Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Miep,

Wat een toestand toch!

Alle kenmerken die je nu op noemt kunnen positief en negatief zijn.

Wat vervelend dat ons lichaam niet duidelijker kan zijn, toch!

Heel veel succes!

Groetjes Wish

Geplaatst

Ow Meiden, wat een spanning. Ik hoop zo dat jullie dit jaar 'groen' kunnen afsluiten. Ik leef in ieder geval met jullie mee. Geef de moed niet op!

Liefs

Geplaatst

Hoi meiden

Ik kom van af heden (Vrijdag 11 december) gezellig bij jullie meewachten op het bankje!!!

Eindelijk is het zover heb een tp gehad van 1 emmy 8 delig!!

Over 2 weken testen ongeveer!

liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Hoi,

Ik kom ook meewachten.

We hebben het traject voor ivf gevolgd maar er waren niet genoeg eitjes dus een resque iui gehad.

Dit was 9-12 en mogen dus komen bloedprikken op 24-12.

Heb niet veel hoop, maarja je weet het nooit!

Gr Esther

Geplaatst

MIEP ik word helemaal naar van je berichtje. HEt is ook zooo oneerlijk!! Wat je allemaal wel niet moet doen en moet laten pfff bij andere lijkt het zoo makkelijk te gaan.

Er zijn geen woorden voor. ik geef je vanuit hier een dikke knuffel en heel veel positieve energie...kijk naar Denisszz die had ook alle klachen en toch een GROENE

xx marjan

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Doet me super goed!!

Nogmaals voor alle meiden op het bankje en de meiden die er helaas afgevallen zijn, geef die hoop en moed nooooooit op!!!

X.

Geplaatst

Claudiaaaaaa !!! welkom, welkom welkom !!!

Eindelijk zit je op t wachtbankje :blob1::blob1::blob1::blob1:.

Zal zo eens op je topic kijken...ben benieuwd of je je verhaal daar hebt staan van jullie weekje uit.

Groetjes Manon.

Geplaatst

Hey Dennisszzz,

Gefeliciteerd!!! Raar he, als je denkt dat het toch niks wordt en je dan zo'n positieve test in je handen hebt? Van harte, en geniet ervan. Nu op naar een mooie echo!

Groetjes, Aafke

Geplaatst

Whaaa net een testje gedaan en ik moest heel goed kijken maar er is een heel klein plusje.

Kom straks even uitgebreid mijn verslag doen maar moest het nu even kwijt.

Geplaatst

Hoi!!!

Mag ik erbij?

Vanmiddag een tp gehad van een heel mooi embryootje, superkwaliteit volgens de embryoloog (blastocyste) en was gewoon met de ontwikkeling door gegaan na het ontdooien. Alsof 'ie niet een paar maanden in - 196 graden had gezeten ! ;-)

Groet

Lisette

Geplaatst

Alleeerst Lisette welkom geweldig dat je nu alweer bij ons op het bankje komt.

Nu mijn verhaal:unsure:

Waar moet ik eigenlijk beginnen ik heb al zo veel gevoeld dat ik gisteren erg bang was dat het niet goed zou zijn gegaan en ik heb dus ook meteen een test er tegen aan gegooid, nou dat had ik beter niet kunnen doen ik zat op wd 10 en had een negatieve test in handen had heel erg veel buikpijn enwas na het testen er echt helemaal van onderste boven maar na een paar minuten realitiveren was ik wel zo ver dat het misschien we te vroeg kon zijn en dat ik niet eerder zal testen als woensdag morgen om mijzelf een beetje rust te geven in mijn kop.

Maarja rust dat had ik dus vandaag niet dus toch maar even op mijn fietsje na de kruidvat en de test gehaald van 2 voor 11 euro en ik moest en zou testen en ja dan komt er een hele licht plusje ( moest wel erg goed kijken hoor).

Nu weet ik dat er nog van alles kan gebeuren en dat het nog lang geen donderdag is maar ik hoop zo dat het donderdag een dikke vette plus is.

Ik mag nu niet meer van mijzelf testen maar of we dat volhouden ik vraag het me af!

Wat denken jullie zou hetdan echt zo zijn?????

Liefs Chantal

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ik heb vandaag nog even gevraagd bij de gyn. Eerder testen dan voor 2 weken had volgens hem geen zin en zou zelfs kunnen duiden op onterecht een positieve test.

NOG DRIE NACHTJES SLAPEN DUS!!!!!

Oh, ik kan me zo goed voorstellen dat je er gek van wordt.

Ik merk nu al (dag 1 ha ha ha) dat ik veel ongeduldiger ben dan de eerste keer.

De tijd gaat soms zo tergend langzaam.

Hou vol! Het is de moeite waard :openpresents:

Groet

Lisette

Geplaatst

Hallo meiden,

Wat is er weer een hoop gebeurt, meiden met een rode regel kl*te, maar laat de moed niet zakken,

Nieuwe meiden welkom op het wachtbankje!!!!

Zelf zit ik op wd 10 en hou het al een paar dagen niet uit, dus al aan het testen vanaf wd 7 negatief natuurlijk maar eigenwijs.

wd 8 negatief

wd 9 negatief kan het streepje er wel op kijken.

wd 10 nee ja nee ja en ja hij staat er toch echt nog niet zo donker maar hij staat er en nu hij er staat ga je toch twijfelen zal het dan toch??(morgen toch mijn ogen laten controleren??):eek:

Groetjes

Mirjam

Geplaatst

@Chantal.. eerder testen heeft wel zin hoor, het zegt zeker iets! Volgens mij heb je die met de paarse dop gedaan en die heeft best wat hcg nodig om plus uit te slaan.

@Mirjam, voor jou ziet het er ook goed uit!

Als jullie morgen (of vanavond :-)) een CLEAR BLUE met indicator doen, zal deze ws. 1-2 weken zwanger aangeven.

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hey Pien die heb ik al wel in huis maar ik durf het gewoon nog niet ik denk dat ik die maar ga bewaren voor donderdag en dan hoop ik dat je helemaal gelijk hebt.

Hoe voel jij je nu eigenlijk?

Geplaatst

Hahaha Chantal, wat ben je toch een mensje! Die met indicator is echt heel gevoelig, die kan je normaal gesproken al 4 dagen voor je NOD doen. Kijk maar... ik hoor het graag van je als de mooie woordjes er staan!!!!

Hier gaat het prima, in de ochtend behoorlijk misselijk, maar na een kop thee en een cracker met kaas kom ik de dag goed door. Verder heb ik wel al 12 dagen bruinige afscheiding en daar ben ik wat minder happy mee, aanstaande vrijdag de eerste echo.

Geplaatst

@ Chantal: Wat gaaf een heel voorzichtig plusje maar een plusje is een PLUSJE. Het geeft mij meteen weer moed. Ik had ook giser op wachtdag 10 een test gedaan en geen 2e streepje, heb wel 36 keer gekeken van ver weg van heel dicht bij maar ik kreeg het er toch niet op gekeken. Dus nu ik jou verhaal lees, heb ik weer moed en goede hoop. Het is nog rustig van binnen, geen buikpijn en vandaag zou toch anders DE dag zijn geweest om ongi te worden. En dat is dus niet het geval! Waaahhhh om helemaal gek van te worden. Alleen ik durf nu helemaal niet meer te testen, bang dat het nog steeds negatief is. Dus ik probeer te wachten tot donderdag. En dat duurt nog lang. Ik geloof dat dit de 2e langste weken van mn leven zijn, pfff.

@ Mirrie: Al fanatiek aan het testen, knap dat je dat iedere durft. Laten we dat streepje maar iedere dag lekker donkerder worden. Succes meis!

@ Natascha: Wat balen zeg! Sterkte nu en heel veel geluk bij jullie volgende poging! Dikke knuffel.

Alle nieuwe dames welkom op het wachtbankje en ik hoop dat jullie deze 2 martelweken beter doorkomen dan ik. Volgens mij is geduld toch echt niet een van mijn sterkste punten. Maar als alles goed komt dan is dat allemaal weer zo vergeten.

Sorry voor mn geklaag maar ik geloof dat ik gek aan het worden ben :dizzy:

Liefs Nathalie

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 6-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27-11, 2 cryo's, test 12-12

Denniszzzz, TP 29-11, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30-11, 1 emmie, test 14-12, ongi 13-12

Miep, TP 30-11, 2 emmie's, testdag 15-12

Luna, TP 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Chantal33, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, TP 2-12, cryo,test 17-12

Nataschaj, TP 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, TP 3-12, 2 emmies, test 18-12

Mirrie39, TP 4-12, 2 emmies, test 17-12

Louke, TP 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, TP 6-12, 1 emmie, test 20-12

Hellen, TP 7-12, 1 emmy, test 21-12

Joy1, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Taurus71(Manon) TP 8-12, 1 cryo, test 22-12

Didie, TP 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, TP 9-12, 1 cryo, test 21-12

Kaatje, TP 10-12 2 cryo's test 22-12

ICSI2009, TP 11-12, 1 emmy test 22-12

Ilcsilke, TP 10-12, 1 emmie, test 25-12

Ik heb even het lijstje aangepast want ik zag dat ik opeens een bloedtest op 16-12 achter mn naam had staan en die zal van iemand anders zijn want ik mag echt pas 18-12 komen testen.

Lfs Nathalie

Geplaatst

Oh Pien wat balen van die afscheiding ik hoop zo dat het goed gaat het moet gewoon je hebt het zo verdiend.

Wel spannnend dan vrijdag een echo dus voor jou duurd het allemaal erg lang.

Ik ga gewoon heel hard duimen dat het allemaal goed zit je HCG was toch ook van een geweldige hoogte.

Nathalie ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet durft ik durfde ook niet maar omdat mijn nieuwschierigheid het weer is een keer won heb ik het toch gedaan, ik ben namelijk iemand die erg graag de touwtjes in handen hou en helaas kan dat nu niet dus vandaar toch maar eerder getest.

Mirrie, ook voor jou heel spannend dus ik hoop dat die streep iedere dag donkerde wordt.

Natascha, Wat balen zeg heel veel sterkte ik hoop dat je snel door kunt.

Liefs Chantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden