Ga naar inhoud

augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he laura wat bedoel je met was het img gedeelte vergeten...je hoeft alleen maar de link in knopje zeven te plakken en klaar is kees!

• Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

aaaahhh wat een scheetjes allemaal!

Leuk!

Ik vind het erg leuk om die foto's te bekijken, dus meer!!!

Amanda

Geplaatst

leuk idee om zo per maand te zien hoeveel ze veranderd zijn. Het gaat zo snel en wij horen na de vakantie al van zoveel mensen dat ze veranderd is. Zelf is dat moeilijker te zien natuurlijk, maar als je de foto's per maand bekijkt klopt het wel.

Wat hebben we toch allemaal een heerlijke scheetjes "laten maken" (dat zeggen wij altijd gekscherend tegen elkaar). Dat doet de rest ons mooi niet na hoor!

Hier een paar foto's van Famke:

Op vakantie, staand op het aanrecht

P8050165.jpg

met de nieuwe light gympen van Nike, gekregen van mijn oom (zie je hoe zeiknat haar jurkje is van het kwijlen)

P8120181.jpg

haar laatste slaapje in de wieg gisterochtend:

P8180203.jpg

En zo zou ik nog uren door kunnen gaan. Moet hoognodig mijn foto's is gaan nabestellen en inplakken. Hoever zijn jullie hier al mee?

Liefs Corine

Geplaatst

Corine, Famke is ook een lekkere griet zeg! en die schetige kleertjes.....

Eerst vond ik haar een beetje op Iris lijken, nu helemaal niet meer.

José, wat bedoel je met die 7e knop? Ik heb nu de link van de foto's geplakt, net zoals op de ivf-site.

Geplaatst

Wat een prachtige foto's van alle kindjes! Ik zal snel even wat fotootjes van Marissa plaatsen, maar lukt vandaag niet want Fred heeft de stick mee waar alle foto's op staan. Maar de foto's komen snel hoor.

Vond het wel leuk om te zien dat jullie ook foto's hebben gemaakt van de kindjes die in een hoek van de bank zitten. Marissa vind het ook geweldig om op de bank te zitten, ze voelt zich dan al een hele dame, haha.

Geplaatst

Oh corine wat een lieverd.......mooi meisje en wat herkenbaar die natte spijker jurk.....hahahahah

2 x per dag nieuwe kleren aan en maar wassen.....hahahahah

En wat ziet ze er lief uit als ze ligt te slapen....wat een mooie foto.

Laura......boven in het balkje bij het venster waar je in schrijft staat op het 7e knopje een gekleurd plaatje....het enigste gekleurde knopje!

Daar druk je op...link erin en klaar is keer...geen gedoe met img tussen haakjes!

Geplaatst

wat een liefie zeg Corine!

En wat staat ze al goed!!!

Hier nog 1 grote wankele boel hoor en schoenen???nou ze past helemaal nog niks hahaha

Ik ga zo even ene badderfoto erop zetten hihi.

Geplaatst

Foto-OGNRNB6W.jpg

ik vind het altijd leuk om superwoman na te doen! Dit was 18 augustus trouwens.

Geplaatst

wat een leuke foto`s weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lief koppie heeft marissa toch!

En sab hier ook een superwoman.....ik hou haar altijd boven mij en dan roep ik altijd......superwoman.......haha

lief hoor.....van wie heeft ze dat rode haar sab?

En corine ik keek nog eens naar famke....maar wat een lange winmpers heeft ze...mooi!!!!!!!!

Geplaatst

Bianca, Marissa ook al van die mooie blauwe kijkers zeg!

Sab, kleine Tummy of grote meid haha. mooi hoor. Heeft ze echt rossig haar of is dat een gloed? Iris lijkt soms ook beetje rood, maar komt denk ik ook omdat ze licht last heeft van berg.

Superleuk al die foto's!!!

Waar blijven de andere foto's????

Geplaatst

rood haar zit niet in de familie, heel gek haha, maar het lijkt op de foto's altijd "erger" dan in het echt, vooral in haar nekje is het gewoon bijna zwart....welliicht inderdaad gewoon een gloed..

Dus iris ook? Ach, wij worden allebei snel bruin, dus ze zal geen albinootje worden haha. Zit rood bij jullie in de family Lau?

Geplaatst

wat een lekker kindje is marrissa toch!!!

en het lijkt wel of dat ze al wat ouder is door die mmoie bos met haren!!

lekker hoor!!

ik zou wel willen dat milan al wat meer haar had!!

groetjes rosalie

Geplaatst

laura, ik zie nu pas de foto van jouw lekkere mannetje en vrouwtje haha. Wat een lachebekkeis zeg! en wat een lieve kleertjes schetig hoor!

Enne...zie ik daar nou wat haar???!!!!!!:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Nee serieus hoor hihi

Geplaatst

Wat een lieve kindjes allemaal weer.

Die schattige lachebekjes van Laura.. heerlijk span!

Famke is ook schattig.. ook lekker aan het kwijlen. Sven heeft ook steeds zo'n nat shirtje. Hij sabbelt graag op z'n vingers en als hij dat niet doen, heeft hij ook steeds een beetje spuug wat dan weer naar beneden loopt. Niet echt kwijl..

Carolijn en Marissa zijn ook schattige droppies. Leuk zo'n meisje met staartjes! Sven zit ook graag in de Tummy, kan hem heel even alleen laten zitten, niet lang want dan zakt hij scheef.

Geplaatst

Sab, rood haar komt wel voor bij ons in de familie, maar dan een paar generaties verder. Een paar tantes/ooms van mijn vader hadden rossig haar, met pluis/kroes.

Ik ben de enige in de famile met pluis/kroes haar, maar dat is niet rood.

Max, de oudste van mijn zus was als baby ook licht rossig bij sommig lichtinval. Nu hoogblond dus er is nog hoop haha. Maar ik ken genoeg mooie meiden met rood haar, dus maak me geen zorgen hoor.

En het wordt inderdaad al wat meer, geldt ook voor thomas.

Kan ik eens een keer terug trekken als ze weer in mijn haar hangen haha

Geplaatst

hoi bianca,

ik vind het niet kaal hoor!!! haha, dat zal je zelf ook wel niet zo lang hebben gevonden...

mooi zeg, wat een poppetje. door dat haa ris het ook al echt zo'n meisje he. heel lief is ze.

lis

Geplaatst

en op de vorige blz zie ik nu alle andere kindjes.

laura die van jou lachen echt veel he, wat lief joh.

anne meya ziet er uit als een lief klein dondersteentje, wat een ondeugende 'ik ben onschuldig hoor' blik!

ik vind het leuk dat in dit topic ook de andere kindjes te zien zijn.

zullen we gewoon alle foto's hierin plaatsen?

plien, wat een poepie en al zo goed op zn buik! echt een jongetje vind ik het trouwens!

lis

Geplaatst

ja nog meer foto's!!

hier nog eentje van milan en zn papa!!

foto=nv88memu

en met zijn vingertje natuurlijk weer!!

foto=nuotasf4

groetjes rosalie

Geplaatst

oh wat lief bianca.......wat een lief snoetje heeft ze zo...ik hoop voor haar dat dat ding eruit blijft!

En natuurlijk onze stoere milan...hahahahahah...en wat heeft ie mooie ogen!

Lief hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden