Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een ontzettend mooi kindje, hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter. Nu lekker genieten!

Liefs, Astrid

Geplaatst

Lieve Iza, wat een prachtig mooi meisje, wat zullen jullie gelukkig zijn! Daar heb je wel wat beursheid en stijfheid voor over ;-)

En Leia Jolie zijn ook erg mooie namen!

x Nine

Geplaatst

En voor onze Pien: HEERLIJK DAT DE KLEINTJES VANDAAG THUIS KOMEN!!!

Geniet ervan!

Ik hoop dat jij ook inmiddels weer lekker opgeknapt bent.

Liefs, Nine

Geplaatst

Pien; je kleintjes komen vandaag naar huis !!! Oh wat een goed nieuws! Ben heel erg benieuwd naar de foto's.

Lekker straks het hele gezinnetje thuis.

Gast Nienke79
Geplaatst

Iza, wat een dotje is Leia. Kort maar krachtig bevallingsverhaal! haha. Hopelijk genees je snel en ben je snel weer wat energieker.

Pien, heerlijk dat je kleintjes vandaag naar huis mogen, geniet er lekker van.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Voor Pieneke: wat fijn dat je kindjes morgen thuiskomen, het echte genieten en tuttelen kan gaan beginnen! Veel geluk en plezier.

Liefs, Astrid

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier een teken van leven van een trotse kersverse mama!

Gisteren heeft het heel erg tegen gezeten, maar vanochtend om 4.52 uur is onze prachtige zoon Stijn geboren! Het hele verhaal krijgen jullie nog te horen, maar daar heb ik nu nog even geen fut voor. Met Stijn gaat het prima, hij weegt 3670 gram. Inmiddels zijn we ook al weer thuis. Helemaal uitgeput van deze zware dag(en). En net als Iza behoorlijk beurs!

Groetjes

Amber

Geplaatst

Amber wat fijn om van je te horen, we waren al erg nieuwsgierig.

VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJE STIJN!!!

En ook al een best gewicht, net als Leia. (en waarschijnlijk die van mij ook)

Blij om te lezen dat het goed gaat met jullie.

Ik wacht je verhaal en foto's geduldig af.

Lekker genieten nu.

Lfs Niek

Geplaatst

Amber, wat fijn dat je even wat van je laat horen.

Proficiat met de geboorte van jullie zoon Stijn, en natuurlijk ook voor je man. Lekker weer thuis met z'n drietjes en nu lekker genieten.

Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt.

Ik zie je verhaal wel verschijnen met foto's.

heel veel liefs,

Geplaatst

04 augustus: Colle :bcbbboy2:

05 augustus: Jeegeetje :bcbbboy2:

07 augustus: Keesje :bcbbgirl2:

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

10 augustus: Iza (Kirsten) :bcbbgirl2:

10 augustus: Nanne :bcbbgirl2:

11 augustus: Heleen :bcbbgirl2:

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

19 augustus: Moortje :bcbbboy2:

25 augustus: Louke :bcbbgirl2:

Bevallen

17 april 2010 C&D van zoon Tygo :bcbbboy2:

15 juli 2010 Pieneke van zoon en dochter

28 juli 2010 Iza dochter van Leia Jolie

30 juli 2010 Amber zoon van Stijn

Eerstvolgende afspraak

Geplaatst
04 augustus: Colle :bcbbboy2:

05 augustus: Jeegeetje :bcbbboy2:

07 augustus: Keesje :bcbbgirl2:

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

10 augustus: Iza (kirsten) :bcbbgirl2:

10 augustus: Nanne :bcbbgirl2:

11 augustus: Heleen :bcbbgirl2:

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

19 augustus: Moortje :bcbbboy2:

25 augustus: Louke :bcbbgirl2:

bevallen

17 april 2010 c&d van zoon tygo :bcbbboy2:

15 juli 2010 pieneke van zoon en dochter

28 juli 2010 iza van dochter leia jolie

30 juli 2010 amber van zoon stijn

eerstvolgende afspraak

Geplaatst

Amber, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Stijn!!! Echt helemaal super tof dat alles ook goed gaat, geniet ervan!

x Yvon

Geplaatst

Amber, van harte met STIJN!! Leuke naam!

Nu lekker bijkomen en genieten, laat je goed verwennen!!!!!!!

Colle, nu jij?! (hier soms een kramp in buik, verder niks... gelukkig ben ik niet aan het wachten... ;-)

lfs Nanne

Geplaatst

Amber, klinkt heftig, maar wat fijn dat hij er is! Van harte met Stijn!! Laat je verwennen en laat je tranen lopen hoor als ze komen (hier vannacht... hele sloten tegelijk!)

Pien wat fijn dat je beebs thuis zijn! Genieten!!

Andere dames, hoe is het? Blijven wij hier ook gewoon posten? Of maken we een nieuw topic aan? Ik blijf liever lekker posten hier, en als we allemaal bevallen zijn dat we verder kijken?

Hier gaat het goed! Ben wel al 2 dagen aan het kolven en fingerfeeden, Leia viel wat af en ik kreeg kloven.. morgen gaat ze weer aan de borst, maar inmiddels drinkt ze al 45 cc melk per voeding! Wonderkind...

Dames in de laatste loodjes, ik denk aan jullie! Mijn jeuk is inmiddels praktisch helemaal weg.. nog af en toe even wat geschoek, maar het ergste zit erop!

Geplaatst

Amber, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en jullie volop kunnen genieten.

liefs

jeegeetje

Geplaatst

Iza, wat fijn dat je jeuk bijna weg is! Gaan die rode strepen dan ook weer weg?

Zou het wel fijn vinden als de bevallen meiden hier blijven posten, anders wordt het wel heel erg eenzaam hier en blijf ik als laatste over .... als alles volgens uitgerekende data gaat.

Hoop dat Keesje ook nog wat laat weten, hoop toch dat daar ook alles goed is want zij is al zolang niet meer hier geweest.

Hier gaat het z'n gangetje dwz het helemaal gehad ermee. Slaap slecht, want zo gauw ik ga liggen krijg ik geen lucht en mijn buik doet veel pijn.

Verder vul ik mijn dagen nu met adressen zoeken, enveloppen schrijven, toch maar een lijstje maken van dingen die nog in huis gehaald moeten worden, lijstje telefoonnummers maken voor vriendlief etc etc. Gewoon lekker rommelen en me rustig houden.

Meiden, het is augustus !!! de laatste loodjes ...........

Geplaatst

Hi dames,

Even een kort berichtje van mij.

Iza en Amber en partners van harte gefeliciteerd! Ik kan niet wachten om de foto's te zien.

Met Tygo gaat het goed, hij heeft al 2 dagen geen extra zuurstof meer, morgen nog wel controle van de ogen in Rotterdam.

Ik ga weer gauw op bed liggen, de kijkoperatie is een buikoperatie geworden, hierna kreeg ik een inwendige bloeding, raakte ik in shock en moest ik nog een keer geopereerd worden, daarna op de ic gelegen pfff. Ik ga er verder op in als ik wat langer rechtop kan zitten.

bye bye en de meiden die nog moeten bevallen, heel veel sterkte met de laatste loodjes,

x

Chantal

Geplaatst

Jeetje Chantal....dat is even heftig geweest! Gatsie dat is schikken zeg.

Gelukkig gaat het nu beter met je.

Heb je de foto's van Leia al gezien (dochter van Iza) die staan namelijk al wel hier in het topic.

Fijn om te lezen dat het met Tygo ook goed gaat...goed dat hij al 2 dagen van de zuurstof af is. Succes morgen in Rotterdam voor zijn oogjes.

Wat gaan ze precies doen?

Nou ik hoop voor je op een voorspoedig herstel.

Lfs Niek

Geplaatst

Ha meiden,

Amber van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon Stijn. Jij dus ook al zo'n pittige bevalling!

Chantal jullie krijgen het behoorlijk voor de kiezen zeg. Ik hoop dat je snel herstelt! Wat knap dat Tygo nu zelfstandig ademt. Heeft hij nu een saturatie-alarm??

Hier gaat het goed met de kleintjes. Het is wel behoorlijk aanpoten, maar met de praktische tips van de dame van de couveuse nazorg komen we een eind. Mijn vriend en ik moeten echt een ge-oliede machine worden, anders wordt het een chaos ;-).

Iza goed te horen dat de jeuk zo ongeveer verdwenen is! Dat zal lucht geven.

Colle, Nanne, Louke, Jeegeetje, Moortje... ik wacht in spanning af!!!!

Liefs Pien

Geplaatst

Chantal, tjee zeg, dat is niet niks wat je even komt vertellen. Zoals pieneke al zegt, je krijgt het wel voor je kiezen. Hoop dat je snel goed opknapt. Hoop dat ze wel je baarmoeder hebben kunnen laten zitten?

zo fijn om steeds te horen hoe goed tygo het doet. Wat een wonderkereltje. Succes bij de oogcontrole.

Pieneke wat fijn dat het goed gaat met jouw kleintjes. Ja, wat zal dat druk zijn. Hoe doe jij nu voeden? doe je ook nog afkolven of geef je "kunst"flesvoeding?

Hoe gaat dat nu met een tweeling? Tegelijkertijd voeden? Huilen ze ook vaak tegelijkertijd of wisselen ze zich af waardoor je continu bezig bent?

Iza; hoe gaat het nu met de borstvoeding?

Amber; hoe doet kleine Stijn het? en jij niet te vergeten?

Nog een fijne avond mama's en bijna mama's,

Geplaatst

@Amber: Juist mooi zo'n grote foto van jullie mooie zoontje.

Hij is echt een plaatje met zijn mooie donkere haartjes.

Lfs Niek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden