Ga naar inhoud

augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ahhhhhhhhhhh....wat een lief meisje.....en waar haal jij die broekjes voor haar?

ja die kinderstoel hebben wij over staan twijfelen....maar ik wilde persé hem ook aan de salontafel kunnen zetten.

Rolt ze zich al om sab.....voor de helft wel zie ik...hahahahaha

• Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

iedereen zegt dat ze op haar vader lijkt ja haha, ik vind natuurlijk van niet maar goed, ik zal ook een foto van sander zijn babyfoto maken, kun je het zelf beoordelen, oke even naar boven een foto van die jas maken haha.

Oh ja en dat broekje komt ook uit Spanje, van opa en oma haha. Maar ik heb ze ook van Petit bateau en van Ralph Lauren hoort bij een jurkje dan)

Schattig he? Ikh eb het maar aangetrokken want straks is het winter en dan past ze het nietmeer!

Geplaatst

Foto-NNMQHAVU.jpg

winterjasje

Foto-HIK88BNR.jpg

bodywarmertje

zo, nieuw topic bedacht wij??!! hahahaha, zijn wij erg dan!

Geplaatst

ohhhhhh wat schetig zo met die wantjes en die sjaal en dat mutsje hihi. Echt lief Jose met al ie kleurtjes!

Geplaatst

Wat weer een prachtige foto's! En wat een leuke jasjes! Ik hoorde van een vriendin dat ik snel achter een leuk jasje voor de winter aan moet, want mt. 74 schijnt nogal populair te zijn. Ik probeer dan ook meteen deze week eentje te kopen.

Zo'n loopstoeltje willen wij ook graag aanschaffen voor Marissa. Ze is er al wel aan toe, dat zei de kinderfysiotherapeute ook al. Ik dacht dat het nog wat te vroeg was, maar dat vond zij niet. Dus die gaan we ook maar even halen, ik zag dat ze bij o.a. Intertoys in de aanbieding zijn.

En de kinderstoel moet hier nu ook echt kopen. Eten geven in de wipstoel is geen succes meer. Marissa draait alle kanten op, wil alles van tafel pakken en hangt dan de hele tijd opzij. Ze is dan overal mee bezig, behalve met eten. Haha. We zullen deze of volgende week met mijn schoonouders op pad om er eentje uit te zoeken.

Geplaatst

bianca.....ik heb deze bij www.gardo.nl gekocht....deze kan ook wippen!

En ze word boos als we haar eruit halen...is echt een fijn ding...maar niet te lang erin...beetje opbouwen!

Geplaatst

Meiden, wat een geweldige foto's weer hier!!!

En leuk de foto's van de jasjes; wat een leuke jasjes zeg!

En zo'n nieuw topic zie ik wel zitten hoor.

Jullie bedoelen toch een kleding-topic?

Geplaatst

ja Bo een kleding topic hihi, leuk he? kunnen we elkaar tips geven van aanbiedingen of zo haha.

hm kunnen we ook wel openen, een tips-topic hahaha, als de luiers in de aanbieding zijn en zo.

Bianca, heeft marissa ook al maat 74?? tsjemig zeg..ik heb van dat jasje maat 68 gekocht en van die bodywarmer maat 74 omdat ze die ook nog in het voorjaar aan kan en vind m zo leuk hahah.

Weet je al welke stoel je wilt?

Geplaatst

Maat 68 begint nu echt te klein te worden, broekjes gaan nog wel, maar shirtjes niet echt meer. Voor een jasje mag ik dus in ieder geval wel 74 gaan kopen.

Wat gaat dat hard he? Vraag me af of ze wel heel de winter met mt 74 kan doen...

Geplaatst

dat jasje voor anne-meya is ook 74...anders kan ik na de vakantie meteen weer een nieuwe kopen!

zonde hoor al die kleertjes.

Geplaatst

ooooo wat leuk al die foto's!

Mooie stoelen, nog mooiere jasjes, en nóg mooiere kindjes!!!

Carolijn is ook een mooi meisje zeg!

Len heeft nu alweer een tijdje maat 80/86, dus ik denk dat je ongeveer tot een maand of 9 met 74 doet, ligt natuurlijk aan de bouw van het kind. Maar dan hebben jullie een idee.

Ik vind sommige kleding ook erg klein vallen, noppies bijvoorbeeld.

Ik had vorig jaar ook een winterjasje gekocht maat 74 maar dat viel best groot, ik zag het toevallig gisteren hangen op zolder, denk dat het nu nog past.

En ik vind het ook wel fijn als het wat ruimer zit.. zodra het truitje te kort wordt, of te strak om de buik, ga ik een maat groter. Broeken doe ik langer mee, die zijn om de buik altijd te weid...

Amanda

Geplaatst

Wat een leukje jasjes, meiden. Ik heb voor Sven ook een maatje 74 gekocht. Inderdaad ook de enige die er hing. Hij is nu nog wel wat te groot, maar over twee maanden niet meer. Morgen moet ik naar het cb.. ik denk dat hij al jullie kindjes inhaalt.. Len niet meer, haha (hoop ik tenminste). Wat wegen jullie kindjes en hoe lang zijn ze? Of stel ik deze vraag nu bij het verkeerde topic?

Geplaatst

haha Plien, ik hoop ook niet dat Sven Len inhaalt...

Wij moeten volgende week naar het Cb, ben benieuwd wat hij weegt en hoelang hij nu is!

Amanda

Geplaatst

Maat 74 al????!

Iris weegt ongeveer 6300gr / 60cm (maat 62 ongeveer)

Thomas woog gisteren bij kinderarts 7500gr / 69cm (maat 68 ongeveer).

Zijn beiden dus iets kleiner dan jullie kroost.

Leuke foto's hoor!

Geplaatst

wat een leuke foto's

en wat een leuk idee met die jasjes!!

hier zoals beloofd een foto van zijn 1e hapje,zijn jasje

milan's 1e hapje:

foto=ltpys3lf

lekker op papa's buik!!

foto=zjdyhqdb

zijn 1e winterjasje!!

foto=hu3bv8ba

en net lekker in zn bedje!!

foto=m7jxg6e3

Geplaatst

oh wat een leuke foto`s roos...en wat stoer die jas.....ook zeker al 74?

En wat een snoet trekt ie met zijn eerste hapje...hahahahah

leuk hoor!

Geplaatst

nou ik zal je zeggen ik heb geen flauw idee!!

burbeery heeft hele rare maten

en vallen altijd kleiner uit!!

en is een beetje op de gok geweest!!

Geplaatst

Wat een geweldig span heb je Cynthia.. ze lijken allebei op jou denk ik.. als ik mij je foto met hele dikke buik nog weet te herinneren. Supermooi die foto.. uitvergroten en ophangen :-).

Ik was aan het zoeken hoeveel Faasje ook alweer woog (je mailde het gisteren) met drie maanden. Sven was 7580 gram en 65 cm.. jaja .. Hij slaapt nu lekker, maar heeft enorm geschreeuwd met z'n prikjes. Ik plaats binnenkort ook weer wat foto's. Wel fijn dat je in moet loggen om ze te bekijken, geeft wel een prettig gevoel!

Geplaatst

Ik vind trouwens Faas er zo niet veel groter uitzien dan Lieve, maar dat komt misschien door de manier waarop ze liggen.. en ik denk dat Lieve het meest op jou lijkt, maar misschien heb ik het mis?!

Geplaatst

Oh.. en Milan ligt er ook heerlijk bij. Leuk dat eerste hapje. Ik heb Sven gisteren met m'n pink een beetje pap gegeven. Hij lag helemaal te smikkelen, maar moet voorlopig nog even wachten tot hij iets mag.

Leuk winterjasje ook voor Milan!

Geplaatst

He plien,

Lieve lijkt inderdaad het meest op mij faas op hubbie..

Er zit toch bijna 2 kilo verschil in maar Lieve heeft in verhouding een groot hoofd..er zit totaal geen vetje op haar lichaam..

Sven ook al groot zeg, lekker hoor!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden