Ga naar inhoud

C B bezoeken

Aanbevolen Berichten

• Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goede vraag, dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat ze na de prikjesziek worden haha. Nou ja Carolijn dan...die hoest weer heel ergen erg verkouden en hoge koorts..maar ja ik ga er van uit dat t van de prikjes is...

Ze zei trouwens wel dat ze van de 14 maanden prik een week later ziek kunnen worden....Deze zou ze precies een week voor de vakantie krijgen dus die is verzet naar wat eerder. Schijnt een andere prik te zijn vandaar.....

Geplaatst

ja dat klopt sab bij 14 maand krijgen ze bmr,

maar daar hoeven ze niet ziek van te worden hoor,die twee van mij hadden nergens last van.

gelukkig.

Geplaatst

ah die stomme prikken.....ja het ene kind word er ziek van en de andere niet...zal ook eens ff kijken i.v.m vakantie.

Ah die carolijn.

Hé sab hebben jullie daar geen boekjes waar ze het inschrijven het gewicht en zo?

Geplaatst

jahoor, wij hebben het groene boekje. Maar is opgeborgen en ik weet even niet waar haha. Ze zit iig goed zei ze in het kamertje, dus ja...ben vergeten te kijken hihi.Tis geen dikkiedik en geen lange slungel haha

Geplaatst

Hier wel dikke dik en een lange slungel......hahahahahahahahaha

Geeft niks kijk ze mooi straks overal bovenuit...hahahahah

Ja haar papa is ook een lange...dus ze heeft het niet van een vreemde

Ze ligt nu lekker te slapen na de rot spuiten....ze moest zo huilen...brrrrrrrrr

Verder hoeft ze ook geen opvolgmelk meer en mag ze aan de gewone half volle melk.

En ook alles eten...hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaa.....deed ik al...maar goed nu hebben we toestemming....hahahahahah

Zo en nu gauw boodschappen doen....fijn weeken alvast vooe iededereen!

Geplaatst

oh ja, jullie waren natuurlijk zo goed als gelijk...

fijn dat anne-meya ook weer helemaal goedgekeurd is zeg!

lis

Geplaatst

ik ga nog maar even door met de melk denk ik, lekker makkelijk...en zolang ze nog een flesje drinkt doen we dat maar...Geen gepiel met druppeltjes.

Lang wordt Carolijn ook wel denk ik, heb t een keer uitgerekend op zo'n site. Moet je de lengte van de vader en de moeder invullen en jongen/meisje en dan geeft ie een lengte aan...Carolijn wordt langer dan ik, oeps....hahaha

Geplaatst

Carolijn wordt 188cm als ik Sander goed heb ingevuld die heb ik volgens mij iets korter ingeschat nu hahaha. Maar ja tegen die tijd gaan we foto's laten maken van Carolijn haar handen en dan zien we het wel weer.

Geplaatst

Anne-meya word 180...valt mee....op het cb zeggen ze dat ze heel lang word...hahahahaha

We zullen het zien.

Geplaatst

wauw mooie lengte hoor Joos! slaapt je prinsesje nog steeds van de prik? Hier helemaal geen slaap erna...vreemd he? Terwijl t toch een slaapkop is...moest ze erna ook nog erg huilen? zielig he....?

Geplaatst

nee ons roosje slaap ook niet helaas...had ik wel lekker gevonden...we moeten zo nog weg....maar die slaapt zo wel in de auto..vaste prik.

niks te danken....hahahahaha

Geplaatst

hier ook geen spuiten als ze ziek zijn, je mag zelfs niet eens er naar toe geloof ik..

maar dan denk ik als ze echt koorts hebben.

Geplaatst

wow dan word len net zo groot al jheroen...mooi lengte voor een man hoor amanda.

En mooie lengte voor anne-meya......:icon_sunny:

Geplaatst

vind ik mooi hoor, de vrouwe worden ook steeds langer en ik vind 195 niet extreem lang hoor, alle mannen bij ons zijn dat...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden