Jump to content

Kletstantes 5

Seetje

Recommended Posts

• Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik moet nog zoveel bijlezen in hoofdstuk 4, haha. Ik loop echt achter en nu is nr 5 al geopend... Vandaag aan het werk (therapeutisch) geweest, bevalt me goed om er even weer uit te zijn, maar wel vermoeiend hoor (al die nieuwe indrukken op het werk...)

Maar nu echt hier op t forum ff goed bijlezen, ik moet iets van 150 berichten lezen.......

hahahaah...nou dan lig jij er voor 12 uur niet in....hahahahahaha

Fijn dat het goed is gegaan bianca...is lekker ff ergens anders bezig zijn...vind ik ook....anders zou ik gek worden!

Cynthia is heeftg lieve nou ook nog de waterpokken gehad?

En sab heb je de uitslag van je voeten al?

Anne-meya heeft vanmiddag 2,5 uur geslapen dus lig er net in.....we gaan dus nu meteen proberen om haar geen voeding meer te geven als we naar bed gaan...spannend weer!

spannend Joos.

Ben benieuwd hoe laat A-M zich meld..

Bianca, wat fijn dat het werken goed bevalt. Lekker om er even tussenuit te zijn hé?

Hoeveel uurtjes moet je nu?

ooh spannend jose, hier krijgen ze wel nog een fles van 200 cc ..oeps...

Ze liggen ook pas om 8 uur erin hoor, ze slapen overddag nog steeds 4 uurtjes...vinden ze heerlijk..

Trouwens net mijn centjes naar je overgemaakt...gul he!! hahahah

cyn

Het werken bevalt me wel weer goed hoor. Vanmiddag ruim drie uur gewerkt, maar ik merk dat dat ook lang genoeg is. Ik moet ook nog driekwartier in de auto terug naar huis rijden en ben na het werken echt moe in mijn hoofd. Ben er nog lang niet weer helemaal, maar het begin is er hoor en ben met deze stap vooruit al hartstikke blij!

Over twee weken komt er nog een avonddienstje per week bij. Heerlijk om er weer tussen te zitten hoor, vind het heerlijk om er even lekker uit te zijn. Volgens mij is dat ook wel gezond, zowel voor mij, als ook voor Marissa. Het is voor haar volgens mij ook niet goed als we met z'n tweetjes alle dagen thuis zijn en Fred aan het werk is. Ik vind het zo wel goed dat ze ook naar de oppas gaat (Fred zijn moeder past op en Marissa heeft het er erg naar haar zin, en oma natuurlijk ook, haha.)

4 uurtjes overdag slapen? Wat een luxe zeg! Marissa slaapt nu (sinds het afgelopen weekend) overdag nog maar 1 tot 2 uurtjes (na het brood eten 'smiddags) en verder is ze de hele dag op. Maar ze slaapt nu 'snachts wel van 'savonds 18.15/18.30 uur tot de volgende ochtend 07.00/08.00 uur. Gisteravond lag ze om 17.45 uur op bed en vanmorgen werd ze pas tegen 08.00 uur wakker! Ik kan haar overdag wel vaker op bed leggen, maar dan gaat ze spelen en zingen in bed en echt niet slapen. Nou ja, ik laat het maar lekker zo hoor. Ze is goed vrolijk overdag en ze zal overdag dus niet meer slaap nodig hebben.

Jose, spannend geen fles meer 'savonds. Ben benieuwd hoelaat ze wakker wordt!

ooooo wat ben ik jaloers op jullie slapers.............

Len slaapt, sinds een mand of 9, smiddags nog maar een uurtje, als ik geluk heb...

Wel half 7 7uur tot 8uur soms 9 uur

Wat moet je ver rijden naar je werk bianca!

Joos, slaapt A-M nog?

trusten amanda.......en ja ons meisje slaapt nog......normaal moet ik haar wakker maken dus ze zal nu ook niet wakker worden...maar ik ben wel benieuwd hoe het vannachte gaat...wallen morgen of niet...hahahahahaah

en cynthia...jheroen zegt dank je wel:-)

Hey meiden, ben ik weer na 2 dagen afwezigheid. Ja druk druk druk.

Bianca, wat fijn dat het goed gaat op je werk! Het begin is gemaakt en dat valt gelukkig positief uit. Ben benieuwd hoe je avonddienst je gaat bevallen. 45min vind ik ook best veel zeg!

José, hopelijk blijft anne-Meya lekker slapen vannacht. Hier heb ik toentertijd geen problemen gehad. Roos gellof ik ook niet met Milan, dus er is hoop haha.

Lees morgen wel hoe het gegaan is.

Groetjes meiden

En ja het is goed gegaan....hahahahahah......oh wat ben ik blij!

Ze is 1 keer wakker geweest en ben even naar haar toe gegaan en ze sliep toen weer verder tot vanmorgen 7 uur......heerlijk!

Laura gaat het allemaal goed daar met je bengeltjes en het opbouwen van je toko?

Ik moet vandaag nog 1 sinterklaas kadootje kopen en dan ben ik klaar!

En dan mag volgende week zaterdag de sint komen.

Zaterdag gaan we de nieuwe auto ophalen...leuk....is toch weer bijzonder vind ik altijd!

hahaahahahahahah...hoezo overgewicht....hahahahhah

Zie nou wel...dikke milan en dunne rosalie...hahahahah

sorry roos moet echt ff lachen.......weet je wat je eens moet proberen...baby massage.......dan gaat ie ook wat meer bewegen die lieverd....hahahahah...sorry roos!

Maak je niet te druk hoor meis.....je kan niet meer doen dan je best......maar dat van die massage is geen grapje hoor...ik doe dat voordat anne-meya in bad gaat en dat vind ze heerlijk!

Ik gebruik van weleda de baby massage.....is echt lekker spul!

Als je het in een doosje koopt dan zit er een beschrijving bij hoe het moet!

Ik lach wel roos maar ik moet morgen...en deze mevrouw hier is ook niet dun...hahahahahah

Hoi meiden.

Deel 5 alweer? Wauw zeg we schieten echt op!

Roos, volgens mij komt het vanzelf goed hoor!

Als hij straks gaat kruipen beweegt hij ook meer.

En als je hem gewoon normaal voedt dan kun je er ook niks anders aan doen volgens mij.

Jullie zijn allebei (Nemanja en jij) niet dik dus waarom zou je kindje dat dan wel blijven?

Joos; lekker dat het goed gegaan is met Anne-Meya!

Wat ga je kopen voor sint-cadeau nog? En de nieuwe auto zaterdag, leuk hoor!

Bianca; fijn dat je weer begonnen bent met werken.

Cynthia; wanneer begint je carnaval? Moet wel lachen om je onderschrift!

Sab; heb je het nog lekker gevierd gisteren van je nieuwe baan?

Lau; hoe is het met jou? Lukt het een beetje met het opzetten van je bedrijfje? Of hoe noem ik dat? Ik hoor het graag, ben benieuwd!

Amanda; hoe is het met je box? Heb je hem al verkocht?

Ha beau...mijn nichtje wilde het tweede deel van eragon hebben...de ouste.....dus die heb ik nu ook in huis.....en helemaal klaar!

Sab zit vast nog in de feeststemming beau...leuk voor haar hè!

Meiden hebben jullie dat ook dat jullie kindjes minder gaan kwijlen...hiep hoi......fijn man!

nog ff iets anders!!

Ben al een paar weken niet meer ongesteld geweest!!

Dus ik dacht laat ik mn gyneacoloog eens opbellen om te vragen:"Whatz gebeurt????"

Maar die vertelde me(de assistente)dat aanmgezien ik niet meer onder behandeling was in het ziekenhuis toch maar even de huisarts moest bellen!!

toch maar even gevraagd of zij mischien een idee had van hoe of wat??

nee want ze wilde absoluut niks zeggen wat mischien niet waar kon zijn..

ok....ook goed!!

dus ik vandaag de huisarts opgebeld(de mijne is blijkbaar weer foetsie)

en die vertelde me iets....een drama!!

heel het verhaal aan die man uitgelegd van 2x bbz +eileiders eruit

het ivf-verhaal milan geboren etc

zegt die man opeens: "ja je moet toch ff een tetsje doen hoor!!"

dus ik weer:"nou ...nee.. uh..dat kan toch niet!!

zegt hij weer:'nou in de theorie niet maar mn schoonzusje is zo ook zwanger geraakt!!

nou ik ben dus van mn stoel afgedonderd!!

ik weet zeker dat dat niet kan

maar hij blijft volhouden doe een test!!

abracadabra!!!

huh......is die man echt huisarts?

Laat hij die test maar doen op voorschrift van de h.a...dan kost ie niks dacht ik!

Nou roos...zouden die wonderen dan echt bestaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goh Roos, wat vreemd weer. Was mijn eerste gedachte ook hoor, maar toen wist ik opeens weer dat jij geen eileiders meer hebt.

Rare dokter zeg! Ik zou bij hem in de praktijk een urinetest laten doen. Kost het jou niets en kan ie het meteen zien. Hoe lang ben je al niet meer ongesteld geweest?

Ik vergat afgelopen week 1 pil (laatste week) en ben vervolgens vervroegd geworden, bah!

Beau, ik ben retedruk, vandaar dat ik iets minder schrijf.

Zal binnenkort even een update doen van alles.

Groetjes

Roos, misschien ben je een medisch wonder, haha, heb je getest? ik ben wel erg nieuwsgierig!!!

En Milan overgewicht?? haha die zijn gek, laat je niks wijsmaken meis. Als ie dadelijk gaat lopen en kruipen gaat dat er wel weer af.

Ang, hoeveel woog luca toen? Die was ook wat zwaarder altijd.

Nee hoor, Bo de box nog niet verkocht.

Die belg heeft afgezegd, en daarna nog een bod van 50€ terwijl José 90 had geboden... :duh:

Laura, lukt het een beetje om "op je eigen" te gaan? Komt heel wat bij kijken denk ik hé?

Vonnie, hoe staat het ervoor met de keuken/verbouwing?

José, wat goed van Anne-Meya. Len sliep ook ineens door hoor. Toen ik de laatste fles wegliet, kreeg hij alleen om 5uur half 6 eten + toetje en daarna niks meer. Werd ook niet eerder wakker sóchtends.

(was met een maand of 7)

Jij vroeg wanneer ze beginnen met praten, kreeg gisteren een mail van pamers, daarin staat: je kind is nu 13 maanden en gaat zijn eerste woordjes zeggen". haha volgens mij is dat wat laat, Len zegt al heel lang mamma en oma, en vanalles onverstaanbaars.

Dus eigenlijk heb je nog geen antwoordt op je vraag hahaha sorry..

Ik weet niet meer wanneer Len het voor het eerst zei, eerst was het ook mamamamamama, en toen mama tegen alles, en nu ben ik alleen nog mamma :hello2:

jee roos, wat een raar verhaal van je ha. zou zo'n ei misschien op een wonderbaarlijke manier toch op de goede plek terecht kunnen komen? door je buikholte gewoon? ja ik zeg maar wat, is raar maar wat bedoelt hij dan?

hoe voel je je? heb je een testje gedaan? heeft hij je helemaal niet naar je gyn doorgestuurd? ik vind het ook niet zo aardig van het ziekenhuis. ik zeg altijd dat ik in behandeling ben bij dokter die en die, maar ja met die endo ben je ook wat meer daar da;s ook wel weer waar...

en wat milan betreft, dat komt echt wel weer goed. als hij niet te veel eet of snoept en jullie zijn zelf niet dik, dan kan t toch niet fout gaan. onzin. misschien is hij nu nog niet zo heel erg beweeglijk? dat komt straks toch wel?

bianca, fijn weer aan t werk en vooral dat je t leuk vindt! da's wennen he, na mn operatie vond ik halve dagen ook megalang en was ik zo moe daarna. langzaam opbouwen is de remedie, ik hoop dat niemand je gaat 'ophaasten' (is geen woord, maar is wat ik bedoel!)

hier is ebbe weer bijna beter, gisteren moest ie nog opgehaald worden uit de kdv. en ik zit een behoorlijk stuk treinen verder.... gelukkig kon hub! ebbetje in bed en hub thuis verder gewerkt... gelukkig maar. hij had 3 diarree luiers en dan moet ie weg. vandaag ging gelukkig wel beter.

hopelijk morgen weer de oude ebbe. hij heeft niet zo'n goed ritme meer en is ook neit meer oz gewend aan avondeten. vindt het al niet zo lekker maar nu denkt ie doe mij maar weer de fles. die kreeg ie omdat ie niks anders wilde en hij wel vocht binnen moest krijgen natuurlijk. hij is een beetje verpest nu! ook qua optillen. als hij dan ziek is moest ik hem echt vaker troosten... nu dus weer een beetje hard zijn, oei moeilijk!

verder alles goed meiden? weer een fijne baby-avond tegemoet., alhoewel ik zag dat phileine zegt sorry komt en da's ook lachen!

dat wordt weer zappen!

lis

Roos wat een raar verhaal van je HA?!

Goed idee van de meiden om de test bij de HA te laten doen, kost je dan idd niks en dan zit je er trouwens gelijk voor een afspraak en kan hij eens jou vertellen waar het dan door komt.

We horen graag hoe het verder gaat :hug: beau

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use