Ga naar inhoud

waar je op focust neemt toe


pleun79

Aanbevolen Berichten

dat is echt zo iets raars

 

als je een nieuwe auto gaat kopen zie plots overal zo'n auto rijden als die je gaat kopen

 

zo ook met baby's

 

 

 

overal waar ik kijk zie ik kinderen of zwangere vrouwen

 

kan de tv niet aan zetten of ik zie pamper reclames of films die beginnen met ooievaars die kinderen afgeven

 

jonge dieren op animalplanet

 

boeken die ik lees en waar ik geen kinderen in verwacht boem daar zijn ze

 

de nachtmis met kerst ging de hele tijd over geboorte en onschuldig willen zijn als een kind

 

ga zo maar door ik wordt of paranoie of echt de hele wereld is bezig met grut

 

 

 

of en dat zal wel zo zijn dat is altijd al het geval maar nu valt het me ineens meer op omdat ik ook zo graag wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

 

 

ik snap precies wat je bedoelt. Je wordt er knettergek van. Zwangere vrouwen, ik zie ze al van 2 kilometer afstand aankomen. Het buikje nog zo klein, ik zie het meteen. Ik moet dan ook altijd even commentaar geven als ik met mijn man buiten loop, want wij maken toch vele mooiere kinderen en hun niet......

 

 

 

Eigenlijk helmaal niet zo aardig en nu wijk ik af.

 

 

 

Maar ik ben het helemaal met je eens.

 

 

 

Groetjes Sylvie

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag je best afwijken hoor

 

ik moest t gewoon effe kwijt

 

het is gewoon frustrerend als je steeds zo met je neus op de feiten gedrukt word

 

vooral mijn ventje heeft het er echt heel moeilijk mee

 

zijn zaad is slecht en hij loopt steeds rond met het gevoel van :

 

het enige waar je als man echt voor op deze aarde gezet bent (je zelf voortplanten ) dat kan ik niet

 

ik ben een kneus (kan nog zo vaak zeggen dat dat niet zo is , het verandert niets aan zijn gevoel )

 

en dan steeds overal kinderen te zien en te horen en al dat meer dat is echt heel cru voor ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha erg erkenbaar allemaal

 

en alsof dit allemaal nog niet erg genoeg is moet je eens weten hoeveel zwangeren en (goede)berichten van zwangerschap en bevallingen je allemaal wel niet hoort als je er net achter bent dat je zoveelste poging weer mislukt is

 

kon ze wel voor me weg schoppen (k) wijven dacht ik dan

 

niet dat ik dat dan meende maar op dat moment kun je het niet verdragen

 

nu zijn wij met zijn allen aan de beurt

 

aqfgesproken ja goed dan

 

liefs sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel in een coconnetje willen zitten (zoals een rups) om daar te kunnen broeden zonder invloeden (posi en negatieve) van buitenaf en dan als een prachtige vlinder willen ontwaken met een eigen conconnetje in mijn buik, waar ook een prachtige vlinder langzaam groeit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh herkenbaar. Ik kan me ook ergeren aan reclames nu.... d'r is er nu bv een van always waarin zoiets zeggen dat ongesteld worden een teken is 'dat je lichaam goed werkt'. Nou.... dat hoef ik niet meer te zien hoor!

 

En zoveel babies als er de laatste tijd geboren zijn - tis weer babyboom in mijn omgeving. De hele club van mijn eerste zwangerschap heeft ondertussen er al eentje bij of heeft er 1 op komst....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh herkenbaar. Ik kan me ook ergeren aan reclames nu.... d'r is er nu bv een van always waarin zoiets zeggen dat ongesteld worden een teken is 'dat je lichaam goed werkt'. Nou.... dat hoef ik niet meer te zien hoor!

 

 

 

:clap2: was mij ook al opgevallen van de always!!! Hahaha dacht ook, die reclame is door een man gemaakt of door een vrouw die al zwanger raakt als je naar haar kijkt!!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa ik haat al die reclames zooooo

 

always ...menstueren is een teken dat alles goed is

 

libresse ..... je vagina is kwetsbaar

 

pampers .....

 

huggies ......

 

zwitsal reclames .......

 

drynites .....

 

zelfs proefdier vrij reclames kan ik niet zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha over reclames gesproken....de ene waarvan ik altijd tranen in mijn ogen krijg is de Pampers met de pasgeboren babytjes van overal de wereld en de Happy Birthday wordt langzaam gezongen. Kennen jullie dat? Zooooo mooi!

 

Maar ook Hema kinderafdeling, Efteling, buurt van een school rond 12 uur behoren tot de danger zone.

 

 

 

Oh ja en de IVF poli die gelijk naast de gynegologie zit is ook erg handig..grrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha lang leve Zwolle waar de IVF poli gescheiden is!!!

 

Maar helaas voor het ziekenhuis waar mijn eileiders verwijderd zijn en waar ik vrolijk uit mocht slapen op de gyn afdeling waar in de kamer naast me moeders vrolijk met hun kleintje zaten...:toppie: (not).

 

 

 

Ik ken die reclame ook van Pampers hahaha wordt regelmatig even weg gezapt. En wat denk je van al die TV programma's waar iedereen zwanger wordt of er wordt over gepraat... pfff vermoeiend....

 

Toch raar, op dit forum zwerven ook flink veel zwangeren rond maar dat is dan toch weer anders.... daar ben ik dan weer niet jaloers op... conclusie: meer tijd op dit forum doorbrengen!! :laugh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me ook ergeren aan reclames nu.... d'r is er nu bv een van always waarin zoiets zeggen dat ongesteld worden een teken is 'dat je lichaam goed werkt'. Nou.... dat hoef ik niet meer te zien hoor!

 

 

 

jaaa.... en die slogan is nog erger:

 

have a happy period???????????????????????? how??!!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat buikinhoud zou ook leuk zijn :happy8: Sorry, ben beetje melig. Soms moet ik er zelf de 'humor' van inzien anders wordt het helemaal niks met zes zwangere collega's, twee geboortekaartjes op de kast en een grote ooievaar drie huizen verder. Focus, focus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan de ene kant kan ik het wel begrijpen hoor zo'n uitspraak

 

 

 

als je mij voor juni vroeg of ik ooit wilde soebatten om een kleintje

 

was mijn antwoord altijd heeeeeel stellig NEE daar begin ik niet aan , dan maar niet

 

dat besluit had ik 10 jaar geleden , bij mijn eerste endom. operatie al genomen en was er erg zeker van

 

 

 

maar ik weet nu dat je dat pas echt kan zeggen als je echt voor die keuze staat

 

en als je heeeel graag een ukje wil dat ga je steeds een stapje verder

 

steeds verder kijken en dan opeens zit je toch vol in de MMM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden