Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel meid!

Ja er zijn dingen wat natuurlijk moeilijk zijn maar dat is met elk geloof zo ook toen ik rooms katholiek was.

kid ( donor) is verboden in alle religies, maar toch is dat onze enige kans of adoptie

Geplaatst

ja dat is zo. ik geloof als je het tegenover jezelf kan verantwoorden dan geloof ik dat het geen "zonde" is....ongeacht je religie.

Geplaatst

tja ik zeg telkens als ik een smeekgebed doe, U ziet dat het niet anders kan, wij willen niet zonder kindjes blijven, u ziet hoe graag we dat wondertje willen!

En we hebben alles gedaan, mijn man 2 keer tese zelfs.

Hoop dat het idd ook zo gezien word ;)

Geplaatst

Hoi Hoi

@BettyBSuper fantastisch gaaf dat je zwanger bent. Geeft weer moed.

@chablis, Spannend meid, hoop dat je een positieve uitslag krijgt.

@ de rest. Sterkte!!

Nog 2 daagies en dan kan ik op evaluatiegesprek komen. Hoop dat ik snel weer mag starten. Moet deze week ongi worden maar het is zo'n zooitje geweest bij mij dat ik het niet zeker weet. Heb 7 febr pregnyl gezet maar had helaas geen tp. Ik hoop dat ik echt snelkan beginnen omdat ik ook niet teveel ongi mag worden ben anders bang dat ik eerst weer aan de zoladex moet en dat wil ik niet. We willen (allemaal) een baby.

Er zijn er nog 3 die moeten testen deze maand dus toi toi toi.

Liefs

Geplaatst

Hoi Jadimi

Ik ben vandaag ook terug geweest voor het evaluatiegesprek. Ik mag meteen deze maand weer door. Ik vroeg aan de arts waarom ik soms lees dat het beter is om een rustmaand te nemen. Hij zei dat de meningen in mediciland daar erg verdeeld over zijn. Bij het Geertgen (waar ik onder behandeling ben) zijn ze van mening dat wanneer de menstruatie is geweest het lichhaam er weer klaar voor is en alles heeft opgeruimd. Je kon op de echo ook zien dat het bms weer dikker aan het worden was en mijn ei aan het rijpen was. De natuur gaatzich dus al weer voorbereiden op een mogelijke zwangerschap en dat is een goed teken. Een menstruatie is te vergelijken met de resetknop van je computer. Als het weer gereset is, kun je weer opnieuw beginnen. Wij mogen dus (als het ontdooien van onze twee cryo's goed gaat) volgende week een of liever nog twee cryo's terug laten plaatsen.

Ik hoop dat jij ook snel weer mag beginnen, veel succes!

Noa

Geplaatst

Hoi Noa,

Ik ben zelfs al weer 3 x ongi geweest en helaas deze maand geen tp gehad omdat mijn cryo's het niet hadden gered. Door mijn endo heb ik ongeveer 3 weken bloedverlies gehad en zit er eigenlijk nog niet echt op te wachten om dat nu alweer te krijgen.hihi maar het is toch wel nodig nu. Als ik reken vanaf m'n laatste ongi had ik het vorige week al moeten zijn maar ik had pas op cd 19(geloof ik) m'n eisprong m.b.v pregnyl vandaar dat ik het nu niet meer zeker weet. Misschien als het nu nog lang genoeg weg blijft kan ik wel weer meteen starten dat zou op zich wel mooi zijn.

Ik zal voor je duimen dat je cryo's goed zullen ontdooien!!!

Liefs

Geplaatst

Hei Arzu.

Hartstikke fijn um iemand oet mestreech tege te kome! In belsj neume ze miech altied die hollandse, toen iech in amsterdam studeerde neumde ze miech doar belsjke en heij op t forum bin iech daan weer un limbo....grappig!

Iech woen noe bijnoa 6 joar in Mechelen (tss Antwèèrpen èn Brussel), doarveur hub iech in Antwèèrpe gewoent.

Us klein kinneke is veur de helluf belsj en veur de helluf mestreechs. mien leveke is nl vaan mechelen.

Veul leefs xxx

Geplaatst

Hey Jadimi (diana),

Dankjewel voor je felicitaties! Ik hoop dat ik hiermee idd anderen hoop kan geven. Het kan echt wel hoor!! Ondanks endo, verklevingen, littekens,...je ziet maar, niets is onmogelijk!

Veel succes met je volgende ronde hè! En laat zeker iets weten hier, dan kan ik opnieuw duimen voor je draaien :)

Liefs, Michelle

Geplaatst

heeee mechelen ligt toch dicht bij wespelaar

daar kom ik ieder jaar 1 keer minimaal

op het swing blues festival

zooooo gezellig

Geplaatst

oooh wat leuk zeg,

Noar welluk ziekenhoes ges diech daan??

Iech kom dan deks langs diech, iech gaon naor jette.

Wat leuk dat euch wondurke un half belsjke is en un half holländerke is .

Jao iech bin auch altied de holländer.

Dat blijf heh.

Geneet lekker

xxx

Geplaatst

Ooooooooh chablis........wat ongelooflijk SUPER!!!

Heb je nu wel je lief gebeld op zijn werk???

Morgen de bloedtest maar dat zal wel helemaal goed zitten.

Gefeliciteerd!:hello2::hello2:

Geplaatst

Nouuuuu met de groene regel wacht ik nog even. Ik wil morgen nog even de bloedtest afwachten. Ben nog een beetje huiverig dat het een valse uitslag is. Durf het nog niet te geloven.

Geplaatst

Hmmmm snap je voorzichtigheid wel hoor, zou ik zelf ook hebben denk ik. Sorry voor mijn vroege optimisme haha

Hoop dat het een groene regel wordt........... Wanneer kun je bloed laten prikken?

xx

Geplaatst

Fijn dat de bloedtest zo snel is. Ik mocht pas na 17 dagen bloed laten prikken..... Helaas kon het eerder omdat ik al ongesteld was geworden......

Op naar mooie HCG waarden!!!!! :icon_flower:

xx

Geplaatst

Woeoeoehaaaaaaa!!!!! Chablis meid, fantastisch nieuws!!! Ga er maar van uit dat die positieve thuistest goed nieuws is hoor! Hij is enkel onbetrouwbaar indien hij negatief uitwijst!

Je HCG zal zeker heel mooi zijn.

Duim voor je voor een hele mooie HCG xxx

Geplaatst

@Ursela

Hij was net een kwartier weg toen ik hem belde en hij zat nog in de trein hahahaha

Hij is heel verrast en kan niet wachten tot hij straks weer thuis is om het testje zelf te zien. Gelukkig dan maar dat hij een halve dag werkt vandaag.

@Ienie Mienie

Ben toch erg benieuwd naar de uitslag morgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden