Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 tp 2 embryo's

NoaNoa 1-2 tp 1 embryo

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Wish 14/2 (wd 12 ongie)

NoaNoa 17-2

Bubbels 17-2

Ik wil niemand tegen het hoofd stoten maar ik heb het lijstje aangepast.

Het is geen mooi lijstje voor vele van ons.

Maar Carolina, Faye en Maaike jullie alle 3 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hoe gaat het met Bubbels?

Lfs

hai,

jeetje wat spijtig om te zien dat r zoveel rood is. ik vind het zo erg voor de dames.

wat mij betreft:ik zit met me hoofd in een malle molen.

ik heb namelijk wd 6 wd8 en wd 10 getest en alle testen waren twee strepen alleen tweede streep was licht.

ik heb wel buikkrampen maar ik heb normaliter met ongie alleen rugkrampen, dus ik weet t niet. woensdag ochtend moet bloedtest doen. en maar hopen dat ik niet ongie word. ik heb ook wat gevoelige tepels maar verder voel ik me gewoon.

dus ik hoop woensdag :zwanger: maar t lot zal t bepalen!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bubbels heel veel succes ik zal voor je duimen op een geweldig resultaat en dat je het rijtje mooi afsluit met een groene regel.

Groetjes Mariska

Geplaatst
Bubbels heel veel succes ik zal voor je duimen op een geweldig resultaat en dat je het rijtje mooi afsluit met een groene regel.

Groetjes Mariska

dat kan ik keihard gebruiken! thanx!!

Geplaatst

Francis,

Fijn om weer wat van je te horen hier bij dit topic.

Dit topic zal bijna gaan sluiten, of blijven we hier gewoon gezellig door kletsen.

Ben toch wel benieuwd hoe het met iedereen hier blijft gaan.

Misschien dat we elkaar in een ander topic gaan treffen.

Hopelijk op een wachtbankje op weg naar de eerste echo na een positieve zwangerschapstest!!!!

Bubbels,

Nou meid, ben benieuwd.

Gun je een ontzettend mooie groene regel toe.

Succes deze laatste wachtdagen!

Lfs Wish

Geplaatst

Bubbels: Ik duim mee hoor! Kom op! Meer groen!!!!

Francis; ik schreef je al over mijn HSG ervaring. Ik heb daarna ook veel pijn in mijn onderbuik gehad. Het is ook grof geweld wat ze toepassen!

Meiden hoe gaat het voor de de rest?

Geplaatst

@Bubbels...ook hier draaien de duimen voor je.

@Francis...wat een tegenvaller de hsg. Ik heb 'm ook gehad een aantal jaren geleden en gelukkig viel het reuze mee. Is misschien ook afhankelijk van wie het doet.

@Faye...voel je je goed?

Het is inderdaad een triest lijstje zo. Heb het weleens beter gezien.

Hier gaat het weer beter. Ik merk dat ik het eigenlijk nu pas een beetje los kan laten. Denk er minder aan en het gaat gewoon weer zijn gangetje hier. waarschijnlijk starten we in September/Oktober toch weer met een behandeling,ook al moet ik er nu echt niet aan denken. Wat we door dit alles maar weer al te goed beseffen is dat we blij zijn dat we elkaar hebben.

Succes iedereen!

Geplaatst

Debbie,

Fijn om te lezen dat je het wat hebt kunnen laten 'bezinken'.

Een paar maanden proberen om samen mentaal en lichamelijk wat uit te rusten en dan eind van dit jaar toch weer opnieuw gaan proberen.

Heb respect voor jullie!!!

Prettig ook om te lezen dat jullie niet zonder elkaar kunnen.

Sterkte!

Bubbels,

Hoe gaat het vandaag met je?

Nog een test gedaan?

Op naar mooi groen!

Ik merk dat ik weer naar een volgende poging aan het 'groeien' ben.

Kan niet wachten om op gesprek te gaan bij Geertgen.

Nog even geduld en dan zullen wij te weten komen wanneer wij voor een volgende poging mogen gaan.

Vind het wel super spannend!

De laatste betaalde poging klinkt ook zo beangstigend.

Je hoopt toch dat het bij 1 van deze 3 pogingen zal gaan lukken,(en goed mag blijven gaan) maar ik ben er alweer bang voor....

Ja dames ik weet het, positief blijven.

Maar ach, ik zie wel hoe we het weer gaan beleven.

Lfs

Geplaatst

Fijn dat het weer een beetje beter gaat Deb! En inderdaad rustig aan voor een eventuele volgende poging. Ik heb er wel erg lang over gedaan (5 jaar hihihi) maar je kan pas verder als je het gevoel hebt dat je het weer kan trekken. Het is en blijft topsport!

Met mij gaat alles goed en begin eigenlijk nu pas te beseffen dat het echt waar is. Het kwartje wil gewoon niet zo snel vallen. Daarbij kijk ik ook erg uit naar de 1e echo. Hoe raar het ook klinkt; je blijft van wachtbankje naar wachtbankje gaan!

Geplaatst

Wish, je wilt natuurlijk vooruit. Zo snel mogelijk op je doel af, hoop dat jullie snel verder mogen. Hoe was het afgelopen weekend met de carnaval?

Bubbels, spannend voor jou! Ga je eerder testen?

Francis, balen dat het zo tegen gevallen is vorige week.

Hoe voel jij je nu.

Debbie, fijn dat het al wat beter gaat.

Faye, hoe gaat het met jullie? Al last van enkele kwaaltjes? Hopelijk blijven ze je bespaard, alhoewel dat misschien ook een geruststelling kan geven dat alles ok is.

Mariska, hoe gaat het nu met jou?

Het hekje van deze topic gaat bijna sluiten... ga jullie vreselijk missen denk ik.

X Sanne

Geplaatst

Debbie wat fijn dat het iets beter gaat ik hoop echt dat je eind van het jaar meer geluk hebt.

Ook heel fijn om te lezen dat jullie zoveel aan elkaar hebben.

Ik heb ook altijd gezegd dat ik snap als hier relaties van kapot kunnen gaan, maar gelukkig is dat bij ons niet het geval wij groeien eerder naar elkaar toe.

Wish ik snap je gevoel precies ik zit te wachten op het schema om weer te beginnen en kan niet wachten.

Ik wil zo graag verder, maar ja geduld is een schone zaak.

Ik hoop dat jullie ook snel weer verder mogen. En dat we binnenkort met z'n allen op een groen bankje zitten.

Bubbels al getest?

Faye Ik hoop dat je een beetje kunt genieten. Voel je je verder goed?

Sanne Ik voel me verder wel goed. Maar ik heb nog wel zo van die down momenten dat de tranen wel weer komen, maar ja hoort erbij.

Gelukkig ben ik wel heel druk op dit moment met van alles en nog wat. Ik ben nog drukker als toen ik nog werkte lijkt het wel.

Zaterdag nog even naar de huishoudbeurs met een vriendin dat geeft natuurlijk ook weer even leuke afleiding.

En hoe is het met jou? Wanneer mochten jullie ook alweer verder?

@Iedereen ik vind het wel jammer dat deze topic binnenkort gaat sluiten ik heb hier zoveel aan gehad de laatste maanden en zal jullie ook zeker blijven volgen.

Heel veel liefs Mariska

Geplaatst

Ik ook! Ik zal het zo missen! Het was zo'n lekker actief topic! (Ben nu helemaal aan het afkicken!)

Ik blijf jullie volgen, allemaal! En voor minder dan groen in 2010 doen we het niet hoor!

Geplaatst

Dat heb ik ook, weet ook niet precies in welk forum ik nu moet schrijven.

Discusie "weet niet waar ik thuis hoor" starten?

Kunnen we daar aan het groene lijstje gaan beginnen

Geplaatst

Dat kan ik me voorstellen! Nou meiden maar snel op voor een nieuwe start!

Op mijn topic wordt weinig geschreven. Ik zie steeds maar mijn eigen plaatje hahahaha! (hoezo desperate? hahahaha) Serieus, het was hier echt heeeeel erg fijn!

Geplaatst

Maris en Francis e.a.; topic 'Pauzemeisjes' wás de plek waar je terecht kon als je tussen behandelingen in zat... Dat weer nieuw leven in blazen?

Geplaatst

hallo lieve dames,

zo lief zijn jullie allemaal!!! kword er helemaal emotioneel van (hmmmm maybe een teken van zwangerschap)hahaha

ik ben echt helemaal in de war. ik heb al drie keer getest maar elke keer is die test positief maar met een lichte 2de streep. ik mag woensdag bloedprikken.

overigens geen teken van ongie en mijn tepels zijn wat gevoeliger en donkerder. verder geen rare symptonen.. dus t word afwachten.

en laat dat nou net iets zijn waar ik helemaal niet goed in ben.

kga morgenochtend nog 1 thuistest doen! ksta echt op ontploffen!

Geplaatst

Hi meiden,

Verschillende denken er dus hetzelfde over als ik... had vanmiddag even zoiets alsof ik vriendschappen op moest gaan geven, we blijven elkaar inderdaad gewoon volgen.

Iedereen heel veel succes en geluk gewenst in de komende tijd!

Op naar de groene regels!

Bubbels, Een licht streepje is ook positief! én een donkere tepelhof en gevoelige borsten zijn kenmerken van een zwangerschap!!

Ik denk dat het hekje groen wordt afgesloten en hoop dat we je snel mogen feliciteren.

X Sanne

Geplaatst

Hey meiden waar gaan jullie nu verder schrijven?

Ik weet ook nog niet wanneer wij verder mogen.

Wel blijf ik jullie volgen.

Allemaal heel erg bedankt voor de steun die ik hier heb mogen ondervinden tijdens deze belangrijke periode in ons leven!

:hugg:

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Lfs Wish

Geplaatst

Ook ik vind het jammer jullie straks te moeten missen. We hebben veel steun aan elkaar gehad al was het soms moeilijk bij te houden. Iedereen zit hier in het zelfde schuitje maar als je zo 2 maanden met elkaar meeleeft dan krijg je toch een band.

Meiden, heel veel geluk en succes met alles!

Geplaatst

Noa: hoe gaat het met je? Volgens mij kom je vandaag terug uit parijs toch?

Hoop dat je het ondanks je verdriet toch fijn gehad hebt...

Bubbels: hoe gaat het met jou? Heb je nogmaals positief getest?

Geplaatst

Bubbels hoe is het?

misschien een rare vraag maar ik heb sinds 2 weken zo'n ontzettend jeukende tepels weet iemand wat dat kan zijn en wat er tegen te doen is?

Ik word er gek van.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden