Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal

een hoge waarde kan inderdaad duiden op een meerling, maar ...ik ben het bewijs dat dat totaal niet hoeft te zijn.

met een meting van 3700 bij 6 weken en 1 dag was ik ervan overtuigd dat zich er een genesteld had, toen zei de arts nog dat dat niets hoeft te zeggen en ja hoor ze had gelijk, echter nooi verwacht dat het er 2 zouden zijn van 1 emmie ...

(achteraf is gebleken dat ik een late innesteling heb gehad)

In ieder geval ziet het er goed bij je uit, werkelijk waar!!!!

geniet er van meid

liefs

Babeth

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai Babeth,

Ik zie het inderdaad, jullie verwachten een eeneiige tweeling. Wat goed, super gefeliciteerd zeg!

Bedankt voor het doorsturen.

Ik weet niet precies vanaf wanneer ik moet gaan tellen, vanaf de punctie of de terugplaatsing? De terugplaatsing was 12 november, dus dan ben ik vandaag 2 weken en 1 dag zwanger....hihihi. Ik reken nergens op maar zou het wel super leuk vinden! Ik ga maandag toch nog even naar het spreekuur bellen.

Liefs, Chantal

Geplaatst

@Chantal..goede waarden zeg! Zou mij dus ook nix verbazen als er een 2-lingetje zit...ben benieuwd!

@Fopje, hang in there girl.. we duimen nog steeds hier!

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Fopje,

Blijf hoop houden, we leven met je mee en duimen dat het goed komt!

Liefs, Chantal

Geplaatst

Hallo Dames,

Wat lief dat jullie allemaal nog zo meelezen en meeleven!

Chantal: definitief gefeleciteerd!

Babeth: wat leuk: een eeneiige! Dat verwacht je toch niet?!

Helaas ben ik vandaag alsnog ongesteld geworden!

Ik wil eigenlijk gelijk door met een cryo, maar weet niet of dat over twee weken al mag.

We hebben er nog drie en zien het beetje als de laatste pogingen. (best luxe: drie laatste pogingen!)

Er zijn nog een paar zwarte regels over, maar die heb ik niet actief op het bankje gezien? En de rest zit waarschijnlijk ook op het wachtbankje november.

Onderaan het aangepaste lijstje.

Ik ga wat afleiding zoeken voor de rest van vandaag. De eerste tranen heb ik gehad, beetje gefrustreerd nog, moedeloos.

Maar niet opgeven en vooral gaan voor die ene test die positief is, waarna het kindje groeit!

Iedereen een fijn weekend en als er nog wel iemand is die test en moet wachten: Sterkte!

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies, 11-11 positief getest!

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Erika, 7e ICSI, TP16 nov. , 2 embryo's, testen 30-11, 26/11 ongesteld.

Mirthe, 2e IVF, TP 18 nov., testen 03-12

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Jackie TP 18 nov 1 emmie, testen 3-12

kimmie, tp 19 nov, 1 emmie, testen 4-12

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve en meelevende berichten. Doet ons erg goed....en de tranen nemen de vrije loop.

Wij weten nog niet hoe we verder gaan. Eerst maar even weer tot rust komen. Maandag de bloedtest en dan krijgen we vast wel een afspraak bij het ziekenhuis om te evalueren.

Lfs, Erika

Geplaatst

Ben blij dat ik het een van het ander kan los koppelen want,

Chantal; Gefeliciteerd!!! Zou toch te gek zijn als het er 2 zijn!

Fopje; hou je taai, hoop t zo voor je!

X

Geplaatst

Erika en Flopje heel veel sterkte.

En de andere: Gefeliciteerd!

Nu nog een aantal meiden deze maand. Hoop dat dat ook groen wordt.

Liefs Tinus

Geplaatst

Hoi Chantal, super mooie waarde! En nu op naar de eerste echo.

Rekenen doe je vanaf de punctie en dan precies 2 weken terug en daar dan weer 40 weken bij op, dat is je uitgerekende datum! Dus inderdaad 4 weken en 4 dagen zoals Babeth al zei :-)

Lfs, Nienke

Geplaatst

Hey verdorie Fopje, heeft toch niet genoeg geholpen dat duimen draaien hier.. vind het zoooo jammer voor jullie meissie... ben wel enigzins ´gerust´ dat je er laconiek onder lijkt. Of is dit niet goed geinterpreteerd. Anyway, toch een goed weekend meis en sterkte...

Dikke knuf,

Sandra

Geplaatst

Ik las dat Jeegeetje gisteren posi heeft getest! Heb even de vrijheid genomen om haar er tussen te zetten..

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies, 11-11 positief getest!

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

Jeegeetje, testen 27-11

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Erika, 7e ICSI, TP16 nov. , 2 embryo's, testen 30-11, 26/11 ongesteld.

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Jackie TP 18 nov 1 emmie, testen 3-12

kimmie, tp 19 nov, 1 emmie, testen 4-12

Geplaatst

Hallo Sandra,

dankjewel.

Niet geheel laconiek, ben een beetje aan het 'doorgaan'. Even gehuild en gebaald, want de teleurstelling blijft groot.

Ik probeer een beetje realistisch te blijven, ben bijna 40, dus het zou een groot kado zijn als het nog lukt.

Vandaag zwarte piet gespeeld, was heerlijke afleiding.

Ik denk dat het wachtbankje een beetje klaar is trouwens. Er zijn er een paar van wie we niet weten of ze positief hebben getest. De ondersten zitten volgens mij allemaal op het wachtbankje van december.

Alle zwangeren: vasthouden, koesteren en hopen dat ze allemaal goed groeien!

Ik blijf duimen voor iedereen en hoop snel weer op een bankje te kunnen gaan zitten.

Lieve groeten

PS het lijkt er op dat bijna de helft van de zwangerschappen met cryo's is. terwijl ik toch hoor dat de kansen ongeveer de helft zijn. Dat geeft weer extra goede moed!

Geplaatst

Hi Fopje, ben bijna 44, dus het kan allemaal nog. En huilen mag! Is toch een uiting van verdriet....

Nogmaals, heel erg veel sterkte..

Dikke knuffel,

Sandra

Geplaatst

Erika wat vreselijk moet dit voor jullie zijn! Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen na al het verdriet, alleen dat ik jullie heel veel sterkte wens met het verwerken hiervan!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hey hey

Ben er ook eventjes niet geweest ... aan allen die minder goed nieuws kregen , enorm veel sterkte toegewenst !!Maar ik zie dat er ook groentjes zijn bijgekomen ! Super he , dikke proficiat !!!

Hier ben ik dinsdag naar de gyn gegaan in UZ Gent, ze zagen het hartje en het hartje was ook aan het kloppen !!! Vrijdag mocht ik naar mijn Gyn die het nu overneemt van UZ en zalig ik heb het horen kloppen ... de traantjes vloeiden ze... Zo lang probeer je en altijd die ontgoochelingen en plots is het zover! ik kon het echt moeilijk geloven maar nu ik dat hartje heb gehoord... Super!

Geplaatst

Hoi Joke, wat een fantastisch nieuws! Laat het genieten dan nu maar beginnen. Kom je ook meekletsen in uitgerekend in juli? De lijst uitgerekend in augustus haalt ons qua aantal namelijk al bijna in :toothy9:.

lfs, Nienke

Geplaatst
Hey hey

Ben er ook eventjes niet geweest ... aan allen die minder goed nieuws kregen , enorm veel sterkte toegewenst !!Maar ik zie dat er ook groentjes zijn bijgekomen ! Super he , dikke proficiat !!!

Hier ben ik dinsdag naar de gyn gegaan in UZ Gent, ze zagen het hartje en het hartje was ook aan het kloppen !!! Vrijdag mocht ik naar mijn Gyn die het nu overneemt van UZ en zalig ik heb het horen kloppen ... de traantjes vloeiden ze... Zo lang probeer je en altijd die ontgoochelingen en plots is het zover! ik kon het echt moeilijk geloven maar nu ik dat hartje heb gehoord... Super!

Joke, helemaal top. Wat geweldig, die tranen die begrijp ik helemaal!!!!!Genieten meid. Joy1

Geplaatst

Fopje, Ik ben op mijn 40e nog bevallen dus.......en het is goed bevallen...... ik begrijp ook wel dat je je enigszins ongerust bent hoor. Heel veel succes. Joy1

Geplaatst

Wat fijn zeg Joke dat je het hartje hebt gehoord.. nu het grote genieten!

Geplaatst

hoi hoi

Ik probeer te genieten :icon_blackeye:, maar ze zeggen altijd ,eens je zwanger bent , beginnen de zorgen ... het is echt zo ! Je denkt steeds van is alles nog in orde !

er zijn hier nog zwarte regels.. Ik hoop echt dat deze groen mogen kleuren ! Roodjes heel veel sterkte !!

Wat ook helpt is er niet aan te denken, ik zei ja das moeilijk ... Maar in mn wachtweken ben ik druk bezig geweest .. Mijn buurvrouw had mij ingeschreven voor een tvprogramma en ze kwamen mij interviewen en dan nog eens druk bezig met onze verbouwingen en echt de gedachten op nul ! Een paar weken ervoor waren we ook een weekend naar zee geweest en echt eens genoten van elkaar , es gezellig gaan eten , wandelen ,... kortom genieten . En dan nog in mijn wachtweken mijn gedachtjes op nul en druk bezig zijn ... Het kan helpen ! Mijn vriendin die in haar 3e ICSI ronde zat , zei ook van ik ga mijn gedachten eens op nul zetten en niet teveel nadenken over de terugplaatsing en ze is ook zwanger !!! Het is zo moeilijk er niet aan te denken , maar het lukt toch ze ! Drukke agenda boeken he in de wachtweken !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden