Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hebben jullie het lijstje gezien?????

volgens de statistieken raakt 1/3 zwanger en zo ook deze maand. Jeetje het klopt toch.

Heel zuur voor de rode dames en heel veel geluk voor de groene!!!!!

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02 (bloedtest)

Han75, tp 13-02, 1 emmy, testen ?

Carrie, tp 13-02, 1 emmy, testen 27-02 (?)

Jolanda, tp 4-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-2, 2 emmy's, (bloed)test 26-2

Wij starten rond 18 maart met de Flare up behandeling, ik begin dan op de 1ste dag van mijn ongie met de Decapeptyl en de volgende dag de echo en vervolgens 300IE GonalF

Geplaatst

Meiden...

Gefeliciteerd voor de groene dames!

En enorm veel sterkte en kracht gewenst voor de rode dames.

Ik mag 28 feb pas testen (thuistest) maar had samen met manlief besloten vandaag te testen..en ik heb positief getest!!

Ik heb wel gereageerd in deze topic, maar ik durfde mijn naam niet in het rijtje te zetten, angst voor bad luck en alle andere bijgeloven waar ik aan gedaan heb deze maand :)

Dus heel voorzichtig positief...Dus dames; weer een groene regel deze maand!

Geplaatst

:woohoo: Kyra! Fantastisch... van harte meis!!!!!!

(wat zul jij een heeeeeerlijk weekend hebben).

Geplaatst

Hi Chablis,

Vandaag goed nieuws!! HCG was 133 dus helemaal goed aangezien ik een bloedtest op WD11 heb mogen doen. Volgende week dinsdag nog een keer prikken om te kijken of het goed stijgt.

Jij ook ontzettend gefeliciteerd en ga vooral genieten!

Ook de andere groene dames gefeliciteerd natuurlijk. En een dikke knuffel voor alle rode dames, helaas weten we hoe dat voelt!

Groetjes,

Geplaatst

Céleste!!! Jij ook!!! Man... kippevel hier zeg... allemaal groene regels!!!

Van harte meis!!!!

:hugg:

Geplaatst

Het gaat hier! Gefeliciteerd allemaal!

Celeste: ik begon de lijst met een rode regel en jij sluit 'm gelukkig met een groene! Proficiat meid!

Geplaatst

:woohoo::yah::aaaflowersmiley::blowkisses::bfp: :confettistars::icon_pink_babydust::bpotda:

:hugs2: :handh9mos: :pregwalk: :blue_babydust: :goodnews: :preggers: :clap2: :zwanger: :toppie:

dit dekt de lading denk ik wel

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dames

Geplaatst

:Smilies-dieren-0048Allereerst wil ik iedereen van harte feliciteren met hun zwangerschap. Ik heb vorige week dinsdag mijn punctie gehad en vraag me nu af wanneer ik kan testen en wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten? Kan iemand mij daarmee helpen????

Groetjes Daantje

Geplaatst

Hi Sabi, ligt eraan wat je zh je heeft verteld. Bij sommigen is het 16 dagen na punctie, bij anderen weer 17. Dat kan enorm verschillen... en gebruik je ook nog andere middelen nu zoals Ustrogan of Pregnyl?

Geplaatst

Ik heb vorige week donderdag de tp gehad. Gisteravond heb ik voor de laatste keer pregnyl gespoten. Het ziekenhuis vertelde mij dat ik 14 dagen na de punctie mag testen, maar dat het misschien te vroeg is ivm de pregnyl. Ik denk er zelf aan om volgende week woensdag een test te doen.

Klopt het dat je 8 tot 12 na de punctie moet gaan menstrueren?

Groetjes Daantje

Geplaatst

Daantje, 8 dagen na punctie menstrueren? Nou, dat zou wel heel erg snel zijn... en zeker als je gister pas je laatste Pregnyl hebt gezet..

Vermoed ik juist dat je licht bloedverlies hebt nu? Want dan denk ik eerder dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn...

Voor testen is het dan echt veel te vroeg... de Pregnyl heeft zo wie zo 5/6 dagen nodig om uit je lichaam te verdwijnen, dus als je nu een zw test zou doen dan krijg je vals-positief...

Geplaatst
Ik heb vorige week donderdag de tp gehad. Gisteravond heb ik voor de laatste keer pregnyl gespoten. Het ziekenhuis vertelde mij dat ik 14 dagen na de punctie mag testen, maar dat het misschien te vroeg is ivm de pregnyl. Ik denk er zelf aan om volgende week woensdag een test te doen.

Klopt het dat je 8 tot 12 na de punctie moet gaan menstrueren?

Groetjes Daantje

Menstrueren liever niet natuurlijk ;)

Bij welk ziekenhuis ben jij onder behandeling? Beetje jammer dat dat ziekenhuis een beetje summier is met de informatie.

Het is namelijk zo dat ziekenhuizen onderling verschillende termijnen hanteren. Ook zijn er ziekenhuizen die uitgaan van een bloedtest en zijn er ziekenhuize die een thuistestje voldoende vinden.

Het handigste is om contact op te nemen met jouw ziekenhuis en vragen of ze exact kunnen aangeven wanneer je moet/kan testen.

Sowies duurt het ca. 10 dagen voordat pregnyl uit je lichaam verdwenen is.

Geplaatst

Het ziekenhuis had mij verteld dat ik het het beste volgende week donderdag kan testen, san is de pregnyl zeker uit mijn lijf. Ik moet dan gewoon een thuistest doen.

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02 (bloedtest)

Han75, tp 13-02, 1 emmy, testen ?

Carrie, tp 13-02, 1 emmy, testen 27-02 (?)

Jolanda, tp 4-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-2, 2 emmy's, (bloed)test 26-2

Bedankt voor de lieve reacties! We zijn er nog steeds een beetje beduusd van maar hebben ons voorgenomen van elk moment te genieten. Nu een weekend in Noorwegen op familie bezoek bij mijn tweelingzus! Altijd fijn maar nu helemaal om dit nieuws te delen.

Lieve groet,

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden