Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

amanda...ja dat is leik ....nijntje lief klein konijntje...hahahahahah

Hier ook vanmorgen op de foto met zwarte piet en een zwarte piet heeft een muts voor haar gemaakt ........maar op de arm van zwarte piet was het huilen....hahahahahah...foto`s volgen nog.....hahahahha

Sinterklaas heb ik maar overgeslagen met haar...vond het zielig!

Vanmiddag hebben we hie r sinterklaas gedaan en was heel gezellig.....echt heel leuk....ze heeft veel kadootjes gekregen!

Te veel eigenlijk!

En natuurlijk kon ik het niet laten amanda maar ze heeft drie boekjes van nijntje gekregen....hahahahah

En ik heb het boek van lis gekregen...lis wat staat er op de dvd die erbij zit...hij is nog ingepakt en anne-meya heeft net alles onder gespuugd dus laat hem even in de verpakking zitten!

Ik ga haar weer naar bed brengen....kijekn of het nu weer goed gaat!

Geplaatst

wat leuk Joos, heerlijk hoor die kadoos!

is anne m weer ziek, heb ik wat gemist..

Slapen doet wonderen vaak.

kus cynt

Geplaatst

ik heb ook sinetrklaas kadootjes gekocht vandaag

zo leuk

en spijkerjasje en een bodywarmertje!!

en dan nog natuurlijk iets van speelgoed erbij halen!!

Geplaatst

hahahah...daar zitten we al......hahahahaha

Ja ze was heerlijk gaan slapen en ik hoorde haar heel raar gaan ademen door de babyfoon en dacht ik ga maar ff kijken....en met dat ze mij ziet spuugd ze alles eruit........zo zielig en vies en zuur!

Maar verder is ze niet ziek ...denk dat het te druk is geweest vandaag!

Weet ik niet zeker hoor.....maar dat denk ik!

hoe is het daar?

Geplaatst

hahaha Joos, dus A-M ook goed verwent!

Leuk!

Hubbie vind nijntje ook helemaal geweldig, dus die vond het ook een heel leuk kado haha.

Dus A-M moest ook huilen.. tja het is ook vreemd..

Ik denk idd dat wij het nu nog leuker vinden dan de kindjes hahaha.

Geplaatst

bah joos!!! dat hadden wij van de week, Faas was oranje, het bed en de dekens en stinken....

Hier is de kinderwagen naar Koelstra opgestuurd want er was weer eens wat mis....

Nu een leenwagen van Phil and teds!!?? maar het is een onding, kan hem niet eens tillen!!

cyn

Geplaatst

ik verheug me er zo op, wij doen het met mijn zus en kids en mama en mijn schoonouders en zusje..tja wel druk, zeker omdat Roemer 3,5 jaar is en nogal stuitert maarja, wel gezellig!!!

Geplaatst

ja dat denk ik ook....wat een leuke foto`s weer meis...zal straks even reageren....moet nu haar zo weer even naar boven brengen!

Ja ik heb heel veel van nijntje....en ik vind dat vliegtuig ook zo leuk...en de telefoon en de trommel vind ik ook leuk!

Gisteren was ik bij de fysio en daar was ze met een bal aan het spelen en dat vond ze helemaal te gek...iederen keer weg gooien....dus ga ik voor de kerst maar een bal voor haar kopen als ik zo lang kan wachten hoor....hahahahhaha

Ze hebben net de babygym ophehaald...weer wat weg gelukkig!

Geplaatst

de babygym hier ook de deur uit hoor.....

Nu een hobbelpaard..en ook ballen hier en auto's gaat Lieve echt mee over de grond rijden zo schattig!!! (eerst alleen in de mond)

Geplaatst

was faas verder ook niet ziek?

leuk joh ...alleen al dat papier eraf scheuren vinden de kindjes al leuk cynt!

Maar inderdaad wel druk met zo`n stuiterbal erbij....hahahahah

Ja de eerste sinterklaas was leuk...ze heeft ook nog een pieten diploma gekregen....heb ik meteen in haar fotoalbum gedaan!

Geplaatst

ja leuk cynthia......auto`s...ga ik straks ook gewoon voor anne-meya kopen hoor...een roze of zo...hahahahah

Ja en dat meisje die de babygym kwam kopen voor haar kindje vertelde dat haat kindje 7 maanden is maar doet verder nog niks...toen ik vertelde dat ons meisje bijna 8 maanden is stond ze toch wel even te kijken....hahahahaha

Geplaatst

rooooooooooosssssssssss...ik had over je berichtje heen gelezen...sorry meis!

Wat voor een speeltje ga je voor hem erbij kopen!

Ik had bij het kruidvat ook nog een puzzel voor anne-meya gekocht...is een soort kastje met drie puzzels!

In iedere puzzel zitten 3 hele grote stukken..met een hele grote knop...echt heel leuk!

Geplaatst

haahahha...hoe kan ik jou nou vergeten......hahahaahah

ja anne-meya speeld op het moment heel veel met de trommel van chicco(dacht ik)

Zit ook geluid in en er zit een deksel op.....zo kan ze er dingen instoppen en er weer uithalen...vind ze helemaal geweldig!...ik heb nu ook netjes de box opgeruimt meiden...hahahha

Ik heb alle knuffels in een bak gedaan en ook die haalt ze eruit en stopt ze er weer in...echt heel lief om te zien!

Geplaatst

o ja nog een tip...ik heb die grote beer bij a.h gekocht en anne-meya vind hem helemaal geweldig...ze knuffelt ermee en zit steeds naar vriendin beer te lachen...zo lief!

Geplaatst

haha Puzzels zijn leuk! Len gooit alle stukjes eruit, en gaat dan met de houten "plank" rond lopen.......................

Ik moet eigenlijk ook nog een kleinigheidje voor kerst. maar wat...

Iemand toevallig ook nog een idee voor de opa's en oma's?

Kennen jullie "hollands handels huis" daar hebben ze ook altijd heel leuk speelgoed, en niet duur.

Geplaatst

nee ken ik niet.....hollands handels huis.....daar krijg je vast alles gratis...hahahahah..dat is hollands toch......maar we hebben het hier niet.

Een kleinigheidje ...hoeveel mag het kosten?

En hoe gaat het met jullie hondje bij je broer?

Geplaatst

ja amanda de laptop van nijntje is leuk....die wil ik ook hebben maar ze heeft al een laptop...ik ga deze denk ik maar verstoppel...dan ziet jheroen hem niet en dan koop ik voor de kerst die van nijntje...hahahahahah

Geplaatst

het hondje doet het prima!! Een hele opluchting kan ik je zeggen. Vorige week zijn we even langs geweest, toen we binnekwamen ging Mickey meteen aan de deur staan, zo van, neem je me mee?

Was wel zielig, maar ze heeft het er goed!

Bijna gratis haha, is een hele leuke winkel, volgens mij ligt hij hier ook alleen in weert en in beek. (2 dus in limburg zover ik weet..)

Maar is net een xenos maar dan leuker haha, veel frutseltjes, kaarsen, speelgoed, hebbedingetjes, een heerlijke winkel om uitgebreid te snuffelen.

Geplaatst

de babywalker is echt een aanrader Roos. Maar misschien heb je die al?

Joos, Roos heeft die laptop.

Haha kan je doen, die ene verstoppen, en dan na kerst zeg je, och heeft A-M die helemaal achter de bank verstopt...

Geplaatst

ja roos:

een bal

een telefoon van nijntje

de puzzel met de drie grote stukken van het kruidvat

het vliegtuig van nijntje

een trommel

een trekbakje met houten blokken

de hollebol van de tupperware

een grote kiepauto........voor als ie straks gaat zitten!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden