Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag de eerst terugplaatsing gehad. Ik mag 7 februari testen. Graag wil ik kletsen met mensen die ook ongeveer dan moeten testen. Je wordt toch onzeker wat hoor je wel en niet te voelen. wat wordt veroorzaakt door de progestan.

Ik hoor graag van jullie die het leuk vinden om te kletsen..

In de hoop op een positieve test:zwanger::pray:voor iedereen

groetjes Face

• Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

7 feb is een prachtige datum om te testen

op mijn verjaardag moet het goed komen voor je

succes op het wachtbankje

Posted

Hoi Face,

ik heb gisteren mijn TP gehad en mag 6-2 tesen! Spannennd he!

Dit is voor ons de eerste keer ICSI.

We hadden 11 rijpe eicellen waarvan er 9 bevrucht waren.

Gisteren hebben ze een toppertje teruggeplaatst en de andere 8 waren niet gischikt om een eskimootje te worden dus helaas niets in de vriezer. We moeten het met deze doen, afwachten maar.....

Succes en ik zal voor je duimen.

Groetjes Wendy

Posted

sannie66 is de konigin van de lijstjes dus die zal zich vast snel bij jullie melden en er een lijstje van het wachtbankje bij maken

maar als jullie dit al eerder doen ook prima hoor

Posted

Dames, alweer een wachtbankje voor februari.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat velen van jullie groene dames worden.

Liefs, Dorine

Posted

Face TP ? embryo 21-1 Testen 7-2

Wendy TP 1 embryo Testen 6-2

Klopt het zo?

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een lijstje aangemaakt en ik hoop dat ik hier volgende week ook aan mag schuiven op dit wachtbankje van februari.

Ik denk dat ik woensdag de punctie zal hebben en zaterdag de tp.

Morgen de 2de fm, ben benieuwd. Als ik meer weet zal ik me hier melden.

Lijstje aanpassen kun je doen door het te kopiëren en plakken.

Succes met de wachtweken!!

Lfs Wish

Posted

hahaha wish

goed gedaan

ik ben echt niet best in lijstjes en jij wel en sannie ook zo grappig dat het steeds de zelfde zijn die verschillende lijstjes maken

al had ik liever gehad dat en jij en sannie er geen meer hoefde te maken anders dan een meldkamertje uitgerekend

Posted

Pleun,

Wat een lieve reactie van je!! Thanks!

Zo moeilijk is het niet om een lijstje te maken.

Gewoon afkijken bij een ander topic. :happy:

Hoop voor jou dat je zelf een lijstje kan maken in het topic: "testen in maart".

Lfs

Guest Sannie66
Posted

Wie weet Pleun, wie weet..nog een ruime week en dan weet ik wat het deze ronde heeft gebracht...enneh, zeker lief van je!!!!

Posted

Hoi meiden,

Wb febr is nu echt weer van start.

Hopen dat het deze maand toch wat meer groen gaat worden.

Ik hoop zelf ook hier plaats te kunnen nemen. 30 jan 1e echo. Ik hoop een cryo tp te krijgen en ze gaan nu dmv echo's meekijken om m'n eisprong niet te missen wat helaas vorige maand is gebeurd.

Ik wil iedereen alvast heel veel succes wensen en sterkte met het "eeuwigdurende" wachten.

Liefs

Diana

Posted

Dag dames,

Ik sluit me aan bij jullie. Ben zo brutaal geweest om het lijstje wat aan te passen.

Mijn vorige TP was 19 december, precies een maand voor deze dus.

Ik weet niet wat ervan moet denken deze ronde, ben niet erg positief. Weet ook niet hoe dat komt, waarschijnlijk teveel tegenslagen gehad...

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Wendy TP 23-01 1 embryo, testen 06-02

Face TP 21-01, ? embryo, testen 07-02

Posted

Hoi Audrey,

Prima hoor dat je het lijstje duidelijker hebt gemaakt.

Heb je hiervoor ook een cryo tp gehad of een verse tp?

Het traject wat wij mee moeten maken is niet niks en het is heel normaal dat je soms in een dip zit. Hopelijk krabbel je hier weer bovenop en krijg je weer wat goede hoop.

Wij duimen met z'n alle met je mee!!

Lfs

Posted

Dank je Wish, lief dat je dat zegt!

Ik duim ook met jullie mee!

Vorige keer was een "verse" embryo TP. Twee topemmie's waren het toen. Helaas niet gelukt. Op oudjaarsdag moest ik testen, dat was wel even een domper...

Posted

Hai Meiden,

Ik sluit me ook aan. Vandaag terugplaatsing gehad. Embrio was 4x gedeeld, dat viel ons een beetje tegen, maar het was wel een klasse 1. En Pleun heeft me net even opgebeurd! mag 5Feb. komen voor de eerste bloedtest. Het is weer zenuwslopend en spannend, iedereen suc6!

Posted

Hai Daantje,

Ik woon niet zover bij jou vandaan zie ik. Loop je in het MCA of in Hoorn?

Ik woon in Wieringerwaard en ben onder behandeling in het Geminiziekenhuis in Den Helder. Voor de IVF werken ze samen met het AMC en daar moet ik heen voor de puncties en terugplaatsingen. De stimulatie, echo's en bloedtest zijn in het Gemini gelukkig.

Jij ook succes deze ronde. Ik zal je even in het lijstje erbij zetten.

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Daantje, TP 24-01, 1 embryo, testen 05-02

Wendy, TP 23-01 1 embryo, testen 06-02

Face, TP 21-01, ? embryo, testen 07-02

Posted

Hee meiden,

Weer een nieuw bankje... Hoop hier ook snel plaats te nemen. Morgen naar gyn voor bms meting en dan waarschijnlijk volgende week tp...

Dit bankje moet gewoon ontzettend groen worden, ik wens iedereen mega veel succes!!!

:wav:

We gaan er gewoon voor met z'n allen!!!

Posted

Daantje: Oke, voor jullie dus ook een hoop gedoe. Ik ben zeer tevreden over hoe het allemaal gaat. Niks op aan te merken. Je moet wel flink zelf meedenken af en toe, maar volgens mij is dat overal. Gelukkig heb ik er geen moeite mee om m'n mond open te trekken als het nodig is...

CrisH: welkom hier. Zet jezelf maar in het lijstje!

Wendy: Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat je hier ook mag plaatsnemen. En dan voor de laatste keer...

Posted

Hoi allemaal,

Ook ik schuif aan op het wachtbankje. Ik heb 22 Januari een terugplaatsing gehad van een vers embryo. Was toen 8 cellig. We hebben nog 5 cryootjes in de vriezer. Op 5 Februari mogen we testen.

Heel veel succes allemaal!!

Groetjes,

Chantal.

Posted

Hey meiden,

ook ik kommisschien weer op dit wachtbankje wij hebben as zondag onze eerste Fm voor een cryo tp.

Ik hoop maar dat dit wachtbankje erg groen mag worden:)

Posted

Hallo Dames,

Ik kom jullie deze maand ook weer vergezellen als de ontdooiing goed gaat uiteraard.

Vanavond de eerste BMS meting na 10 dgn progynova, dus ik verwacht volgende week de TP.

We gaan voor een hele groene maand februari met zijn alle.

Groetjes suus

Posted

hoi face.....

ik zit in hetzelfde schuitje... alleen ik heb gister m'n terugplaatsing gehad..

maar mag ook op 7 febr. testen.....

dit is mijn eerste ivf behandeling die ik helemaal afrond zeg maar want hiervoor had ik telkens een overstimulatie....

groetjes duifje

Posted

Dames die al zitten; succes en houdt die wachtbank maar goed warm voor ons!

Aan de reacties te lezen wordt het inschikken. We hebben gezelschap, in februari.

Woensdag as. ga ik voor punctie naar het ziekenhuis en hopelijk volgt dan zaterdag tp. Kom ik ook lekker loungen (ahum...) op het wachtbankje.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use