Ga naar inhoud

augustus


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Wat een mooie foto's weer!

 

 

 

Marissa zonder sonde! Is het goed gegaan Bianca?

 

Mooie foto's. Ze straalt ook echt.

 

 

 

En Milan, vind ik toch zo'n scheet!

 

 

 

Allemaal schattig trouwens! (maar ik kan niet alle namen bij de juiste beebjes en mamma's onthouden..... sorry....... :fist:)

 

 

 

Welke beebjes hebben rood/rossig haar? Is me nog niet opgevallen, ik vind het mooi trouwens!! Vooral bij meisjes!

 

Het is maar hoe je het zelf doet, ik ken een kindje met rood haar (jongetje 1,5 jr) maar die moeder doet niks met dat haar, dus komt "sullig" over, maar als je er gel in doet, ziet het er meteen heel anders uit.

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kom ook weer even pronken hoor.

 

Kan het trouwens kloppen dat ik foto's niet meer kan zien?

 

Die van Bianca bijvoorbeeld?

 

 

 

Thomas hier met hun nieuwe houten speeltje

 

Foto-VXOJHJZA.jpg

 

 

 

Hier nog even samen op hun eerste halve verjaardag

 

Foto-K38KVG3E.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura, ik kan Marissa wel zien?

 

 

 

Wat een geweldige foto's, vooral met zijn tweetjes op de bank, ze hebben echt lol! En mooie kindjes ook!!

 

En Thomas op die fiets, ook heel leuk.

 

Mooi is dat houten speelgoed hé?

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu kan ik ze ook zien. Pagina was zeker nog aan het laden of zo?

 

Ik vind dat mijn kindjes ook best goed gelukt zijn haha.

 

 

 

Babies zijn in het begin vaak wat verfrommeld, zoals Roos al zei bij het zoontje van haar vriendin.

 

 

 

Maar alle kindjes hier, en dat meen ik echt, zijn om op te vreten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha verfrommelde kindjes..

 

idd, de eerste uurtjes zijn ze gekreukt, maar ze moeten ook wat doorstaan.. (niet alleen de mamma's)

 

 

 

Jouw kindjes zijn prima gelukt, en idd allemaal hier!!!

 

Tja, zei ik gisteren nog tegen mijn moeder, toen we toevallig een lelijke baby tegenkwamen in de dierentuin, die van ons is erg goed gelukt, maarja, daar heeft ook veel tijd en aandacht in gezeten, doe lelijke is vast meteen de eerste keer raak geweest haha, gemeen hé?

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja best gemeen. Maar je hebt vast een beetje gelijk haha.

 

Op de meeting kunnen we zien of de mama's ook gelukt zijn haha

 

 

 

Jullie hebben elkaar toch al een keer gezien? Jullie mama-groep?

 

Maar eh, ik denk dat we even verder moeten kleppen op het babbelforum, anders krijgen we op ons kop van de strenge forumbazen

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh laura wat een scheetjes.....heeft thomas zijn brommer rijbewijs al...hahahahahaha

 

wat een leuk ding is dat waar hij op zit!

 

En wat een mooie vloer...door manlief gemaakt zeker...hahahahah

 

Of de moeders gelukt zijn...hahahahahahaah...mafkees...ik doe een masker op met de meeting...hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

laura en roos, wat lief weer. hier ook pijnlijke harentrekkerij al zijn die niet zo lang!

 

nieuwe foto's van ebbe!:

 

Foto-DPWW6DHY.jpg

 

Foto-JVLAPITM.jpg

 

Foto-4GWY3ERE.jpg

 

ja da's ook best boos he, het is een portretje die ebbe maar wel een heel lieve en vrolijke!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat een leuke foto`s

 

 

 

Leuk hè als ze met de voetjes spelen.....lekker lenig

 

wat kan ebbe boos kijken....hahahahahahah....oeeeeeeeee...en wat kan ie dan ook weer lief lachen...zie ik het goed lis of veranderd zijn snoetje een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow jongens wat een leuke foto's!!!!

 

Ebbe is een mooi mannetje Lis!! Hij kijkt zo liefjes hihi.

 

Laura: wat leuk zeg!! En zooo lief zo op dat fietsje!! Ik ga Carolijn ook op haar fietsje zetten , staat zo leuk hahaha

 

En kijk ze eens lachen dan, echt super hahaha

 

Roos, haren vast!!!!! Wat een deugniet zeg die Milan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto-RQ7QCPI6.jpg

 

 

 

het onderste gedeelte kan je eronderuit halen en dan heb je een tafeltje en een stoeltje!

 

 

 

Foto-U33YMSZH.jpg

 

 

 

Lief hè!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Foto-D7HDSZJD.jpg

 

 

 

en zie hier...de hond vind het ook allemaal te gek die nieuwe dingen met die geluidjes...hahahaha

 

 

 

Foto-JIOYSCVF.jpg

 

 

 

Lekker 5 min spelen...langer niet hoor!!!!!!!!!!!

 

 

 

Foto-HSXHUSDF.jpg

 

 

 

Kijk de onderkant kan je omdraaien en dan is het een soort schommelstoeltje.....en dat voor 35 euro!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat lief Jose!!!! leuk dat ze dat al zo leuk vinden allemaal he? hihi, ze worden groot!

 

Wat en lieve stoel met dat nijntje zeg!

 

Ik heb ook net een foto gemaakt van de stoel, niet heel duidelijk hoor, komt ie zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat is het toch een scheetje...lijkt ze op papa of heb ik het fout????????????

 

 

 

leuk hè die stoffen blokken!

 

 

 

kom maar op met die kinderstoel.................leuk foto`s...hahahahah

 

 

 

 

 

en ook van de jas...ga ik er ook 1 maken van de jas...hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden