters!

Als ik in mijn enthousiaste knip en plakwerk een foutje heb gemaakt of iemand eraf heb gegooid alvast mijn excuses en of je dat dan even kunt melden zodat ik mijn fouten kan herstellen. Het is niet persoonlijk bedoeld :))

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Suus en Joke ......... TOPPIE!!!!

De andere meiden geef ik een dikke knuffel!

Liefs Diana

wd3 nog 11 te gaan

Geplaatst

Hallo iedereen,

Wat een leuk nieuws hier vandaag, proficiat voor iedereen die positief getest heeft!!!!!!!!!

Ik zit met een rare situatie, heeft iemand hier enige ervaring mee?

Op 19 oktober heb ik mijn pick up gehad, Op 1 november heb ik licht positief getest, op 3 nov heb ik een positieve bloedtest gehad met een waarde van 32 hcg. Er werd mij verteld omdat de andere waardes ook niet goed waren dat dit waarschijnlijk een vroege MK wordt.

Op 5 november is de bloeding begonnen want tot nu toe nog altijd niet gestopt is, niet hevig zoals anders maar in het begin ( sorry voor mijn taalgebruik) met bruin bloed en nu helder bloed. Zelf 1 dag met stolsels en volgens mij had ik zelf het vruchtje gezien......................;Was dus zeker van ja dit is een MK. Vandaag ben ik terug bloed gaan laten prikken, ik bel juist en wat blijkt mijn hcg is gestegen tot 620.

Nu moet ik volgende week pas terugkomen voor een bloedtest om te kijken of er nog altijd een stijging is, wel zeiden ze dat mijn andere waardes niet zo goed zijn.

Is het normaal dat ik blijf bloeden? Kan dit een teken zijn van BBZ?

Ik ben er echt niet gerust in................

Groetjes

Geplaatst

Hoi Lelie,

Ik heb hier niet zoveel verstand van, misschien kan je in de topic van Pien over hcg waardes je vraag stellen. Pieneke heeft meer verstand van hcg waardes dan ik sorry.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hallo dames,

ik lees al een tijdje mee en heb nog niet eerder wat op dit forum geplaatst, even zien of het in 1x lukt :-)

we zitten momenteel op het wachtbankje en ik mag 21 november testen. Dit is onze 3e ICSI poging (ik heb zelf geen of geen goede eisprong en mijn vriend heeft verminderde zaadkwaliteit), heb nu een top en een goede teruggeplaatst gekregen met volgens de gyn goed slijmvlies op de dag van de TP (5 november).

Ik had wel vorige week vrijdagavond/zaterdagochtend mega exteme rugpijn en wat menstruatiebuikpijn. Volgens het ziekenhuis kon het geen afstoting zijn zo snel na de TP. Maja, makkelijker gezegd dan gedacht... Nu is het wel weg, maar heb wel af en toe een lichte druk...

hebben jullie ook wel eens zo'n enorme pijn gehad na de TP

iedereen veel sterkte met het wachten in deze MMM

groetjes!

Geplaatst

@lelie: wat spannend. Ik zelf heb nu al 17 dagen bloedverlies, en uit mijn bloed en echo bleek ik ook zwanger. Morgen moet ik voor de volgende echo. Ik vind het wel een beetje raar: ik hoef geen bloed te laten prikken.

Heel veel sterkte en succes, ik zelf vind dit wachten echt heel slopend. Maar dat zullen anderen ook herkennen!

Geplaatst

Zoë en Sabri, echt een domper meiden dat het deze keer niet gelukt is.

Tinus, jammer dat je je zo klote voelt. Dat maakt het dat rare wachtbankje nog vervelender voor je. Ik duim voor je meid, dat het toch goed komt.

@Angel, november heeft 30 dagen, hihi, dus testen op de 31ste is zeker 1 dec?

lfs,

Nienke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden