Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook mijn naam mag helaas rood worden. Ben nog niet ongi maar vanmorgen getest en helaas ook poging 2 is mislukt.

Ik had er al een slecht voorgevoel over had net een dat voor de TP buikgriep. Heb toen 3 dagen op bed gelegen. Alleen de hoop die blijft..... Kortom ik voel me kl*te.

Alle dames die nog testen moeten heel veel succes.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Youme,

Veel sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling en de andere meiden waarbij het niet is gelukt natuurlijk ook.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hallo,

Heather balen zeg, sterkte en veel succes bij de volgende poging.

YouMe, balen maar je bent nog steeds niet ongi.....misschien nog eens testen ?

Heb je nog cryo's ??

Groetjes Diane

Geplaatst

Hoi Dames

Jeetje een hoop berichten weer

Balu, het is echt heel vervelend meid maar echt iedereen heeft andere symptomen, meerdere hebben heel duideliji het gevoel te gaan menstrueren en blijken zwanger maar evenzo andersom.

Wat betreft het bloedprikken: niet ieder ziekenhuis doet een bloedtest op de testdatum, er zijn er genoeg waar je slechts een thuistest doet en na een week of 7 een eerste echo.

Het is ook niet het geval dat je tussendoor (in de wachtweken) al bloed laat testen.

Pieneke, logisch dat je even opstandig bent, er wordt ook weer heel wat van je gevraagd, de emotionele en spannende achtbaan gaat weer van start.

Ik hoop dat je je beter voelt na de echo!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Jeetje meiden,

Er wordt niet stil gezeten in de maand november.

Alle meiden die negatief getest hebben, heel veel sterkte en neem de tijd om je weer op te laden voor een evt nieuwe poging.

Alle positieve testers, WAUWIE!! lekker op die hoge wolk blijven zitten en geniet ervan. Gefeliciteerd!!

En de wachters... heel veel succes, de duimen draaien allemaal volop !

Geplaatst

Ahhh Heather en Youme

wat een teleurstelling!!! heel veel sterkte gewenst meiden!!! zo ellendig en oneerlijk.

Siebje, jeetje, ik hoop dat je het mis hebt, is inderdaad wel vroeg, ook sterkte gewenst met deze onzekerhied.

liefs

Meiske74

Geplaatst

Ook al zit ik niet op het wachtbankje, natuurlijk lees ik hier stiekem wel mee!

Ik wil alle 'rode' dames heel veel sterkte wensen...ik weet hoe verdrietig het is...even lekker aan jezelf denken, maar wel proberen om snel weer de goede moed terug te krijgen, klinkt makkelijker dan dat het is...ik weet het!

Alle 'zwarte' dames wil ik nog heel erg veel succes wensen met het w..a..c..h..t..e..n.! En natuurlijk duim ik voor meer groene regels!!

En alle 'groene' dames...GEFELICITEERD! Wat super...en vergelijken met het vorige wachtbankje ziet er nu al iets groener uit! Heel veel succes voor alle dames die in verwachting zijn!!!

Liefs Krisje

Geplaatst

Hoi Krisje,

Vandaag de uitgangsecho... succes !!!

groetjes Diane

Geplaatst

Alle 'rode regels' ontzettend veel sterkte met (opnieuw) deze teleurstelling.

De 'groene regels' feliciteer ik van harte met de prille zwangerschap. Ik wil jullie ook veel succes wensen met de wachttijd naar de eerste echo. Ik vond deze weken ook vreselijk!

Siebje, het komt vaak voor dat je bloedingen hebt bij IVF. Ik heb de eerste 12 weken bloedingen gehad (zelfs met stolsels!). Mijn gyn vertelde dat het vaak voorkomt bij mensen met IVF. Misschien komt dat wel omdat we zoveel aangeprikt zijn...? De reden weet ik niet maar hou de moed er nog even in, vooral omdat het zo kort is na tp. Als de bloedingen iedere x even stoppen en 'het' bruin word en dan weer rood dan hou ik goede moed. Heel veel sterkte!

Liefs

Geplaatst

Jammer genoeg mag ik vandaag niet plaatsnemen op het wachtbankje, het cryootje heeft het niet overleeft. Zodra ik ongesteld word (hopelijk nu heel snel, ik vind dat ik daar nu wel recht op heb aangezien ik na 16 dagen nog geen positieve ovulatietest had) beginnen we weer van voor af aan met de decapeptyl. Gelukkig een kort schema net als de vorige keer, zie alleen nu alweer tegen die rotpunctie op!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Thanks voor jullie berichtjes, de tranen zijn voor nu even op en ik ga proberen aan leuke dingen te denken.

Een nieuwe poging laat wrs een half jaar op zich wachten vanwege de wachtlijst voor PGD (moet zeggen dat ik het nu nog even niet erg vind omdat ik nog niet aan nieuwe ronde moet denken)

Nathalie, Ships dat jullie cryo het niet heeft overleefd, sterkte met deze teleurstelling en ik hoop dat je gauw weer mag beginnen

Siebje, ook sterkte, ik hoop dat het "goed" bloed is

Liefs Heather

Geplaatst

Hoi hoi,

Na het mooie bericht van gister nu slecht bericht ben sinds een half uur redelijk wat bloed aan het verliezen, zal het toch weer eindigen in een miskraam?

verdrietige suus

Geplaatst

Ahh Nathalie

Jeetje wat klote dat jullie cryootje het niet gered heeft!!!

Ik hoop dat je snel ongi wordt en dat je door kunt gaan, kun je niet iets van verdoving vragen bij de punctie???

sterkte meid!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hallo Suus

Jeetje wat een onzekerheden zeg! heb je al met het ziekenhuis gebeld?

Ik hoop dat het loos alarm is meid, alles zag er weer zo mooi uit!!!

succes en sterkte

liefs

Meiske74

Geplaatst

"rode" meiden wat verschrikkelijk dat jullie dit(weer) doorstaan. Ik leef erg met jullie mee

"groene" meiden ik ben zo super blij voor jullie.

@suus ik hoop voor je dat dat bloed toch iets anders betekent. Heb je het zh al gebeld misschien kun je wel even langs komen. Weet niet hoe het werkt hoor ben nog onervaren.

Alle overige meiden s6 met wachten nog voor sommige breekt de testdag al snel aan.

@angel waarom moet je zo lang wachten met testen ik zag dat wij dezelfde datum de tp hebben gehad en ik mag al de 21e testen?

Tot later weer!

Liefs

Een verslaafd topic lezeres

Diana

Geplaatst

Ach nee Suus, ik heb er echt nog geloof in hoor, vooral na de mooie stijging! Je hebt natuurlijk ook al eerder bloedverlies deze poging gehad en misschien dat je iemand bent bij wie de hoort! (Renee had het ook, zelfs tot 12 weken geloof ik en moet je nu de foto's van haar buik eens kijken). Ik snap wel dat je er gruwelijk van baalt. WEG MET DAT NARE BLOED.

Nathalie, wat een tegenslag! Je wist dat de kans er in zat, maar als het dan ook daadwerkelijk zo is, is dat toch een grote teleurstelling.

Heather... een dikke knuffel!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Ach Suus, wat rot! Ik hoop ook echt dat bloedverlies bij jou gewoon bij je zwangerschap hoort en dat het geen slechte voortekenen zijn!

Nathalie, balen weer zeg...kan me voorstellen dat je wel weer tegen de punctie op ziet, gelukkig kunnen jullie wel gelijk door maar het blijft erg jammer.

Oh meiden, net hetzelfde verhaaltje ook al gepost bij 'wie is in afwachting van een cryo tp' maar hier dan ook nog maar even.....Ik heb deze cyclus opeens last van bruine afscheiding en ik begon me daar zorgen over te maken. Ik heb dit namelijk nooit maar ik heb in februari wel een afwijkend uitstrijkje gehad, namelijk pap 2 (onrustige cellen). Omdat we toen wilden beginnen met ivf hebben ze gelijk een colposcopie gedaan en een biopt genomen maar daar kwam niets onrustigs uit. Het advies was om in januari dan maar weer een nieuw uitstrijkje te laten maken, als ik dan nog niet zwanger zou zijn.

Maar goed nu dus opeens die bruine afscheiding, en vrijdag zouden we de tp hebben!

Ik heb dus vanochtend maar gebeld met de ivf-poli om te vragen wat ik nu moest doen en ze hebben net teruggebeld...tp is gecancelled en ik moet woensdag komen voor een uitstrijkje. Oh, ik ben zo kwaad en verdrietig! Niet op de poli hoor, maar op de hele situatie, waarom kan geen enkele poging nou eens gewoon lopen zoals het moet lopen??

Hopelijk is er niets aan de hand en kunnen we in december toch nog een poging wagen. Ik baal zo vreselijk!!

Geplaatst

@Nathalie, wat vervelend dat jullie cryo het niet overleefd heeft. Veel sterkte met het geven van een plekje en ik hoop dat je snel ongi mag worden.

@Suus, shit, wat een onzekerheid. Net zoals alle andere dames zeggen, heb je het ziekenhuis al gebeld en zo ja, wat zeggen die??? Sterkte

Groetjes Dorine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden