Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Morgen lees ik weer even bij, maar even gauw een krabbeltje voor het slapen gaan.... en oh zo zoet zullen wij slapen deze nacht... EEN HARTJE!!! Ja echt, we hebben het gezien op de echo!! Eerst dachten we dat er twee zaten, maar het was de dooier?( zeg maar wat de placenta wordt) en daarnaast het kindje... Jahoor, nog een koffieboontje dus!! Helemaal op en leeg waren we, maar daarna gewoon stoer naar school gegaan en weer lessen resp. college gegeven... hilarisch!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend

01 augustus: IVFmama

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Nine

19 augustus: Aafke

Eerstvolgende afspraak

07 december: Colle, 1ste echo (bij 5 wk, 5 dg) Een hele mooie echo!

14 december: IVFmama, 1ste echo (7 wk, 1 dg)

15 december: Nine, 1e echo, ( 5 weken, 5 dagen)

17 december: C&D (Chantal), 1ste echo (7 wk, 3dg)

18 december: Pieneke, 1ste echo (6 wk, 5dg)

21 december: Iza, 1ste echo (6 wk, 6 dg)

23 december: Nanne, 1e echo (7 wk, 1 dg)

24 december: Colle, 2e echo (8 wk, 1 dg)

29 december: keesje, 2e echo ( 8wk, 1dg)

29 december: Heleen, 1e echo (7 wk, 6 dg)

28 december: Aafke, 1e echo (6 wk, 3 dg)

Goedemorgen dames,

Ik heb het lijstje maar weer eens naar voren gehaald. Ik was het overzicht namelijk een beetje kwijt.

Ik zie nu dus pas dat Chantal gisteren haar eerste echo heeft gehad? Chantal hoe is deze gegaan??

Pieneke, heel heel heel veeeeeeeeeel succes vandaag! Ik ben erg benieuwd! Laat je het ons nog wel even weten voor je lekker op vakantie gaat!

@ Jeegeetje.. wauw wat gaaf! Een hartje! Hoeveel weken ben je nu als ik het vragen mag!? Ik neem aan dat jij heerlijk geslapen hebt vanacht!

Enne iza... nog 1 weekend en dan ben jij aan de beurt! YEEEHAAA! Dat werd ook wel eens tijd!

Veel liefs!

ps. ik heb de lijst niet voor andere geactualiseerd. Gewoon naar voren gehaald zeg maar..

Geplaatst

Meiden al iets vernomen van Pieneke???

Weet niet hoelaat ze aan de beurt zijn. Vandaag die uberspannende dag voor hun...

Pien, we duimen kei-en-keihard dat er 1 of 2 goed en lekker geplakt zitten in je buik!!!

Geplaatst

Meisjes,

Wij zijn zo blij!!! Ik ben echt in opperbeste stemming: 2 kloppende hartjes, beiden op schema (evengroot), een twee-eiige tweeling....Wat kunnen wij vanavond met een geweldig gevoel op vakantie! Strakjes schrijf ik nog wat uitgebreider... maar eerst bellen en samen lekker koffie met een worstebroodje!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Pieneke, wat een super goed nieuws en nog wel 2 kloppende hartjes.

Meid, geniet van dit geweldige nieuws en een hele fijne vakantie.

Liefs, Dorine

Geplaatst

waaaaaaaaaaaaaaaaah Pieneke!!!

super meid, ik hield het forum al in de gaten, geweldig gewoon!!!!

wat gaan jullie met een heerlijk gevoel op vakantie nietwaar?

Van harte, en ook al kloppende hartjes, kan niet beter toch?

Nou lieverd, genieten he......je hebt je echt genoeg druk gemaakt de afgelopen tijd, dit is echt geweldig nieuws!

liefs

Babeth

Geplaatst

WAUW! Pien! Wat een goed nieuws! Na al die onzekerheid... ik zie je gewoon bijna stralend aan de worstenbroodjes zitten! En geloof me ik straal helemaal met je mee. Echt onwijs goed nieuws! 2 kloppende hartjes!!!!

En nu dus genieten!! Lekker op vakantie.. genieten in de sneeuw! Ik zie allemaal 'WHAM: White Christmas' settings voor me nu.. Nou voordat ik helemaal doordraaf met mijn voorstellingsvermogen.. zeg ik nog 1 keer... WAUW!

En ga ik maar weer aan het werk!

Veel liefs

(ps. bij deze geef ik die onrustzaaiende verpleegster nog een extra harde trap onder haar............. )

Geplaatst

Dames met een mooie echo, van harte gefeliciteerd!!!!! En ik mag me ook bij dit rijtje aansluiten!!! Gisteren de echo gehad en we hebben ook het hartje gezien en het doet klopperdeklop! Met de zwangerschap gaat het dus helemaal top!

Ik moet volgende week wel terugkomen voor een nieuwe echo i.v.m. mijn rechter eierstok. Deze was errrrrug groot, maar het kon ook een darm zijn die ervoor lag :dontknow:. Ik had aangegeven dat ik nogal last van mijn darmen had en al een week niet naar de wc was geweest. Ik heb nu wat medicijnen gekregen en moet volgende week terug om te kijken of het nou toch een vergrote eierstok is of het toch een darm was die in de weg lag....De arts had er nog 3 andere gyn. bijgeroepen dus ze stonden er met z'n vieren naar te kijken. Voelde me behoorlijk opgelaten. Maar het mag de pret niet drukken dat het met de zwangerschap helemaal goed gaat!

Groetjes, Chantal

Geplaatst

Dames met goede echo's: VAN HARTE!!!

Pieneke, jij teste toch ook zo vroeg al positief??? Oh nu kan ik helemaaaaaal niet meer wachten tot maandag!!!

Geplaatst

Pien, wat een mega grote opluchting. En wat een kado >>> 2 ukkepukkies!!!!!!!!! Van harte, wat een geluk. Geniet ervan meis.

Lekker op vakantie samen stralen. Wel extra voorzichtig doen nu nu he? Je zorg immers voor 3. ;-)

En inderdaad Keesje, die zuster.... ongelooflijk. Een excuus, of in ieder geval een duidelijk uitgesproken leermoment, is wel op zijn plaats. Maar het gaat never nooit niet de pret drukken van dit unieke nieuws!

Geplaatst

Wauw Pieneke!! Kreeg net kippenvel toen ik je berichtje las, gefeliciteerd, :passifier::passifier: !!!!!!

Genieten, lekker in de sneeuw en voorzichtig he!

Caroline

Geplaatst

Yesssss Pieneke!!! Mijn voorgevoel was helemaal goed hihi jullie hebben voor augustus ws al 2 prachtige kindjes!! Wat zwets ik, ze zijn er natuurlijk nu al, ga intens genieten van jullie welverdiende vakantie!

Chantal ook een kloppend hartje!!! Superrrrr op naar die hele mooie kerstdagen! Ik zal mijn duimen nog even laten draaien voor je 'blob' op de echo en dat het maar je darmen mogen zijn geweest.

Ik heb vandaag al mijn moed bij elkaar geschraapt en de kerstboom neergezet. Het meeste gedaan nu die kleine jongen nog lekker slaapt. En ik hoop dat hij het mooi vind. Was al lekker aan het stressen want mijn verlichting is zoek. Grrrrr. Maar ik vond nog wat 'antieke' kaarsverlichting wat is overgebleven van manlief van ooit. Die er maar in gedaan en moet eerlijk zeggen het geeft best een mooi licht. De rest van het huis ook maar wat kerstsfeer gegeven (ik ben nogal fanaat heb van alles van kleine sokjes tot de knuffels van vorig jaar van AH tot kussens :O) en als laatste heb ik de vlinder erin gehangen voor dochterlief. Mijn hele boom is in goud en de vlinder in zilver. Zo is ze er iedere kerst toch een beetje bij. Ah ik hoor dat zoonlief wakker is, snel wat dozen opruimen en dan hem uit zijn bedje halen.

Dames geniet ervan! Ik ben er ws niet eerder weer dan maandag na de echo ergens. Zal wel even duren want de afspraak is al extra lang en ik zal weer met bus en trein naar huis gaan denk ik. Tripje van ong een anderhalf uur maar mijn kleine ventje geniet altijd zo van de trein dat het geen straf is. ;)

Fijn weekend alvast!

Geplaatst

Pieneke, hoera, hoera, hoera!! Twee kloppende hartjes! Fantastisch meid! Wat een heerlijke opluchting, na alle stress van de afgelopen weken.

Jullie zullen een waanzinnige vakantie hebben! Enne... extra voorzichtig doen, he, kostbare lading aan boord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Nine

Geplaatst

Pientje gaat dus echt met een smile van oor tot oor op vakatie! Geniet ervan met z´n 4tjes lieverd..tis je gegund..

Chantal, ook jij van harte met je 1e harteklop die je hebt gehoord.

Iza! Je wordt niet vergeten hoor! Heel veel plezier met je 1e echo..

IVFmama...je zit diep in mijn hart...

Liefs!

Geplaatst

Wauw!!!! Tis toch fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het écht super.. geniet nu heerlijk van jullie vakantie, en vergeet niet af en toe je gezicht uit die grijns te halen... geeft zulke gekke witte strepen.

Chantal ook van harte natuurlijk, net zo gaaf!!!!

En Iza, jij kunt mooi aansluiten, dacht ik zo!!

Liefs Nanne

Geplaatst

Nou meiden, het aantal kloppende hartjes groeit gestaag, gefeliciteerd!!

@Pieneke, een hele fijne vakantie, dat gaat nu vast lukken :santahat:. De eerste van dit topic met een zekere tweeling, top!

@Nanne, herkenbaar! Het gevoel alsof de echo nog van de dame vor jou was, haha. Maar na de volgende echo wordt het besef steeds groter!

@IVFmama, heel veel succes aanstaande maandag.

@Chantal. hopelijk blijkt die vergrote eierstok toch een darm en heb je door die echo alleen een exta geniet momentje.

lfs, Nienke

Geplaatst

Hallo meiden,

Nog vlug een berichtje voordat we vertrekken! Wat leuk al die enthousiaste reacties.. o meiden wat voel ik me gelukkig en rijk. Zojuist lekker een wandelingetje door de sneeuw richting brievenbus gemaakt.. zo trots als een pauw. Ennuh..inderdaad de mondhoeken staan omhoog! De twee kleintjes waren trouwens precies even groot (8.5mm) en het bruinverlies zal vast met de innesteling te maken hebben gehad. Dammm... een cryo-tweeling ;-). Mijn uitgerekende datum blijft formeel 8 augustus, maar informeel 17 juli, dus eigenlijk een juli-mama.

@Chantal jij ook van harte proficiat met het kloppend hartje!

@Iza... ja ik testte op wd5 positief, jij op wd 7/8 toch? Het zou bij jou ook wel eens deze richting in kunnen gaan. Jij heel veel succes komende week! Ik lees het helaas pas op 27 december.

@Nine.. hartelijk dank voor je lieve PB! Ook voor jou hoop ik snel op een mooie hartslag(en).

@Nanne.. tjeetje ook een hartje!! Het blijft spannend, rust goed uit en heel veel succes met de komende echo. Ik ga heel harden duimen dat je geen bloed meer spot!

@IVFmama, ik denk aan je! En blijf stiekem op een wondertje hopen...

@Keesje.. een hele goede vakantie.

@Aafke, JeeGeetje, Amber... GO girls!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hoera :wav:!!!

Een tweeling!

Gefeliciteerd - natuurlijk ook voor de andere meiden die allemaal al een kloppend hartje hebben mogen zien.

:wave:Martha

Geplaatst

Tweelingen, kloppende hartjes, mooie boontje en zwangerschapskwaaltjes.....

Het "uitgerekend in augustus" topic gaat helemaal top. Dat geeft me weer moed voor de toekomst. Van harte gefeliciteerd allemaal!!

Henkiepenkie

Geplaatst

Hallo Chantal

wat fijn dat er bij jou ook een kloppend hartje gezien is, ik hoop voor je dat het inderdaad je darmen zijn die erg dwars zitten, jeetje, al een week niet naar het toilet...moet er niet aan denken.

probeer lekker te genieten, misschien helpen pruimen of kiwi's op nuchtere maag?

Ik hoop dat het snel betger zal gaan!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hai Nanne

ik lees net dat bij jou ook al een kloppend hartje gezien is, super meid, ik begrijp je onzekerheid maar ik hoop echt dat je wat kan genieten!!

dat rondlopen met een geheugen als eem zeef klinkt zeer bekend, ik heb het zowel op het werk als thuis, mijn buro ligt vol gele memo's haha

Hou je lekker gedeisd en geniet ervan!!!

Ik moet zeggen ondanks alle echo;s die ik al gehad heb vind ik het nog steeds onwerkelijk hoor, ik denk dat vele dat herkennen.

groetjes

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden