Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Aafke,

Thanks voor je reactie!

Ik heb ook al op de site van MvM gekeken, maar me nog niet aan durven melden.

Wil nu echt donderdag afwachten...

Misschien dat ik daarna nog wel een CB doe... oh wat erg ben ik he?!

Zeker op naar een goede echo!!!

Ik zie dat je precies 1 dagje op me voor loopt. Ik heb 29 december de eerste echo... SPANNEND!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Icsi2009... ik had vandaag een mooie echo, met een goed gegroeid vruchtje en een minder goed gegroeide. Voor hartactiviteit was het volgens de arts echt te vroeg. Pas tussen de 6 en 7 weken.

Maar DAN pas ben ik dus wat meer gerustgesteld... ik vind het best moeilijk om nu weer 2 weken op de volgende echo te wachten...

Dus Spaatje, ik weet nog steeds niet hoeveel, in ieder geval 1 !

Groetjes, Nine

Geplaatst

Ik word inmiddels helmaal gek:doh:, we hadden alles tegen leeftijd, man met geen tot slecht zaad, het ivf centrum waar wij zitten zeiden letterlijk wij denken niet dat u veel kans maakt, maar we vinden het dapper dat u er toch voor wilt gaan, met de kans dat aldat hormonen spuiten voor niets is. Vandaag wd 11 vanmorgen test gedaan heel licht positief niet om steil van achter over te slaan dus.

Vanmiddag toch niet voorbij de kruidvat kunnen lopen wed gewoon naar binnen getrokken, cb met idicator gehaald, naar huis gereden en plassen maar weer, binnen de 2 minuten ZWANGER............

Morgen bloedtest dus ik hou jullie op de hoogte nu weer wachten hoeveel er zijn blijven plakken.

Pien en nine weten jullie alwat meer??

Gr. Mirjam

Geplaatst

He Mirjam,

Je bent dus gewoon zwanger!! Geweldig, gefeliciteerd!! Je zult zien dat je bloedtest morgen ook goed is, want de digitale CB met indicator is betrouwbaar, hoor.

Ik weet alleen dat 1 vruchtje mooi op schema groeit, daar heb ik ook een mooie echofoto van.

Pas 30 december weet ik meer weer!

Nogmaals, van harte!

Nine

Geplaatst

Hey Nine,

Als het maar goed gaat daar gaat het om! ( drie is natuurlijk best veel ) Ik krijg de indruk dat zelfs na die pos.test de stress en onzekerheid nog niet is verdwenen?

Groetjes Spaatje :heppie:

Geplaatst
Moeders voor moeders?? jij bent snel haha. Ik heb vorige keer na echo 1 hun gebeld en had toen een negatieve test bij die mevrouw!! laat je niet gek maken hoor.

liefs

Hha, ja misschien wel een beetje snel, maar geeft me tenminste ook het gevoel dat het nu 'echt' is. En, hoe sneller je je aanmeldt, hoe meer je kunt inzamelen en daar werk ik echt heeeel graag aan mee. Ik ga voor de volle 10 weken :wink:. Ik schoot wel weer in de stress van die test trouwens, echt een heeeel licht streepje, maar die dame zei dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. En even later kwamen we erachter dat ze eigenlijk te vroeg was met deze test, mocht eigenlijk pas over 3 dagen. Phew!!!

@Mirjam, 't is nog pril maar alvast een voorzichtige felicitatie!

Aafke

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik ben een beetje voorbarig om me hier al aan te melden, want ik heb vandaag pas de punctie gehad en weet pas donderdag of er een terugplaatsing is, maar ik was even aan het meelezen en zie dat Denniszzzzz een positieve test in handen heeft!! Super, jij zat toch ook bij ons clubje "24 nov starten met decapeptyl"? Wat super dit nieuws, nog even spannend dus maar het klinkt positief!

Zo ook voor Mirjam: ik ken je niet maar wil je van harte feliciteren met deze successtory!!!

Ik hoop dat ik over een paar dagen ook op de wachtbank mag!

De anderen: succes met wachten. Slopend lijkt me dat...

Geplaatst

Spaatje, er zijn voor mijn gevoel zoveel hobbels te nemen in dit traject!!

De stress blijft, maar de positiviteit overheerst steeds meer.

Stel dat ik de volgende keer het hartje zie... dan komt daarna weer de stress van eventuele vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Die is op mijn leeftijd wel aan te raden.

Pff.......

:santahat::santahat::santahat: Groetjes!

Geplaatst

Heey Mirjam gefeliciteerd en succes morgen met de bloedtest!!

Echt super zeg.

Nine, kan me voorstellen dat je bij de volgende echo pas wat meer gerustgesteld bent.

Maar voor nu ziet het er toch goed uit??

Succes met wachten in ieder geval. Zet m op!

Heey leeuw, ik heb 24 nov de Pregnyl-spuit gehad, dus ik was toen al iets verder.

Ik heb toen wel gereageerd in dat topic volgens mij en ook in "wie starten er half november".

We houden een plaatsje voor je vrij hier, succes met alles!

Geplaatst

Aahhhh na al die verhalen hier ben ik overstag gegaan en heb getest met die 2 voor 5 euro van het kruidvat.

Gistermiddag op wd 10: mega licht streepje, je vraagt je af of er wel wat zit.

Vanmorgen om 6 uur wd 11: het lichte streepje is toch ietsjepietsje donkerder.

Ik heb vandaag al de hele dag buikpijn en dat geeft weer heel veel spanning, maar dan houd ik me vast aan die testen en denk bij mezelf: het kan toch goed mogelijk zijn dat ik toch zwanger ben.

Morgenvroeg maar weer testen en dan na het werk toch even die CB digital halen zoals Pieneke voorstelt en dan donderdagochtend die test eens doen.

Oh deze laatste week is toch echt slopend .....

Geplaatst
Sorry was nog wat vergeten:

Als je test goed is, is dan de kans dat het nog misgaat verlaagd of kan je pas gerust adem halen als het hartje klopt?

Als dat zo is.........jeetje dan duurt deze hel nog tot januari!!!!!!!!! AAHHH

Hoi,

Wil je niet bang maken, maar het is wel zoals je het schrijft. De eerste weken blijft het toch echt spannend. Als er iets in de eerste weken fout gaat ligt het vaak aan de aanleg van het embryootje.

Ik heb in juli een TP gehad van twee cryo's. Na 14 dagen een super positieve test en na 6 weken een miskraam..... Dat valt je wel rauw op je dak. Heb toen ook stiekem verzucht: "Ik had liever direct een negatieve test gehad!".

Deze keer duren de wachtweken na een positieve test dus voort! Maar ja, het voordeel is dat je vaak wel in (lichte mate) zwangerschapsverschijnselen krijgt. Ik mag 29 december voor een echo naar het ziekenhuis (7wk 6 dgn). Dan zouden we het hartje dus moeten zien kloppen!

Succes met wachten. Als je al een kindje heb, gaat de tijd naar je gevoel toch echt sneller doordat je afleiding hebt (ik meen ergens gelezen te hebben, dat je akl een dochtertje hebt?).

Gr. Heleen

Geplaatst

hoi Heleen,

Ja het klopt dat ik al een dochtertje hebt en dan dit inderdaad voor afleiding zorgt. Zoals je al schreef ben ik ook erg bang dat het na een positieve test alsnog fout gaat. Dit lijkt me inderdaad nog veel erger. Vandaar mijn vraag.

ik duim voor je dat het hartje klopt. Maar dat moet! zoveel oneerlijkheid daar geloof ik niet in!

dikke knuffel

Geplaatst

Ha, wat spannend weer hier! Zie dat Mirrie en Louke een voorzichtige dubble streep hebben...hiep hoi, hiep hoi...duim voor jullie dat het ook echt positief is meiden!

:wave:

Geplaatst

Het wordt toch nog een behoorlijk succesvol bankje deze maand! Mirrie, Denniszz en Louke van harte meiden ennuh.. Chantal voor jou heb ik ook goede hoop.

Sannie spring er op de valreep nog snel maar eens op!

Geplaatst

Poe hé, wat blijft het hier toch spannend!!

Voor iedereen die nog in spanning zit, heeeeeel veeeel succes en ik duim voor jullie dat het positief zal zijn.

Voor diegene waar het niet bij is 'gelukt' sterkte met het verwerken en succes met een eventuele volgende poging!

Groetjes Wish

Geplaatst
Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Taurus71(Manon) TP 8-12, 1 cryo, test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Ik heb me zelf er tussen gezet en hoop op een mooie 2e kerstdag :heppie:

gr. Nicole

Geplaatst

Coni Welkom hier op het wachtbankje hopelijk heb je een mooie test met kerst.

Wat is dit spannend zeg ik heb net toch nog maar even een testje gedaan en dit keer een van CB maar niet de digitale en we hebben weer een licht plusje, bha ik had zo gehoopt dat hij duidelijke was geworden maar helaas morgen toch maar de digitale van CB doen hopelijk geeft hij dan 1-2 weken aan.

We zullen morgen wel zien!

Geplaatst

Waahhh, ik zie hier allemaal lichte streepjes en plusjes en hele duidelijke. Allemaal gefeliciteerd.

Maar ik heb gisteravond getest en nog steeds geen streepje en het was gister toch echt al wd 12. Is het dan nu een verloren zaak??

Weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken. Zat natuurlijk wel 's avonds te testen in een mega vochtige badkamer omdat mn zoontje net onder de douche was geweest en ik had best veel water gedronken overdag. Hoezo ik zoek excuses.

Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, geen buikpijnen meer gehad en mn temperatuur is nog steeds helemaal goed.

Pfff om helemaal gek van te worden. Zou het toch nog goed zijn?? Durf nu echt helemaal niet meer te testen.

Knuf Nathalie

Geplaatst

Nathalie, wat een stress hè ik wou dat ons dat allemaal bespaart zou blijven maar helaas krijgen wij nog niet echt veel duidelijkheid.

Misschien een keer in de ochtend testen een idee?

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Taurus71(Manon) TP 8-12, 1 cryo, test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Claudiaatje TP 11-12 1 emmy, test 25-12

Nicole 6e IUI 10-12, test 26-12

Sabke77 TP 14-12 1 emmy, test 27-12

Lisette, TP 14-12, 1 emmy, test ?

Natscha1982, TP 14-12, emmie, test?

Shit...ongesteld geworden. Had het wel al verwacht maar toch.

Morgen verwacht ik dat de boel echt losbarst en dan ga ik het ziekenhuis bellen. Ik ben bang dat we deze maand niet gelijk door kunnen want we lopen in het VU en daar schijnt het erg druk te zijn in december maar ik hoor het morgen wel.

Geplaatst

@Laika, sh*t zeg! Sterkte met de verwerking meissie...

@Nathalie, weet je nog nix, pfff..snap helemaal dat je in de stress zit meis..sterkte ook..

@Chantal...nou, kan dus nog alle kanten op..jee...spannend hoor...

Ik mag er zondag weer op..dan heb ik de inseminatie...

Geplaatst

Meiden wat spannend!! Hier wachtdag 8!!! komt nu toch echt dichterbij. ik heb wel hele gevoelige/ pijnlijke borsten. Heb ik ook als ik ongi moet worden. verder lichte steekjes in de lies aaaahhhh super spannend!! Besloten dat ik één dag eerder ga testen omdat mijn mann dan vrij is. pffff

voor alle groenen!! hou vast die emmy en geniet. Hebben jullie al iets gekocht om het te vieren. Zo'n heel klein lief rompertje of schoentjes dat ga ik wel doen hoor hahaha

Voor alle meiden die een rode regel hebben. Mijn hart bloed.

xx

Geplaatst

Goh ik zie nu Didie en Laika dat jullie beide rood staan op t wachtbankje...

Veel sterkte maar weer..wat shit weer he !!

Sannie..nog even geduld./.t is zo maar weer zondag.

Icsi2009..hoop voor je dat t een mooie kerst wordr ;-)

Hier nog vol goede moed omdat ik al op WD 8 zit en eerder op de 5de WD al opoe werd.Af en toe met vlagen denk ik wat te voelen van een opkomende ongesteldheid maar een volgend moment ist weer weg voor een tijd. Heb nog geen enkele gekleurde afscheiding (mmm lekker praatje) dus goede moed toch wel een beetje . 50%-50%

gevoel dit keer.

Iedereen succes met wachten...de rode regels veel sterkte...de groene op naar een mooie echo.

bye bye

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden