Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Bedankt voor al jullie succeswensen. Hopelijk wordt vandaag onze dag en verloopt het soepel.

Liefs,

Amber

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iza en man..hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Amber..heel veel succes en sterkte vandaag...nog even en jij hebt ook jullie beeb op de arm!

Geplaatst

IZA!!!

Gefeliciteerd meid, wat een aanwinst, zo'n prinsesje! Ben zo benieuwd hoe het met je gaat en je verhalen natuurlijk! FOTO! FOTO!

hahaha, en dat zeg ik, geen idee hoe ik die hier zou moeten plaatsen!! Geniet ervan hoor!

liefs

Jeegeetje

Geplaatst

Amber, jij natuurlijk heel veel succes vandaag!! Ben je zeker niet vergeten, maar ging even mee omhoog op de roze wolk van Iza! Zal voor je duimen vandaag!

liefs

Jeegeetje

Geplaatst

ben heel stiekem toch ook nieuwsgierig hoe het bij Colle gaat. Vandaag nog niks gehoord en gister was het aan het rommelen dus wie weet, vandaag 2 mama's erbij !

Geplaatst

Het is nu echt bijna augustus!

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, zet 'm op!

Dat jullie een gezond kindje in jullie armen mogen gaan houden.

Geplaatst

@ Louke: Hier is het rustig vandaag :) Geen gerommel meer gehad. Beebje is ook aardig druk.

Zou Amber al bevallen zijn? Vind het zoooo spannend en kijk uit naar de bevallingsverhalen en foto's!

Ik ga Iza zo weer even een sms sturen, als ik wat van haar hoor dan zal ik het posten.

Lfs Niek

Geplaatst

Heh Niek; jammer!

Dat van amber zullen we vandaag wel niet meer horen, hopelijk dat ze snel de kans heeft om ons iets te laten weten.

en Iza is wel heel goed met foto's dus hopelijk komt ze snel met een foto.

Ja meiden, we zijn wel met jullie bezig hoor :B-0009:

Geplaatst

Hallo dames!!

Zoals Nic al poste, gisteren zijn wij ouders geworden van een prachtige dochter! Leia Jolie, roepnaam Leia!

Het is heel vlot gegaan, bij binnenkomst had ik van mezelf al 2 cm, vliezen gebroken en om 3 uur had ik volledige ontsluiting! Echter bij de eerste perswee daalde Leia haar hartslag dramatisch dus 5 persweeen later hebben ze ingegrepen met knip en vacuum! En om 15.28 was ze daar!

De placenta wilde niet loskomen en ben behoorlijk wat bloed verloren.. Mocht na een paar uur naar huis, maar kon niet op mijn benen staan, dus we zijn gebleven.. Vanmorgen bleek mijn HB maar 4.3 dus logisch dat ik niet op mijn benen kon staan!

Maar, ze is er!

Nog even mijn meisje! O+ die het super goed doet.. Heb echter behoorlijke tepels, dus ze heeft wat moeite met genoeg tepelhof erbij in haar mondje te pakken (auw) maar de borstvoeding komt zowaar al op gang, dag 2 :o wonderkind! Ze is vandaag wat onrustig, kokhalzen, misselijk en hoofdpijn.. maar ze is super zoet! Ligt de halve dag in comateuze toestand bij te komen van alles...

Leia1dag.jpg

Leiadag2.jpg

Leiathuisdag2.jpg

Zelf ben ik goed beurs ;) en stijf.. dat valt wel wat tegen.. maargoed, ook niet gek!!

Geplaatst

Iza, wat een mooi meisje. Je mag trots zijn op jezelf! Geniet!

Liefs, Jane

Geplaatst

Iza,

Ik zit te zwijmelen bij het zien van de foto's van jullie gezonde en prachtige dochter!

Mooie naam.

Hoop dat je zelf en Leia een voorspoedig herstel zullen hebben!

Geplaatst

ohhh Iza, wat een plaatje! Wat een mooi meisje! Ik kijk erna met kriebels in mijn buik. Word ik toch bijna verliefd of jouw dochter ;-)

Hoop dat jij je ook snel goed voelt. Heb je wel nog bloed bijgekregen zodat je wat sneller opknapt?

Hele dikke knuf voor jou, kersverse mama!

Geplaatst

Iza wat een heerlijk meisje zeg!! (die omslagdoek heb ik ook ;-))

Onze kindjes komen morgen thuis uit het ZH, dan zal ik eindelijk eens mooi fotootjes maken zonder slangetjes in de neus en hier plaatsen. Ik kan niet wachten tot morgen.

Liefs Pien

Geplaatst

Pieneke, wat geweldig dat je kindjes morgen thuis komen. Ben echt heel blij voor je! Ik kijk uit naar de foto's!

Liefs, Jane

Geplaatst

Iza, wat een meesterwerkje!!

Heel veel geluk met jullie meiske!

Pien, zo fijn voor je!!

Wat lijkt me dat raar, met je twee kindjes voor het eerst in de auto...

Spannend hoor, ik wil niemands moeder proberen uit te hangen, maar rijd voorzichtig!! hahaha

liefs

jeegeetje

Geplaatst

Iza, wat en prachtig meisje, idd om verliefd op te worden!

Pien, wat fijn dat je je kindjes morgen in huis hebt! Ben heel benieuwd naar je foto's.

Geplaatst

Wauw Iza, wat een mooie meid!!! Raar idee toch dat zij gewoon in jou zat?! Het is een heel méns! (dat zullen mijn rare hersenspinsels wel zijn..) Maar tis en blijft toch een bijzonder wonder.........

En idd, we hebben niet dezelfde naam, maar wel 4 letters... mooi hoor! (de omslagdoek heb ik natuurlijk ook!) Geniet lekker van elkaar, en hoop dat je zelf snel herstelt!

lfs N

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve Kirsten, wat een droppie! Zoals Louke al zegt; je zou er zooo verliefd op worden... maar zie geen lipjes-vergelijking? Hahaha...

En een práchtige naam hebben jullie voor haar gekozen...

Geniet er maar lekker van!

Liefs,

San

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve Pien!

Wat heerlijk dat jullie vandaag jullie kanjers mee naar huis mogen nemen... ben benieuwd hoor naar de foto's... of ze erg veranderd zijn :-)... en op wie ze lijken....

Liefs,

moi

Geplaatst

Iza..wat een mooi meisje! Hoop dat je een beetje snel op knapt van t hele gebeuren.

Pieneke..wat leuk dat je vandaag je beebs mee naar huis mogen..kijk uit naar de foto!

Geplaatst

Iza; wat een mooie meid hebben jullie gekregen. Nu proberen lekker te genieten van elkaar!

Pieneke; Vandaag is voor jullie ook de grote dag. Lekker thuis met jullie gezinnetje!

Geplaatst

Iza wat een prachtige dochter hebben jullie op de wereld gezet en wat een schattig pakje met haar mooie naam erop!!!

ik hoop dat je snel goed opknapt!!

liefs

Babeth

Geplaatst

IZA!!!!! Wat een lekkere dochter heb je!! Zat ook zo te zwijmelen bij de foto's..... Ik krijg een jongetje, over 18 jaar aan elkaar voorstellen??? haha

Maar wat fijn dat alles nu goed gaat!

Hoe zou het met Amber gaan??

xxx

Geplaatst

Iza, oooh wat een mooi meiske! Ik zit met traantjes van ontroering in mijn ogen.

Pieneke, ben erg benieuwd naar jouw twee kanjers. Wat doen ze goed groeien! Vandaag naar huis. Heerlijk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden