NoaNoa Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Dag dames. Ik was nu benieuwd of de Chinese geboortekalender ook opgaat bij IVF of ICSI. Ik heb zelf twee dochters verkregen uit spontane zwangerschappen. Herbij klopte de kalender precies. Nu zijn wij bezig met ICSI en vraag mij of of het dan ook nog opgaat? Wie van jullie kan en/of wil dat eens even checken? Je moet kan terugkijken in welke maand je zwanger bent geworden en hoe oud je (de moeder) toen was. Ik zal even kijken of ik een overzichtje ergens vandaan kan toveren, dan zet ik die er zo wel even onder. Alvast bedankt! :bcbbgirl2::bcbbboy2: Liefs Noa Quote
pientjebaby Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hmm ik dacht altijd dat hij altijd klopte maar heb het afgelopen jaar wel 5 babies geboren zien worden (inclusief die van mezelf) waarbij het niet klopte.. Ik geloof er dus niet meer in.. Succes met je poging, dat je wens maar uit mag komen! Groetjes Pien Quote
NoaNoa Geplaatst 23 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2010 Nou Pien Bedankt voor je reactie. Het maakt mij niet uit wat het wordt hoor, als er ooit nog maar wat komt! Mijn vriendin is zwanger en had het over de kalender. Toen dacht ik, oh die gaat bij ons nu niet meer op denk ik, Of toch wel. Vandaar dit topic, gewoon benieuwd. Voor ons is echt niets belangrijker dan het cliché 'als het maar gezond is'. Liefs Noa Quote
Vanessa Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Toevallig had ik afgelopen weekend even gekeken of het klopte. Bij ons dus wel. Maar nu ben ik benieuwd wat voor geslacht ons kindje zal hebben als we zwanger worden van de aankomende cryo poging. Dit kindje is dan tegelijk met Bo verwekt en zou dan ook een meisje zijn. Quote
pleun79 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 http://www.babytjes.nl/chinesegeboortekalender.html en ook volgens deze kalender krijg ik als mijn tp van morgen goed gaat een meisje dat zei mijn pendel ook mijn broer zegt het al van af het begin en niet als laatste mijn gevoel zegt het ook al vanaf het begin begint bizar te worden maar voorlopig geloof ik er in Quote
fren-1976 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 misschien een domme vraag; maar wat is de chinese kalender?? Quote
pleun79 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 een voorspelling of je een jongen of een meisje krijgt op basis van jou leeftijd bij bevruchting en de maand van bevruchting Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Ik weet dat een vriendin van mij heilig overtuigd is van de werking van de chinese kalender. Bij haar klopte het 2 x en al haar collega's hadden ook een juiste uitkomst. Maar ja, ken daarentegen ook weer een paar mensen waarbij het niet klopt. Haha zal wat zijn als je straks als alles goed gaat...en je bent zwanger ( of nu al) uitgaat van de kalender die zegt dat je een meisje krijgt en je een prachtig roze kamertje maakt, en dan is het toch :boy: hihihi Oeps Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 maar....ik ga voor de grap eens kijken wat het zou worden als de komende poging mocht lukken Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 sorry hoor, nog een reactie van mij..heb even gecheckt..Maart wordt voor mij een jongen/ en April een meisje. Even afwachten wanneer alles gebeurt..hihiihi. We moeten een poll maken en dan uiteindelijk alle mazzelkonten vragen wat het geworden is....beetje de voorspelling checken.. Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Grappig Pleun, dat jij ook pendelt ;-) Volgens de kalender en als er bevruchting en terugplaatsing is volgende maand (maart) zou 't een jongen moeten zijn en dat vertelde mijn pendel ook al... Maar mij maakt het gewoon niets uit, wil gewoon een :15_5_18:.. Quote
pleun79 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 zo is t maar net als t er maar komt en als t maar gezond is dan maakt t mij niet uit al is het een aapje dus ja ik pendel ,doe accupunctuur,alles wat ik kan om positief te zijn en te blijven Quote
spaatje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 http://www.babytjes.nl/chinesegeboortekalender.html en ook volgens deze kalender krijg ik als mijn tp van morgen goed gaat een meisje dat zei mijn pendel ook mijn broer zegt het al van af het begin en niet als laatste mijn gevoel zegt het ook al vanaf het begin begint bizar te worden maar voorlopig geloof ik er in owkee pleun kan ik er voor het gemak vanuit gaan dat als ik de dag erna een terugplaatsing heb dat het dan ook een meissie zou zijn???...ennuh miss. dom maar bij een terugpplaatsing van twee (dus kans op een koningskoppel) hoe zit het dan of werkt het dan niet? Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hihi moest even erg lachen om je spaatje blauw.....Ik duim voor spaatje groen.. Hey Pleun wanneer er een aapje uit zou komen, zou je toch wel nieuws worden hoor hihihi Maar ben het helemaal met jullie eens...............Als het maar een :uecgVftZ91767265:is... Quote
pleun79 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 volgens het schema ben je 37 en heb je bevruchting in feb gehad wil dat zeggen een meisje maar hoe t zit met een meerling weet ik dan weer niet Maand van de bevruchting leeft.jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec 18 M J M J J J J J J J J J 19 J M J M M J J J J J M M 20 M J M J J J J J J M J J 21 J M M M M M M M M M M M 22 M J J M J M M J M M M M 23 J J M J J M J M J J J M 24 M M J J M J J M M M M M 25 M J J M M J M J J J J J 26 J M J M M J M J M M M M 27 M J M J M M J J J J M J 28 J M J M M M J J J J M M 29 M J M M J J J J J M M M 30 J M M M M M M M M M J J 31 J M J M M M M M M M M J 32 J M J M M M M M M M M J 33 M J J J M M M J M M M J 34 J M J M M M M M M M J J 35 J J M J M M M J M M J J 36 M J J M J M M M J J J J 37 J M J J M J M J M J M J 38 M J M J J M J M J M J M 39 J M J J J M M J M J M M 40 M J M J M J J M J M J M 41 J M J M J M J J M J M J 42 M J M J M J M J J M J M 43 J M J M J M J M J J J J 44 J J M J J J M J M J M M 45 M J J M M M J M J M J J Quote
spaatje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 @ Lonneke....dankje! en van dat aapje komen ze ons vragen of we er iets over weten:alright: Quote
spaatje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Maand van de bevruchtingleeft.janfebmrtaprmeijun jul augsepoktnovdec18MJMJJJJJJJJJ19JMJMMJJJJJMM20MJMJJJJJJMJJ21JMMMMMMMMMMM22MJJMJMMJMMMM23JJMJJMJMJJJM24MMJJMJJMMMMM25MJJMMJMJJJJJ26JMJMMJMJMMMM27MJMJMMJJJJMJ28JMJMMMJJJJMM29MJMMJJJJJMMM30JMMMMMMMMMJJ31JMJMMMMMMMMJ32JMJMMMMMMMMJ33MJJJMMMJMMMJ34JMJMMMMMMMJJ35JJMJMMMJMMJJ36MJJMJMMMJJJJ37JMJJMJMJMJMJ38MJMJJMJMJMJM39JMJJJMMJMJMM40MJMJMJJMJMJM41JMJMJMJJMJMJ42MJMJMJMJJMJM43JMJMJMJMJJJJ44JJMJJJMJMJMM45MJJMMMJMJMJJ wat betekend dit? Zelfde dus..ben jij ook 37 ow nee ik zie het 31...(of vraag ik te veel) (of snap ik er gewoon niks van ook heel goed mogelijk hoor) Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Spa... Bovenste rij (18 - 45) is leeftijd Quote
spaatje Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 haha ik lijk wel een rum-cola zeg...man zegt dat jullie me eruit knikkeren met mijn stomme vragen..maar ik snap ut helemaal nu! dankje wel Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 SPa: geen aapjes hoor, hahaha ben te visueel ingesteld. PS Pleun apen zijn echt mijn lievelingsdieren, dus go for it hihihi... Nee meis, gun je echt een mooi mensje!!! J? M? gezond!!! Tja hoe zou dit zitten met een meerling...interessante vraag.... Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Idd...of je zit gewoon nog stiekem aan de meds???? :woohoo: Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geloof nu niet meer in het spaatje blauw hoor... Of jajajajaja aan de sangriaaaaa. Hey maar Spaatje, zomaar wordt je er niet uitgegooid hier toch...dan durf ik ook niet meer te vragen hoor :misc_expressions-wh Quote
pleun79 Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 ik deed nogal moeite om het lisjt hier te krijgen maar die van sannie is duidelijker en nee we gooien er niemand uit erzijn geen domme vragen toch dus ook nee je vraagt nooit te veel dit is toch best wel cute vind ik Quote
lonneke Geplaatst 23 Februari, 2010 Geplaatst 23 Februari, 2010 Hahahaha Pleun, fantastisch lach me rot hier...schattig hoor...:woohoo: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.