Jump to content

krampen bij het plassen?

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal?

Wij zijn met de eerste icsi behandeling bezig en heb 19/11 mijn eerste punctie gehad:(

Ik lag va de 16 de alop de bank omdat ik niet meer kon bukken en erg veel last had van mijn onderbuik ik had ongeveer 20 fol. zeer pijnlijk dus de punctie maar al met al toch 14 eicellen. 7 eicellen zullen met icsi worden bevrucht en 7 via ivf ivm een sterke verbetering van het zaad (zeer goed nieuws dus) 22/11 (morgen) waarschijnlijk eerste Tp. Nu is het zo dat ik het gevoel heb dat ik ong. moet worden in elk geval heb ik kramp in mijn onderbuik en moet ik veel plassen. Vooral bij het plassen is het net of ik pijn aan mijn eierstokken heb? Hebben jullie hier ook last van, en is dit normaal?

Gr de Beginner

Posted

Hoi Judith

wat vervelend, ik had alleen last met plassen als ik wat druk zette en als ik het te lang opgehouen had.

Als ik jou was zou ik het morgen wel even kenbaar maken voor de tp, kunnen ze meteen even kijken of alles okay is.

Doe het rustig aan!!! en succes morgen

ps. super dat er een verbetering van het zaad was, dat is erg fijn om te horen nietwaar?

groetjes

Meiske74

Posted

Hoi Meiske

Ik zal het inderdaad morgen aangeven en maar hopen dat het allemaal goed genoeg is voor de Tp! Ben nu al helemaal op van de zenuwen.....:tard:

Dat wordt wat 2 wachtweken....

Gr Judith

Posted

Hoi Judith,

Ik had ook op de 19e mijn (3e) punctie. Pijn in de omgeving van je eierstokken is heel normaal, dus blaas, baarmoeder, darmen, alles kan mee doen.

Het kan ook wel een tijdje duren voordat het helemaal weg is.

Ik heb morgen ook de tp. Meld jij je ook op het topic "wachtbankje december"?

Veel succes morgen!

Groetjes, Nine

Posted

Hai Judith,

Ik heb ook ontzettend pijn gehad bij het plassen na de punctie. In het weekend op zondagochtend ben ik zelfs flauwgevallen op het toilet.

We zijn gelijk naar de huisartsenpost gegaan, die hebben urine gecontroleerd, maar niets gevonden. Ze vertelde dat het ook door de bolletjes kon komen. Ik mocht van de gyn. de bolletjes een paar dagen slikken. Maar het maakte niet veel uit. Heb er nog een paar dagen flink last van gehad, maar het wordt steeds minder pijnlijk

Liefs, C&D

Posted

Hoi Judith,

Ik heb ook 19-11 de punctie gehad en je verhaal is erg herkenbaar...heb ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden en plassen doet ook nog steeds pijn...ik heb morgen de terugplaatsing en ga ook even vragen of alles in orde is...het zal er allemaal wel bijhoren maar wil toch even zeker weten...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use