Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Wish,

He verdorie wat onzettend kl*te! Echt balen.

Dat jou vriend zich schuldig voelt is heel herkenbaar, is ook hier als ik me ellendig voel.

Natuurlijk hebben hun hier ook niet om gevraagd.

Hoe is het vandaag gegaan? Ging het werken wel een beetje?

Sorry van mijn vorig bericht, was vandaag laat thuis (gister geen tijd gehad) en dacht snel even bij te lezen voordat ik naar yoga ging... had ik dus tot pagina 66 gelezen en niet tot het einde...

Dikke knuffel Sanne

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wendy: Wat een tegenslagen zeg voor jullie.

Héél véél sterkte meid, ook voor jou familie.

Francis: ben ook benieuwd hoe het afgelopen maandag is geweest.

Is de pijn enigsinds meegevallen?

Hoop dat jullie snel meer geluk hebben en dat het wordt beloond.

Geplaatst

Heb m'n zinnen toch best kunnen verzetten op het werk.

Het was best druk en ik heb plezier in m'n werk dus gelukkig viel het me mee. (werk met demente ouderen in een verpleeghuis, super baan!)

Ik heb in een ander topic gelezen dat de HSG van Francis erg is tegen gevallen.

Maar dat zal ze misschien hier zelf ook wel vertellen.

Ik bel morgen naar de Geertgen om te vragen wanneer we daar terecht kunnen.

Als we meteen door mogen, lichamelijk gezien dan he, dat weet ik niet.

Laat ik natuurlijk nog wel aan jullie weten.

Lieve meiden,

Thanks voor jullie steun!

Lfs

Geplaatst

Wish, fijn dat het vandaag op het werk meegevallen is.

Hoe leuk je werk ook is het kan op enkele momenten zwaar zijn na weer zo'n

tegenslag. Hoop dat jullie snel verder mogen en misschien kom ik je nog eens

tegen bij geertgen in de toekomst.

XX Sanne

Geplaatst

@Wish; wij zijn ook onder behandeling in het Geertgen. Ze hebben daar geen wachttijden en wij konnen ook meteen terecht en van start. Even afwachten dus hoe het met je lichhamelijke gesteldheid is. Het is er kleinschalig, mooi ingericht, hip en huiselijk. Je hebt er twee artsen, beide heel aardig en kundig. Ik hoop je er niet tegen te komen, want dan is het bij ons dus gelukt deze keer. hahaha. Maar dat blijft nog even afwachten.

@Wendy; wat een verdrietig berichtje van je moeder. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, want ik kan dit op geen enkele manier positief benaderen. Ik wens jullie heel veel sterkte!!!!!!

Hier nog alles rustig. Over een dag of 4 mag ik officieel pas testen. dat is dan 16 dagen na de punctie. Ik ga overmorgen voor 4 daagjes op vakantie, dus ben ik even niet of dit forum te vinden. Ik hoop niet dat mijn vakantie overschaduwd wordt door de rode duivels, maar dat ik intens kan genieten omdat er een wondertje in me aan het groeien is..... wordt vervolgd

Noa

Geplaatst

Wendy heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws.

Noa heel veel plezier de komende dagen geniet ervan. En na die dagen kom je gewoon met goed nieuws thuis.

Wish heel veel sterkte en misschien zitten we inderdaad wel op het zelfde wachtbankje de volgende keer.

Geplaatst

Wendy,

Sterkte!

Wat is het een ontzettend erge situatie waar jullie nu in terecht zijn gekomen.

Het is oneerlijk!

NoaNoa,

Ow, hoe dichter je bij de testdatum komt hoe korter je nagels worden, of niet dan?

Heel veel succes deze aller laatste wachtdagen, die zo ontzettend lang lijken te duren!

Ik hoop jou dan inderdaad niet tegen te komen bij de Geertgen....

Sanna,

Misschien zien wij elkaar dan wel een keer als we in de wachtkamer zitten?

Sanna of NoaNoa, wanneer kan ik dan met de Deca kan beginnen?

Weten jullie dit?

Ik ben nu 2 keer moeten beginnen met de pil.

Belachelijk gewoon, die rot pil!

Mijn cyclus is gelukkig altijd goed geweest en door de pil en Deca leg je dit dubbel stil.

Onnodig, maar voor het ziekenhuis fijner omdat ze je dan beter in kunnen plannen.

Wij hebben over 2 weken gesprek bij de Geertgen.

Fijn zeg dat ze tot 20.00uur open zijn.

Lfs

Geplaatst

Maris,

Ik hoop dat we samen op een mooi groen gekleurd bankje mogen gaan zitten.

En dat er nog vele meiden gezellig bij komen zitten!

Lfs

Geplaatst

Haa Wish,

Hoe voel je je vandaag?

Ze werken daar zonder de pil. Op de 21e cyclusdag start je met de deca.

Als je ook het lange protocol krijgt tenminste.

Geplaatst

Ik krijg denk ik weer het lange protocol.

Dan begin ik (als dat mag) begin maart met de Deca.

Sinds dat ik vanmorgen het ziekenhuis af heb gebeld en daar dus vanaf nu niet meer hoef te komen en geen contact meer mee hoef te hebben voelt het voor mij als een super grote verlichting!

Een nieuwe start bij de Geertgen. De behandeling icsi is weliswaar hetzelfde (op de pil na dan) maar de behandeling 'omgaan met mensen' is daar zo veel beter voor ons gevoel.

We balen er nog steeds van dat het wederom niet gelukt is en dat zal nog lang blijven hangen.

Dat zal neem ik aan iedereen wel hebben na een mislukte poging.

Vanavond en morgen gaan we carnaval vieren.

Een paar drankjes nuttigen en er een gezellige avond van maken samen met onze vriendengroep.

Hoe gaat het met jou?

Lfs

Geplaatst

Noa ik weet even niet meer of je de 13e of 14e naar disney gaat.

Wil je alvast fijne dagen en heel veel plezier toewensen!

Hoop dat de rode duivels wegblijven en je hier over een halve week positief nieuws mag plaatsen. Nog een paar daagjes, de laatste loodjes.

Wish wat ontzettend knap dat je al zo snel weer positief bent zeg!

Hoop dat jullie snel verder mogen.

enuhh niet té gek he met carnaval ...haha natuurlijk wel!! Dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat het helemaal geoorlooft is om compleet los te gaan!

Veel plezier! ...zak us lekker deur, zak us lekker deur hahahaaa

X Sanne

Geplaatst

Pfff Noa jij ook al. Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van jullie uitje maar zal niet makkelijk zijn. Ben je ongesteld geworden of heb je negatief getest? Heel veel sterke meis!

Geplaatst

NoaNoa,

Het is toch niet waar he.

Ik wil je een hele dikke knuffel geven!

Wil je niet blij maken met niks, maar zolang je niet ongesteld bent is er nog 'hoop'.

Dat zegt niet altijd iets, maar toch......

Lfs

Geplaatst

Noa, wat ontzettend balen. Ben je ongi geworden of negatief getest?

Hoop dat je toch nog enigsinds leuk kunt hebben ondanks het rotnieuws.

Heel veel sterkte!

X Sanne

Geplaatst

Noa Dat meen je niet wat ontzettend klote.

Ik hoop dat je in elk geval nog een beetje kunt genieten van de paar daagjes er uit.

Heel veel sterkte.

Lfs Mariska

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 tp 2 embryo's

NoaNoa 1-2 tp 1 embryo

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Wish 14/2 (wd 12 ongie)

NoaNoa 17-2

Bubbels 17-2

Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar ik heb het lijstje aangepast.

Het is geen mooi lijstje voor vele van ons.

Maar Carolina, Faye en Maaike jullie alle 3 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hoe gaat het met Bubbels?

Lfs

Geplaatst

Heb al even niet meer gereageerd hier.

Wish inderdaad afgelopen maandag HSG gehad, drie keer mislukt, het was verschrikkelijk! Ik kan echt wel wat hebben, de eerste twee keer was prima te doen. Alleen mislukte het telkens. De derde keer op een andere manier geprobeerd nou ik ging door de grond. Inmiddels was er ook ongevraagd een hele tribune met toekijkers bij komen staan. Vier mensen voor mijn behandeling en daarbij nog zes toekijkers, heb de volgende dag meteen een klacht ingediend. Heb volgende week een extra afspraak in het ziekenhuis om de klacht te bespreken en meteen de officiele uitslag van HSG.

Heb de afgelopen twee dagen meerdere pijnlijk steken in mijn linkereierstok en eileider.

Vroeger had ik geen idee waar ze lagen maar nu weet ik het zeker.

Het is absoluut geen eisprong, niet volgens de ovulatietest tenminste dus ik weet het nu even niet meer. Voor zekeheid ook nog zwangerschapstest en ook deze negatief. Ben er wel een beetje ongerust op.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Wendy, ben geraakt door wat je nu allemaal meemaakt. Heel veel sterkte!

Inderdaad een slechte maand geweest hier, net 20%... moet de volgende keer dan een veel hoger percentage zijn...Dat ons dat allemaal maar hoop mag geven.

Liefs

Francis

Geplaatst
Hier slecht nieuws

Het is niet gelukt

Noa

ooooh jeetje meid wat vreselijk klote! ik leef echt met je mee en met alle dames die negatief hebben getest.

t gaat me echt aan t hart.

voor alle dames een vrituele knuffel!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden