Ga naar inhoud

Kletstantes 5


Seetje

Aanbevolen Berichten

ben ik thuis slaapt iedereen, nou hier een succesje maar niet heus, we waren eten bij mijn schoonouders, beebs daar in bedje gelegd, om 22.00 uur janken allebei, niet normaal, nu liggen ze dus hier in bed, wilden daar echt niet slapen hahahaha erg hoor, wij gaan de 8ste naar Valencia 4 dagen , ze zullen dan wel moeten!!!!!!!!

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

ai cyn, bij jou ook al huilen! ik hoop dat t op vakantie beter gaat...

 

ebbe heeft nog heel lang gehuild, en vanmorgen om 5 uur wakker en weer ontroostbaar. raar he, een combi van tandjes en verlatingsangst? hij huilt wel al lang als je uit de woonkamer loopt en ook uit zn slaapkamer, maar ik heb ergens gelezen dat zeop een bepaald moment echt nog meer door hebben dat ze alleen zijn..

 

nou ja, we kijken wel hoe het vanavond weer gaat.

 

 

 

vooralsnog hoef ik pas dinsdag over een week (!) weer te werken, dus ik kan er wel even tegen!

 

 

 

roos, dat is voor mij wel ver... tegen de tijd dat roos de huilhulp is gearriveerd slaapt ie alweer hoor.;)

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vond ik ook niet veel voor zo'n pakje.

 

ik moet wel zeggen: ze vallen niet groot. ik had voor ebbe een jas gekocht maat 74 en daar zwom hij in, dus ik dacht, die dingen maken ze extra groot, maar deze is kleiner. we hadden t kaartje er al afgetrokken want we trokken hem smorgens pas aan toen hij naar t kdv moest, dus dan ga je niet weer eerst een jas aantrekken, maar ach, hij kan er vast wel even mee toe en anders verkopen we m voor meer, haha.

 

 

 

ja ik heb t gedaan hoor, ik zeg 'zeg maar dag tegen alle dieren'. lekker origineel... even kijken of het helpt!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een leuke zin Lis!

 

Ik hoop dat het helpt, en dat je vannacht een beetje slaap in kan halen.

 

Wat heb je lekker lang vrij zeg, heerlijk!

 

 

 

Len was gisteren ook even wakker, en vanmorgen al om half 8.. (normaal half 9-9 uur)

 

Net ook schreeuwen, gillen, krijssen... toch een half uurtje geslapen.

 

Maar een beetje chagrijnig.. haha. Hij zit nu voor de tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lis, hopelijk gaat het beter, net was faas ook aan t huilen toen ik wegliep, nou gewoon gezegd, lekker slapen en tot morgen hahahahaha

 

 

 

Ja heerlijk we gaan met zijn 6-en(vrienden) naar valencia, lekker tapas eten enz...wel zonder kids dus dat is wennen hoor.

 

 

 

Cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Cyn, ik moet altijd zo lachen met je onderschrift.. bijna carnaval..

 

Heb je er zin in? Ben je een echte carnavalist?

 

Ik vond het vroeger vreselijk, al die dronken, overdreven lollige mensen bléh.. in mijn tiener jaren vond ik het leuk, en nu, och het gaat..

 

Ik kijk wel heel erg uit naar de kindercarnaval!!!!!! Een klein piraatje of ninja-tje haha zie het al voor me..

 

 

 

Lis, hoe gaat het met Ebbe?

 

En Faas ook al onrustig?

 

Volgens mij hebben ze elkaar opgesteukt hahaha. Allemaal tegelijk mamma-testen.

 

Nou, Roos, werk aan de winkel.

 

Faas en Len liggen wel op een route.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier is het ook huilen geblazen hoor!!!!!!

 

 

 

Het duurde ruim 35 minuten voordat de meiden sliepen.........

 

 

 

Nu is het "the sound of silence"!

 

 

 

Zo zielig vind ik dat hè als ze zo moeten huilen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Amanda, ben een carnavalist in hart en nieren..jaren de optocht met een eigen groep meegelopen...en nu ieder jaar weer carnaval vieren, voornl overdag want dat vinden wij erg leuk.

 

De kids gaan op zaterdagmiddag mee, de rest gaan ze naar mijn schoonouders..

 

Heb hubbie leren kennen met de carnaval en zijn zelfs op de vrijdag ervoor getrouwd.

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffffffffffff, nou hier nog steeds moeilijk hoor. gaan slapen moeilijk, maar ook te vroeg wakker worden. vanmorgen om 5 uur en heeft niet meer geslapen... hij krijgt pas om 7 uur de fles...

 

ik heb ook nog even geprobeerd hem op schoot wat rustiger te krijgen, maar ook daarna ging hij huilen. het lijkt wel alsof we weer helemaal bij het begin zijn...:crybaby2: toen heeft ebbe ook bovengemiddeld gehuild.

 

maar we blijven hoop houden; misschien komt het wel weer goed...

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nicoline...in het weekend is het niet zo druk hier......hahshah

 

 

 

Lis wat vervelend joh....en natuurlijk komt het weer goed!

 

 

 

Beau wat goed dat jij ze kan laten huilen...ik kan dat niet..zwak hè....hahahahah

 

Het lijkt inderdaad wel of de kindjes elkaar aansteken hier.....allemaal verlatingsangst..de één erger dan de ander maar wel vervelend en zo zielig!

 

 

 

Gisteren hebben we de auto opgehaald....helemaal leuk!

 

Vandaag is jheroen naar de mis voor zijn oma in tilburg dus we zijn met dit slechte weer thuis vandaag!

 

Hier was ons meisje ook vroeg wakker...al om half 7...pffffffffffffffffffffff.....hahahahahah

 

Ik heb haar meteen drinken gegeven en we hebben toen nog een uurtje door kunnen trekken ...lekkker

 

Lis ik wacht niet meer met drinken geven smorgens......als ze om 5 uur wakker is ga ik gauw wat melk pakken (zo kant en klaar pakje)en geef ik haar dat en dan gaat ze altijd wel weer slapen....en ik laat wel altijd de lamp uit!

 

 

 

Hoe is het verder met iedereen?

 

Corine meis we willen weten hoe jij ervoor staat!!!!!!!!!....zie topic corine(dutches)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jose, ja half 7 is ook erg vroeg, is bij ons trouwens bijna de normale tijd :sad1:

 

maar onze ervaring is dat ebbe niet gaat slapen na zo'n vroeger flesje... vooral niet om half 7, dan denkt hij echt het is ochtend! t is gewoon een vroegspook. maar vanmorgen om 5 uur had ik t misschien wel kunnen proberen... tja, t is zoeken. lekker dat anne-meya weer ging slapen hoor!

 

hij ligt nu weer lekker te slapen, maar hub was heel moe en als ik er dan bij ga liggen wordt hij weer wakker, dus ik ga vanavond wel weer vroeg naar bed. ik laat de mannen maar even pitten.

 

 

 

Wij hebben trouwens gisteren baby zwemmen gedaan, leuk man!

 

ebbe vond het ook heerlijk. en ja, zoals iemand hier schreef: met liedjes erbij die je je nog maar vaag herinnert! erg leuk vond ik het. opvallend was dat het een echte papa en opaclub was. wij waren met zn drieen, maar das blijkbaar niet helemaal normaal. de vrouwen waren wel mee en die kleedden dan de baby's weer aan. wel handig ja, maar ik laat me t poedelen niet ontzeggen hoor, vind ik veel te lekker en gezellig, dan sta ik wel druipend ebbe aan te kleden...

 

Ik heb van iemand wel gelezen dat ze hebben gezwommen en de meesten op vakantie (wij niet) vinden jullie het ook zo leuk?

 

fijne zondag allemaal!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lis ik bedenk me ineens dat je een flesje water savond mee naar boven kan nemen en dat een beetje kan geven als hij komt om 5 uur...ga ik ook eens met onze dame proberen!

 

 

 

Oh wat leuk...ik wil ook gaan babyzwemmen maar moet nog steeds even uitvogelen wanneer het hier is.

 

En ik ga het dan ook zelf doen..wel gezellie tussen al die papa`s en opa`s....hahahahahah

 

Ik moet je zeggen dat ik ook veel liever met mannen werk dan met vrouwen.....hahahaha.

 

 

 

Lief hoor lis dat je de mannen laat slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lis, wat vroeg zeg 5 uur!! dat is wennen..

 

ja wij hier hebben ooit gezegd niet meer 's nachts met drinken te beginnen.

 

 

 

Wat leuk dat babyzwemmen, klinkt echt gezellig hoor, mijn zus doet dat ook maar met 2....sorry maar dat lijkt me weer zo'n onderneming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden