Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen allemaal!

Ik wou toch even mijn ei kwijt over het slechte slapen.

Misschien zijn er meiden met goede tips hoe je toch aan een zo'n goed mogelijke nachtrust komen kan.

Om 10 uur mag ik weer naar het ziekenhuis voor een CTG, zal daar ook direct even melden dat ik in 2 dagen tijd 6 ons ben aangekomen. Ik wordt zo onderhand zo rond als een tonnetje.

Liefs,

Vanessa

Posted

Vanessa

balen dat je zo slecht geslapen hebt

En ook nog tonnetje rond word

Het word gewoon tijd dat je gaat bevallen!!!!

Misschien straks een verhelderend gesprekje met de arts.

Succes met de scan zo meteen

Liefs Claudia

Posted

Hey Vanessa,

Speel die tips maar door hoor. Half 6 klaar wakker, vannacht er veel uitgeweest en vroeg inslapen was er ook niet bij...pfff versleten! Succes in ziekenhuis, benieuwd wat ze zeggen over aankomen.

Posted

Claudia? Ik hoop dat je moet werken vandaag dat je daarom zo vroeg wakker bent.

Ik zal straks even een verslagje uitbrengen van het zh bezoekje.

Fijne dag!

Posted

Hey Vanessa,

De laatste weken slapen was bij mij ook een ramp. Sliep ik eindelijk een beetje, kreeg ik weer een dauw van mijn man omdat ik zo enorm lag te snurken...

Ik had enorm last van brandend maagzuur, maar dat lees ik bij jou niet... Daarvoor dronk ik dan altijd even wat yokidrink. En voor de rest, hoe vervelend ook, gaf ik me maar een beetje over aan het slechte slapen en dacht ik aan wat mijn moeder altijd zei: slaap je niet dan rust je wel.

Misschien hoort het er ook wel een beetje bij zodat je went aan het hebben van minder nachtrust. Ik probeerde s middags ook vaak nog even een keer te gaan liggen (hoewel dat ook geen feest was).

Maar ja, da's een hele schrale troost, ik weet het! De laatste loodjes.......hoe vervelend ook!

En eh, al die CTG's, ik vond dat ook geen feest: kreeg ik alleen maar harde buiken van. Ons kleine ukkepukkie reageerde mega op die ctg had ik de indruk.

Posted

Hoi meis,

ook ik heb helaas weinig tips&trics, net als Hildever heb ik mij er maar bij neer gelegd dat slecht slapen er bij hoorde en probeerde ik 'smiddags dan nog even wat rust te pakken.

Succes met de laatste loodjes.

Liefs Dani.

Posted

Net terug uit het zh. Duurde uren.....

De ctg was in ieder geval goed, urine ingeleverd en even bloed geprikt.

Als er iets mis mee is dan bellen ze vanmiddag even. Morgenvroeg om 10.00 uur mag ik mij weer melden voor de volgend ctg.

Ik leg me ook wel neer bij het slapen zoals het nu gaat. Manlief slaapt gelukkig heeeeeeeeeel erg vast en heeft er van de week maar 1x last van gehad. Is hij nog maar even tv gaan kijken.

En ach, hij mag er ook wel iets voor over hebben, toch?

Bedankt voor de steun,

Liefs,

Vanessa

Posted

he vanessa

ik kan je hellaas ook geen tips geven. alleen maar als je wakker wordt gewoon je ogen weer dicht doen rust je toch een beetje uit.

ik slaap ook slecht de laatste paar nachten. ik heb één of andere spier in mijn been die vast zit en dat komt snachts op als ik op mijn linker zij heb gedraaid. ik krijg dan on mijn rechter boven been een enorme kramp en ik kan mijn mijn been dan ook niet meer bewegen. ik sla mijn man dan wakker en dan moet hij mij op mijn rechter zij draaien en dan gaat de kramp weg. heel vervelend.

liefs

Posted

Hoi Vanessa,

Normaliter ben ik een schone slaapster, maar ook hier gaat het niet echt van een leien dakje (zie tijd van berichtje). Ik heb last van brandend maagzuur en 2 kiddies die beide niet blij worden als ik het waag op hun kant (zij) te gaan liggen.

Favorite slaaphouding is buik, maar dat kan ik sinds maand 3 ruim schudden om vervolgens mijn rechter zij als favoriet te hebben. Baby B heeft dit tot 3 weken geleden lijdzaam geaccepteerd, maar nu helas niet meer!! Enige mogelijkheid is dan nog op de rug slapen, maar dan krijg ik het vreselijk benauwd omdat ik ook nog eens verkouden ben.

Ik 'los' het momenteel op door mijn hoofdeinde hoog te hebben, waardoor ik min of meer in een halve zitstand kom te zitten. Even wennen, maar ik kan zowaar een tukkie doen. Als de kiddies dan ook weer eens slapen dan probeer ik snel op mijn zij te liggen en alsnog de slaap te pakken. Oja, ik slaap tegenwoordig ook smiddags, gek geoeg zijn de kiddies dan iets minder actief en wat toleranter tov mij. Ik kan dn toch snel nog een uurtje of 3 pitten......

Nog 2 dagen voor jou en dan mag jij je grote cadeau gaan uitpakken. Nog eventjes doorzetten meis, ik leef met je mee!!

Kuszzzz,

Elena.

Posted

Elena, we hadden rustig kunnen gaan chatten met elkaar.

Ik ben om 12.00 uur naar bed gegaan en was om 3.00 uur al weer wakker. Om 4.00 lekker uitgebreid gaan douchen.

Om 6.15 op de bank in slaap gevallen en nu is het bijna half 8.

Toch maar weer aangeven zo in het zh.

Manlief ligt gelukkig nog heerlijk te slapen.

Fijne dag allemaal!

Posted

Vanessa wat een slopende tijd is dit voor je zeg, gelukkig is er nog 1 die een beetje kan slapen haha. Nog even en dan hebben jullie eindellij jullie baby in jullie armen. Succes!!!!

Posted

Lieve meiden,

Wat een ramp he, dat slapen! Ik vond het ook vreselijk. Ook ik heb eigenlijk geen tips. Ik deed overdag vaak wel een tuk, dat ging beter dan 's nachts. En Elena, ik had ook erg last van maagzuur. Bij mij hielpen rennie's heel goed.

Veel sterkte ermee!

Liefs, Jane

Posted

Hoi Vanessa

ik heb (helaas) geen tips voor je maar kan me voorstellen dat het verveldend is.

Wil je alvast via deze weg heel veel succes wensen met de bevalling, ik hoop dat het lekker zal gaan vlotten!!!

lieve groeten

Babeth

Posted

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.

Afgelopen nacht bij elkaar nog geen 4 uur geslapen. Ongelooflijk dat ik nog op mijn benen kan staan. Ik heb manlief al gewaarschuwd dat alle schade na de bevalling wel ingehaald wordt. Alleen lastig met de borstvoeding.

Mag eventueel morgenavond al komen in het zh en krijg dan een slaapmiddeltje. Zie ik eigenlijk niet zo zitten, we wachten aankomende nacht maar even af.....

Liefs,

Vanessa

Posted

Vanessa,

het zijn inderdaad de laatste en zwaarste loodjes. Ook (een beetje) gezonde zenuwen voor dinsdag waardoor je niet meer goed kan slapen?

Je bent toch nog best druk geweest de laatste weken met je werk. Het lijkt me een hele omschakeling en toegeven aan rust valt niet mee (was mijn ervaring). De nacht ervoor alvast naar het ziekenhuis is misschien helemaal niet verkeerd. Laat je je lekker vertroetelen en je hoeft en kan niets meer.

Ik leef met je mee en wens je heel heel veel sterkte en een geweldige dag zodra je de kleine in je armen hebt.

liefs, Stéphanie

Posted

Hoi Stephanie,

Leuk om wat van je te lezen.

Ik ben eigenlijk nog de rust zelve. Ik val ook direct in slaap als we naar bed gaan maar in de loop van de nacht ontstaat het probleem.

Ik stap zometeen weer met een positieve instelling in bed en hoop een goede nacht te gaan maken. Morgenvroeg nog even naar het zh voor een ctg en dan nog 1 nachtje slapen.

Arno moet morgenavond de box nog naar de kamer brengen en hier wieltjes onder zetten. En dan voor zover als mogelijk is samen de tas inpakken voor het zh.

Hoe is het met Saar en Mees? Zijn ze weer een beetje beter?

Liefs,

Vanessa

Posted

Goedemorgen,

goed geslapen? Fijn dat je de rust zelve bent.

Ben benieuwd hoe je ctg zal zijn.

Bijzonder idee is het niet, dat je morgen je kleine vasthoudt.

Handig hoor zo'n box op wieltjes.

Met Mees en Saar gaat het alweer aan de betere hand. Zojuist allebei weer de fles gehad met normale verhoudingen water-voeding. Weer terug in bed gelegd en gauw achter de computer om te kijken of er nog nieuwtjes zijn op het forum.

liefs, Stéphanie

Posted

De ctg was weer prima, toch wel een fijn idee.

Gelukkig gaat het met Saar en Mees weer goed, altijd naar als kleine kindjes ziek zijn.

Vannacht redelijk geslapen, op naar nog een goede nachtrust. Morgenvroeg op tijd weg. Ook i.v.m. het weer.

Liefs,

Vanessa

Posted

Wel een gek idee dat we morgen aan het echte werk gaan beginnen.

Weet je waar ik het meest tegen op zie? Dat het heel erg lang duurt voordat mijn baarmoedermond verstreken is.

Gisteren zei een verpleegkundige dat het zelfs wel met kerst geboren kan worden, waarom zegt ze zoiets?

Als het echt 3 dagen duurt dan doen ze wel een keizersnede neem ik aan.

We zijn ook zo benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen, en hopen echt van ganser harte dat het helemaal gezond is.

Ik hoop ook dat ons kindje geen of niet al te veel hypo's krijgt.

Kortom; het is gewoon spannend!

Liefs,

Vanessa

Posted

Hallo Vanessa

Ik kan me goed voorstellen dat het een gek idee is dat het morgen gaat beginnen, tsja, waarom zegt die verpleegster zoiets? ik zou denk ik liever hebben dat ze niets zegt.

Maar meid, je bent in goede handen hoor! spannend dat jullie het geslacht nog niet weten!! op naar morgen en wie weet gaat het allemaal lekker vlotjes en kun je snel van jullie hummeltje genieten, ...ow was ik maar vast zover haha!!!ik hoop voor je dat de kleine inderdaad niet veel last zal hebben van de diabetes

Heel veel succes en kracht!!

lieve groeten

Babeth

Posted

He Vanessa,

We denken allemaal aan je en duimen dik mee dat alles goed gaat en is! Kan me je spanning goed voorstellen. Het gaat nu echt beginnnen!

Laat die verpleegkundige maar kletsen hoor. Ze gaan je echt niet 3 dagen laten zwoegen.

Zet hem op meid!!!

Toi toi toi, -M

Posted

Vanessa succes!!! Ikzelf ben ook ingeleid en bij mij duurde het 1 dag met hormoonveter voor de bmm verstreken was. Daarna ging het best vlot (en idd - ze laten je niet 3 dagen zwoegen - K. was te groot voor mij en wilde niet door mijn bekken - heb 's avonds een keizersnede gehad). Hoop dat het bij jou lekker in 1 dag 'gepiept' is.

Posted

Jeetje Vanessa nog 1 nachtje, spannend meid! En inderdaad ze laten je echt geen drie dagen weeen wegpuffen, heel veel succes morgen en ik hoop dat je een prachtige bevalling mag hebben.

Liefs Dani.