Mariëtte Geplaatst 17 November, 2009 Geplaatst 17 November, 2009 Ik ben voor onze zoon een boek aan het maken met geboortekaartjes van andere kindjes die ook dmv KI, IUI, IVF of ICSI zijn geboren. Ik ben al een eindje opweg maar er kunnen er nog meer bij, onze zoon is geboren na een 1ste IVF behandeling en we starten in januari 2010 weer met IVF voor een brusje Heeft u een geboortekaartje liggen? U maakt mij er heel blij mee Onkosten vergoed ik graag Alvast bedankt! Groetjes Mariëtte Quote
Vanessa Geplaatst 17 November, 2009 Geplaatst 17 November, 2009 Leuk idee! Maar waar mogen de kaartjes naar toe? Quote
ralletje Geplaatst 17 November, 2009 Geplaatst 17 November, 2009 Nou ik heb nog wel wat kaartjes van onze zoon, ook na de eerste ivf geboren, ook jan. weer ivf voor een brusje, dus waar mag het kaartje naartoe? Liefs Marielle Quote
Mariëtte Geplaatst 17 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2009 Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik zal jullie even een priveberichtje sturen met mijn adres Groetjes Mariëtte Quote
Elke Geplaatst 17 November, 2009 Geplaatst 17 November, 2009 Heej, Ik heb ook nog wel een geboortekaartje over. Onze dochter Tess is (bijna) 11 weken oud en komt ook uit onze eerste ICSI poging :-D Ik hoor graag waar hij naar toe kan. Liefs Elke Quote
Mariëtte Geplaatst 17 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2009 Dank je wel voor je reactie! Ik heb je een priveberichtje gestuurd Quote
Champietal Geplaatst 17 November, 2009 Geplaatst 17 November, 2009 Stuur mij ook maar je adres, dan kan ik je een kaartje sturen van Finn. Geboren uit de eerste IVF met een cryo Quote
Mariëtte Geplaatst 17 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 November, 2009 Dank je wel voor je reactie! Ik heb je een priveberichtje gestuurd Quote
Mariëtte Geplaatst 21 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2009 Marielle & Elke, bedankt voor de mooie kaartjes, ze krijgen een heel mooi plaatsje in het boek Groetjes Mariëtte Quote
ralletje Geplaatst 25 November, 2009 Geplaatst 25 November, 2009 Heel graag gedaan hoor!! Wij komen elkaar in januari weer op de bank tegen denk ik, tot die tijd doe ik het even kalm aan op het forum, tot in het nieuwe jaar!! Liefs Marielle Quote
Elke Geplaatst 25 November, 2009 Geplaatst 25 November, 2009 Graag gedaan en veel plezier ermee!! :-D Liefs Elke Quote
Mariëtte Geplaatst 28 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2009 Chantal, bedankt voor het mooie kaartje van Finn! Groetjes Mariëtte Quote
Gast Nic1968 Geplaatst 28 November, 2009 Geplaatst 28 November, 2009 misschien ook leuk om een topic te openen met geboortekaartjes?? kunnen we vast inspiratie opdoen. Nic Quote
Mariëtte Geplaatst 15 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 December, 2009 Dat is idd ook een leuk idee Quote
Mariëtte Geplaatst 28 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2009 Vanessa, bedankt voor het hele mooie geboortekaartje van jullie meisje Bo! Ook het kaartje van Bo krijgt een mooi plaatsje in mijn boek Geniet lekker van je gezinnetje! Quote
Mariëtte Geplaatst 25 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2010 Wij hebben inmiddels onze 1ste behandeling gehad en helaas is onze 1ste poging mislukt. In april starten we met de 2de poging Als er nog meer mensen zijn die misschien een geboortekaartje van hun kindje hebben dan zou ik het heel leuk vinden dat ik ook die aan het boek mag toevoegen. Onkosten vergoed ik uiteraard graag Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.