Ga naar inhoud

Geboortekaartjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben voor onze zoon een boek aan het maken met geboortekaartjes van andere kindjes die ook dmv KI, IUI, IVF of ICSI zijn geboren.

Ik ben al een eindje opweg maar er kunnen er nog meer bij, onze zoon is geboren na een 1ste IVF behandeling en we starten in januari 2010 weer met IVF voor een brusje

Heeft u een geboortekaartje liggen? U maakt mij er heel blij mee

Onkosten vergoed ik graag

Alvast bedankt!

Groetjes Mariëtte

Geplaatst

Nou ik heb nog wel wat kaartjes van onze zoon, ook na de eerste ivf geboren, ook jan. weer ivf voor een brusje, dus waar mag het kaartje naartoe?

Liefs Marielle

Geplaatst

Heej,

Ik heb ook nog wel een geboortekaartje over. Onze dochter Tess is (bijna) 11 weken oud en komt ook uit onze eerste ICSI poging :-D

Ik hoor graag waar hij naar toe kan.

Liefs Elke

Geplaatst

Heel graag gedaan hoor!!

Wij komen elkaar in januari weer op de bank tegen denk ik, tot die tijd doe ik het even kalm aan op het forum, tot in het nieuwe jaar!!

Liefs Marielle

Geplaatst

misschien ook leuk om een topic te openen met geboortekaartjes?? kunnen we vast inspiratie opdoen. Nic

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Vanessa,

bedankt voor het hele mooie geboortekaartje van jullie meisje Bo! Ook het kaartje van Bo krijgt een mooi plaatsje in mijn boek

Geniet lekker van je gezinnetje!

• 1 maand later...
Geplaatst

Wij hebben inmiddels onze 1ste behandeling gehad en helaas is onze 1ste poging mislukt. In april starten we met de 2de poging

Als er nog meer mensen zijn die misschien een geboortekaartje van hun kindje hebben dan zou ik het heel leuk vinden dat ik ook die aan het boek mag toevoegen. Onkosten vergoed ik uiteraard graag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden